Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Preco vymyslaju<<Späť
mariana_, 21.5.2020 10:46 reakcii: 101   nove: 101  
(vlada - Heger) take opatrenia, ktore v konecnom dosledku zhorsia pre obyvatelstvo terajsi stav? Mam na smysli gastrolistky, ktore by sa mali pouzivat len v restauraciach. (mam dostupnu len jednu a jest v nej mi nechuti.)   <reaguj>

1)  milla, 21.5.2020 13:12
Su to rekordmani   .
V porovnani so smerakmi, ktori tiez neboli extra vyber, im stacil ovela kratsi cas, aby ludi poriadne nasrdili. Velka gratulacia!   .    <reaguj>
2)  Honey, 21.5.2020 15:32
U nas z niektorych budov vzadu, napr. z lisovne trva cesta do kantiny okolo 6-7 minut rychlou chodzou, tam sa vzdy chvilu caka, potom rychle jedlo, to su skor v preteky v jedeni, cesta naspat, WC a o dvanastej uz musia na linke stlacit hlasenku, stihaju to s vyplazenym jazykom, aky je efekt z takto nahadzaneho jedla? Preto viaceri, ktori maju moznost si vybavili u doktorov potvrdenie o diete (zlcnik, pankreas, pecenova, diabetes...) a fasuju radsej listky do potravin a nosia si jedlo z domu. Bol by rozumnejsi pausal k vyplate, ale to neprejde, mnohi z politikov maju restauracie (resp. ich rodina ci spriateleni ludia), treba si dohadzovat zakaznikov na vnutene obedy.    <reaguj>
3)  gantila, 21.5.2020 16:31
Ti mamlasi neberu ohlad na to , ze niektori ludia jednoducho restauracne ledlo nemozu jest. A vobec kazdy kto si chce varit doma je ochudobneny o prispevok zamestnavatela. Mamlasovina    <reaguj>
4)  labka, 21.5.2020 16:51
Naštvalo by ma to, pretože lístky dávam maminej sestre, má to ako prilepšenie k dôchodku. Lístky si odo mňa vezme, peniaze nie. Ja robím len na 6 hodín, nosím si len niečo ľahké, najem sa doma.
1/ pripájam sa ku gratulácii, naozaj sú "úspešní".    <reaguj>
5)  taska, 22.5.2020 00:36
no a predstavte si zit v krajine, kre su tieto ppapieriky povazovane za ppci benefit, to chces kamo       <reaguj>
6)  Hana, 22.5.2020 08:46
Gastrolístky by mali byť zrušené a nech je takáto suma na výplatnej páske. Akurát sa na tom priživujú ďalšie firmy. Ľudia sú však hlúpi, myslia si, že keď majú v ruke papierik, majú viac. Radosť klamať tento krátkozraký národ.    <reaguj>
7)  Hiro, 22.5.2020 09:01
Asi chcu podporit teraz restauracie - to je hlavny dovod. Mne to zase je jedno, v okoli prace mam desiatky restauracii ale aj tak ked so zenou a kopec detmi skocime na vylete do restiky tak tie celomesacne listky padnu vystacia maximalne na dve navstevy...    <reaguj>
8)  sachsia, 22.5.2020 09:11
7) áno aj ja mám naokolo reštaurácie a momentálne sa cena obeda pohybuje od 7-8e na čo padnú dva lístky, a tiež ako spomínala kočka hore nie každý môže a chce jesť obed v reštaurácii. U nás teraz skúšajú zaviesť kartu čo bude asi lepšie ale aj tak je to len podpora firmy ktorá je úplne zbytočná a len cica peniaze od zamestnávateľa a zamestnanca. Zrušiť lístky nemôžu lebo lobing danej firmy je asi veľmi veľký. Inak by sa to zrušilo už pred desiatimi rokmi kedy sa s tým začalo.    <reaguj>
9)  sachsia, 22.5.2020 09:15
6) Hanka myslím si že "krátkozraký národ" je každému u zadku, tu ide o peniaze a nie o to čo si neaky "národ" myslí alebo chce. Ak by zamestnávateľ oznámil že lístky od prvého nebudú a na výplate bude mať každý zamestnanec o 30e viac každý mesiac, možno by niektori chvíľku frflali a niektorí zas nie a o pol roka by si na to nikto nespomenul.    <reaguj>
10)  kávomatka, 22.5.2020 10:31
Ja si nemyslím, že ľudia sú hlúpi, čo sa gastráčov týka, hlúpi sú skôr tí, ktorí ich podceňujú. Ešte som sa nestretla s tým, aby si niekto myslel, že gastráče sú hodnotnejšie, než peniaze, ľudia veľmi dobre vedia, že sa na ne skladajú spolu so zamestnávateľom, robila som 11 rokov mzdarinu a vysvetľovať to nikomu nebolo treba.    <reaguj>
11)  Hana, 22.5.2020 10:58
Sachs, nie vždy je karta lepšia. Tí, čo pracujú niekde kde nie sú nablízku reštiky a musia iba donášku objednávať, keď tá karty neberie, tak je to nanič. Tiež jedna frekventovaná reštika u nás, ak máš lístok, nie kartu, necháš na stole a ideš, tí s kartami musia vyčkávať na čašníka.

Je super, ak Hiro to minie v reštaurácii na 2x s rodinou. Nie všetci na to však majú. Poznám ľudí, ktorí by 4-5E za jeden obed nedali. Je to pre nich drahé. Jedna kolegyňa napríklad nevládala zjesť celú porciu, polku si dávala baliť, jedla druhý deň. Ak nechodí do reštaurácií, čo by robila s ostatnými lístkami? Je možno pekná myšlienka podpora reštaurácií, ale nemusí to byť pre všetkých vyhovujúce.

Tiež poznám ľudí, čo za lístky urobia veľký nákup v obchode a potom sa radšej rozhodujú slobodne, podľa situácie.    <reaguj>
12)  Hana, 22.5.2020 11:01
Práve preto, že o pol roka by si nikto nespomenul šlo, keď sa to nezrušilo, ľud by to bral, že už ani tie lístky nie sú. No a samozrejme biznis priživujúcich sa firiem.    <reaguj>
13)  lucy, 22.5.2020 11:10
taska, nepi tolko...

10 suhlas.

V tv som videla skepticke vyhlasenie Zdenka Pohlreicha (vlastni v Cechach siet restauracii) - u nich mali povolene otvorit skor, nez u nas, avsak priestory zivaju prazdnotou . Vravel, ze ma velke obavy z toho, ze obyvatelstvo si pocas zatvorenia restik uvedomilo, ze stravovat sa doma je vlastne celkom vyhodne a ani nie prilis zatazujuce, a tak sa obava, ci sa aj po skonsolidovani situacie zakaznici navratia v povodnom mnozstve.    <reaguj>
14)  andrea, 22.5.2020 11:55
U nas to asi bude vyzerat podobne, nejaky ruch pocas podavania obedoveho menu a potom utlm az do nasledujuceho obeda. Ojedineli hostia ich nespasia. Su zredukovane aj ine akcie, u nas v rodine mala byt v juli klasicka svadba, 60 ludi a nakoniec sa rozhodli pre neskory obed pre dvadsiatich.    <reaguj>
15)  etna, 22.5.2020 12:51
cast z nich urcite padne. Aj prve obchody uz koncia, vcera som zistila, ze zatvorili sportove potreby a moje oblubene knihkupectvo, a to som bola len na zaciatku pesej zony.    <reaguj>
16)  Hana, 22.5.2020 13:24
Kníhkupectvo padlo aj u nás, ale pani to spomínala už koncom roka, že ani Vianoce už nie sú čo bývajú a celková slabota. Podľa mňa sa často aj už hroziace konce iba urýchlili. Keď všetci všetko riešia najradšej neskoro večer cez net, dalo sa to čakať.    <reaguj>
17)  mariana_, 22.5.2020 13:28
Juraj bude asi nemilo prekvapeny, zatvorili jeho oblubenu cukraren, kam chodil na zakusky. Mam kolegynu z Moraviec, vcera to spominala.
Ja inak velky prehlad o obchodoch nemam, som leniva chodit inde nez do Kaflandu.    <reaguj>
18)  mariana_, 22.5.2020 13:29
... Kauflandu.    <reaguj>
19)  Hana, 22.5.2020 13:47
Ono to je tak, ľudia sú leniví chodiť po obchodíkoch, alebo jednoducho nemajú čas, tak z čoho budú? Väčšina obchodov zmizla už pred koronou. V našom meste je už iba jeden súkromník. Aj tá pani hovorí, že predavačku si dovoliť nemôže, ľudia chodia iba na drobnosti, veľké nákupy chodia autom do reťazcov. Čo sme dopustili, to máme.    <reaguj>
20)  taska, 22.5.2020 23:05
13 no tak sme sa pobavili, ze ano...

si fakt predstav, ze mimo sk to fakt tak niekde je. a len velmi malo firiem to ma ako ozajstny benefit, ze to hradi plnou sumou. takze vela ludi, vratane mna v predoslej praci, doplaca na tento skvostny "benefit", lebo sorry jako, nemam za nich kde nakupit (aj ked ok, to je moj osobny postoj), a nemam sa za nich ani kde najest, lebo mi to zdravie nedovoluje. suma sumarum, mam benefit, ktory mi je viac na skodu, nez na uzitok. lol
   <reaguj>
21)  Juraj.A, 23.5.2020 12:59
17. Veru, moja obľúbená cukráreň je zatvorená. Ale aspoň že zmrzlináreň je otvorená, tak si posedím aspoň na dobrej zmrzline.       <reaguj>
22)  smilla, 23.5.2020 14:44
20) taska, ako to, že za ne nemáš kde nakúpiť? Lístkami sa dá platiť asi všade       <reaguj>
23)  taska, 23.5.2020 19:31
22 ano, ak nakupujes v retazcoch, tak okrem lidla ich je kde minut, to je fakt
akurat, ze tam nechodim...nakupujem na trhoch, lokalnych a bezobalovych obchodoch, bedynky a podobne, kde gastrace neberu. do supermarketu idem len ked potrebujem prasok, hajzlak atd, a to aj tak za listky nenakupim...    <reaguj>
24)  Hana, 23.5.2020 20:27
Ide o to, že príspevok je o tom, že možnosť nakúpiť chcú obmedziť.    <reaguj>
25)  fiala, 24.5.2020 07:54
24/ Nebuď taká úzkostlivo škrupulózna, v príspevkoch sa vždy odbiehalo od témy, a tak to má byť,je tu voľná diskusia, nie odpovedanie učiteľke na otázku.    <reaguj>
26)  fiala, 24.5.2020 07:57
17/ Neblbni, Dobišovci skončili? Zvykli sme sa tam cestou zastaviť na nákup, keď ideme k švagrovcom.    <reaguj>
27)  Juraj.A, 24.5.2020 08:32
26. Osobne si myslím, že neskončili, Však to bola zabehnutá firma s dobrou povesťou široko - ďaleko. Asi len nemali teraz komu dodávať a priestory majú tak malé, že ak by mali dodržať nariadenia o rozostupoch medzi ľuďmi, tak by sa tam u nich posadili možno traja ľudia. Cirkus okolo koronavírusu pominie a budú fungovať ďalej. Jedine, že by sa vláda po koronavíruse rozhodla zaviesť rovnaké opatrenia aj v prípade chrípky. Však ako vieme, chorých na chrípku a počet úmrtí na chrípku je ďaleko vyšší, ako v prípade koronavírusu nie?       <reaguj>
28)  jani, 26.5.2020 12:25
ÚVZ SR: Chrípková sezóna 2018/2019 sa skončila.

Počas chrípkovej sezóny nahlásili všeobecní lekári v SR chrípku a chrípke podobné ochorenia v 157644 prípadoch. Ťažkých prípadov, vyžadujúcich hospitalizazáciu bolo 123, pričom u 57 pacientov došlo k úmrtiu.


Niektorí epidemiológovia pri chrípke udávajú podstatne vyššie číslo úmrtí - pretože do tejto kolonky priratávajú aj úmrtia na pridružené ochorenia, hlavne respiračné a kardio. Avšak skutočne potvrdených úmrtí bolo v minulej sezóne 57 (Posledná sezóna ešte nie je skompletizovaná)

A ak chceme porovnať chrípku s COVIDOM19, treba brať do úvahy to, že ochorenia na chrípku sú záležitosťou mesiacov 1-4 + 9-12, čiže zhruba 8 mesiacov v roku. Úmrtia na koronu !naskákali" za podstatne kratšiu dobu, za cca 2,5 mesiaca, je podstatne infekčnejšia.    <reaguj>
29)  Juraj.A, 26.5.2020 13:13
Z vyjadrenia českého epidemiológa...

"Pokusme se oprostit od dojmů a názorů získaných odněkud z médií a věnovat se našim faktům a číslům, která monitorujeme a známe. Za 10 týdnů od prvních registrovaných koronavirových případů 1. 3. 2020 máme v Česku k 21. 5. 2020 registrováno 8 725 laboratorně pozitivních případů, z nichž část pociťuje různé příznaky při léčbě doma a průběžně je kolem 200 až 300 léčeno v nemocnicích. Zemřelých v souvislosti s covid-19 je 304. Za stejnou dobu zemřelo celkem skoro 21 000 občanů na jiná onemocnění a stářím s jinými diagnózami. Máme za tu dobu asi 18 750 nových případů zhoubných nádorů čili rakoviny a přes 6 800 pacientů na rakovinu zemřelo."
Kde to má logiku???? Na koronavírus umrelo 304 pacientov, ale napríklad na rakovinu 6800 ľudí. Rakovina problém nie je - nerobia sa žiadne opatrenia, obmedzenia, karantény - ale koronavírus je čosi strašné, kvôli čomu treba robiť v štáte manévre...    <reaguj>
30)  bona, 26.5.2020 14:21
26 Ano, skoncil a siel do konkurzu. Uz sa ani moravecki financmajstri z danoveho nedokazali divat na to, co robil. Jeho podnikanie bolo cosi neuveritelne. Ale zakusky mal dobre, to treba uznat.
28 Predsa ked k skutocnym ochoreniam na chripku pridas aj ine ochorenia, vysledne cislo lepsie vynikne... 600 ci 800 pripadov vyznie viac odstrasujuco nez 57.    <reaguj>
31)  etna, 26.5.2020 15:15
30/ Chripku uz mame "precitanu", vakciny k niektorym mutaciam jestvuju. Korona je velka neznama, s velmi agresivnou infekcnostou najma v uzavretych priestoroch - v DSS Pezinok ochorelo vyse 60 % klientov, jedenasti zomreli. Na obed som v spravach zachytila, ze podobny pripad rychleho sirenia korony maju teraz v bani Karvina, tam z 270 farajucich banikov 170 ochorelo.

Na margo prispevku vyssie - tu snad niekto spochybnoval fakt, ze pocas ataku korony boli zanedbane ine ochorenia?
Ako si to minister zmanazoval, tak bolo, mnohi hospitalizovani pacienti boli poprepustani, oddelenia poloprazdne a novi pacienti odsuvani, aby prisli neskor.    <reaguj>
32)  Hiro, 26.5.2020 17:00
29) "nerobia sa žiadne opatrenia, obmedzenia, karantény" - fakt veris tomu ze ked spravis karantenu tak rakovina zmizne a uz nik na nu neochorie?       <reaguj>
33)  Rootarboo, 26.5.2020 17:33
Ako mozete porovnat vysokoinfekcne ochotenie a rakovinou. Rakovina sa prenasa kvapkovou infekciu, siri sa snad pri kaslani? Svata prostota    <reaguj>
34)  Juraj.A, 26.5.2020 18:57
32. 33. Neporovnávam infekčné ochorenie s rakovinou, ale chcel som tým povedať, že kvôli koronavírusovej panike sa vyšetrenia a procedúry onkologických pacientov odsúvali a všetci na nich kašľali. Nemám teraz na mysli mačku, ale poznám dva prípady, ktorým kvôli koronavírusu bol zmenený, resp. v jednom prípade posunutý o tri týždne, v druhom prípade na neurčito termín chemoterapie. Koľko pacientov sa nedostalo na plánované operácie? Takže čo bolo výsledkom tejto prehnanej vládnej iniciatívy? Celá pozornosť a všetky opatrenia sústredené na koronavírus a ostatní pacienti - tí môžu aj skapať.       <reaguj>
35)  Hana, 26.5.2020 18:59
Ako s počasím, furt nebude akurát a furt budem frfľať. Mňa by taký život nebavil.    <reaguj>
36)  trinity, 26.5.2020 19:12
Zdravotnictvo je v gescii Olano. Volili ste Olano? Tak mate prednostne pravo stazovat sa. Alebo si zhrozene trieskat hlavu o stenu, koho ste to preboha volili, v konecnom dosledku to vyjde zajedno.

Ste spokojni s tym, koho ste volili, dokonca vam zatazko padne pocuvat na ich adresu kriticke slova? Tak sa zaizolujte do sklenej vaty a lebedte si, ako dobre ste volili   .    <reaguj>
37)  pegaska, 28.5.2020 17:49
Tolko sa toho deje - deti sa vratia do skoly, Matovic uvazuje o predlzeni nudzoveho stavu, Smer sa stiepi, Sulik by chcel zaviest regionalnu minimalku - a tu sa o nicom nediskutuje??    <reaguj>
38)  otaso, 28.5.2020 20:50
lebo vsetko je podvod       <reaguj>
39)  moon_, 29.5.2020 13:18
37) Co tu nadiskutujes? Matovic nech Slovensko definitivne dorazi. Posledni mozu zhasnut.    <reaguj>
40)  zuzana, 31.5.2020 16:25
37/ Ja len k Smeru - rozštiepi sa určite. Dívam sa na dnes zverejnené preferencie, Pellé má 21,4 %. Chýba mi tam podotázka ku tým, ktorí by ho volili: Dali by ste mu hlas, aj keby vyrukoval s plánom ísť po voľbách do koalície s niektorými terajšími koaličnými stranami?

Stavila by som sa, že aspoň 80 % jeho perspektívnych voličov by sa zháčilo a vyhlásilo by: Tak to teda nie. tie strany sú fúj a hnus (s čím môžeme trebárs súhlasiť, avšak v inom variante by Pellestrana nemala žiaden koaličný potenciál).    <reaguj>
41)  kocur, 31.5.2020 19:13
Chcu podporit restauracie. Aky je problem gastrace minut neskor ku koncu roka, ked sa ocakava uvolnenie virusovych opatreni? Je lahke kritizovat Matovica, Fico taky problem nemal. Fico nedostal ani stat po meciarovi, ani deluxe hospodarsku krizu ktora pride raz az 10 rokov na tanieri. Ked nic nespravi a zacnu ludia umierat, sprosta vlada. vlada zakazuje a ludia neumieraju, vlada je opät sprosta, lebo zbytocne zakazuje ...    <reaguj>
42)  nancy, 31.5.2020 19:53
Nanutena konzumacia v rest. zavana totalitnou diktaturou. Okrem toho - preco podporovat prave tento jeden clanok ekonomiky? Ine sa pokojne mozu proti takemuto zvyhodneniu ohradit.    <reaguj>
43)  Beva, 1.6.2020 07:48
inak mna vcera dostalo.. ze dve restauracie na hrade skrachovali.. a su zavrete..lebo narodná rada im neznižila najomne...
kolko bolo rečí aby prenajímatelia znižili alebo odpustili nájomne v case korony..ze maju byt solidárni...
ale bohužial Národná rada to urobit nemohla..lebo podla zákona nemôže.. hmm       <reaguj>
44)  doboška, 1.6.2020 11:48
Na nasej ulici tiez konci restauracia, co ma dost prekvapuje, myslela som, ze prosperuje, podla poctu parkujucich, ale asi som sa mylila. Minuly tyzden som v smecku citala, ze ponuk gastrozariadeni u realitiek pribuda, je to dost nestaly biznis.

Som celkom zvedava na vysku nezamestnanosti za maj, za april to bolo 6,57 %, do evidencie slo takmer 40-tisic ludi, a to boli prevazne ti, ktori skoncili v praci sami, resp. robili na dohodu. Mnohym plynie vypovedna doba a v statistike nezamestnanych sa ocitnu v lete ci neskor. Budu to zaujimave cisla.    <reaguj>
45)  Hana, 1.6.2020 12:51
Doba je ťažká, ešte aj dlho bude, na celom svete. Žiaľ, je módne všetky problémy pripisovať Matovičovi. Nie som jeho volič, ale za to, že ekonomika trpí a ešte dlho bude pripisovať vinu jeho vláde je veľmi krátkozraké. Jednoducho svet je v sračkách, globálne. Prečo by sme mali byť výnimkou.    <reaguj>
46)  nikola, 1.6.2020 13:46
Kratkozrake? A preco? Premier, myslim tym funkciu, nie konkretne osobu Matovica, nie je a asi v novodobych dejinach nikdy nebol extra hajenym druhom, ktory je potrebne ofukovat a ovievat. Teraz v obdobi krizy neplati ani obligatnych 100 dni na rozbeh.

Za kritiku si moze sam, fakticky si ju vykoledoval este pred volbami velkohubymi recami, ako by on vsetko robil lepsie.    <reaguj>
47)  Hana, 1.6.2020 14:11
Krátkozraké, lebo najväčšie škody vznikajú nezávisle od ich rozhodnutí.

Na druhej strane, pred voľbami o tom čo bude asi málokto tušil. Tie sľuby (ja nie som na rečičky, preto nie som jeho volič) sa týkali úplne iných vecí a situácií. Toto, čo prišlo by s gráciou a bez škôd asi nikto nezvládol.    <reaguj>
48)  nikola, 1.6.2020 14:25
Politicke funkcie (akekolvek, nie len tie hore) su aj o reakcii, zvladnuti a rieseni problemov, ktore prichadzaju neraz zvonka, nezavisle na ocakavaniach.    <reaguj>
49)  Hana, 1.6.2020 15:00
Ja nie som jeho fanúšik, ale iba konštatujem, že sa mu nakladá statočne.    <reaguj>
50)  pegaska, 1.6.2020 15:27
Tak asi ludia usudzuju, ze si zasluzi...    <reaguj>
51)  ivana, 2.6.2020 16:00
samozrejme ze si zasluzi a treba mu nakladat dalej, takisto aj ostatnym vrcholovym politikom, koalicnym aj opozicnym.

nie je ziaden dovod na ich hyckanie, kandidovali z vlastneho rozhodnutia a ak boli pricetni, museli vediet, ze budu vystaveni posudzovaniu aj kritike.

ak bol niekto taky naivny, ze ocakaval len potlesk davu, tak sa aspon preberie.    <reaguj>
52)  Hana, 2.6.2020 17:06
Zvláštne videnie premiér je fackovací panák a 5 mil. ľudí striehne na každom kroku čo by skritizovali a urobili inak. Ách bože.    <reaguj>
53)  ivana, 2.6.2020 17:21
52 ked si precitlivela na osobu premiera, tak si precitaj este raz, co som napisala, pisem v mnoznom cisle o politikoch.
   <reaguj>
54)  soletka, 2.6.2020 17:53
Niektorí ľudia majú "dar" vzbudzovať u iných antipatie, neľúbosť, nechuť, podráždenosť... a Matovič je v tomto zmysle obdarený nadmieru. Ak dešifrujeme dôvody spomenutých negatívnych emócií, neraz sa dá zistiť, že ľudí iritujú nejaké vlastnosti či správanie dotyčného, trebárs ješitnosť, samoľúbosť, pózerstvo, prešpekulovanosť... a teda podvedomý odpor voči nemu je logicky namieste.    <reaguj>
55)  nikola, 4.6.2020 14:58
Ano, na Matovica sa nespokojnost vali, staci sa zacitat do diskusii na webe, a je to dosledok toho, ze ludia po ficovlade male velke ocakavania a prichadza rozcarovanie, uvedomuju si, ze sme len preskocili z blata do kaluze a vsetko si odnasa Matovic.

Napriek tomu si myslim, ze ten, koho o 2-3 roky bude obyvatelstvo najviac preklinat, nebude Matovic, ale Sulik, "vdaka" restriktivnym opatreniam, ktore odovodni koronou, ale v skutocnosti ich mal davno pripravene v programe, vratane podnikatelskeho kolecka.

Mozno potom beznemu obyvatelstvu konecne dotukne, ze Sulik nekope na ich strane ihriska (aj ked sa obcas pro forma tak prezentuje), ale presadzuje a mal dlhodobo v plane presadzovat program vyhodny pre korporacie, nadnarodny kapital, velkopodnikatelov.

A obyvatelstvo si to vyzerie najma restrikciami v zdravotnictve (vyssia spoluucast pacientov) a v soc. veciach (planovane rusenie min. mzdy, resp. regionalna minimalka, obmedzenia priplakov a zmeny v ZP v neprospech zamestnanca, posunutie veku do dochodku, resp. zrusenie doch. stropu, prehodnocovanie ID apod.    <reaguj>
56)  lienka bodkovaná, 4.6.2020 16:39
O tri roky tam uz nebudu, neboj.
Kto by ich tam tak dlho strpel?    <reaguj>
57)  Beva, 5.6.2020 11:37
56.. len nejako nevidim..kto by ich mal nahradit...   ...    <reaguj>
58)  suzi, 5.6.2020 12:00
Podla mojich info sa v zakulisi uz nieco pecie... bolo by hlupe nevyuzit nespokojnost, nebudem to tu rozoberat. Aj tie strany, ktore nie su dlhodobo etablovane na polit. scene, sa mozu dostat do parlamentu, PS vo februari nepreliezlo len vdaka jednej stotine %, a kedy sa vlastne zacalo dostavat do povedomia volicov? Cca 10 mesiacov pred volbami, a do parl. sa nedostali len kvoli tomu, ze pre nich platilo vyssie kvorum.    <reaguj>
59)  Hana, 5.6.2020 13:27
57 jamkatý, asi sa obyvateľstvu máli Kičurovania    <reaguj>
60)  Beva, 5.6.2020 13:29
59..hmmm    <reaguj>
61)  Beva, 5.6.2020 13:29
preferenice by veru mal..    <reaguj>
62)  bianka, 5.6.2020 13:33
jamky maju obaja,aj, aj       <reaguj>
63)  anya., 5.6.2020 13:39
55) Ak zrušia dôhodkový strop, tým pádom skončí aj možnosť predčasného dôchodku, nie?    <reaguj>
64)  Hana, 5.6.2020 13:40
On je teraz za hrdinu, vedel tak pekne, kultivovane okakávať, to náš občan ocení, že sa cíti dobre.    <reaguj>
65)  andrea, 5.6.2020 13:55
ved ano, matovic sa mal od koho ucit a koho kopirovat, ma dobry vzor v pellem       <reaguj>
66)  Beva, 5.6.2020 14:16
63..nie.. ved predcasny dôchodok bol mozny ak ked strop nebola zabetonovany..    <reaguj>
67)  Beva, 5.6.2020 14:16
ale zas pelle je krajsíí       <reaguj>
68)  sophia, 5.6.2020 14:27
Predcasny dochodok nebude, bude to mat aj psychologicky efekt, ludia sa budu snazit potiahnut o cosi dlhsie, cast z nich to skosi este pocas prac. procesu /stat usetri/, nejakym percentam ludi sa to oddalovanie mozno odrazi na kratsej dobe dozitia /stat usetri/ a bude mozne viac investovat trebars do obrany....    <reaguj>
69)  Hana, 5.6.2020 14:41
67 mne sa Pelle nepáči, na Bradleyho nemá    <reaguj>
70)  laurika, 5.6.2020 14:54
Pelle chvalabohu nema na to, aby si stupidne fotil smradlave ponozky ci vypisoval 6 statusov denne na FB ako znudeny teenager.    <reaguj>
71)  Hana, 5.6.2020 15:08
Z fotky poznáš, či ponožky smrdia? Dobrá si.    <reaguj>
72)  laurika, 5.6.2020 15:19
"... ked vas nik nevidi, no mozno nieco citi", napisal k fotke svojich vyzutych noh. Co myslis, k comu sa ten jeho status mohol vztahovat? Stupil do niecoho pred uradom vlady?    <reaguj>
73)  Hana, 5.6.2020 16:07
Kiežby toto bolo to najhoršie čo nás môže stretnúť. Lepší bol ten nechtiac nahratý rozhovor so Sakovou, ako sa dôstojne pri tom tváril, že? Matovič nie je mojim idolom, ale je autentickejší, od slizolínka vyrobeného u Matela za účelom príjemného PR. Ale ľud je rád klamaný, to Igor má v tomto smere veľké rezervy.    <reaguj>
74)  laurika, 5.6.2020 16:20
s tym suhlasim, na slizolinka vyrobeneho u Matela ci pre Matela len tak hocikto nema       <reaguj>
75)  Adriana, 5.6.2020 21:10
Vy sa tu doťahujete pri banálnych politických excesoch, ale ja riešim zásadné, existenčné problémy.
Vydupala som si u muža sliepky, mládky, však korona, však vajcia, však zdravšie mäso než tie hormonálne umeliny z obchodu... 12 sme kúpili, jednu nám už potiahla lasica. Prvé mesiace boli na malom dvorku, tam sa s nimi ešte dalo, malý priestor. Ale trávu tam vyzobali do korienkov, tak muž rozhodol, že pôjdu do sadu.

Ale tie mrchy odtiaľ neviem večer nahnať do kurína! To sú manévre ako za cisára pána, nechce sa im, ale vonku ich nechať nemôžeme, lebo lasice... aj kaňa nám nad dvorom nadlietava, preto existenčný problém. Každý večer mám bruchabolenie, keď ich musím do kurína nahnať, vykrikujem ako bláznivá Viktorka pri splave, vyhrážam sa im slepačou polievkou a dámy mi robia naschvál, pošťuchnem metlou jej veličenstvo, urazene zakrákorá a odskočí nabok. Politici sa môžu ísť schovať, čo sú tie ich nicovaté problémy oproti tým mojim? Nič dôležité.    <reaguj>
76)  Hana, 6.6.2020 00:09
Neporadím, tu u nás ešte hydina vie kedy chodia sliepky spať. Práve včera sme o tom mali s deckami debatu, že vnútorné inštinkty ich ženú. Tvrdila som im, že to majú všetky sliepky automaticky. Zdalo sa im divné, že to funguje.

Buď ich zaháňaš príliš skoro, skús počkať, alebo to sú už nejaké moderné sliepky.    <reaguj>
77)  Hana, 6.6.2020 00:11
Možno chcú príplatky za nočnú prácu, ako predavačky za nedele.    <reaguj>
78)  pavla, 6.6.2020 05:45
Stare sliepky vedia, kedy maju ist do kurina, aspon vacsina /ale takmer vzdy sa medzi nemi vyskytnu nejake rebelky/. Mlade, hlavne ak nemaju medzi sebou aj starsie, su oplasene a kurinu sa vyhybaju    <reaguj>
79)  Hana, 6.6.2020 13:52
Ešte k tým sliepkam, pripomenula si mi ako raz kolegyňa musela letieť z práce. Uleteli im morky a posadali na lipy na cintoríne. Lipy obrovské, sadili ich štúrovci 1848, morky tiež už veľké. Predpokladali sa straty na ich životoch, musela narýchlo zorganizovať pitevnú čatu a voľnú mrazničku. Škoda, že vtedy ešte neboli smartfóny, to by bolo video. Ešte dlho sa na tom smiala, ale v ten deň jej do smiechu nebolo.    <reaguj>
80)  sachsia, 6.6.2020 14:05
Alebo tie mladé sliepky chcú ísť na diskotéku.    <reaguj>
81)  pegaska, 8.6.2020 11:54
79) Ako ich dostali dole a preco bolo nutne vsetky zarezat? Ved im staci podstrihnut letky na jednom kridle a nevzlietnu.

Nasi kedysi chovali morky, ale len zo 5-6 (chovali aj ine). Sem-tam, keď sa pozabudlo na letky, vyleteli na orech na konci zahrady, ani nie na vrch, skor do stredu.
Otec vtedy zanadaval, dotiahol k stromu rebrik, cez plece si prehodil vrece a vyliezol hore, potom to chcelo trocha "tancekov", pretoze slahnutie morcacim kridlom nie je nic prijemne, maju vela sily. Musel najprv nasmerovat do vreca hlavu, zvysok tela nasledoval. Potom dole siel hned vziat cvakacky na letky, usmikol a bol pokoj.    <reaguj>
82)  Hana, 8.6.2020 13:46
Bolo ich okolo 20, nešli ich zabíjať, len predpokladali, že nejaké pri tom popadajú.

Detaily nepoznám, je to už veľmi dávno a kolegyňa si to riešila bez účasti pracovného kolektívu. Prečo krídelká nezastrihla pri tom všetkom čo chová sa jej pýtať nepôjdem    <reaguj>
83)  doboška, 10.6.2020 15:20
55) pravdu máš
72) stavila by som sa, že si sa na nej dobre bavila   
75) my sme so sestrou mávali sliepky na starosť tuším od 10 rokovi, kŕmiť, zberať vajcia, čistiť aj zaháňať na bidlá. postavili sme sa oproti sebe, portviše v rukách, s tými sme ich smerovali do kurína... sranda bola.    <reaguj>
84)  laurika, 18.6.2020 15:12
83) Ja sa vzdy na politike bavim, milujem tak matovic-ovce, ficovce, kotlebovce, peleovce, sulikovce... ale tie matovicove su najzabavnejsie, ked sa ho dojemne snazia obhajovat, to im treba uznat.

K Pellemu len tolko, ze snad si je vedomy toho, ze mozno az 3/4 jeho perspektivnych volicov ho preferuje vylucne preto, lebo ho pokladaju za lepsiu alternativu nez Smer - a riadne by si to u nich posr-l, ak by urobil ustretovy osli mostik k niektorej liberalnej strane, pripadne ak by sice zostal solostranou, ale inklinoval by k liberalizmu.    <reaguj>
85)  Hana, 18.6.2020 15:52
Koľko tolerancie, všetkých nazvať ovce. Kto tam len chýba       <reaguj>
86)  katrin, 18.6.2020 16:07
A kolko tolerancie je v tom, ked premier krajiny nazve ludi psami brechajucimi spoza plota, ze?    <reaguj>
87)  sachsia, 18.6.2020 17:40
V súčasnosti je v rétorike všeobecné tak veľa primitivizmu a vulgárnosti že je to už na pokraji únosnosti   aj sa mi to rymuje.    <reaguj>
88)  Rootarboo, 18.6.2020 17:59
84 a seba radis kam? Ty si co? No nic a tym aj zostanes. Nemas co ponuknut, iba na kazdeho kydas.    <reaguj>
89)  rukola, 18.6.2020 18:27
84 Holt Matovič národ inšpiroval... ospravedlnil sa vôbec niekedy za tých štekajúcich psov?    <reaguj>
90)  fiala, 18.6.2020 18:54
84) Prebehla som si celu diskusiu.
Vlady sa v nejakom pozitivnom zmysle zastali asi styria ludia. Jedna diskutujuca snazivo a opakovane. Ak som sa pomyslila, sorry.
To je celkom vystizny pomer sypatizantov vlady verzus jej kritici v reale.
   <reaguj>
91)  andrea, 18.6.2020 19:16
aha ho, urazeny sulikovec sa ozval!   .
pobavilo, len tak dalej       <reaguj>
92)  andrea, 18.6.2020 19:16
aha ho, urazeny sulikovec sa ozval!   .
pobavilo, len tak dalej       <reaguj>
93)  ladynka, 19.6.2020 14:30
84) Ja sa tiez na politike vylucne bavim, k levelu "sympatie k politikom" by som sa nikdy neznizila   , a momentalne ma dost bavi, aka je nalada obyvatelstva vrtosiva, ako kratko po volbach ludia dokazu po vykrikoch "Hosanna! Nech zije" presedlat na "Ukrizujme ho!". Tym nechcem povedat, ze by si nezasluzili... hm, radsej pst.

Momentalne vychadzajuca hviezda je Pelle (preco vlastne?), nakolko prijatelna alternativa ukaze cas, ale mam dojem, ze coraz viac ludi ho poklada za perspektivneho Spasitela. Dival sa niekto na jeho FB? Za vcerajsok - 35 tis. lajkov, nemyslim, zeby v poslednych rokoch niektory politik tolko lajkov nahrabal v priebehu jedneho dna. Nech si vravi kto chce, co chce, je to poriadne vyrecny ukazovatel. Kto chce, nech sa tesi, kto sa zlosti, nech si zanadava...

   <reaguj>
94)  laurika, 19.6.2020 16:17
83/ expresne rychla presytenost politikmi, ze?
82/ Staci ho ignorovat
80/ tiez si to myslim
89/ neospravedlnil sa    <reaguj>
95)  sophia, 19.6.2020 19:05
Keď je už spomenutý FB - nepripadá vám divný terajší familiárny spôsob komunikácie s politikmi?

Reakcie na Matoviča, dnes:

"Sulík by ti mal konečne po tej sprostej hlave poriadnu pridrbať.

Budeš mať so Sulíkom teplé rožky v nedeľu... dvaja debili sa zhodli.

Chystaj si pruhované pyžamo do basy.

Najväčšia chyba v dejinách SK, že Matelko má zodpovednosť.

Už to pochop, že nemáš na to, riadiť štát. atď..."

Viete si predstaviť podobnú nezdvorilú komunikáciu s politikmi v minulosti?    <reaguj>
96)  sachsia, 19.6.2020 19:40
95 myslis ze to pisu realni ludia? lebo ja som volic (nevolila som matovica ale to je uplne jedno) FB nemam niesom prihlasena, preco pretoze pracujem mam par konickov, nemam cas vypisovat na FB a sledovat politkov co kde pridali uz len z dovodu ze sa musim starat o svoju krcnu chrbticu   preto si myslim ze somariny vypisuju ludia ktori su za to plateni a to ma nezaujima, myslim ye je nas takych vela.


   <reaguj>
97)  trinity, 19.6.2020 20:26
95 Vsetko sa meni... mozno o 5 rokov budu politici byvat v bunkroch a presuvat sa budu v obrnenych transporteroch /nielen v SK/, celosvetovo to hustne a podrazdenost ludi narasta.    <reaguj>
98)  sophia, 19.6.2020 20:52
96/ za nikoho ruku do ohňa nedám, fakeprofily sú tam určite na oboch stranách, aj prívrženci, aj odporcovia.
Matovič ten status /o zrušení zákazu nedeľného predaja/, z ktorého reakcie som spomenula, zmazal /alebo jeho admini/, ale myslím, že reakcie ľudí len odzrkadľujú sklamanie.    <reaguj>
99)  sophia, 19.6.2020 20:54
97/ dosť možné    <reaguj>
100)  sophia, 19.6.2020 20:55
stovka po dlhej dobe...    <reaguj>
101)  suze, 30.6.2020 22:16
Ja socialne siete nezatracujem, vdaka nim som pred rokmi nasla par blzkych dusi, s ktorymi som v kontakte. A co sa tyka ventilovania sa ludi na fanweboch politikov - vdaka nim aspon politici nezostanu mimo reality,

Nasa vlada v sucasnosti aspiruje na titul Najneoblubenejsia vlada v novodobej historii, mali by sme im v tom drzat palce.    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!