Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 19. Apríl, , Dnes oslavuje Jela
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Zakladna skola a celkovo skolstvo<<Späť
MamickazModrehoKonika , 2.9.2014 14:13 reakcii: 83   nove: 83  
Zakladna skola by mala mat iba 8 rocnikov! Nase deti zbytocne stracaju 1 rok uplne zbytocne.
Dalej si myslim, ze bakalarka by mala trvat 2r. a magister 3r. Prazdniny by som skratila na 1 mesiac, bolo by to lepsie pre rodicov.

Suhlasite so mnou?
   <reaguj>

1)  ivka, 2.9.2014 14:16
nie
na tej ZS este ako tak, aj ked co je to stracanie roka? stracaju viac rokov na ZS, nielen posledny, ale rozhodnut sa o buducom povolani v starsom veku je o kusok jednoduchsie ako v 8 rocniku

ale s Bc 2 rocnym nesuhlasim, to je nadstavba ....
3+2 je optimalna kombinacia, to uz skor 4+1 ako maju niektore skoly v zahranici    <reaguj>
2)  kosi, 2.9.2014 14:17
nie    <reaguj>
4)  MamickazModrehoKonika , 2.9.2014 14:48
1 v 9 rocniku sa vedia rozhodnut lepsie ako v 8? S tym neshlasim ja. Nevidim ziadny rozdiel medzi 8 a 9 rocnikom. Vo vacsine pripadov sa rozhoduju rodicia, malilinke percento ma jasno uz davno. Skupinka nerozhodnych sa rozhoduje do poslednej chvilky, pre nich je jedno ci to musia spravit v 8 ci 9.

BC nema ziadnu hodnotu preto si myslim, ze je zbytocne dlha, naopak magister je posledny stupienok (u vacsiny) preto by mal trvat najdlhsie

2 preco nie?
   <reaguj>
5)  kosi, 2.9.2014 14:52
4/ pretože by ťa nemalo zaujímať len to, čo je najlepšie pre rodičov. a tú devinu by som zrušila, áno.    <reaguj>
6)  zebricka, 2.9.2014 14:53
Nesuhlasim.    <reaguj>
7)  bacula a Riško, 2.9.2014 14:54
9 rocnikom je podla mna dobra vec
Bakalarka, magisterske studium suhlasim s tebou
prazdniny neskracovat rodicia to nemaju lahke, ale detom ten oddych patri
   <reaguj>
8)  púpava, 2.9.2014 14:55
nesuhlasim. a prazdniny by mohli byt aj 3 mesiace.    <reaguj>
9)  Chrbtica, 2.9.2014 14:59
8 kam dávaš svoje deti počas prázdnin? Kto sa o nich stará a čo s rodinami kde niet ani babky ani dedka?    <reaguj>
10)  ivka, 2.9.2014 15:06
to, ze u nas Bc titul nie je dostatocne vazeny, lebo nie je dost znamy, neznamena, ze je to stratene studium
su krajiny, kde 80% vysokoskolakov konci len tymto stupnom VS    <reaguj>
11)  kosi, 2.9.2014 15:09
9/ "o ne", veď hádam aj rodičia si berú dovolenky, ďalej sú rôzne tábory a podobne. Neviem, opýtaj sa v krajinách, kde majú 3 mesiace, ako to robia.    <reaguj>
12)  Tiffany, 2.9.2014 15:11
Neviem o com je deviatu rocnik teraz ale ked som ja koncila tak to akurat zavadzali, pre tych co sa nedostali hned na skolu, a teda viem ze sa riadne flakali, teda bol to zabity rok...
Co sa tyka VS, funguje to takto takmer vsade na svete a je to fajn, nevidim dovod menit

A prazdniny- detom prazdniny patria, len by pre pracujucich rodicov mali zaviest dobre alternativy a pomoc pri starostlivosti, pretoze pokial nemaju na denne tabory, respektive poruke ochotnych starych rodicov tak je to dost nafigu, potom by nevadilo ani keby mali 3 mesiace prazdnin..

Co ta stve maminka? Deti su deti len raz, netreba sa s tym dospelackym svetom prlis ponahlat..
Napr s tou desatrocnou dochadzkou je super, ze nekoncia skoly 15 rocni...to uz je aky zivot hladat si pracu v 15?
   <reaguj>
13)  Chrbtica, 2.9.2014 15:11
11 kde majú 3 mesiace a prečo si myslíš, že je to vhodné? V JAP majú deti viac ako 250 školských dní a pozri sa na nich kde sú!
Myslíš si, že na svete sú len bohaté rodinky?    <reaguj>
14)  Chrbtica, 2.9.2014 15:16
na SK len 187 dní! Viac sú na ulici či doma pred PC ako v škole. Svet sa zmenil, nároky stúpli, spoločnosť by mala zareagovať. Nevedia čo s voľným časom, potom to tak vyzerá    <reaguj>
15)  Tiffany, 2.9.2014 15:18
14) problem je v tom ze ten volny cas nemaju ako vyuzit, najma kvoli peniazom...
Ale japonsko nie je zrovna dobry priklad, su sice vyspeli, ale je tam aj velke mnozstvo sisi ludi a samovrazd, prave kvoli vysokemu pracovnemu ( a studijnemu) nasadeniu..
   <reaguj>
16)  kosi, 2.9.2014 16:07
13/ ideme sa porovnávať s Japonskom?    som sa pobavila    a učitelia nemusia oddychovať?
14/to, že nevedia, čo s voľným časom predsa nie je chyba prázdnin    <reaguj>
17)  bea, 2.9.2014 16:12
Nesúhlasím.
Ja som išla na strednú školu z 8. ročníka a mala som problémy s matematikou a organickou chémiou. Čo zvládli tí, ktorí vyšli z 9. ročníka ľavou zadnou, ja som sa musela v prvom ročníku strednej školy nenormálne bifliť.

Bakalárka by sa mohla vypustiť a namiesto natiahnutých 5 rokov skrátiť štúdium na 4. Takto je to zbytočné naťahovanie času a vyťahovanie peňazí z vrecák rodičov za internát a za dochádzanie. Videla som to na synovom štúdiu, ktorý mal každý semester 1 deň okrem víkendu voľno.

Prázdniny by som nekrátila, ale bolo by zaujímavé pouvažovať nad tým, aby ich mali deti zamestnaných rodičov kde stráviť. Nejde o rôzne tábory, ale napríklad prázdnonové aktivity v školách, kde by sa viac mohli venovať napríklad umeniu (výtvarnému, tanečnému, hereckému...). Rozhodne by ich potom nevychovávala ulica v čase, keď sú rodičia v práci. A dozor nenavaliť iba na učiteľov, ale napríklad dať ho ako prax alebo brigádu študentom pedagogiky.    <reaguj>
18)  sandrika, 2.9.2014 16:14
16) kosi, viem ze si ucitelka, ale ostatni pracujuci ludia nemusia oddychovat?    <reaguj>
19)  kosi, 2.9.2014 16:16
18/ to som niekde písala?    <reaguj>
20)  kosi, 2.9.2014 16:16
18/ či čas s vlastnými deťmi nepovažuješ za oddych, chápem       <reaguj>
21)  sandrika, 2.9.2014 16:18
20) prepac, zle som to pochopila   

len je fakt blbe, ze pracujuci rodicia, kt. nemaju babky, dedkov a nemaju dost penazi na tabory (ktore nie su fakt lacne), tak maju dost problem a neviem si to ja osobne predstavit...    <reaguj>
22)  Chrbtica, 2.9.2014 17:47
15 aj u nás su šibnutý viď. lady, ale u nás sa to rieši alkoholom

16 učitelia oddychujú viac než dosť, nemyslíš?. Nevedia čo s voľným časom znamená, že im dáme ešte viac voľného času,a by si mohli vymýšľať YT videá v štýle Ice Bucket Challenge? Ten čas by mohli využiť učením

17 stredná škola je len gympel? Každému sadne niečo viac, niečo menej není na tom nič

20 ty si učka? Aha, v tom prípade škoda reagovať. Chúďa učiteľ potrebuje viac oddychu ako bežný občan Sk       <reaguj>
23)  boba.., 2.9.2014 18:09
myslim, ze u nas sa predlzuje skolska dochadzka (aj) preto, lebo mame vysoku nezamestnanost a takto sa vlastne oddialuje pocet novych nezametnanych ... preto su tolerovane aj rozne sukromne VS, kde je uroven vseliaka a studuju tam ludia, ktori by sa mnohokrat nedostali na verejnu VS - tiez z dovodu, aby mladi co najdlhsie studovali a nenahlasovali sa hned na UP... a aj preto mame tak dlhu matersku (vlastne rodicovsku), lebo mamickam zalepia oci 200 eurami, ale nefiguru v poctoch medzi nezamestnanymi ... zial, u nas sa nevie vytvorit dostatocny pocet pracovnych miest, tak to "riesia" aj takto    <reaguj>
24)  cherrylady, 2.9.2014 18:25
17/ ty si myslis, ze v tom 9tom rocniku sa tak perfektne naucili matematiku a chemiu? za 1 rok - po odcitani prazdnin je to par mesiacov. ha-ha. Ak si sa ty musela biflit, problem bude inde.
Ja by som 9tku aj vyskrtla, az tak clovek nedospeje, aby presne vedel co chce robit. Niektori to nevedia ani po skonceni SS, VS...
Bakalar/magisterkske. Tiez by som prijala opacne. Cez bakalara som sa ucila hory doly, ktore ma ani nezaujimali, chcela som sa specializovat a byt dobra aspon v jednej oblasti, nie vediet zo vsetkeho povrchne trosku a nepouzivanim aj tak zabudnut.
co sa tyka prazdnin nesuhlasim, prazdniny nemaju byt dobre pre rodicov, ale pre deti. skoda, ze ludia nemaju tolko penazi a prilezitosti, aby deti prezili plnohodnotne a zabavne tie letne dni.    <reaguj>
25)  bea, 2.9.2014 19:41
22/ Gymnázium je gymnázium a stredná (odborná) škola môže byť s maturitou alebo bez. Všade sa učí matematika.

24/ Museli sa ju naučiť, pretože ináč by ich neprijali na "najvychytenejšiu" strednú školu v socialistickom Československu - strednú ekonomickú školu s maturitou. Neposudzujte znalosti vtedajších študentov so súčasnými študentmi, lebo úroveň vedomostí vtedy bola vyššia.    <reaguj>
26)  amouramour, 2.9.2014 20:03
9ta trieda je total mega chujovina...na co to je dobre??nastastie som do nej nechodila a nestratila zbytocne rok zivota  a k tym 3 mesiacom prazdnin to ozaj vypusti len niekto s arzenalom babiciek, su aj rodicia, ktori ozaj nemaju kam dat deti a dovolenky na to nestacia    <reaguj>
27)  kosi, 2.9.2014 20:20
22/ no tebe by bolo treba asi aj 10. ročník, ani pravopis ani čítanie s porozumením    <reaguj>
28)  Chrbtica, 2.9.2014 20:26
27 nebuď arogantná, znižuješ svoje renomé ktoré je už hodne nízke    <reaguj>
29)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 2.9.2014 21:54
myslim, ze cele skolstvo a skolsky sstem je o tom, aby sazamestnalo X ucitelov a aby sa mladez neflakala na ulici.    <reaguj>
30)  MaciQue, 3.9.2014 07:57
Rozdiel oproti tomu, ked ste studovali na ZS vy a teraz je v tom, ze pribudlo kopec novych predmetov, ktore sme my nemali. Decka maju povinnu informatiku, aby sa naucili pouzivat word / excel a ine veci na PC. Ked by sa vratil 8 rocny cyklus, museli by sa vsetky tieto predmety narvat do predchadzajucich rocnikov. Okrem toho, tento system nie je nastaveny ako rychlokurz geniality, ale dava vacsi priestor a cas absorbovat vedomosti   

Prazdniny su tak akurat, pre tych, co si myslia, ze ucitelia to maju jake fajn, tak maju 6 tyzdnov dovolenky... prvy julovy a poledny augustovy tyzden sa uz veselo pracuje...       <reaguj>
31)  scythe, 3.9.2014 09:16
vs vzdelanie je aj o rozhlade, to by som etda urcite nekratila, es xternisti ho uz maju sedemrocne, to povazujem az zvrhlost
k 9 triedam, pokial viem osem rocnikov bol len kratky experiment, inak bolo vzdy devat tried, to ej uplne najmensi problem ta deviatka, mladi a detstvo si treba predlzovat kolko to da    <reaguj>
32)  bea, 3.9.2014 10:46
30/ Presne tak.

Čo sa týka učiteľov - ešte by mali dostávať príplatky za hlučné prostredie.    <reaguj>
33)  Hiro, 3.9.2014 11:49
32) To by mali dostavat aj ludia pracujuci v openspace kancelariach       <reaguj>
34)  Zuzka*, 3.9.2014 13:28
33 mne by ho davali za to, aby som bola ticho...       <reaguj>
35)  vrcharka, 3.9.2014 16:19
tak ako to je je to dobre... 9 rocnik ma svoj zmysle aj stupne Vs..

skor by somzrusila milion externych VS a nizkourovnoev skolytypu socialna praca apod..    <reaguj>
36)  angel-in-disguise, 3.9.2014 18:02
som názoru, že deviaty ročník je zbytočný.
A na Sk by som zrušila všetky tie paródie na vysoké školy, no dobre, tak všetky možno nie, iba takých 75 percent.
   <reaguj>
37)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 3.9.2014 18:24
30 lenze ak mali ziaci pred 50 rokmi o 50 rokov menej historie, bolo viac latiny, grectiny a 30 rocna vojna sa preberala urcite dlhsie ako teraz.    <reaguj>
38)  MamickazModrehoKonika , 3.9.2014 18:30
dakujem za prispevky ladynky. Mozno sa tu este zastavim       <reaguj>
39)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 3.9.2014 18:58
z mojho pohladu je to zabitych 20 najlepsich rokov zivota.    <reaguj>
40)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 07:40
ja by som prazdniny rozdelila na mesiac v lete, mesiac v zime..2 mesiace pokope su moc
ostatne je ok ako je    <reaguj>
41)  berti, 5.9.2014 07:47
v Nemecku su prazdniny "len "6týždnov ale zas maju o dost viac počas šk.roku,napr. do školy nastupuju v Thuringene 15.9 a hned v oktobri 2týždne prázdnin...    <reaguj>
42)  corinthian, 5.9.2014 08:15
41/ kazdy rok bude ten datum iny. prazdniny nikdy nezacinaju a nekoncia rovnako.    <reaguj>
43)  corinthian, 5.9.2014 08:18
napr. v r 2015 im letne prazdniny zacnu 13.7. a koncia 21.8.    <reaguj>
44)  corinthian, 5.9.2014 08:19
o rok neskor este sialenejsie. do skoly pojdu uz 11.8.    <reaguj>
45)  scythe, 5.9.2014 08:26
40 si robis prdel, sak okolo vianoc maju tri tyzdne, maju jarne prazdniny tyzden a este maju aj nejake jesenne okolo dusi    <reaguj>
46)  zebricka, 5.9.2014 08:37
45/ Okolo Vianoc iba dva, takze sa tesime o tyzden menej, ze mame vyprazdnenu dedinu...   
A to sa ani nerata, lebo ved Vianoce a Troch kralov ma kazdy, Novy rok tiez, do toho nejaky ten vikend...
   <reaguj>
47)  zebricka, 5.9.2014 08:37
42/ To preco v tom maju taky bordel?    <reaguj>
48)  zebricka, 5.9.2014 08:38
A prazdniny by som dala aj v juni, je vtedy lepsie pocasie...    <reaguj>
49)  scythe, 5.9.2014 08:40
nie, to su lacne dovolenky, to treba ponechat aby skolopovinne deti este zarezavali nech si clovek vychutna klud
      <reaguj>
50)  zebricka, 5.9.2014 08:41
A ja ze doprajem cestarom viac casu na rozkopavky...       <reaguj>
51)  corinthian, 5.9.2014 08:46
47/ kazdy region to ma inak. aby naraz nevyliezlo na prazdniny cele nemecko. na cestach by boli zapchy, vsetky dovolenkove destinacie obsadene.
a aby to mali tie decka spravodlivejsie, tak im tie datumy trocha poprehadzuju kazdy rok.    <reaguj>
52)  zebricka, 5.9.2014 08:47
Ale jedno musim. Ja som v 18tich uz zarabala, platila odvody, dane, svoje naklady, proste dospelost a zodpovednost uz v tom veku... Dnesna mladez, hoci to ma mobil uz v perinke, pocitace, tablety, techniku maju v malicku, studuju jazyky od skolky, cestuju na pobyty, studijne, vymenne, jazykove, tak v 20tich to este studuje, nemozne a neschopne kolkokrat cosi vybavit a ze by som nemala gule kolkokrat take decko zamestnat, lebo im ani zodpovednost nic nehovori...
Z ekonomickeho hladiska, ze vecne to studuje, za statne, a potom ide rovno na Urad prace alebo do zahranicia, to ani nejdem rozvijat... A tak dalej...    <reaguj>
53)  zebricka, 5.9.2014 08:47
51/ Jaj tak, ja ze globalne vsetci rovnako, ale kazdy rok inak...    <reaguj>
54)  ja nič, ja muzikant, 5.9.2014 08:55
52/ a nevedia poslať zásielku       <reaguj>
55)  berti, 5.9.2014 08:57
43 v Thuringene?

To som nevedela.díky      <reaguj>
56)  zebricka, 5.9.2014 08:58
54/          <reaguj>
57)  OnE, 5.9.2014 09:15
Súhlas. Nechápem celkom významu prázdnin, vždy mi to pripadalo ako zbytočne zabitý čas. Všetci chodíme do práce nepretržite, tak nechápem, prečo deti a učitelia majú mať v lete voľno.    <reaguj>
58)  zebricka, 5.9.2014 09:20
57/ Ty si mozes zobrat dovolenku hocikedy. Ucitel nie. To nie, ze ma prazdniny. To je jeho zakonna dovolenka. A o lacnejsich terminoch moze len snivat, jemu su urcene terminy v top sezone za top ceny.
A ze tym detom nedoprajes prazdniny, no vrchol. Cely rok sme sa na ne tesili.    <reaguj>
59)  berti, 5.9.2014 09:21
presne tak.oni si nevzberu dov.kedz chcu,ale kedy musia    <reaguj>
60)  scythe, 5.9.2014 09:41
podla mna prazdniny nech ostanu
ale detom sa daju nutene prace, take jak za pas, dotahovat sroby, muruvat a tak
a bez naroku na odmenu samozrejem, nech mame pripravenych absolventov pre firmy a nech nemusia odchadat do rumunska a dostavat danove ulavy tam
jou
dobra som, nie?
jaj a polak deti by sla do polnohospodarstva, samozrejme    <reaguj>
61)  Tiffany, 5.9.2014 09:45
57) ale no, neviem ako ty ale ja
mam volno cez sviatky a k tomu 28 dni dovolenky
ktoru si mozem vybrat kedykolvek teda aspon na papieri   
ucitel ma volno v lete a aj ked vyznam dlhsieho volna pre uplny relax je neodskriepitelny aj tak si myslim ze je to trochu obmedzujuce
60) takze scythe za diktatora?    <reaguj>
62)  berti, 5.9.2014 10:00
60 to si robíš srandu,nie?    <reaguj>
63)  ja nič, ja muzikant, 5.9.2014 10:12
62/ nie, ona to myslí naozaj    <reaguj>
64)  vrcharka, 5.9.2014 12:04
ja by som deto mna prazdniny nariadila mobil, internet a vsetky tielektornicke vymysly max. hodinu denne..a povinny pohyb   akehokolvek druhu..    <reaguj>
65)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 12:35
45) ja ze okolo vianoc len 2 tyzdne..tak tie by som natiahla na 4 a leto skratila
prip by som zaviedla nieco, kde by sa ani neucili nejak, ale travili cas v skole nejak prijemne..ved pokial viem, ucitelky maju problem dovolenkou vykryt tie prazdniny a dovolenky ma bezny clovek tusim len 5 tyzdnov rocne, nie?
58) ja som bola bifla a tesila som sa na koniec prazdnin    teda do urciteho veku
64) ja by som zrusila ludi, co su proti technickemu pokroku    <reaguj>
66)  corinthian, 5.9.2014 12:50
55/ http://www.schulferien.org/Thuringen/thuringen.html

   <reaguj>
67)  corinthian, 5.9.2014 12:51
65/ technicky pokrok je vec jedna, ale tie neduzive, blede, zhrbene, pripadne obezne decka, je vec druha.    <reaguj>
68)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 13:30
67) no to ano, ale tak nie nonstop mozu behat, tie technicke vymysly su super pri presunoch a po veceroch, ci ked leje    <reaguj>
69)  Tiffany, 5.9.2014 13:44
68) na to je ta hodina nie? Aky je to technicky pokrok ze moje decko sa vie dostat do xy levelu v nejakej hre?
Keby tam aspon travili ze uzitocny cas, nepoviem ani muk, ale videla si uz internetove herne plne malych deti ako po sebe strielamu v CS? Mam z toho dozivotnu traumu       <reaguj>
70)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 14:12
69) no hra nie je pokrok, ale su aj veci na uzitocne travenie casu
nie je dobry ani 1 extrem..ani to ,ze decko nevie trebars stiahnut subor, najst, kde je stiahnuty, zaklady ms office a pod
internetove herne som teda nevidela, ze vobec, ani netusila ,ze take cosi existuje       <reaguj>
71)  vrcharka, 5.9.2014 14:31
70.ospraveldnuje ta jedno jedine ze mas malinke dieta ..anevies ako vskutocnosti deti od 5 rokov ziju.... a co ich zaujima....atd..

to nieje o technickompokroku..tan nechuzivaju cely skolsky rok a uzitocne.. ale prazdniny by osm jednoducho urpbila ako pisem hodina denne a dost.

   <reaguj>
72)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 14:39
71) no to je tvoj sposob vychovy (kolko mas vlastnych deti?)..ja mienim hladat zlatu strednu cestu a tou mi nepripada urcovanie podla hodiniek a kalendara    <reaguj>
73)  vrcharka, 5.9.2014 14:42
72.. rob ako vies.. ale ja ti tu moje sukromie pisat nebudem..    <reaguj>
74)  MaciQue, 5.9.2014 15:01
67/ ale to je aj stravou... ja si pmatam poloprazdnu chladnicku... a jedli sme to, co a urodilo v zahrade... koos vyprazany kalerab ze jaka smakovecka... to je chyba stravovania... deckam sa nabalia sladkosti, daju prachy na bufety, coca coly a ine veci....    <reaguj>
75)  berti, 5.9.2014 15:34
žiadny technický pokrok ma nezaujíma.
ja výnimočne dovolím mojim detom pc(okrem toho,ked sa dcera jeden čas potrebovala učit niečo na počítači).mladšia má 5rokov a nevie zapnut telku a setobox-je síce pravda,že to máme zložitejšie,ale nikto ju to neučil a ju ani nenapadlo,chciet to.zaujímaju ju iné veci.
dnes napríklad to, kde bývaju mrtvoly      <reaguj>
76)  berti, 5.9.2014 15:37
66   díky    <reaguj>
77)  vrcharka, 5.9.2014 15:39
75..tvoje deti tahaju k inym veciam..technicke zrucne deti to vedia v 3 rokoch bey toho aby si ich to ucila..    <reaguj>
78)  Tiffany, 5.9.2014 15:46
75) to nechcem verit, moja ma 1,5 roka a okrem telky co vie zapnut cez ovladac aj normalne tak vie kde zapnut notebook, vie si pustit nursery rhymes na ipade...a vies co? Nik ju to neucil, telku pustame minimalne, ale vsetko pozoruje, a skusa    <reaguj>
79)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 15:59
75) podla mojho nazoru budu mat tazke v skole dobehnut tieto technicke zrucnosti (nemyslim tym prave zapnutie telky)
   <reaguj>
80)  corinthian, 5.9.2014 16:26
72/ uz aj ty si v stadiu otazok "kolko deti si porodila, vychovala........." ?
Pekne. Co bude dalsie?
Nemas chlapa, nemas pravdy....
   <reaguj>
81)  berti, 5.9.2014 18:05
78 ver,moja má skoro 9 a ntb nikdy nezapínala.
vedia si ale zapnut svoje rádio dat tam cd a hlas naplno  


ale vedia kopu iných vecí,myslím,že OVELA doležitejších a to je pre mna doležitejšie.a myslím,že nepocituju žiadny nedostatok v tejto oblasti...    <reaguj>
82)  tetuska lieta na metle, 5.9.2014 18:13
80) neboj, nie som..len si nemyslim ,ze vrcharka ma patent na vychovu, ktory musia ostatni prevziat    ona to totiz nepodava ako nazor, ale ako vseobecnu pravdu    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!