lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Zabudnite na televízor. Pre deti je najlepší čas ten, ktorý môžu stráviť so svojimi rodičmi

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 19.9.2013
späť
Späť

Poslať
 

IKEA chce zmeniť prístup rodín k spoločne strávenému času. To, čo pôsobí ako „nerobiť nič špeciálne, býva často veľmi dôležité. Či už ide o spoločné varenie, stolovanie, alebo len sedenie na pohovke s vyloženými nohami a zhováranie sa o rôznych veciach. Chceme ľudí inšpirovať a podporiť k tomu, aby spoločne trávili viac času, aby sa delili o všetky dôležité každodenné chvíle – čarovné okamihy, kedy z ničoho nič prichádza hrejivý pocit spolupatričnosti a blízkosti.

V týchto dňoch vychádza nový katalóg IKEA, ktorý sa distribuuje do schránok našich zákazníkov. Tohtoročný katalóg sa zameriava na „bývanie s deťmi. IKEA v ňom prináša veľa možností a nápadov, ktoré umožnia deťom tráviť viac času so svojimi rodičmi.


IKEA si zisťovala informácie o bývaní s deťmi nie len na základe vlastných pozorovaní skutočných životných situácií, ale aj z viacerých prieskumov. V prieskumoch IKEA* deti prezradili, po čom túžia a čo si najviac cenia:

  • 73 % detí vo veku od 7 do 12 rokov v prieskume uviedlo, že by sa radšej hrali so svojimi rodičmi, než pozerali televíziu. Viac ako tretina by chcela, aby sa s nimi rodičia hrali viac.
  • Deti sa veľmi rady zapájajú do zaujímavých činností dospelých – 53 % z nich súhlasilo, že by sa chceli so svojimi rodičmi v kuchyni venovať pečeniu.
  • 58 % detí v prieskume uviedlo, že sa rady hrávajú vonku – preto by mal byť pre ne domov ešte dôležitejším miestom, kde sa môžu hrať a popúšťať uzdu fantázii.
  • Definícia rodiny sa mení – okrem tradičnej rodiny je čoraz viac rodín len s jedným rodičom, viacgeneračných rodín, rodín s nevlastným rodičom či partnerských zväzkov alebo párov rovnakého pohlavia žijúcich s deťmi. IKEA chce všetkým týmto rodinám ponúknuť praktické, flexibilné a viacúčelové možnosti zariadenia ich domácností.

A čo hovoria na tú istú tému rodičia?

  • 73 % rodičov chce doma podporiť viac tvorivých činností.
  • 81 % rodičov verí, že deti sa naučia viac, keď môžu veci posudzovať z hravej perspektívy.
  • 90 % rodičov si myslí, že hra je podstatná a dôležitá súčasť rozvoja detí, no 29 % rodičov zároveň uviedlo že „pri hre s deťmi sú zväčša príliš vystresovaní na to, aby si ju vychutnali.
  • 56 % rodičov súhlasilo s tvrdením: „Podľa mňa trávim so svojimi deťmi čas dostatočne kvalitne, no na druhej strane 72 % rodičov súhlasilo, že by mali radi viac času na leňošenie s deťmi.

 

*Prieskum organizovala spoločnosť YouGov. Od 24. júna do 1. júla 2013 uskutočnila metódou CAWI celkove 8208 interview s rodičmi, ktorí majú deti do 15 rokov. Prieskum sa robil v domácnostiach vo Švédsku, Nemecku, Rusku, Číne, Veľkej Británii, USA, Francúzsku a Španielsku.

 

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!