Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 20. Apríl, , Dnes oslavuje Marcel
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Chlap ktory nevie zarobit<<Späť
lady505, 21.7.2019 18:29 reakcii: 129   nove: 129  
viac nez tabulkovy referentsky plat (okolo 800) a sucasne je nesikovny co sa tyka beznych chlapskych prac v domacnosti vravi ze na ne nema bunky - myslite si ze sa po zalozeni rodiny zmeni? Poznate take pripady?   <reaguj>

1)  lady505, 21.7.2019 18:40
uvitam ak nepadne zvycajna poznamka o vesteckej guli ide mi hlavne o to ci taketo pripady v reale jestvuju    <reaguj>
2)  Juraj.A, 21.7.2019 18:48
Tentokrát nie veštecká guľa, ale druhý verš textu skladby Zlatokopky od Rytmusa...

Ide ti len iba o love,
od začátku ideš len na hotové,
darčeky, kabelky, Luis Vuitton nové,
si ........ zlatokopka.       <reaguj>
3)  krestan-katolik, 21.7.2019 19:07
mas ho rada? Milujes ho? Preco si sa dala dokopy s nim? Preco mu to vycitas az teraz? Preco ste vobec spolu ak ho vnimas ako nesikovneho, ktory nedokaze ani len peniaze zarobit? Hmm?    <reaguj>
4)  jana *, 21.7.2019 19:47
Nezmeni sa.... Ak ho milujes, neni co riesit.    <reaguj>
5)  lilka_lili, 21.7.2019 20:36
Odhliadnuc od toho platu, od nemehla kade lahsie    <reaguj>
6)  soletka, 21.7.2019 20:55
Som nevedela, že ženu, ktorá sa zaujíma o chlapa s platom 800 éčiek /nevieme ani, či v čisom, či v hrubom/ možno nazvať zlatokopkou. Povedala by som, že tie idú po cifrách podstatne vyšších... no ale niektorí tu vytresnú hocičo, len aby si mohli kopnúť   
Nepoznám nikoho, kto sa po založení si rodiny výrazne zmenil, kto bol pohodlný, aj ním zostal.    <reaguj>
7)  debora26, 21.7.2019 21:05
Ak ti to vadí teraz, v budúcnosti bude raz tak ak nie viac.
Mám pocit že si potrebuješ len potvrdiť to, co vieš a uľaviť svedomiu pred rozchodom.    <reaguj>
8)  boba.., 21.7.2019 21:08
Osobne som sa nikdy takto na partnera nepozerala. Vzala som si toho, pri ktorom sa sa citila dobre, bezpecne a milovana... s kym som si vedela predstavit zostarnut.
Moj muz tiez nema vztah ku kutiltsvu, ale ma kopec inych veci, ktore sa mi na nom pacia a pre ktore som s nim. Ja tiez neviem nejako specialne varit, piect, neviem ani sit (zasijem tak max gombik, alebo malu dierku), ani vysivat, strikovat, ani nemam vztah k zahrade...
A co sa tyka penazi, tak obaja sme mali obdobia, ked sme zarabali malo, potom vela alebo aj tak akurat...    <reaguj>
9)  boba.., 21.7.2019 21:09
každé zboží má svého kupce       <reaguj>
10)  krestan-katolik, 21.7.2019 21:10
6 na tuto hypotezu existuje velmi jednoducha odpoved. Nie kazda zlatokopka ma co ponuknut (fyzicky) tym padom lovi vo vodach, ktore si moze dovolit. V takych vodach je ulovok v podobe 1200e/mesiac (priklad) vyhra. Osemsto je viac ako min.mzda. Niektore by vedla takeho chlapa aj dieta porodili    <reaguj>
11)  sophia, 21.7.2019 21:47
Pri takejto vyske platu ide skor o prakticku zenu, ktora si robi starosti, ci by vyzili. Zlatokopka by o takehoto chlapa ani nezakopla, myslim, ze tento vyraz pri takomto prijme je dost nemiestny a hlupy.    <reaguj>
12)  sachsia, 22.7.2019 04:18
Človek sa len tak nezmení. A už vôbec sa nedá očakávať že manuálne malo zručný bude zrazu opravovať veci tak sám od seba alebo podľa YouTube. Rovnako ak je niekto športové drevo a boji sa tak nemôžeš očakávať že v štyridsiatke začne lyžovať a behať maratóny a plávať a byciklovat a učiť to svoje deti. Zarábať môže viac ale tiež je dôležité či to chce sám alebo ho k tomu niekto dotlačí. Ja by dom takého vo sa nechá manipulovať nechcela.    <reaguj>
13)  kathy, 22.7.2019 06:53
Takmer vždy sa tu objaví nejaký ... (1) s priblblou poznámkou, to je asi zákonité   .

Jednu zmenu chlapa poznám - spolužiak zo základky, vždy patril medzi slabších, spomalených žiakov. Dnes má tu v okolí tri výkupne železa a finančne je to king, keď som sa na finstate podívala, aké mal tržby a zisk, neverila som očiam   . Ale takéto prípady sú možno jeden zo sto ľudí.    <reaguj>
14)  Juraj.A, 22.7.2019 06:56
13. Prečo priblblá poznámka? Však jediné, čo ju zaujíma sú peniaze.       <reaguj>
15)  kathy, 22.7.2019 07:10
Ak sa tu niekto spýta na skype v mobile, znamená to, že je to jediné, o čo sa zaujíma?
Ak sa niekto spýta na študentskú brigádu, tŕpnutie nôh či závraty (námatkovo vyberám z tém), znamená to, že je to jediné, o čo sa zaujíma?
Myslenie na úrovni prvej triedy zš.    <reaguj>
16)  bianka, 22.7.2019 07:32
Môze sa casom zmenit,ked bude mat vlastnu domacnost. Dovolim si to tvrdit, mame to v rodine.       <reaguj>
17)  ivka, 22.7.2019 09:11
A ty vies zarobit?
Ak ano, preber tuto, pre teba dolezitu rolu, na seba a jeho si vaz kvoli inym kvalitam, ktore ma (a kvoli ktorym si s nim asi planujes rodinu zalozit).
Neplanuj vsak, ze sa ktosi tym ,ze povie ano, zmeni.
Ak aj ho k tomu okolnosti donutia, ber to skor ako prijemne prekvapenie a nie ako povinnu jazdu po okruzkovani.    <reaguj>
18)  ell, 22.7.2019 09:30
Ja by som chcela vidiet rodinu, pre ktoru peniaze nie su existencne dolezite. Asi jedine pre joginov, ktori sa zivia "pranickou stravou", alebo pre rodinu na lazoch, kym im nezacnu odrastat deti, pripadne pre tych, ktori su zabezpeceni/dotovani z inych zdrojov.
   <reaguj>
19)  fiala, 22.7.2019 09:47
18/ Presne. Povznesena blahosklonnost nad ludmi, pre ktorych su peniaze dolezite, pretoze ich vela nemaju, je trapna.
Zaujimalo by ma, kolki z nas by pred zalozenim rodiny tvrdili, ze peniaze nie su dolezite, ze vyzit sa da z lasky.    <reaguj>
20)  Juraj.A, 22.7.2019 09:58
18. 19. Vy dve otvorte oči a pozrite sa realite do očí, možno uvidíte koľko rodín na Sk žije (a vyžije) s minimálnej mzdy, alebo žijú na hranici chudoby a nefrflú toľko ako tí, ktorí sa váľajú v peniazoch.       <reaguj>
21)  Juraj.A, 22.7.2019 10:00
Ešte dodám, že píše že chlap zarába 800€ - čo k tomu dodať? Tu na Strednom Slovensku chodia ľudia do fabriky - Cortízo, Knauf - lebo nič iné tu nie je. Robia za hrubú mzdu 600€. Čo majú takí povedať?       <reaguj>
22)  sachsia, 22.7.2019 10:13
Ja si myslím že príspevok je o tom či sa človek dokáže zmeniť tak aby to vyhovovalo partnerovi. Podľa mňa sa nedokáže zmeniť žena ani muž. Raz keď na to nemám tak ma nikto nedonúti chodiť lyžovať, lebo ma to nebaví, je to drahé a určite spadnem a zlomím si nohu   Ak niekto nevie a nebaví ho behať okolo domu a majstrovat nech sedí v paneláku a zavolá si službu. Poznám viac takých čo si mysleli veď on/ona si zvykne naučí sa. Väčšina už nie je spolu. Tiež sú ženy ktoré sa boja zvierat aj sliepok tak ako ju donutis aby šla zobrať vajíčka. Ja si to neviem predstaviť niekoho takto znásilňovať. Chvíľku sa možno dokáže pretvarovat ale časom ujde      <reaguj>
23)  vecna optimistka, 22.7.2019 10:14
zaujimave by bolo, kolko zarobi autorka. Zeny na jednej strane vykrikuju o emapncipacii, ale na druhej strane chcu od muzov, aby boli zivitelmi, viac zarobili...

Nezmeni sa.
A nemozu byt vsetci podnikatelia alebo manazeri s platom 3000 €.

Ci je taky chlap perspektivny zavisi od viacerych faktorov. Napr. ako sa sprava doma, ci pomaha, ci len sedi pri pc a telefone atd...

A otazne je, ci pomaha aspon s tzv. zenskymi pracami    <reaguj>
24)  lucy, 22.7.2019 10:39
6/ Svagrina je referentkou na matrike a ma tiez okolo 800 ( v hrubom.) Zavisi to od dlzky praxe, ale ak dotycny chlap nie je vo vyssom veku a nema dlhu prax, ide unho pravdepodobne tiez o hrubu mzdu.    <reaguj>
25)  lucy, 22.7.2019 10:43
Hodila som do mzdovej kalkulacky plat 800 eur - v cistom to je 624 eur. Ak by bola zena na RD a mali by hypoteku, mali by problem vyzit.    <reaguj>
26)  lucy, 22.7.2019 10:44
Aj tak si myslim, ze autorku viac trapi chlapova pasivita.    <reaguj>
27)  lady505, 22.7.2019 11:24
26 mas pravdu       <reaguj>
28)  Beva, 22.7.2019 12:23
mala sanca ze sa zmeni...   
a "zlatokopka" by o takehoto ani nezavadila...
tak tento titul dostala autorka prispevku velmi neopravnene...    <reaguj>
29)  Juraj.A, 22.7.2019 12:26
28. Tak nie zlatokopka, ale začínajúca zlatokopka.       <reaguj>
30)  dada, 22.7.2019 12:45
Ja som nestastna z toho, co sa stalo s lady. Celkom sa divim, ze sa niekto este odvazi nahodit nejaky prispevok, hned su tu kopance a rypanie. Ano, bolo to aj kedysi, ale teraz sme starsi, nejaka socialna inteligencia a nadhlad by boli namieste.
Dozadovat sa jej u niektorych je asi tak marne, ako nalievat vodu do sita.    <reaguj>
31)  Juraj.A, 22.7.2019 12:50
30. Hlavne, že Ty si napísala 5 riadkový príspevok a k veci ani slovo. Ja som aspoň napísal otvorene, ako to vidím. Ženskej ide o peniaze a hotovo. Keď má taký problém, tak nech si ide hľadať takého čo zarába 2 tisíc a je domáci kutil. Alebo jej ho máme hľadať my?       <reaguj>
32)  Beva, 22.7.2019 12:59
31. Prehanas    <reaguj>
33)  biela mačka3, 22.7.2019 14:43
Mne by skor vadilo to, že nie je manuálne zručný - dnes hocijaký opravár trikrát otočí skrutkoivačom a vypýta si aj 40 euro.    <reaguj>
34)  sachsia, 22.7.2019 14:58
33) aj viac lebo veď benzín a tak   a človek sa teší že vôbec niekto prišiel s tým skrutkovačom.    <reaguj>
35)  suze, 22.7.2019 16:05
Tieto diskusne fora su ako zakliate, aj na druhom, kam chodim, najcastejsie vyskakuju dvaja chlapi, o kttorych nazor je najmensi zaujem...   

33, 34/ nepokladate za spravne, ze ceny si remeselnici urcuju podla dopytu?    <reaguj>
36)  sachsia, 22.7.2019 16:28
35) ale veď jasné že je fajn že cenu určuje trh, ale kde inde ako v online diskusii si môžeme zbytočne pofrflat      <reaguj>
37)  Hana, 22.7.2019 16:56
Tak, ich asi môžeme nechať, že?

Pre mňa osobne by v súčasnosti bolo tiež problémom, ak by nevedel/nerobil také bežné chlapské práce. Jednoducho, pre mňa je to súčasť mužnosti. Ale dám radšej filozofickú, premýšľaniu otázku.

Čo považujete za bežné chlapské práce?

Môj muž tiež na mňa pôsobil, že sa s niečím takto definovaným nebude kamarátiť. Vtedy mi to neprekážalo, nebolo to pre mňa dôležité. Dnes viem, že zdanie klamalo. Je veľmi zručný a akčný. Občas mi to prekáža, ako všetko opravuje. Niektoré veci by som aj rada vymenila, no on nie. Radšej pri tom ako niečo opraviť strávi hodiny.    <reaguj>
38)  anya., 23.7.2019 09:17
"Zlatokopka" kvôli 600 eurám pobavila   . ˇCo už, názory máme rôzne, ale netreba ich tak nástojčivo vnucovať iným.   

35/ ja to pokladám za správne, a dosť ma vedia pobaviť rozhorčené námietky typu - ja som študoval 5 rokov výšku, na hodinu mám 5 či 6 eur a on si príde a za polhodinu roboty vezme tridsiatku!
Väčšina z nás doma má tiež výšku a aj tak sme, čo sa týka kutilských prác, sebestační - za vyše 30 rokov manželstva cez náš prah neprešiel žiaden cudzí opravár., čestné slovo. Ale zo 4-5 ráz sme viezli spotrebič na opravu či výmenu, keď bol v záruke a neoplatilo sa s ním babrať doma. Takže - lektroištalácie vrátane revíznych správ, vodu, sanitu, opravu bežných spotrebičov (ak stoja za to), bežnú murárčinu, obklady muž so synmi robí vo vlastnej réžii. Ešte keď boli chalani na strednej, môj otec im zdôrazňoval - aj keď chcete ísť na vysokú, remeslá sa naučte, bez remesla budete stále odkázaní na iných. Inžinier - neinžinier, z hrušky dole, montérky vám neublížia!
Na jedného zo synov mali dedkove reči taký vplyv, že si popri výške urobil z vlastnej iniciatívy výučný list + vyhlášku na elekroinštalácie a keď prišiel s papiermi domov a muž mu povedal, že dedko by naňho bol hrdý, podrástol o pár centimetrov   .    <reaguj>
39)  anya., 23.7.2019 09:34
K tomu výučnému listu malá poznámka - nechápem logiku našich sš - syn študoval na ET priemyslovke, ktorá mala troj- a štvrročné odbory. Trojročiaci - elektromontéri dostali výučný list a vyhlášku, štvoročiaci - elektrotechnici končili len s matúrou a keď chceli výučný list (kvôli prípadnej živnosti, ET firme ho potrebujú, elektrikárčina patrí medzi viazané živnosti) museli si ho dorábať večerne, mnohí popri výške, aj keď mali v mnohom totožné učivo.    <reaguj>
40)  Hana, 23.7.2019 11:12
a ktorú vyhlášku? lebo syn na VŠ v ČR dostal. muž si v SR musel robiť kurz, nie na škole.

Ale sú rôzne tie vyhlášky.    <reaguj>
41)  nancy, 23.7.2019 11:17
39) Ono to znie paradoxne, robit si vyucny list aj vysku, ale clovek nikdy nevie, co sa mu moze zist a robit si to hned, nadvazujuco je urcite jednoduchsie, ako sa k tomu dokopat neskor. My sme hucali do nasich decak, ked v maturitnom rocniku vyhlasili, ze si chcu dat 3-4 roky pauzu a az potom ist na vysku. Povedali sme im, ze ich budeme financovat, len ak pojdu na skolu hned, v opacnom pripade sa budu financovat sami. Posluchli a teraz su radi.

Co sa tyka platenia remeselnikom, pocula som uz aj taku hlasku, ze vysoke ceny su ich svojska pomsta hlavne vzdelanejsim, nepraktickym ludom a dobre ma to pobavilo. Ja v tom vidim vylucne vyuzitie situacie - a preco nie? Su sukromnici, nie su charita.    <reaguj>
42)  anya., 23.7.2019 11:47
40/ Popri výške si najprv urobil paragraf 22, ten je základ, a potom nejaké v Slov. obch. a priem. komore, má aj nejaký atest na objekty so zvýšeným nebezpečenstvom výbuchu.    <reaguj>
43)  tetuska lieta na metle, 23.7.2019 12:22
nezmeni sa. nieco sa mozno nauci, platovo mozno pojde kusok vyssie. ale slusne zarabajuci hodinovy manzel z neho nebude
jedine ak ma okolo 20tky a este sam nezil, nebol motivovany. rozdiel ci mal svoju domacnost alebo nie, ci zaraba tak malo rok alebo 20 rokov..    <reaguj>
44)  Nessian, 23.7.2019 14:05
Bože, ty musíš byť ale riadna VAGÍNA, nenažratá vagína !!!

čo maju povedat ludia co zarabaju 600eur??? ty hnusoba hnusná.

Je mi z Teba na vracanie !!!!    <reaguj>
45)  nikola, 23.7.2019 14:36
600 eur, ktore zarobi tvoj chlap, naozaj nie je vela. Ale stavila by som sa, ze sa najde dost chlapov, ktori zarabaju este menej a ktori by obhajovali toho tvojho, ze ten jeho zarobok je slusny a dostatocny pre rodinu.
25/ ved to - ako z toho vyzit v pripade RD? Chlapova vyplata vykryje povedzme uvery, naklady na byvanie a mimino. zenina RD povedzme ze veelmi skromnu stravu, a zvysne naklady lietaju v lufte.    <reaguj>
46)  debora26, 23.7.2019 15:46
Praveká zlatokopka sedela pred jaskyňou a rozmýšľala. Vyštartujem po tom čo uloví mamuta, alebo mi stačí tento , čo chytí zopár žiab..
myslím že myslenie ľudí sa nezmenilo a je to normálne.

   <reaguj>
47)  krestan-katolik, 23.7.2019 15:58
lady.sk odjakziva trypn jednym problemom... tym problemom su uzivatelia.

Vy sa tu normalne smejete ludom, ktori makaju za min.mzdu. Vobec si nedokazete predstavit, ze nieco take existuje a dokonca FUNGUJE.

Ako mozu ludia ako vy, hodnotit inych ludi? Nemate ziadnu empatiu, nemate ziadne prakticke zrucnosti z takejto zivotnej situacie. Citim z Vas vyslovene negativnu energiu. Myslite si, ze vsetci okolo vas maju VS, onake a hentake diplomy, listy, doklady a ja neviem ake pracovne miesta v neviem akych etablovanych zahranicnych firmach.

Srsi z Vas elitkarstvo, ale to je na lady.sk normalna vec. Pozrel by som si realitu kto sem vlastne prispieva. Vsetci sa tvarite, ze mate doma zlate pribory, s hodvabom si zadok utierate na wecku, ale pravda je zrejme niekde uplne inde. Otrasne.

Idem sa za Vase farizejske a dvojtvarne duse pomodlit. Hrozne nieco.

Apropo! Kde najdem presny opis zlatokopky aj s tarifami? Ako Vas citam tak dnesne zlatokopky z Vasho okolia neroztiahnu nohy ani za 600. Tak sa pytam sam seba kde je ta pomyselna hranica po ktorej sa uz roztahuju nozky?! Alebo privela 7dni, Noveho Casu a ineho sajrajtu citate? Cele zle.

   <reaguj>
48)  debora26, 23.7.2019 16:51
47/A teba nenapadlo, že tu možno píšu ženy ktoré ozaj pracujú za minim.mzdu a premýšľajú či kúpiť deťom dva alebo štyri jogurty? A či vôbec? A premýšľajú práve pre toto rovnako ako autorka príspevku?
Ja sa snažím pochopiť myslenie kohokoľvek a neodsudzujem. resp. sa snažím.
   <reaguj>
49)  pegaska, 23.7.2019 16:51
45) Problém je v tom, že niektorí viac ani zarobiť nechcú, pretože veľmi veľa ľudí má exekúcie a hneď po výplate majú odliv peňazí na exekútorov účet.

Sme stavebná firma, koncom zimy sme získali dve zákazky, jednu vo Viedni, druhú v Liberci. Ľudí (izolatérov a sadrokartonistov) sme hľadali všade a príliš veľký záujem záujem nebol, aj keď sme im vedeli zagarantovať (vrátane diét) 1300 - 1500 € (netto). Áno, je to hnusná robota, mali tam aj príplatky za sťažené podmienky, výškový, aj za hluk - stáť pod strechou neraz na 10 - 12 m vysokom lešení. s vŕtačkou hore, sklená vata sa sype, dráždi na kýchanie, v prilbách sa potili ako kone, randál ako v pekle... ale nie je to práca vyžadujúca veľkú fundovanosť, skôr fyzickú kondičku a zaťaté zuby.
A po prvej výplate, napriek tomu, že bola v sľubovanej výške, ten odliv ľudí nastal.
V tom môže byť tiež pes zakopaný...    <reaguj>
50)  krestan-katolik, 23.7.2019 17:35
48 mozno citame iny text? Precitaj si prispevky este raz, bez zaujatosti a potom si spolu so mnou zaspievaj toto

https://youtu.be/6TQjs6ICe_Y?list=PLQxKiAqyqi5hqqf6DXJkDwd6EsD4G4psj

   <reaguj>
51)  lienka bodkovaná, 23.7.2019 18:36
49 - kulminuje stavebny boom, stavia sa na kazddom rohu a na stavbe nie je problem zamestnat aj nekvalifikovanych ludi, aspon u muza je to tak. Zajtra sa podivam, kolko zarobia jeho sadrokartonisti a napisem, pre porovnanie. Unho vo firme je hlavne ten problem, ze by potreboval obnovit partie, ma dost chlapov v preddochodkovom veku a takym sa uz horsie stvera po leseniach, su zrobeni.
Za 6 stovak v cistom by ludi urcite nezohnal.    <reaguj>
52)  biela mačka3, 23.7.2019 19:37
Čítala som nedávno nejaké pracovné ponuky, tam núkali referentovi okolo 600, takže tých 800 nie je najhoršie - nie každý môže byť poslancom. Skôr mi pripadá ako svinstvo to, že niekto nechodí do práce, keď príde, robí hanbu celému národu a dostane aj 4tisíc mesačne.    <reaguj>
53)  biela mačka3, 23.7.2019 19:40
A je aj doležité, že ako sa k tebe správa - určite najlepšie je mať bohatého a dobrého, ale u takých sú ženy často v zlatej klietke.    <reaguj>
54)  smilla, 23.7.2019 21:02
Život sa nedá naplánovať, ak si niekto myslí, že si vezme bohatého a šikovného a bude mať celý život prechádzku ružovým sadom, tak to tak nefunguje.
Osobne som poznala ideálneho mladého muža s rádovo nadpriemerným platom, šikovného, dobrého manžela a milujúceho otca. To ani nebol chlap, ale zhmotnený sen každej nevesty. Nečakane umrel krátko po 30ke.
Možno práve ten nepraktický a málo zarábajúci muž bude takou oporou v chorobe alebo iných ťažkostiach, akou by to iný nedokázal.    <reaguj>
55)  debora26, 23.7.2019 21:07
50/ Vďaka , rozumiem.    <reaguj>
56)  jane, 23.7.2019 22:30


"krestanka" pacholickova, vadi ti, ze niekto ma schopne decka a ze zaraba viac nez ty?
nezavid, lebo pojdes do pekla!

alebo zavid, udusis sa vlastnou zlcou.!





   <reaguj>
57)  krestan-katolik, 23.7.2019 22:41
56 ladynka draha! Za prve pomodlim sa za pokoj v tvojej dusi, evidentne to potrebujes. Za druhe, nezavidim len pisem svoj nazor ako aj vy.

Elitkarstvo je sucastou lady. Kludne zarabaj kolko chces, ale potom sa nevypytuj na internete ci ma chlap s prijmom do 600 pravo na vztah s tebou.

Prajem vam pokojny vecer a nezabudnite, ze pokoj na dusi sa neudeluje kazdemu. Ten pokoj treba hladat a pracovat na nom!
   <reaguj>
58)  moon_, 24.7.2019 06:37
47, 57
Tvoja zádrapčivosť je už dlho trápna.
Tvoje najväčšie kamarátky sú asi Zášť, Závisť a Zlosť. Pravidelne ich striedaš, sú ako korálky, jedna korálka (goralka) vedľa druhej   .

Rob so sebou niečo, si ako mech jedu.
Patetické nábožné vzdychanie ťa nespasí, je z teba cítiť pokrytectvo.
   <reaguj>
59)  Nessian, 24.7.2019 15:16
Bože, ty musíš byť ale riadna VAGÍNA, nenažratá vagína !!!

čo maju povedat ludia co zarabaju 600eur??? ty hnusoba hnusná.

Je mi z Teba na vracanie !!!!    <reaguj>
60)  Bibula, 24.7.2019 15:25
To tu už bolo....verklík...    <reaguj>
61)  Bibula, 24.7.2019 15:26
K téme, nie nezmení sa...
Zlatokopka? Hahahá... Tie by ani nezakopli...    <reaguj>
62)  pruhovaná, 24.7.2019 15:53
45) mozno dosial zije u rodicov v detskej izbe, o servis ma postarane a tak vobec nema potuchy o cenach, o tom, ake nakladne je mat vlastnu domacnost, deti    <reaguj>
63)  pruhovaná, 24.7.2019 15:59
51) teraz nie je problem zohnat v stavebnictve brigadu ci stabilne miesto a pod 750 nikto nepojde    <reaguj>
64)  lienka bodkovaná, 24.7.2019 17:11
49 vcera som napisala, ze pre porovnanie zistim, kolko zarobia sadrokartonisti u muza - vyplata za jun, 160 odprac. hodin, na ucet 880,-. Nemaju v tom ziaden vikend, pretoze teraz robia stavbu vedla kostola a podmienka bola, ze cez vikendy nebude hluk, kvoli svadbam a omsiam.
Nie je to bohvieco, ale v porovnani s robotou u Taliana v priemyselnom parku maju o dost lepsie vyplaty.    <reaguj>
65)  tetuska lieta na metle, 24.7.2019 17:44
61) mozno tych 600 je sadzba za den    ked zlatokopka...    <reaguj>
66)  lady505, 24.7.2019 18:11
babule nedrazdite s tymi miestami vo stavebnictve take nieco by on nevzal ani keby hladoval    <reaguj>
67)  Bibula, 24.7.2019 19:05
65) jáááj, no jedine tak             <reaguj>
68)  sachsia, 24.7.2019 20:05
Ako to myslíte, že robím na úrade v nejakom malom meste a dám výpoveď vezmem vŕtačku a idem na lešenie? Vážne by ste to urobili? Veď je to smiešne.    <reaguj>
69)  rukola, 24.7.2019 20:35
68) ako poznam uradnikov u nas, na svojom (domnele vysokom) statuse si zakladadaju a asi by taku pracu odmietli s argumentom, ze je pod ich uroven ... tak ako autorka pise, ze jej chlap by radsej hladoval, ako by vzal taku pracu. Pritom, ako kocky pisu vyssie, na niektorych robotnickych poziciach sa da zarobit viac nez v urade (co plne schvalujem) a podla mna je velke pozitivum, ak je v mzde zohladneny aj spolocensky dopyt a pracnost.    <reaguj>
70)  zuzzana, 24.7.2019 21:05
69/ ja to vidím jednoznačne - robotníci sú spoločensky vyššie než úradníci, a tvrdím to napriek tomu, že tiež som v podstate úradníčka       <reaguj>
71)  biela mačka3, 24.7.2019 23:04
Ale taký úradník nie je taK manuálne zručný ako ten, kto je zvyknutý pracovať fyzicky. Ja napríklad som brigádovala počAS gymnázia tak, že som umývala riady v cukrárńach. A nezdalo sa mi to vôbec podradné. Ale na stavbu by som nešla.       <reaguj>
72)  boba.., 25.7.2019 08:11
Teraz som si spomenula na 2 prípady, zmeny   

1. Manželka bola VŠ vzdelaná odborníčka, zarábala o dooosť viac ako jej manžel, ktorý mal učňák bez matury. Muž si dorobil večerne maturitu, a stal sa vedúcim partie a nakoniec zarábal viac ako jeho manželka a ešte si vždy vedel privyrobiť rôznymi brigádami.
2. Manželka zubná lekárka a manžel stavbár (robotník). Takisto žena zarábala o dosť viac ako muž. Muž si dorobil VŠ, stal sa časom manažérom vo firme a nakoniec mal celkom úspešnú vlastnú stavebnú firmu.

Trvalo to nejaký čas, ale deti a zodpovednosť za vlastnú rodinu ich vyhecovalo, aby sa vedeli pekne o nich postarať.    <reaguj>
73)  oliva, 25.7.2019 08:28
69/ u nas na MU aj OU su roky ti isti uradnici, zmeny nastavaju asi az pri odchode do dochodku ci na RD. Kto sa tam dostane, sedi proste na stolicke, kym sa da, a vacsina by asi neodisla ani vtedy, ak by im o nejakych 10-15 % znizili plat. Ak by to bola narocnejsia praca, mali by tam ovela vyssiu fluktuaciu. Samozrejme je to sposobene aj nizkou ponukou administrativnych prac pre zeny, je ich malo (chvalabohu), v sluzbach ci vo vyrobe su ludia potrebnejsi, mali by ist tam.    <reaguj>
74)  kávomatka, 26.7.2019 08:26
V regionálnych novinách som čítala. že na výberové konanie Mestského úradu na miesto referenta Organizač. odboru prišlo 11 záujemcov. My potrebujeme dvoch zváračov a asi si ich budeme musieť nakresliť.    <reaguj>
75)  smilla, 26.7.2019 09:14
Zato máme armádu nezamestnaných absolventov masmediálnych štúdií a sociálnej práce.

   <reaguj>
76)  alena, 27.7.2019 13:16
Ze vraj zlatokopka, hahaha... co by jej asi tak mohol ponuknut? Pozvat ju na zmrzlinu do cukrarne, ci jej kupit prsten na jarmoku za 3 eura?   

Ja sa vobec nedivim, ze ludia kalkuluju, uvazuju pred zalozenim rodiny, ako vobec vyziju. Ked sa pred rokmi brali nasi, obidvaja od svojich zamestnavatelov /Pozemne stavby, Hydrostav/ dostali ponuky na stabilizacne byty v novostavbach. Obaja boli radovi zamestnanci, ziaden manazment. Vybrali si, zariadili s mladomanzelskou pozickou, ktora bola na symbolicky urok... dalo sa ...

Dnes je potrebne proste kalkulovat, taku, neviem ako to nazvat, financnu bezstarostnost /mozno sa niekto obuje do mna kvoli tomuto vyrazu, ale nech   / si nemozeme dovolit, nasi zacinali doslovne s holymi rukami a napriek tomu do polroka mali vsetko, co potrebovali a splacanie ich neobmedzovalo.    <reaguj>
77)  milla, 27.7.2019 17:50
Mladomanželské pôžičky sa obnovujú.    <reaguj>
78)  krestan-katolik, 27.7.2019 17:52
76 zlatko, ak sama nevies zarobit tolko, aby si mohla "bezstarostne zit" a nasledne si hladas dobre zabezpeceneho chlapa tak tu na Slovensku, aj v Nemecku, aj v Amerike by ta nazvali zlatokopkou. Mentalne menej zdatnejsi by pouzili slovo k... . Perfektne opisuje danu povahu.

Juraj ma od zaciatku pravdu. Nedal si servitku pred usta a perfektne kategorizoval autorku.

Ak si hladas chlapa, ktory bude tvojim spolocnikom na ceste za uspechom tak je to zas ina situacia. Zacat vztah s vedomim, ze od toho druheho pozadujes v PRVOM rade byt, auto, plat na urovni nad 1500 ci dovolenky aspon 2x do roka tak to je jasna vypocitavost. Tam je laska druhorada, alebo neexistujuca. Uplne zbytocne mrhanie casom.

Co sa tyka zlatokopiek, uz som to vyssie spomenul. Zena, ktora nie je dostatocne fyzicky atraktivna nema sancu na "ľov" vo vyssej triede. Take mozu lovit chlapov na nizsej urovni. Pod nizsou urovnou rozumiem nizsi plat, aj vzhlad. Ja som v zivote nevidel skaredu zlatokopku s bohacom. Cim to bude?

Asi tym, ze ten bohac si moze vyberat a skarede alebo tretotriedne zlatokopky automaticky vypadavaju z kola von. To je sila, ze? Hnusny ten svet      
   <reaguj>
79)  alena, 27.7.2019 18:24
77/ o tom som pocula, je to perfektna vec   .My s muzom to uz nevyuzijeme, ale inym to urcite pomoze   .    <reaguj>
80)  nika, 28.7.2019 11:13
Vidim, ze na starom prislovi, ze psi hlas do neba nepojde, cosi pravdy je   .
66) skutocne hladovanie by ho mozno z tej falosnej hrdosti vyliecilo    <reaguj>
81)  kocur, 29.7.2019 22:20
Potesitelne, ze tu nie je ziadna pracovna diskriminacia, zena referent, aj muz referent zarobia rovnako .. malo. ... a napriek ziadna spokojnost.   
Ked muz a zena zarobia rovnako, tak je pohlad na muza ako an neschopaka. Ked poda vyssi vykon a zarobi viac, aby nebol za neschopaka, tak sa bude pisat o platovej nerovnosti muzov a zien.       <reaguj>
82)  Nessian, 30.7.2019 07:50
78) s tymi fyzickymi predpokladmi mas ale brutalnu pravdu.
V tomto maju sexy zeny brutalnu vyhodu. Ved sa pozri na roznych manazerov, ked su rozne plesy a podobna plebs, ake j**ačky tam su.

Stale ked mam take na mysli, hned ma napadne Peto Cmorik, pokial nebol hviezda, aku mal priatelku - samozrejme potom sa s nou hned rozisiel    a teraz zije s brutalne sexy huslistkou, no ako inac       <reaguj>
83)  Jarmila, 30.7.2019 08:24
Ford Novinky> http://www.fordauto.sk/    <reaguj>
84)  wolf, 30.7.2019 09:45
83/ co tu spamujes s debilnou reklamou?

Problem sucasnych zien je v tom, ze maju privysoke naroky, nazavisle od financnej situacie rodiny. Napriklad byvanie. Je potrebne mat od zaciatku 3 i byt? Nestaci 1 ci 2 i, kym je decko male? Na mensie byty su aj hypoteky financne dostupnejsie. Dalsia vec su naklady na stravu, preco dnesne zeny nevedia varit tak lacno, ako ich matere?

Dalsia vec je vybavenie domacnosti, naco potrebuju milionpat spotrebicov, ktore pouziju raz do roka?
Preco potrebuju tolko handier?
Lebo ich maju kamaratky?
Lebo sa nechali oblbnut reklamou?    <reaguj>
85)  nancy, 30.7.2019 10:39
84) To je typický názor chlapa, ktorý nedokáže dostatočne zabezpečiť rodinu a ospravedlňuje to privysokými nárokmi ženy, podobné názory majú tuším aj exemplá nad tebou vrátane kresťanky   , plus jeden mentos dementos   . Tak si môžete ruky podať, vykopať nejakú zemľanku, prikrývať sa v nej listami, na obed si pochutnávať na žihľave a púpavových listoch a spoločne sa môžete tešiť z toho, ako lacno žijete.      <reaguj>
86)  sachsia, 30.7.2019 11:14
85) ja celkom súhlasím. Jednak mám rada minimalizmus, potom neznášam koľko je všade odpadu (aj z handier aj z elektrospotrebičov atď.) a viem že niektoré ženske sú také mrchy že mi je z nich zle.    <reaguj>
87)  moon_, 30.7.2019 11:29
86 nepises nahodou o sebe? myslim, ze sa nemylim, ak ano, sorry, ale pamatam si jednu diskusiu o handrickach a ty si tam pisala, ze vyradujes nove, celkom nenosene veci vo vacsom mnozstve, lebo sa ti znepacili.    <reaguj>
88)  trinity, 30.7.2019 12:16
77/ obnovuju sa, ale netreba sa z toho tesit, po volbach nabehne fasisticka liberalna uderka a mladomanzelske pozicky pravdepodobne zrusi.    <reaguj>
89)  kocur, 30.7.2019 13:17
85)Prepac, ale na koho by ste sa vyhovarali, keby nebolo muzov.    Na zabezpecenie potrieb rodiny su tu predsa dvaja, dvaja ludia sa spajaju, aby im bolo lahsie, aby vychovali deti.
Niekedy mi pridu, ze najlepsie su stare dievky bez deti. Tie ziju same, mozu sa vyhovarat za to ako sa maju, len a len na seba a preto radsej na nikoho nesomru.   
Ako 40tnik som uz zazil, ako baby s rovnako holym zadkom ohrnuju nos, ked chalan "nic" nema. Potom ich vidis o 10-15 rokov zostarnute, pribrate, skaredsie, same s 2 detmi a holym zadkom ako kedysi. A napodiv zrazu su fajn, aj sa vedia kamosit, aj pokecat. Ale az ked na ne prisla bieda, ... Za mlada boli pekne, mlade, nafukane a mali hojno. Pred 40tkou sa na ne rovnako povrchni alebo neschopni chlapi, ktorych si nasli, vykaslali zivit ich. A tak za stara maju h...o.
Vacsinou si tie najsprostejsie a najviac nadute aj naviac natlkli hubu, lebo si mysleli, ze prave im a len im budu lietat pecene holuby same do huby. A holuby asi panubohu dosli, alebo mu Putin vypol plyn na grile ...
Protiotazka: Myslite, ze sa zena po zalozeni rodiny douci gramatiku, alebo doma este viac zakrnie?   
   <reaguj>
90)  Jarmila, 30.7.2019 14:05
84) ty si cely debil ! nepis ked ta to nezaujima !!!    <reaguj>
91)  Jarmila, 30.7.2019 14:06
89) pekne si to napisal - ja mam presne dve take rovnake kamozky - dopadli presne rovnako. Pred 20 rokmi najmudrejsie, najkrajsie na svete a teraz rozkysnute s detmi doma bez buducnosti - este ze maju rodicov ze maju kde byt.    <reaguj>
92)  viky, 30.7.2019 14:21
91) Jarmila/Nessian, naco si stale prehadzujes nick, ved 90 % ludi tu vie, ze ide o jednu osobu    <reaguj>
93)  Jarmila, 30.7.2019 15:12
92) na hovno moja
ešte máš niečo k veci, či len trápne lady ko.kotiny?    <reaguj>
94)  krestan-katolik, 30.7.2019 15:54
85 preco by mal chlap "dostatocne" zabezpecit rodinu? Ad1. co znamena slovo dostatocne? Ad2. ty sedis doma na ritke a vychovavas dieta za pomoci svokry 1 2?

Dalsia vec, preco nas urazas?

Nemozeme mat svoj vlastny nazor? Citis sa byt dotknuta? Zrejme patris do klubu narocnych zien, ktore okrem fyzickej krasy neponukaju nic vo vztahu.. respektive si myslia, ze davaju 110% popritom to ledva vykriva 40% toho, co pozaduje tvoj chlap/okolie.

V roku 2019 pozadovat status quo z roku 1980?! Zapomen divko! Mas moznost ist do skoly, mas moznost zamestnat sa na vysokych poziciach, mas moznost zarobit viac ako chlap. Nevidim ziadny dovod na to, aby si pozadovala od chlapa viac, nez ty sama zabezpecujes sebe a svojej rodine

   <reaguj>
95)  Hana, 30.7.2019 15:54
kamozky má niečo spoločné s ponožky?

veľmi pekný omyl.

Pre posledne prispievajúcich ohrdnutých, prosím, ste spokojní, ak tie pekné, čo vás nechceli sú aspoň ohrdnuté, rozkysnuté a majú za čím banovať, že? Koľká škodoradosť... Čo vám pri vašej neatraktívnosti zostáva, ako priať im zlé    <reaguj>
96)  fiala, 30.7.2019 17:02
Tak nejako, tato zlahcujuca retorika a nahovaranie si, ze ten/ta, ktora mi nazorovo nesedi, je rozkysnuta, stara, odmietnuta a nemozna je poriadne prostoduchy sebaklam   .    <reaguj>
97)  kim, 30.7.2019 17:19
89/ na koho narazas s poznamkou o gramatike?
Ja som pocas RD oprasila jazykove ucebnice, ale ty by si asi radsej uvital prikyvnutie, ze zena v tom obdobi zdegeneruje na uroven pravekej zeny.    <reaguj>
98)  nancy, 30.7.2019 17:29
Čítali ste, že strana SPOLU zakladá ženskú odnož Ženy Spolu? Vstúpite?    <reaguj>
99)  nancy, 30.7.2019 17:29
A mám    <reaguj>
100)  nancy, 30.7.2019 17:29
stovku.    <reaguj>
101)  pegaska, 30.7.2019 18:46
Nepoznám prípad, žeby sa chlap pod vplyvom rodiny zmenil, ale poznám ženu, ktorá po dvoch rokoch RD šla do práce (do vinárskych závodov) a chlap zostal doma, ale o dcéru sa im starala na striedačku mama so svokrou a on mal len drobné fušky.    <reaguj>
102)  laurika, 30.7.2019 19:56
98 naco taka somarina, ja som sa v zivote necitila byt diskrimninovana    <reaguj>
103)  laurika, 30.7.2019 19:56
98 naco taka somarina, ja som sa v zivote necitila byt diskrimninovana    <reaguj>
104)  pav, 31.7.2019 09:37
9/ ...ale niektore zbozi je ponukane za odvoz   ...    <reaguj>
105)  pav, 31.7.2019 10:07
89/ to iste plati aj o chlapoch. ti co nevedeli zarobit peniaze alebo boli skaredi mali najvyssie poziadavky a ohrnali nosy nad ,,priemernymi,, zenami co mohli byt vobec radi ze take o nich opreli bycikel. mne osobne vzdy taki narocni ludia /zeny aj muzi/ vadili a nemeala som sa s nimi moc o com bavit len ma prekvapovali.zas na druhej strane ak ja sama o sebe viem, ze som schopna osoba nemusim sa predssa uskromnit s nejakym parazitom co ma bude sat a prizivovat sa na mojich shopnostiach toboz ak som zena. predsa len chlap ma vela fyzickych sil a aj moznosti zarobit aj v dnesnej dobe viac ako zena a to aj na rovnakom mieste. vid. tenistky. rovnaky sport, rovaka drina a odmena nerovnaka.to bol len priklad, takych poolani je vela.    <reaguj>
106)  Jarmila, 31.7.2019 12:16
105) mas pravdu, ja zarobim viac ako manzel, ale len o zopar stovak EUR, ale on ma zasa aj ine aktivity a vie sem tam par tisicom priniest do rozpoctu mimo vyplaty, takze je to OK.

98) https://www.hlavnespravy.sk/spolu-zaklada-zensku-organizaciu-o-rovnosti-medzi-zenami-muzmi-sa-nema-len-rozpravat-na-sex-sa-im-mame-skladat-vsetci/1836802

naozaj trapne myslienky, idea    <reaguj>
107)  biela mačka3, 31.7.2019 13:03
Čo sa týka tej práce na stavbe, nie každý chlap je na to stavaný. Napríklad ten môj je vyslovene kancelársky typ, neviem si ho predstaviť, ako vyrába maltu atď...Ja ako som už písala, som počas štúdia na gympli aj riady chodila umývať a vôbec sa mi to nezdalo podradné. *ale tam nie je traba tolko fyzickej sily ako na stavbe.    <reaguj>
108)  biela mačka3, 31.7.2019 13:04
A čo sa týka bytu, je lepšie mať svoju vlastnú izbu, lebo keď manžel/ka chrápe, tak ten druhý sa vo vlastnej izbe aspoň vyspí.    <reaguj>
109)  ninka, 31.7.2019 13:06
Neviem no ak byvate niekde na vychode v dedine moze ten plat stacit teoreticky. Ale ked rozmyslas nad materskou a tak no neviem.    <reaguj>
110)  ivka, 31.7.2019 14:21
106) sorry, ale hlavnespravy.sk medium s doveryhodnymi informaciami?
ved ti nic ine nerobia, len siria dezinformacie ....    <reaguj>
111)  desina, 31.7.2019 14:30
110/ keďže sú HS dezinformačný web, určite ti nebude robiť problém nazrieť tam a napísať sem titulky 0 5-6 článkov, ktoré do tejto kategórie dezinformácií spadajú.    <reaguj>
112)  kim, 31.7.2019 14:52
111/ som zvedava, co napise    <reaguj>
113)  ivka, 31.7.2019 15:06
111) nemam zaujem tam nazerat ani sirit ich "akozeclanky"
112) co by som asi tak mala?    <reaguj>
114)  Jarmila, 31.7.2019 15:19
111) aha, takze vsetko co je tam su vymysly?
ty zijes v inej skatuli ...

Ivka ty si strasne obmadzena osoba, strasne.    <reaguj>
115)  magdala, 31.7.2019 15:36
111,112) čo ste čakali okrem alibistickej výhovorky, dievčatá?   

Zásadná otázka znie: Sú na tom denníky Sme či Denník N lepšie, sú na nejakom novinárskom Olympe?
Etický kódex novinárov - základné atribúty - nestrannoť, vyváženosť objektivita, poctivosť pravdivosť. Ktorým z týchto piatich kritérií zostal napríklad denník SME verný?    <reaguj>
116)  Jarmila, 31.7.2019 16:47
115) SME je posledne roky novinarska spodina, sracka
ziadne vyvazene nestranne spravodajstvo, jednostranne informacie, podpora liberalnych ko.kotin, podpora buzikov, pedofilov, vymyvanie mozgov a podobne.

a ludia co citaju len sme a dennikN absolutne nemaju sajnu o inych veciach, ktore sa vo svete deju a o ktorych tieto denniky mlcia, lebo to pre nich nie je korektne, aj ked je to realita    <reaguj>
117)  pruhovaná, 31.7.2019 17:34
115 tiez si myslim, ze je to alibisticka vyhovorka.

Smecko kedysi, pocas sefredaktorovania Simecku a nejaku dobu aj Jezika sa aspon snazilo vzbudzovat dojem vyvazenosti. Odkedy su vsak pod Pentou, jednoznacne sa riadia heslom Koho chlieb jes, toho pesnicku spievaj   .

Novinarsky kodex hadr.    <reaguj>
118)  ivka, 31.7.2019 19:21
114) radsej zit v skatuli ako byt skatulou, ze   
Inak od teba byt oznacenou za obmedzenu, to je ako pochvala.

A kolko nickov si este vytvoris na vzbudenie dojmu, ze mas pravdu?       <reaguj>
119)  Jarmila, 31.7.2019 20:31
Ivka ty si co za pi.cu? Máš pocit ze sú tu navzájom honim ego nickmi a sám seba podporujem? Si úplne vedľa a radšej sa vyjadrí k veci a nie k****iny písať    <reaguj>
120)  taska, 31.7.2019 22:21
zabudol si sa prepnut, jarmil?       <reaguj>
121)  otaso, 31.7.2019 22:29
holky, neblbnete   

pestrý zivot mám       <reaguj>
122)  Beva, 1.8.2019 07:30
119.. ups..       <reaguj>
123)  sophia, 1.8.2019 09:24
115/ Vyhlasenie, ze nieco je konspiracia a nevediet to vyargumentovat, podlozit prikladmi ma asi taku vypovednu hodnotu ako tvrdenie, ze Karkulka letela na Mesiac a zalozila tam zoologicku zahradu       <reaguj>
124)  Jarmila, 1.8.2019 09:35
123) ale ved to su uplne vymyte tupe hlavy ...
ked v kuse cita sme a dennikN, vidi upolne jednofarebny svet, o realite vie uplne hovienko a nicomu inemu neveri

strasne vela je takych tupych vymytych mozgov na Slovensku, bohuzial.    <reaguj>
125)  soletka, 1.8.2019 10:18
Hlavné správy boli čítanosťou /Allmonitor/ až do roku 2017 nepríliš navštevovaný web, viac-menej na úrovni regionálneho periodika. Dnes majú vyše milióna čitateľov mesačne - so značnou neľúbosťou tento nárast "nesystémového webu"a odliv čitateľov z mainstreamu okomentoval aj Kiska v poslednom prezidentskom príhovore koncom mája, kto sa pohrabe v archívoch tv z toho obdobia, určite to nájde.

Paradoxom je, že nárast popularity HS spôsobil denník Sme /sčasti aj N-ko či Aktuality/ svojim proliberálnym zameraním a nástojčivou proliberálnou propagandou - časť čitateľskej obce,presýtená touto ideológiou sa radšej začala obzerať po iných spravodajských weboch a pomaly sa presúvať.

Akcia občas vyprovokuje celkom neželanú reakciu... a HS si môžu mädliť ruy.    <reaguj>
126)  soletka, 1.8.2019 10:19
...ruky.    <reaguj>
127)  Jarmila, 1.8.2019 12:25
125) pekne zhrnutie
ked SME zacne pisat veci - vyplody chorych hlav o buzikoch, ci dokonca pedofiloch, tak automaticky clovek co ma aspon kusok normalneho rozumu uz tie chore veci citat nebude
   <reaguj>
128)  bacula a Riško, 1.8.2019 13:07
Nie nezmení, možno to nevidel doma ako otec, dedo majstruje a nemá k tomu vzťah
Ak je referent je úradník a plat mu pôjde malo hore.Co mám skúsenosti taký chlap skostnatie odsedí si svoje a stačí.Casto majú problém si nájsť inú prácu po rokoch na urade.Potrebujes iný typ chlapa?samozrejme, že sú chlapi čo ťažko robia aj za ten plat, ale otázka znela ináč.    <reaguj>
129)  Jarmila, 2.8.2019 14:58
Ford Novinky na jednom mieste> http://www.fordauto.sk/    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!