Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Utorok, 19. Marec, , Dnes oslavuje Jozef
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
:o) Ženičky 45+ na pokec? 2. časť<<Späť
jana *, 11.10.2020 08:55 reakcii: 518   nove: 518  
Zakladam na poziadanie novy prispevok.
Vitajte a diskutujte   
   <reaguj>

1)  jana *, 11.10.2020 09:00
Hani, chutnala som a nechutila. Ale jedla som aj horsie   
Mam rada horku cokoladu, najlepsia je 85%-na. Chutia mi aj neprazene kakaove boby.    <reaguj>
2)  Beva, 11.10.2020 10:16
Dakujem jani za novy prisp.
Ja ani.horku cokoladu nemusim a tie s vyssim obsahom tiez nie
   <reaguj>
3)  Beva, 11.10.2020 10:18
Macka.mto je mi kuto.ver ze to zasa zvladbes v pohode..a j tvojmu chlapovi..možno je ako pstros..nechce vidiet..nechce pocut..to je povaha    <reaguj>
4)  dorotka, 11.10.2020 21:47
biela mačka, budem na teba myslieť, aby si to v pohode zvládla a nezabudni, že si silná a odvážna žena a nezlomí ťa to.
Ja čokoládu moc nemusím a keď už tak si kúpim kofilu latte, alebo čokoládovú deli tak raz za čas.    <reaguj>
5)  biela mačka3, 11.10.2020 22:48
Jasné, len keď Marián K. zruší všetky operácie, tak ma skolí infarkt.    <reaguj>
6)  Hana, 11.10.2020 23:14
Ja čokoládu a sladkosti veľmi neriešim. Obvykle hovorím, že mám na nej najradšej oriešky.
Syn dostal poukaz na prémiové ručne vyrábané čokiny. Tak že skúsi aj tú 100%, inak by si to nekúpil. Už mesiac ju nedokáže zjesť, tak doniesol nám, nech sa zasmejeme. Toto vyšlo, fakt zábava.
Nedalo sa to zjesť, ani so sebazapretím. Takto tie flavonoidy iba z vína budeme musieť požívať. Ide do tuhého.    <reaguj>
7)  Hana, 11.10.2020 23:16
Janka Mačka, nerieš zrušené, nezrušené operácie. Počkaj, čo ti povie lekár.    <reaguj>
8)  Hana, 11.10.2020 23:22
Janka hviezdičková, tie bôby sú aké?

Toto sa mne nedalo, až do kyslosti tá horkosť išla.    <reaguj>
9)  Hana, 11.10.2020 23:26
V Česku sa schyľuje k zákazu vychádzania, celý svet sa šialene rozbieha. Fakt, moja fantázia čo bude a optimizmus končia.    <reaguj>
11)  sachsia, 12.10.2020 07:21
Panecku hana vidis to ja pisem pid tvojim nicom, asi som ta hekla?    <reaguj>
12)  sachsia, 12.10.2020 07:22
Uz ta desiatka zmizla    <reaguj>
13)  Beva, 12.10.2020 07:30
ranko...
9..no ako..toto uz..no comment..       <reaguj>
14)  Hana, 12.10.2020 07:35
To vážne? Minule mi google písal, že moje heslo bolo prelomené. Zmenila som ho. Ale na inom zariadení ho odomňa nepýtalo, ako obvykle, keď zmením heslo na štandardných stránkach. Asi to tu už aj správca opustil. Všetci tu pomrieme.    <reaguj>
15)  jana *, 12.10.2020 07:40
Hani, kakaove boby su vacsie ako kavove zrnka, mne chutia. Dam si obcas, len tak pochrumem, najviac 3.    <reaguj>
16)  jana *, 12.10.2020 07:43
Dnes idem k lekarke na neurologiu, bez objednania, bez vymenbeho listka. Drzte palce, aby skm dobre "pochodila"    <reaguj>
17)  jana *, 12.10.2020 07:46
Macka, klidek. Surne a onkologicke operacie budu.
Tak aj pred Velkou nocou operovali mojho otca.
Operacia sa podarila, ale o par dni po nej ho zradilo srdce       <reaguj>
18)  Hana, 12.10.2020 07:54
Už mám nové znovu, teraz ho zabudnem.    <reaguj>
19)  Hana, 12.10.2020 07:56
Jani, však donesieš dodatočne, väčšinou sa to tak robí.    <reaguj>
20)  Hana, 12.10.2020 07:56
Hlavne nech ti zdravotne pomôže. Držím palce.    <reaguj>
21)  jana *, 12.10.2020 08:03
19) vraj teraz netreba odporucanie,
len aby nebolo veka ludi a zobrali ma bez objednania; risknem to    <reaguj>
22)  jana *, 12.10.2020 08:05
20) dakujem, aspon keby ma poslala na CT, nech viem ako na tom som    <reaguj>
23)  Beva, 12.10.2020 08:11
jani..tak dobre vybav.,..    <reaguj>
24)  jana *, 12.10.2020 09:05
Bevka, dakujem   

Ked mam ist na vysetrenie, mam krce v bruchu a bolest ustupuje.
Vcera mi bolo naozaj zle, od bolesti mi aj slzy vybehli. Dala
som si kapsaicinovu naplast a v noci som asi 5 hodin kezala na jezkovi. Neviem, ci poznate iplikator jezko.
   <reaguj>
25)  sachsia, 12.10.2020 09:20
14) ale nepomrieme  
Normalne som mapisla 9 potom zatvorka a text prispevok sa zobrazi, chvilu som to videla ako desiatku ale pod tvojim nicom a potom to zmizlo. Maju nieco blbo nastavene a potom tu chybaju niektore prispevkz.
Pisala som ze par tyzdnov vydrzime    <reaguj>
26)  Beva, 12.10.2020 09:38
25.. vydrzime... ale teraz to bude tazsie...tma..zima..skarede pocasie...
24.. verim...ja mam brucho prilepene na chrbte len chytam klucku do akehokolvek zdr zariadenia...      <reaguj>
27)  Hana, 12.10.2020 09:57
25, to všetci pomrieme je vtip. Samozrejme, že si to nemyslím.    <reaguj>
28)  Hana, 12.10.2020 10:00
Jani, najhoršie no tom je, že bolesť je iba príznak, spôsobuje ju vážny problém. Preto je potrebné vedieť čo ti je a riešiť problém, nie bolesť.    <reaguj>
29)  jana *, 12.10.2020 10:15
Hani, to vsetko viem. Myslim, ze vydrzim vela, ale stale dufam, ze to nebude nic vazne.
   <reaguj>
30)  Bibula, 12.10.2020 10:51
Ahojte.
24) Jani, držím päste! To myslíš na takom plátne malé červené kruhové "ježky" - brrr, na tom ležať... Minule mi jedna známa odporučila ležať na gaštanoch, alebo prikladať na boľavé miesta. Môžeš trochu ohriať v rúre, dať do pláteného vrecka, alebo obliečky. Vraj ona tak spáva a vraj tie gaštany "vytiahnu" bolesť - ja som neskúšala. Ja by som tak nevedela spať.    <reaguj>
31)  Bibula, 12.10.2020 10:54
15) kde kupuješ tie kakaové bôby?
My sme mali raz z Dominikánskej takú pravú čokoládu - taký neopracovaný šulec. Neviem, či bola 100%,asi áno, podľa opisu... Ani my sme ju nedojedli. No ale takú 86% ľúbim, uprednostňujem už horké čokolády, pred mliečnymi.    <reaguj>
32)  Hana, 12.10.2020 12:03
30) takéhoto ježka sme aj my doma mali, keď som bola decko. Nikto na tom nikdy nedokážal ležať. Potom sme skúšali po tom chodiť, ani to sa nedalo, strašne pichľavé. Možno ak by niekoho niečo bolelo, asi by to vydržal.    <reaguj>
33)  Hana, 12.10.2020 23:10
Janka hviezdičková, ako si dopadla, zobrali ťa?

Doktori sú niekedy vtipní. Dnes môj tato bol na jednej kontrole. Najprv mu znadal, že nebol pred 2 týždňami na odbere. Že nemal ako vedieť. Tu to máte napísané. Pod tlačeným textom bolo rukou dopísané doktoropisom. Pozrel na to a sám uznal, že výpovedná hodnota škrkanice je nula.    <reaguj>
34)  dorotka, 13.10.2020 07:03
34 ja som včera telefonovala s jednou sestričkou z očného , ktorá bola tiež "vtipná".. najprv sa rozčúlila, že prečo sa pýtam, či máme prísť v piatok do BA na vyšetrenie,. vraj, či ona má vedieť ,či sa my nebojíme prísť... a potom keď som jej povedala, že volám z Oravy, tak mi hneď dala náhradný termín..vraj čakajú na pokyn z ministerstva ako budú ďalej pacientov vyšetrovať..    <reaguj>
35)  Beva, 13.10.2020 07:47
34.. niekedy chyba v zdravotnictve ludskost a empatia...
ranko..u nas leje a fuuka..drahy ma odviezol do prace...    <reaguj>
36)  Beva, 13.10.2020 07:50
dorotka..vzdy si spomeniem... ten strateny kolega sa nenasiel???    <reaguj>
37)  Bibula, 13.10.2020 08:45
34) Dorotka, chodíte na Kramáre?    <reaguj>
38)  Hana, 13.10.2020 09:19
Dobré neskoré ránko, tu sa čerti ženia. Nedbajú na karanténne opatrenia. Našťastie v exteriéri. Vnútri je veeeľmi príjemne. Aj káva je taká nejaká prítulnejšia. Toto sú dni, kedy som mimoriadne rada, že nepracujem vonku. Asi by som zomrela.    <reaguj>
39)  Juraj.A, 13.10.2020 09:25
Ja som sa včera objednával u môjho zubára na preventívnu prehliadku a hneď ma sestrička upozornila, že na preventívnu prehliadku tento rok netreba chodiť, že ak ju niekto nebude mať, tak zdravotné poisťovne to budú budúci rok tolerovať. Aj napriek tomu, že nemám žiadny zjavný problém, termín som si vybavil.       <reaguj>
40)  sachsia, 13.10.2020 09:43
35) lebo uz ti ludia melu z posledneho.    <reaguj>
41)  Hana, 13.10.2020 09:59
40 asi tak, kritizovať je ľahšie, ako vžiť sa do ich kože.    <reaguj>
42)  dorotka, 13.10.2020 10:01
36 nie nenašiel sa a medzitým sa podobne stratil ďalší chlap v jeho veku.
37 mali sme ísť prvý krát do NUDCh na konzultáciu pred operáciou a priznám sa ti, že sme ešte ani cestu nepozerali kam máme ísť, keďže som sa včera chcela najprv uistiť, či ju vôbec vyšetria.    <reaguj>
43)  Hana, 13.10.2020 10:03
Ale nemyslím to v zlom, sú to len ľudia. Naše zdravotníctvo je veľmi vytvárajúce tlak, aj za iných okolností.

Videla som to, keď som ešte s dcérou chodila na detskú endokrinológiu. Chofili sme tam 15 rokov. Tie isté, úžasné sestričky, ale videla som, že občas boli v koncoch.    <reaguj>
44)  Hana, 13.10.2020 10:04
Ľudia sa k nim čím ďalej tým viac správajú ako k handrám.    <reaguj>
45)  Hana, 13.10.2020 10:07
Dorotka, na očnom NUDCH sme raz boli. Ozaj veľmi príjemné, profesionálne jednanie. Operáciu nezávidím riešiť. S očami veľmi krehké, deti ešte viac. Držím palce.    <reaguj>
46)  Hana, 13.10.2020 10:11
Áno, u zubárov sa tento rok preventívky neriešia. Sú radi, ak stihnú zákroky, hovorila mi naša sestrička. Dva mesiace nemohli ordinovať, ktovie čo bude potom.

Keďže my chodíme iba na kontroly, tak máme tento rok pokoj, oni majú pár hláv zo starosti. Na hygienu chodím samostatne fungujúcej hygieničke.    <reaguj>
47)  dorotka, 13.10.2020 10:16
41 ja som nikoho nekritizovala,.. nevidím nič zlé na tom, ak je niekde vyhradený čas na podávanie tel. informácii a pacient si zavolá v takejto situácii ako je štyri dni pred vyšetrením, či ma vôbec precestovať 250 km tam a 250 km späť. Podľa mňa je lepšie takto sa vopred dohodnúť a sestrička tam môže niekoho posunúť ako ísť niekam, odkiaľ
nas pošlú domov a ešte budeme vyzerať, že sa nespravame zodpovedne.    <reaguj>
48)  dorotka, 13.10.2020 10:19
45 snáď to nebude zlé a zvládne to v pohode. Ďakujem za podporu.    <reaguj>
49)  Hana, 13.10.2020 10:26
To nemyslím, že by si kritizovala, ale nachodili sme sa s dcérou po lekároch teda dosť. Fakt, aj ich počiatočnú reakciu beriem rezervou. Ľudia sú k nim často dosť hnusní. Nie, že by som ospravedlňovala chrapúnstvo, ktoré sa občas vyskytuje, ale väčšinou sú v koncoch už na začiatku. Áno, aj dcéra tak volala na jedno oddelenie, tiež ju najprv sestrička zotrela, že volá, keď má termín. tiež potrebovala preložiť termín, kvôli karanténe. Veci si vysvetlili a dohodli sa. Horšie je, že náhradný termín nedostala, lebo nikto netuší čo bude. Dostala erecept a má si zavolať v januári.    <reaguj>
50)  Hana, 13.10.2020 10:29
Ešte má ísť koncom mesiaca na endokrinológiu. Snáď sa jej to podarí, lebo to už má termín preložený z jari. Šialené časy toto.

Ešte, že ja žiadnym lekárom nechodím.    <reaguj>
51)  dorotka, 13.10.2020 10:39
49 včera som sa rozprávala so známou, že jej švagriná sedela v piatok v Ružomberku vo vojenskej 2 hodiny v čakárni a keď bola na rade ,tak jej sestrička povedala,že z Oravy pacientov nevyšetruju...ja im verím, že toho majú vela, či je to v ambulanciach, či na oddeleniach a som im za to nesmierne vďačná, že robia takú ťažkú robotu a viem, že aj oni sú len ľudia a majú aj svoje starosti, problémy...len na Slovensku máme veľmi veľa hlavne starších ľudí, ktorí idú k lekárovi len tak, aby sa s ním porozprávali..    <reaguj>
52)  Bibula, 13.10.2020 10:53
42,45) my tam chodíme každý polrok. Áno, sú tam profesionáli, milí k deťom, lne zrovna na 1. vyšetrení sme vystihli sestričku s dlhými umelými nechtami, čo zanechalo odreninu na dcérinom viečku, keď jej nasilu roztvárala očká, kvôli kvapká. Vtedy mala rok a pol a dodnes si nedá dobrovoľne kvapnúť do očí.
Niekedy je to tam nadlho, vždy dávali termíny len na deň, no nie na hodinu. Naposledy som si aj ja volala, ze či platí termín a sestrička mi vraví, že ma budú deň pred termínom volať,čo mne nevyhovuje z dôvodu, že ja mám ľudí na objednávky v práci. Tak mi poradila, že mám na tom nástojiť, aby ma vzali. Nakoniec ani nevolali, vybavení sme boli na tamojšie pomery veľmi promptne zo všetkými vyšetreniami, no a na december máme termín už na konkrétnu hodinu.    <reaguj>
53)  Hana, 13.10.2020 10:54
s poslednou vetou súhlasím, absolútne. Niekedy mám pocit, že určití ľudia sa stanú zberateľmi diagnóz a liekov. Potom sa pretekajú kto je na tom horšie.    <reaguj>
54)  Hana, 13.10.2020 11:05
no, sú tam ozaj pod veľkým tlakom. Napríklad na sono, to je strašné. Tie sestričky s dlhými pazúrmi tiež nechápem. Raz bola mica hospitalizovaná, po operácii. Jedna taká s napumpovanou pusou a celá umelá tam bola. Najprv som na ňu pozerala s dešpektom. Potom sa stav skomplikoval a ona jediná bola tá, čo zakročila a trvala, nástojila na tom, aby to riešil lekár. Ostatné na mňa ako na hysterku pozerali. Našťatie, lekár to vyriešil rýchlo a efektívne, ale jej som bola veľmi vďačná. Fakt zdanie a prvý dojem často klamú.

Keď absolvovala túto operáciu už na dospelom oddelení, tiež tam bol taký zdravotný brat, takmer žena. Pred operáciou sa nám zdal nepríjemne preafektovaný, až hysterický. Po operácii bol najsvedomitejší z personálu.

To s tým poranením oka verím. Synovi raz zastrihli do ucha, mal menej ako 2 roky, ešte dlho mal problém dať sa ostrihať.    <reaguj>
55)  Hana, 13.10.2020 11:09
Dorotka, teda, to musí byť riadne nepríjemné so strachom hovoriť, že ste z Oravy. Ale je asi lepšie sa informovať.
Ono sa to nezdá, ale taký očný lekár je vo veľmi blízkom kontakte. Spravila si to zospovedne. Je vypätá doba. Brať treba s rezervou. Snáď to niekedy celé skončí.    <reaguj>
56)  biela mačka3, 13.10.2020 11:23
Ja som bola na zubnej prehliadke v máji, keď sa to uvoľniilo. Aj dieťa bolo v júni, stihla som aj jeho očnú prehliadku, aj ženskú poradňu, aj prsníkovú - moju očnú zatiaľ nie, ale aj to niekdy bude, najhoršom v januári - februári.    <reaguj>
57)  Beva, 13.10.2020 11:36
42..       <reaguj>
58)  sachsia, 13.10.2020 12:28
Doporucujem si prečítať knihu "Bude to bolieť (tajny dennik mlafeho lekára)" autor je Adam Kay. Je to o gynekológovi v UK a prezradim aj koniec knihy lekar sa na to nakoniec vykasle a pise knihy a scenáre. Zdravotnici sa maju zle aj v UK a maju aj tam plno hlupych, arogantnych pacientov ano aj tu. Tym nemyslim Dorotku preto ze vola do ambulancie ci moze prísť. Skôr ma to prekvapilo lebo ty si rovnaký pacient ako ten z BA preco by vas nemali zobrať ved ty nie si pozitivne testavana tak o co ide.

Dorotka vy to tam mate skoro na detektívku. Ako sa mozu stracat chlapi, biele kone ci ujdu od manzelky ci co to ma znamenať?    <reaguj>
59)  Hana, 13.10.2020 12:35
Tu sa jeden nedávno stratil, ale asi sám. Gambling a jeho už neúnosné následky pre celú rodinu. Mimo to bol fakt skvrlý chalan, sestra ho spomína ako fajn kolegu, ktorý neváhal pomôcť, zastúpiť. Škoda každého mladého života.    <reaguj>
60)  jana *, 13.10.2020 13:00
Ahojte   

Popisali ste tu dost, idem citat,    <reaguj>
61)  Beva, 13.10.2020 13:01
60.. super ze je co citat..ze??    <reaguj>
62)  jana *, 13.10.2020 13:07
Vcera som, cakala na neurologii viac ako tri hodiny. Najprv sa nevedelo, ci ma doktorka zoberie. objednala som sa na Ct - buduci tyzden. Tabletky som velmi nechcela, ale Novalgin beriem. Odporucila mi zatial naplaste Flectopar, zatial necitim velku ulavu.
Injekcie, ktore mi predpisala, som objednala v lekarni - budu zajtra. Mam si pichat kazdy druhy den.
Dalsia liecba bude podla vysledku CT.

Kakaove boby som objednala cez internet uz davnejsie, ale mali by mat v biopredajniach.    <reaguj>
63)  Beva, 13.10.2020 13:19
sama si mas pichat?????    <reaguj>
64)  sachsia, 13.10.2020 13:19
59) ako sa len tak stratil, usiel ci sa obesil ci ako sa tak da stratit? vazne sa pytam.
62 moja zlata sama si pichnes injekcie? drzim palce nech ti to zaberie. Ja si mzslim ze ked to naozaj boli tak tabletke od bolesti sa netreba branit - naco trpiet...    <reaguj>
65)  jana *, 13.10.2020 13:20
som v soku; prave pocuvam, ze sa moze clovek nakazit opatovne novym koronavirusom....    <reaguj>
66)  jana *, 13.10.2020 13:22
63) ano, pytala sa, ci si viem aj sama

po porode som si aj olejovky sama pichala;
   <reaguj>
67)  jana *, 13.10.2020 13:23
64) moj zaludok tazko znasa tabletky; radsej injekcie, alebo kremy, naplaste...    <reaguj>
68)  Hana, 13.10.2020 13:23
Sachs, jednoducho ho zrazu nebolo. Ja si myslím, že sa obesil, ale nikto ho nenašiel.

Môj praujo sa stratil tak, že šiel do lesa na huby a nevrátil sa. Až po rokoch našli kosti.    <reaguj>
69)  biela mačka3, 13.10.2020 13:25
Ja som si tiež musela dávať fraxiparin do brucha, ale už mmám krv v poriadku našťastie.    <reaguj>
70)  Hana, 13.10.2020 13:26
Muž tiež dostal náplaste, mal pocit, že pôsobia dlhšie.    <reaguj>
71)  Beva, 13.10.2020 13:27
66.. juuuj... to by som ja nedala...
65..aj chripku mozes dostat opatovne....
68..       <reaguj>
72)  Hana, 13.10.2020 13:27
To normálne injekcie? Alebo také mini ihličky v pere?    <reaguj>
73)  jana *, 13.10.2020 13:27
asi vsetci neviete - som "zdravotacka"   , takze pichanie neni problem, hoci nie kazdy zdravotak si pichne sam    <reaguj>
74)  Hana, 13.10.2020 13:28
Otec si mal po operácii pichať sám a nedal to. Chodila mu ich pichať suseda, sestrička.    <reaguj>
75)  jana *, 13.10.2020 13:29
72) normalne - do svalu, do nohy, alebo zadku; ja radsej do sedacieho svalu picham    <reaguj>
76)  Hana, 13.10.2020 13:30
Keď si človek zvykne, tak zvládne. Ja som dcére pichala perom. Nemala to rada, potom si už radšej pichala sama, prekážalo jej to menej. Začínala ešte ako škôlkarka.    <reaguj>
77)  jana *, 13.10.2020 13:32
76) dcera je diabeticka, alebo co si picha?    <reaguj>
78)  Hana, 13.10.2020 13:36
Nie, bol to rastový hormón, do puberty.    <reaguj>
79)  jana *, 13.10.2020 13:39
78) uz je to ok?    <reaguj>
80)  Hana, 13.10.2020 13:40
Tak, to bolo iba na podporu. V puberte rast skončí. Je OK, ale má celoživotnú dg.    <reaguj>
81)  Beva, 13.10.2020 13:51
75..sama sebe????? do zadku?? trafis???    <reaguj>
82)  jana *, 13.10.2020 13:54
Davala som si davnejsie aj konsky gel estra silny. Vobec to nehrialo. Aj hrejiva naplast malinko hriala, skoro vobec.
Ked som to povedala doktorke, tak nevedela reagovat, iba sa divne zatvarila. Viete mi to vysvetlit, preco je to tak?    <reaguj>
83)  jana *, 13.10.2020 13:54
81) neni problem       <reaguj>
84)  Beva, 13.10.2020 13:56
83..hadia zena..       <reaguj>
85)  jana *, 13.10.2020 13:57
Bude este babie leto? nechala som na zahoden 4 ylte papriky, este celkom nedozreli, ale zajtra ich asi uz odtrhnem.    <reaguj>
86)  jana *, 13.10.2020 13:59
84) do boku sa picha; mam maly zadok, tak sa velmi otacat nemusim; aj ked otacanie mi teraz robi trochu problem    <reaguj>
87)  Beva, 13.10.2020 14:01
85.. od budúcej stredy par dni.. 18-21 stupnov v ba    <reaguj>
88)  Hana, 13.10.2020 14:09
Jani, myslím, že sa zatvárila preto, že lekári alternatívne spôsoby uznávajú dokedy človeku nič nie je. Písala som v starom príspevku o mojej nechodiacej švagrinej. Tá skúšala asi všetky alternatívne veci, radšej dala kopu eur za akupunktúry, naprávačov, nejaké plynové injekcie. Keď jej brat chodil na ozonoterapiu, bol jej na smiech. On chodí, ona už rok nie. Keď sa niečo funkčne pokazí, tak moderná veda a kvalitné zobrazovacie metódy majú dostať svoj priestor. Potom nech sa to rieši aj alternatívne, ale lekár by mal človeka vidieť a posúdiť. Dobre si urobila, že si šla.    <reaguj>
89)  Hana, 13.10.2020 14:15
To je také moje zhrnutie znalostí lekárov mnohých odborností, čo som s dcérou pochodila. Našťastie väčšinou preventívne sledovacie vyšetrenia, ale aj riešenie už vzniknutých problémov. Tak nejako ako sa tvárila tá tvoja sa tvárila aj naša kožná na Aloe Vera. Áno, aj ona raz mne povedala na moje upozornenie na niečo, že ju tuším lupou pozorujem, ale v iných veciach nám veľmi pomohla. Beriem s rezervou.    <reaguj>
90)  Hana, 13.10.2020 14:15
Ale, už ideeem, pá.    <reaguj>
91)  jana *, 13.10.2020 14:19
Hani, suhlas; paaa    <reaguj>
92)  jana *, 13.10.2020 14:23
idem aj ja do vodorovnej polohy; pekny zvysok dna prajem       <reaguj>
93)  jana *, 13.10.2020 14:23
stovka bude    <reaguj>
94)  jana *, 13.10.2020 14:23
kto je tu este ?    <reaguj>
95)  jana *, 13.10.2020 14:23
haloooo    <reaguj>
96)  jana *, 13.10.2020 14:24
nikto?    <reaguj>
97)  jana *, 13.10.2020 14:24
som tu sama?    <reaguj>
98)  jana *, 13.10.2020 14:24
98       <reaguj>
99)  jana *, 13.10.2020 14:25
99)..........    <reaguj>
100)  jana *, 13.10.2020 14:25
100) o))    <reaguj>
101)  jana *, 13.10.2020 14:25
maaaaaam       <reaguj>
102)  Beva, 13.10.2020 14:31
no jaka rychlaaaa.
aj 100 aj 101..gratulujem    <reaguj>
104)  sachsia, 13.10.2020 15:28
91-1010 a vraj ju cosi bolí, no isto...

      <reaguj>
105)  bianka, 13.10.2020 15:30
janka hviezdickova -skusala si tieto naplaste ? Hrejiva naplast s kapsaicinom.....ak som ti to uz pisala, tak potom nic       <reaguj>
106)  bianka, 13.10.2020 15:47
janka hviezdickova -skusala si tieto naplaste ? Hrejiva naplast s kapsaicinom.....ak som ti to uz pisala, tak potom nic       <reaguj>
107)  biela mačka3, 13.10.2020 16:14
do brucha nie je problem    <reaguj>
108)  Hana, 13.10.2020 16:37
Blahoželám k stovke a ešte viac k živému príspevku. Janka, ďakujem ti zaň.    <reaguj>
109)  jana *, 13.10.2020 17:26
bianka, ano skusala som - trosicku hrialo, velmi nepomohlo    <reaguj>
110)  jana *, 13.10.2020 17:26
sachsia   
ruky nebolia    <reaguj>
111)  bianka, 13.10.2020 17:30
109) ano, to mas pravdu, ked uz velmi boli tak nepomôze az ta....ja si to teraz davam tak obden, to by som sa potrebovala cela oblepit. Miesto tabletok.    <reaguj>
112)  jana *, 13.10.2020 17:52
111) to citis aj teplo? , lebo ja som skoro nic necitila    <reaguj>
113)  dorotka, 13.10.2020 18:12
dnes na Orave snežilo, vraj, je čas na zmenu farby z červenej na bielu..    <reaguj>
114)  bianka, 13.10.2020 18:17
110) ked si to nalepim na chrbat, tak citim, ale zalezi tiez, ktoru cast a najlepsie je, zabalit sa do deky a vydrzat, vtedy to ucinkuje najlepsie. Ked to uz mam dlhsie castejsie, tak uz to nie je ono, vcera som to mala na nohe, klbe,ako trochu ulavilo, mohla som chodit. Ale rozhodne to je lepsie ako tabletky, s ktorymi som si nicila zaludok 12 rokov.A ani po tych sa mi velmi neulavilo.      <reaguj>
115)  Hana, 13.10.2020 20:46
113)dúfam, že táto farebná zmena príde, už sa zíde. Zajtra spravím väčší nákup, asi budú zase rady pred obchodmi. Čo fakt nemám rada sú rady. Ešte aj povodne hlásia, stromy naookolí rúca, človek by aj začal mať apokalyptické pocity.    <reaguj>
116)  dorotka, 13.10.2020 21:00
115 možno tie rady ani nebudú, niektorí ešte stále neminuli múku, ryžu a cestoviny od prvej vlny..ešte aj čerstvé droždie sa dá v pohode kúpiť    <reaguj>
117)  Hana, 13.10.2020 21:04
Zásobovači rady netvoria, ale tí každodenní obsmŕdači, keď bude znížený počet ľudí v obchode.    <reaguj>
118)  dorotka, 13.10.2020 22:00
117 aspoň jedna dobrá správa v obchode sa môžeš rozprávať aj viac ako so 6timi ľuďmi na raz, napr. keď sa čaká v rade to vraj nie je zhromaždovanie sa...    <reaguj>
119)  Bibula, 13.10.2020 22:27
118)      
Aj v autobusoch, vlakoch a MHD    <reaguj>
120)  bianka, 13.10.2020 22:31
118) Ano a vsetci sa tlacime jeden vedla druheho,lebo ved vyberame tovar a pri pokladni 2 m odstupy, Boze môj       <reaguj>
121)  Hana, 13.10.2020 23:23
Ja mám nakupovanie ako nutné zlo, ktorému sa maximálne vyhýbam. Chodím s pripraveným zoznamom a rýchlo preč. Tak to robím odjakživa.    <reaguj>
122)  Beva, 14.10.2020 06:31
Ranko a lejeeee..vcera bola predposledna joga..este dnes a koniec...jenas najviac 10..vacsinou 5 na obrovsku miestnost..ale obmedzenia...      <reaguj>
123)  Beva, 14.10.2020 06:32
Sestra robila 30 rokov v bare pod michalskou. Zajtra zatvoria nadobro    a nie su jedinii    <reaguj>
124)  dorotka, 14.10.2020 07:05
123 hrozné .    <reaguj>
125)  sachsia, 14.10.2020 07:37
Ono netreba sa bat o pracu, niektori vykapu budu volne fleky      <reaguj>
126)  Beva, 14.10.2020 07:59
125...hmmmmm    <reaguj>
127)  jana *, 14.10.2020 09:00
Nakúpené máme a cez víkend už nemusíme. Potraviny skoro prázdne, len cesty sú plné. Ale vždy lepšie ako sa tlačiť v sobotu, alebo čakať pred obchodom, keď už dôchodcom vymedzili dve hodiny.    <reaguj>
128)  Hana, 14.10.2020 09:28
Aj ja som nakúpila. 2 týždne do obchodu nepáchnem. Nenávidím nakupovanie v sobotu. V obchodoch je viac ľudí a príde mi to ako zabitý víkendový čas.    <reaguj>
129)  Hana, 14.10.2020 09:31
125 ktovie ako.    <reaguj>
130)  Hana, 14.10.2020 09:37
Neskutočne leje, hasiči sú v pohotovosti, vôbec to neprestáva    <reaguj>
131)  dorotka, 14.10.2020 09:44
130 veru sú, aj manžela stiahli do roboty.. opäť som rada, že som ráno skôr vstala a pred odchodom do roboty obed uvarila.. len nech nezačne silný vietor fukat, lebo ešte aj stromy budú padať.    <reaguj>
132)  Hana, 14.10.2020 09:51
Tu fúkalo včera, aj nejaké stromy padali, ale pri vode, podmáčané. Na cestu, ako inak.    <reaguj>
133)  Beva, 14.10.2020 10:10
aj ja som sla do roboty v gumákoch...
ja chodim do obchodu len v piatok a nakup na cely tyzden..    <reaguj>
134)  Hana, 14.10.2020 10:31
Ja obvykle štvrtok, ale zajtra začnú nové pravidlá. Ráno o 6 sú tam iba rohlíkoví dôchodci, čo nevedia rána dospať.    <reaguj>
135)  dorotka, 14.10.2020 10:36
Dnes máme smutný rekord 100 prípadov , najviac na Slovensku...    <reaguj>
136)  Hana, 14.10.2020 10:39
Íha, je to niekde aj podrobne?

Moja sestra ide na test, som veľmi zvedavá. Nevie o žiadnom kontakte, ale lekár ju poslal. Chorá nebýva a zrazu horúčky.    <reaguj>
137)  dorotka, 14.10.2020 10:48
136 mapa.covid.chat    <reaguj>
138)  Bibula, 14.10.2020 10:51
Ahojte. Inak tie vyhradené hodiny platia na úplne všetky obchody? Či len potraviny, drogérie, lekárne?    <reaguj>
139)  Hana, 14.10.2020 11:03
Čo viem tak iba potraviny a drogérie.
   <reaguj>
140)  Bibula, 14.10.2020 11:16
Tak fajn, lebo si idem zajtra vyzdvihnúť zásielku a u nás je väčšina obchodov otvorených od 9-tej. Potom už aj tak pádím do práce do iného mesta. Aj galanterku chcem stihnúť.    <reaguj>
141)  dorotka, 14.10.2020 11:17
138 Napisane sú len potraviny, drogerie    <reaguj>
142)  Bibula, 14.10.2020 11:21
Ďakujem, dievčatá.    <reaguj>
143)  Beva, 14.10.2020 11:44
nastastie len potraviny a drogerie..    <reaguj>
144)  Beva, 14.10.2020 11:55
135..   ..matovič nam zruší aj dušičky aj vianoce...    <reaguj>
145)  Hana, 14.10.2020 12:17
Ja by som sa nehnevala, kedy ten sviatok všetkých plastov obmedzili. Ľudia si z toho zase urobili pachtenie za nakupovaním. Vláčiť plastové gýčové vechte z Poľska. Ja som posledné roky už na došičky sa cintorínom zďaleka vyhýbala. Už to nebolo to pietne stíšenie.    <reaguj>
146)  jana *, 14.10.2020 12:17
schvaleny rozpocet;
prepustanie ;o( - bojim sa    <reaguj>
147)  jana *, 14.10.2020 12:19
Hani, suhlasim.
Na cintorin chodim kedy mam cas a na dusicky si zapalim sviecky na okne.    <reaguj>
148)  Hana, 14.10.2020 12:21
No, už bude iba horšie. Koronu budeme ešte dlho spomínať. Tých prepúšťaní ešte bude.    <reaguj>
149)  Hana, 14.10.2020 12:24
Svokra má narodeniny týždeň pred, tak chodíme vtedy, odkedy je tam aj ona. Babinky nosím v srdci a spomínam si na ne veľmi často. Boli veľmi hlboko veriace a nespomínam si, že by bláznili v tom období.    <reaguj>
150)  jana *, 14.10.2020 12:25
To ano, len teraz hovorili o prepustani: 10% v statnom sektore, tak mam aj strach. Uz som bola viackrat prepustena a teraz by som uz chcela do dochodku vydrzat na tomto mieste. Veeeelmi tazko by som to znasala.    <reaguj>
151)  jana *, 14.10.2020 12:27
149) moja svokra ma dva tyzdne po, tak chodime vtedy ak sa podari    <reaguj>
152)  Beva, 14.10.2020 12:27
my sme zvyknuti tyzden pred chodit..aby tam nebolo vela ludi... a ja som vsetkych naucila nosit len biele alebo maslove chryzantemy..nech tam nemame farebny cirkus.. a umele su zakazane..
148..   ..      <reaguj>
153)  Beva, 14.10.2020 12:28
150..jani..   .. tak my sme vynimka... nas slubil prepustit 20 percent..    <reaguj>
154)  Beva, 14.10.2020 12:29
ja mam toto druhe miesto.. a rada by som aspon este tri roky... vydrzala..    <reaguj>
155)  jana *, 14.10.2020 12:29
153) aj nas povodne 20%; vela ludi dufa, ze len 10% - uvidime    <reaguj>
156)  Beva, 14.10.2020 13:19
https://vysetrenie.zoznam.sk/cl/1000654/1979853/Prilozte-CIBULU-na-bolavy-KLB-a-cakajte-niekolko-minut--Prekvapivy-UCINOK--ktory-ocenite    <reaguj>
157)  Hana, 14.10.2020 13:25
Jedna firma, kde som robila už prepustila 100%. Fakt, príšerné časy sú a ešte len budú.    <reaguj>
158)  jana *, 14.10.2020 15:42
Bevi, to som davnejsie citala, ale dik za pripomenutie. Vyskusam   
O chvilu idem pre injekcie, ale uz aj naplat pomaly zacina ucinkovat.    <reaguj>
159)  jana *, 14.10.2020 15:43
Hani, zajtra sa ma dcera dozvediet, ci ju prepustaju, alebo nie.
Drzte palce       <reaguj>
160)  Hana, 14.10.2020 16:00
Držím, pevne. Na hľadanie práce je veľmi zlá doba.    <reaguj>
161)  Beva, 14.10.2020 16:54
Jani..velmi drzim palce    <reaguj>
162)  jana *, 14.10.2020 19:57
ženičky, dakujem   
   <reaguj>
163)  Mia von Haluschkova, 14.10.2020 20:22
Drzte sa dievcata         
Nech vsetko dobre dopadne   

Otazka: lokse recept...poprosim uplne podrobne napisat   
Nikdy som nerobila, sestricka je chora a viem ze by si dala, chcem ju prekvapit       <reaguj>
164)  Hana, 14.10.2020 22:57
Lokše, mňam, už mám nápad na víkend.
V prvom rade ťa varujem, je z toho strašne bordelu, ale, stojí to za to.

Neviem aké množstvo ich chceš robiť, tak ti nebudem dávať množstvá.

Zemiaky, použi tie guľatejšie, čo sa uvaria na sypko, nie lojové. Nepamätám si tie písmenká. Uvarené v šupke necháš dobre schladnúť, najlepšie do druhého dňa. Keď máš tak ich prelisuješ na lise. Akoby veľký lis na cesnak. Ak nemáš, tak najemno postrúhaš. Pridáš cca 1/3 množstva polohrubej múky, alebo hladkej, ale T650, nie nulku. Ak sa cesto lepí, pridávaj múku, koľko jej zoberie, každé zemiaky sú inak hydratované, nedá sa presne povedať. Vraj sa soliť nemá, ale ja takú väčšiu štipku dávam. Cesto nechaj pol hodinky oddýchnuť. Musí byť mäkké, pevné, pružné. Musí sa dať tvarovať, na tenko vyváľať. Popísať to neviem. Ak je tuhé, pridáš vodu, ale po kvapkách, ak lepivé, tak múku.

Potom už len tvaruješ, opekáš.

Najprv z kúska cesta urobíš hladkú guľku, roztlačíš na placku a vyvaľkáš na tenko. Podsýpaš pritom múkou, ktorú si dávala do cesta. Maximum tejto múky z placky oprášiš. Nasucho pečieš na plotni, panvici, v lete na grile na plechu. Pečieš dokedy nemá tie správne fliačiky, z oboch strán. Niekto hneď mastí, ja nie, nechávam suché. Robím vždy naraz viac, 70, alebo 300, dávam do mrazničky.    <reaguj>
165)  bianka, 14.10.2020 23:08
https://dennikn.sk/2087976/do-obchodnych-domov-len-s-teplotou-do-37-stupnov-sport-vonku-bez-ruska-hygienik-zverejnil-opatrenia-par-hodin-pred-ich-zaciatkom/?fbclid=IwAR    <reaguj>
166)  Hana, 14.10.2020 23:09
S čím ich máte radi? U babky bývali k husi, kačke, tak som ich ako decko nemala rada, kebo tieto vtáky som nejedla, mastné. U starenky sa mastili sadlom a makovali, alebo lekvárovali. Zase mastné, nechcela som. Svokra mastila maslom a lekvárom, potom posýpala makom. Tak tuším chutili najviac. Ja najradšej suchú zjem, alebo mak pokvapkaný maslom.

Svokra a starenka sa čudovali, že ich niekto k mäsu dáva, babke boli čudné nasldko. Každý kraj iný zvyk. Muž si na ne aj Granko trtne, strašne ma tým vytáča.    <reaguj>
167)  Hana, 14.10.2020 23:15
165, ešteže mám nakúpené. Po rúškach je dopyt, tuším tak skoro šitie neskončím. Ách.    <reaguj>
168)  bianka, 14.10.2020 23:28
167)ja musim ist zajtra, dnes som uz nevladala .    <reaguj>
169)  Beva, 15.10.2020 07:47
ranko..trosku vylieza slniecko konecneee.. my sme stihli tyzdenny nakup este vcera..
posledna joga vcera vecer   
a dnes idem na novu kozmetiku..tesiim aspon to nam zatial nazatrhli....       <reaguj>
170)  Beva, 15.10.2020 07:48
164.. Hani..ze 70 az 300..omdlela som..      -- sak by som s ulokšovala k smrtiii..      <reaguj>
171)  Beva, 15.10.2020 07:51
166.. ja mam rada pecienkove....inak kacicu hus nemusim..    <reaguj>
172)  Mia von Haluschkova, 15.10.2020 07:55
Jeeeej Hani dakujeeeem   
Ja potrebuje asi 5 loksi   
Vyskusam...

Ja som lokse nejedla uz asi 30 rokov
Jedavali sme ich s kackou/husou a pecienkove    <reaguj>
173)  Beva, 15.10.2020 08:11
172.. ranko..   
no na 5 loksi sa ti neoplati spinit riady..       <reaguj>
174)  Hana, 15.10.2020 08:50
Raaanko
Áno, kvôli 5 ks sa neoplatí špiniť, preto ich robím naraz. Môj tato ich miluje, polku hneď darujem.    <reaguj>
175)  Hana, 15.10.2020 08:51
Mama si s tým doma bordeliť nemusí.    <reaguj>
176)  Bibula, 15.10.2020 10:52
Ahojte!
166) ja mám rada na slano, aj na sladko,ale radšej slané. Pečienkové, syrové, bryndzové, kapustové, ale najradšej ku kačici omastené.

167) akurát som bola dnes kúpiť gumičky a látky. Ja potrebujem stále, teraz aj malej zas pošijem, nech má na cestu do a zo škôlky.    <reaguj>
177)  Bibula, 15.10.2020 10:54
169) no veď toto, ešteže nerušia všetko.
Ja som bola dnes u kaderníčky a ona vraví, že už neprestane robiť, aj keby zatvorili kaderníctva.    <reaguj>
178)  otaso, 15.10.2020 10:57
...  ...

2:3?...ale co som ja? zrnko prachu, a mozes ma znicit...

      <reaguj>
179)  sachsia, 15.10.2020 11:06
177) no to určite, neprestane robit dovtedy kym ju niekto nenahlasi hygiene.
Francuzi maju v niektorych mestach zakaz vychadzania po 21hod.    <reaguj>
180)  Hana, 15.10.2020 11:20
Doma mohli, aj v prvej vlne.    <reaguj>
181)  Beva, 15.10.2020 11:37
ale sekaju sa dost Sulik s matovicom..matovic rype furt...    <reaguj>
182)  Beva, 15.10.2020 11:40
nas Timo ma sopel..rodicia mu ho odsvaju a povedal dost..odchadza k babi havovej.. zabalil ovocnu kapsicku Hopa /zajaca/ pod pazusku a stoji za dverami....   kuratenko moje    <reaguj>
183)  Hana, 15.10.2020 11:49
Neviem, koľko má rokov, ale je to krásne, babi havová. Mám rada tieto pomenovania.

Moju babinku volala ďalšia generácia čalababka. Od stará babka. Som rada, že sa dožila tak krásneho veku, že aj moje deti ju stihli poznať. Tiež sme všetci boli kurátenko.

Varuješ? Či len mojkáš utrápené?    <reaguj>
184)  Beva, 15.10.2020 11:54
nee...ja som v robote a on doma stoji za dverami ze odchadza.. ma 2 roky a 2 mesiace..   
no musi vydrzat..len kam sa bude stahovat odo mna..kedze ten sopel sa bude odsavat aj u nas..       <reaguj>
185)  Beva, 15.10.2020 11:55
moju mamu volali ...babi prababi...
syn pisal.. ze sa dieta stahuje k nam..kedze s rodicmi nie je spokojny       <reaguj>
186)  Hana, 15.10.2020 12:15
Aj môj syn sa tak raz zbalil a odchádzal. Už si nepamätám čo to bolo, ale určite niečo typu nehádž tie handre na zem, pozbieraj, uprac, alebo daj oprať. Do ruksaku dal lentilkový kamión, smetiarske auto a sprievodcovské kliešte, najväčšie poklady, možno tiež jogurtík a šiel. Najviac ho naštvalo, keď sme mu zamávali, keď bol o poschodie nižšie. Protestne sa vrátil a odutý sedel na posteli.    <reaguj>
187)  jana *, 15.10.2020 12:22
jeeej, deticky   
chceeeem vnucika   

Bola som sa prejst a tam , kde nefuka medzi domami, je super.

Bevka, suhlasis so Sulíkom?    <reaguj>
188)  jana *, 15.10.2020 12:23
Aj loksu by som si dala, len tak s maslom, alebo aj s kapustou moze byt; normalne ste mi narobili chutky;
mozno aj urobim par    <reaguj>
189)  Beva, 15.10.2020 12:25
187.. ja ani s jednym nesuhlasim..   ..
ale taketo plosne zatvaranie naozaj nie je fer    <reaguj>
190)  Beva, 15.10.2020 12:25
186..       <reaguj>
191)  jana *, 15.10.2020 12:29
ideme ?    <reaguj>
192)  jana *, 15.10.2020 12:29
192????????    <reaguj>
193)  jana *, 15.10.2020 12:29
kukuk    <reaguj>
194)  jana *, 15.10.2020 12:29
194()))))))))))))    <reaguj>
195)  jana *, 15.10.2020 12:29
195),,,,,,,,,,    <reaguj>
196)  jana *, 15.10.2020 12:29
196))))))))    <reaguj>
197)  jana *, 15.10.2020 12:30
      <reaguj>
198)  jana *, 15.10.2020 12:30
198______:::::::::::::    <reaguj>
199)  jana *, 15.10.2020 12:30
199(!!!!!!!!!!!!!    <reaguj>
200)  jana *, 15.10.2020 12:30
200),,,,,,,,,,,,,,,    <reaguj>
201)  jana *, 15.10.2020 12:30
juchuuuuuuuuuuuuuuuuuuu       <reaguj>
202)  jana *, 15.10.2020 12:31
202) zasa sama    <reaguj>
203)  jana *, 15.10.2020 12:36
189) ked zatvoria tam, kde je treba, tak ludia budu chodit inam - tak ako zakazali svadby a potom robili svadby v Polsku;
Slovaci su nezodpovedni a snad nedopadneme ako Cesi    <reaguj>
204)  Beva, 15.10.2020 12:44
teda jani..       <reaguj>
205)  Beva, 15.10.2020 12:45
kradoska stoviek..       <reaguj>
206)  Beva, 15.10.2020 12:47
ale nemuseli zatvarat fitka.. mali dat limit...ludia ktori nepojdu cvicit nebudu vediet co so sebou.. a treneri su bez roboty..
aj joga.. mohli nas nechat 6..a este by sme dodrzali aj 5 m odstup...      <reaguj>
207)  jana *, 15.10.2020 12:53
206) chapem Ta, len nie vsetci by to dodrziavali; aj tak sa vela veci nedodrziava a bolo by toho viac    <reaguj>
208)  bianka, 15.10.2020 13:02
prisla som z kauflandu...najprv rada pred kauflandom, ratali voziky, 1 vysiel, 1 vosiel, vo vnutri samozrejme vsetci okolo seba prechadzali a boli blizko seba... a samozrejme zase pecivo , chlieb, bez zakrytia, volne, ludia idu okolo, kaslu, kychaju,tam na to odokryte pecivo a chlieb virus nejde,ani ziadny bacil. Hlavne, ze mame vsetci ruska a rukavice.    <reaguj>
209)  jana *, 15.10.2020 13:20
stale hovorim ze vsetko je "o ludoch";

nemuseli by sme byt tam, kde sme
   <reaguj>
210)  biela mačka3, 15.10.2020 13:25
Ja kupujem iba balený chlieb a pečivo už dlho nie - ale vraj keď sa to dá na dve minuty do miktrovlnky, tak virus by mal zmiznuť. Jablká a hrušky umývam a pre istotu aj ošúpem pred jedením, pokiaľ ich chcem jesť v ten deň.Ale rozhodne ich nedávam do saponátu, ako radia v jednom videu na youtube. A oblečenie buď hned do skrine alebo na balkon, kde mi potom do neho vlezú bzdochy.    Možno keby som nemala mačku, tak by som také opatrenia nerobila, ale nechccem, aby sa mi obtierala o možno kontaminované veci. Dnes kontaminovaná rozhosdne som, bola som na pet ct a som rádioaktívna.    <reaguj>
211)  Beva, 15.10.2020 13:29
207.. ked sa da dodrziavat pocet ludi v obchode tak sa da aj vo fitku aj vsade.. v buse a vo vlaku to nikto neriesi..    <reaguj>
212)  Beva, 15.10.2020 13:31
aj tak si myslim ze zatvaranim sa nic nevyriesi.. pride tretia vlna..stvrta...furt budeme zatvarat??a potom dalsi virus...neviem ako toto bude pokracovat... v skafandroch s kyslikovymi maskami..       <reaguj>
213)  sachsia, 15.10.2020 14:01
210) riesim to rovnako. Chlieb kupujem baleny a ovocie šúpem. Ja som jeden čas velmi chcela mať mačku ale potom ked som si uvedomila ze mi bude chodiť po kuchynskej linke tak ma to asi prešlo.    <reaguj>
214)  jana *, 15.10.2020 14:31
211) no, neviem;
cvicit vo fitku s ruskom?, mam dost, ked idem po schodoch na stvrte poschodie s ruskom;    <reaguj>
215)  jana *, 15.10.2020 14:32
212)vyriesilo by sa vtedy, keby bolo ucinne ockovanie - ale aj tak to neni iste, ked sa nevie aka imunita sa vytvori a na ako dlho    <reaguj>
216)  Beva, 15.10.2020 14:32
214..jasne ze bez.. ale miesto 30 navstevnikov len 5 + trener a s rozostupmi...    <reaguj>
217)  Beva, 15.10.2020 14:33
215..ani na chripku nie je ucinne očkovanie.. vzdy je len na urcity kmen... nevieme ako bude fungovat ockovanie na covid..    <reaguj>
218)  Beva, 15.10.2020 14:33
podla mna si skor nejako prirodzene vytvorime imunitu..naucime sa zit aj s novými vírusmi...snad..    <reaguj>
219)  jana *, 15.10.2020 14:34
216) viem, ze aj majitelia a treneri chcu zarobit, ale ja si teraz radsej zacvicim doma       <reaguj>
220)  jana *, 15.10.2020 14:35
218) uvidíme ako bude;
   <reaguj>
221)  jana *, 15.10.2020 14:38
slabi a starsi ludia poumieraju   
   <reaguj>
222)  jana *, 15.10.2020 14:39
Nechcem nad tym velmi rozmyslat; nerobi mi to dobre   

O chvilu koncim. Prajem vsetkym pekny zvysok dna.       <reaguj>
223)  dorotka, 15.10.2020 14:43
218 tiež podobne nad tým rozmýšľam.
221 niektorí to zvládnu v pohode    <reaguj>
224)  dorotka, 15.10.2020 14:44
222 aj tebe pekný zvyšok dňa.
Mňa čakajú ešte dve hodiny pozerania do dokladov..    <reaguj>
225)  sachsia, 15.10.2020 14:50
Ja si myslim ze to bude kombinacia, ockovanie plus premorenie plus oslabenie virusu. Treba len chvilku vydržať par mesiacov do mája. A dufat ze ja ani nikto v blizkosti mna to neschyta a najme ze sa neudeje urgent s ktorym bude treba bežať k lekárovi. Najdôležitejšie je sa nezblaznit a ist podla pravidiel.    <reaguj>
226)  Bibula, 15.10.2020 17:27
221) ale no, netreba sa na to pozerať takto čierno.

Veď už aj v spomínali, že už aj u niektorých starších sú tie príznaky miernejšie.    <reaguj>
227)  Mia von Haluschkova, 15.10.2020 19:24
Stari a slabsi poumieraju aj na ine choroby a komplikacie.
Na rakovinu moze clovek zomriet, na aute sa zabiju, pachaju samovrazdy...to je vsetko ok? Ale na covid sa umriet nesmie???    <reaguj>
228)  Beva, 15.10.2020 19:30
Cele je to na hlavu    <reaguj>
229)  Mia von Haluschkova, 15.10.2020 19:37
Tak ako sme sa naucili zit s aids, naucime sa zit aj s covidom.
Druha vlna, tretia vlna...
U nas strasia tiez...ale nastastie v norme    <reaguj>
230)  Mia von Haluschkova, 15.10.2020 19:38
Alkohol, cigarety, nadvaha...vsetko rizikove skupiny ludi...a nikto neriesi...    <reaguj>
231)  otaso, 15.10.2020 19:39
zdrzim sa komentara...    <reaguj>
232)  biela mačka3, 15.10.2020 19:48
A ako je to s podváhou? Ja mám bmi 17,99.    <reaguj>
233)  Hana, 15.10.2020 19:54
Ja sa k zdržaniu komentára pridám. Epidémia cynizmu.    <reaguj>
234)  Rootarboo, 16.10.2020 05:54
Zeny, ako mozete porovnat koronu s AIDS? Zdrzim sa sprostych slov.
   <reaguj>
235)  sachsia, 16.10.2020 07:40
234) normane, idem v preplnenej mhd spadne na mna obezita a do tyzdna umriem   a hlúposť je nekonečná    <reaguj>
236)  sachsia, 16.10.2020 07:42
230) len preto ze to ty neriešis tak to nikto nerieši? Pozri si schvalene vedecke granty byva to na stránkach pre kazdu krajinu kde maju neakych vedcov a lekarov    <reaguj>
237)  jana *, 16.10.2020 07:43
nemyslela som to tak, ze vsetci stari a chori musia zomriet; ale su rizikova skupina a preto vsetci musíme na nich mysliet;
mysliet musíme aj na seba a starat sa o svoje zdravie;
   <reaguj>
238)  jana *, 16.10.2020 07:52
234) vela ludi to porovnava, ale aj rakovinu a ine choroby - nechapem;
uz len dufat, ze sa to bude zlepsovat a nedopadneme ako Cesi;

som rada, ze som sa nevratila do zdravotnictva....je to tam teraz velmi zle    <reaguj>
239)  Beva, 16.10.2020 08:00
ranko... a zasa mame po dazdi.. este si prosim slnieckovu jesen... taku protidepkovu... v Lidli podla letaku uz chystaju vianoce...   ....    <reaguj>
240)  jana *, 16.10.2020 08:07
po dazdi, ale tma;
asi este bude prsat;
chcem tiez peknu zlatu slnieckovu jesen    <reaguj>
241)  jana *, 16.10.2020 08:08
je piatocek a potom styri dni volna; snad nebude prsat    <reaguj>
242)  Beva, 16.10.2020 08:17
ja len dva.. ale aj tak super...    <reaguj>
243)  jana *, 16.10.2020 08:19
dajte dobry recept na kel, okrem kelovej polievky a privarku    <reaguj>
244)  jana *, 16.10.2020 08:19
pocula som aj o vyprazanom kelovom liste - jedli ste?    <reaguj>
245)  Beva, 16.10.2020 08:27
kedysi u nas v jedalni robili... obvarili kelove listy..tucne zily vyrezali... do 2-3 listov zabalili obdlznik syra /eidem..alebo iny tvrdy syr/ a obalili v cesticku..alebo v trojobale.. dobre to bolo    <reaguj>
246)  Beva, 16.10.2020 08:29
alebo kelove fasirky..    <reaguj>
247)  Beva, 16.10.2020 08:30
https://dobruchut.aktuality.sk/recept/25554/fotorecept-kelove-fasirky-pecene-na-plechu/    <reaguj>
248)  Beva, 16.10.2020 08:31
lepsie su krajane..nie mixovane...    <reaguj>
249)  jana *, 16.10.2020 08:50
Bevka, super - vyskusam    <reaguj>
250)  jana *, 16.10.2020 08:50
kelove fasirky som davnejsie robila, ale chutili iba mne    <reaguj>
251)  Beva, 16.10.2020 09:03
250..mozno viac syra..prip nejaku slaninku na chut..    <reaguj>
252)  Bibula, 16.10.2020 09:03
Ahojte. V BA neprší? U nás prší nonstopnod večera   
Zas sme šli do škôlky v gumákoch, rúška h a s dáždnikmi... A idem zas do dažďa. Ja začínam víkend až večer.    <reaguj>
253)  Beva, 16.10.2020 09:06
ked som isla so psami prsalo..ked do roboty neprsalo..a teraz prsiiiiii    <reaguj>
254)  Beva, 16.10.2020 09:07
vcera ked som isla domov ma zastavila ciganka... ze slecna alebo mlada pani?? nieco pekne vam vyvestim z oci...   zasmiala som sa. ze dakujem.. prave ste mi nieco pekne vyvestili..       <reaguj>
255)  dorotka, 16.10.2020 09:59
254 hneď si mala krajší deň..
Ja sa tak teším na víkend.    <reaguj>
256)  Bibula, 16.10.2020 10:09
253) no už som si myslela, že to len my máme protekciu s dažďom...
254) hmmm, no vidíš to!
Už sa preorientovali na oči?
255) veru aj ja, hlavne polenošiť si dlhšie v posteli.    <reaguj>
257)  jana *, 16.10.2020 10:43
254) Bevka, to mi nieco pripomina.
Ked sme boli v Kyjeve, tak ciganky takto "hypnotizovali" a vypytali si peniaze. Ten dotycny im ich dobrovolne dal.
Takto prisla dcera kolegyne s placom, ze dala ciganke peniaze, ktore si rok setrila na Vianoce    <reaguj>
258)  biela mačka3, 16.10.2020 11:19
Poznám takýto vtip - Stretnú sa dve veštkyne. "Ahoj, ako sa mám?" "Ty dobre. A ja?"    <reaguj>
259)  Beva, 16.10.2020 11:34
256.. veru na oci.. su flexibilneee..
257..nastastie som to zarazila hned...    <reaguj>
260)  jana *, 16.10.2020 11:51
259) ked sa ku mne ide prihovorit podoyrivy clovek, nepoyeram do oci a idem dalej    <reaguj>
261)  Beva, 16.10.2020 11:55
260..najlepsie....    <reaguj>
262)  jana *, 16.10.2020 11:56
Moja byvala suseda z Petrzalky zije v Londýne a pred polrokom mala koronu. Po vylieceni jej zistili aj protilatky a myslela si, ze uz budu ok. Ale teraz mala ist na nejaky zakrok a znova bola pozitivana. Tak karantena.    <reaguj>
263)  Beva, 16.10.2020 11:58
ci aj tie testy su v poriadku...      <reaguj>
264)  jana *, 16.10.2020 12:03
263) vsetko je mozne;

uz bolo v aj správach spomenute, ze sa clovek moze znova nakazit, ak si nevytvori dostatok protilátok;

   <reaguj>
265)  Beva, 16.10.2020 12:07
vraj protilatky prudko klesaju....    <reaguj>
266)  jana *, 16.10.2020 12:11
sak toto   
tak aj ockovanie bude zlozite    <reaguj>
267)  biela mačka3, 16.10.2020 12:21
A nemyslíte si, že je to tretia svetová vojna - ale v inej forme?    <reaguj>
268)  Beva, 16.10.2020 12:41
266..urcite...
   <reaguj>
269)  Beva, 16.10.2020 12:52
tretia svetova nie..ale komplet svet hore nohami...    <reaguj>
270)  otaso, 16.10.2020 14:40
a moja funkcia je, zastavit to...    <reaguj>
271)  ivka, 16.10.2020 14:58
to nezastavis, ked sa to uz rozbehlo ...    <reaguj>
272)  biela mačka3, 16.10.2020 15:18
U nás od marca asi každú polhodinu húka sanitka - predtým asi jedna denne...       <reaguj>
273)  dorotka, 16.10.2020 15:30
272 neverím ... ja dosť vnímam hlas sirén záchranárskych áut, hlavne keď manžel slúži a teda aspoň u nás som nezaznamenala nárast výjazdov..veď predsa covid nie je dôvod na zapnutie majákov..
   <reaguj>
274)  debora26, 16.10.2020 19:49
272/ No a ja si pamatám že keď v minulosti húkala sanitka, tak som si pomyslela že je buď havária na ceste ,alebo..proste fakt pruser.
Teraz , pri súčasnej premávke by bez toho aby si"spravili cestu" nedošli nikam.    <reaguj>
275)  debora26, 16.10.2020 19:54
262,263,264,267/
baby nebojme sa! Pokoj a tak, ako naše mamy, starké a babky hovorili - PoručenoPánuBohu! Dostaneme sa z toho!    <reaguj>
276)  jana *, 17.10.2020 11:30
276) suhlasim       <reaguj>
277)  jana *, 18.10.2020 14:19
Ahojte   
Verim, ze ste niekde na prechadzke, ked je tak nadherne.
Tu pred chvilou vyslo slnko (dnes sedim doma), ale ked to pocasie vydrzi do zajtra, tak si dam dlhu obednu prechadzku - dnes sa mi uz nechce       <reaguj>
278)  Beva, 18.10.2020 18:03
Jani..vcera 23 ooo krokov..dnes 15 ooo..o chvilu je po vikende    <reaguj>
279)  otaso, 18.10.2020 19:42
ideeeeeeeeeeeeeeeeees


ide Ti       <reaguj>
280)  jana *, 18.10.2020 19:43
Bevka, super   
Zeby som si zajtra zobrala krokomer?    <reaguj>
281)  dorotka, 18.10.2020 21:13
280 vezmi...snáď nedopadneš ako ja dnes , mám na ňom najmenej krokov za štyri roky čo ho nosím...    <reaguj>
282)  Beva, 19.10.2020 07:44
280.. mne to pocita mobil
ranko...    <reaguj>
283)  Beva, 19.10.2020 08:01
co hovorite na plosne testovanie??    <reaguj>
284)  sachsia, 19.10.2020 08:35
283) ze tam nejdem.    <reaguj>
285)  Beva, 19.10.2020 08:49
bude to stat vela penazi..a výsledok velmi neisty    <reaguj>
286)  dorotka, 19.10.2020 10:41
283 som v stave rozhodovania, či áno, alebo nie. Záleží od toho ako to bude prebiehať, lebo po skúsenostiach z volieb si to neviem ani len predstaviť ako to má prebiehať po volebných okrskoch a ešte s väčším počtom ľudí ako sú oprávnení voliči. U nás sú väčšinou volebné miestnosti po školách a škôlkach ...    <reaguj>
287)  sachsia, 19.10.2020 10:57
286) vy by ste mali ist prvi tak nam povies ako to islo    <reaguj>
288)  dorotka, 19.10.2020 11:15
287 vraj tento víkend..    <reaguj>
289)  Juraj.A, 19.10.2020 12:04
Celoplošné testovanie je len zbytočné vyhadzovanie peňazí. Je otázkou času, kedy ho niekto napadne na ústavnom súde, lebo ako je všeobecne známe, vláda nakúpila antigénové testy od firmy, ktorá dlhuje nemalú sumu na zdravotnom poistení, nakoľko neplatila povinné odvody. Zákon hovorí jasne, že vláda nesmie uzatvárať obchodné zmluvy s firmami, ktoré majú dlžoby na daniach, zdravotnom alebo sociálnom poistení...       <reaguj>
290)  dorotka, 19.10.2020 12:10
289 ale veď to má Občan zadarmo a ešte bude aj frflať..."nič si nevieme vážiť, čo pre nás robia" ...    <reaguj>
291)  Juraj.A, 19.10.2020 12:10
Vláda nakúpila antigénové testy od firmy Eurolab Lambda s.r.o.
Finančný report firmy Eurolab Lambda s.r.o. podľa stránka Finstat.sk

https://www.finstat.sk/35869429/report
   <reaguj>
292)  Juraj.A, 19.10.2020 12:13
29. Čo má občan zadarmo? Peniaze, ktoré menovaná firmy nezaplatila do štátnej kasy, tak dlhuje vlastne každému z nás.       <reaguj>
293)  gantila, 19.10.2020 12:18
Tak. Nie je to zadarmo, je to z nasich dani a zdravotnych odvodov.    <reaguj>
294)  Beva, 19.10.2020 12:21
290..dorotka to myslela urcite ironicky.. a podla retoriky nasho premiera    <reaguj>
295)  dorotka, 19.10.2020 13:39
294 presne tak.. skúste odmietnuť ,ešte síce nevie ako nás potrestá, ale ak sa zlé vyspí a delá zoženie...    <reaguj>
296)  Beva, 19.10.2020 13:42
vraj kto odmietne bude mu poskytnute len zakladne zdravotne osetrenie v pripade potreby.. tak neviem.. cista demokracia toto..       <reaguj>
297)  dorotka, 19.10.2020 13:48
* aj delá zoženie...vyzerá, ze s nim bude ešte "veselo".. najprv nám na Orave zakáže zhromažďovať sa a o týždeň na to nám to prikáže... zdraví, chorí, mladí, starí príďte na jedno miesto bude "akcia" akú ešte svet nevidel...prvý test budete mať možno negatívny a druhý výsledok bosaj by bol negatívny...    <reaguj>
298)  Beva, 19.10.2020 13:54
lebo je zbrkly..vzdy rychlo povie A.. a ze treba aj B C D... to uz riesi za pochodu..a vacsinou zle...
a to vyjadrovanie..no comment..    <reaguj>
299)  Beva, 19.10.2020 13:55
https://www.topky.sk/cl/10/1989657/Zigov-asistent-opisal-zakulisie-vikendovej-debaty--Premiera-Matovica-obvinil-z-vulgarneho-spravania
hanba...    <reaguj>
300)  Beva, 19.10.2020 13:55
300...........    <reaguj>
301)  Beva, 20.10.2020 07:44
ranko..dnes ma byt slnieckoo    <reaguj>
302)  ivka, 20.10.2020 09:00
301) zobrala si 300vku, nikto sa uz nechce bavit    <reaguj>
303)  Beva, 20.10.2020 09:41
no veru..       <reaguj>
304)  dorotka, 20.10.2020 09:47
302 nevadí dáme 600..    <reaguj>
305)  Beva, 20.10.2020 10:04
super    <reaguj>
306)  jana *, 20.10.2020 11:03
Ahojte   
Vcera som bola doma dosla dcera s latkami, tak som sila zasa ruska. Dnes je krasne slnecno, tak sa pojdem prejst.

Ked som pocula Matovica, ako oznamil "priznanie", tak som sa aj potesila, nadchla - vlastne to ani neviem opisat.
Neviem, ci to dobre dopadne. Vianocne trhy vo Viedni po celostatnom testovani - to "nevesti" nic dobre.
Nebudu to zbytocne vyhodene peniaze za testy?

   <reaguj>
307)  Beva, 20.10.2020 11:07
jani.. to nie su len peniaze za testy.. raz tolko bude stat organizovanie celého tohto vymyslu...    <reaguj>
308)  jana *, 20.10.2020 11:08
Bevka, jasne - peniaze za testovanie       <reaguj>
309)  sachsia, 20.10.2020 11:15
vyhodene peniaze za testy niesu, testy treba a nech sa testuju ti ktorych je potrebne testovat alebo sa chcu na vlastnu ziadost a kludne aj zo spolocnych penazi. Ale ze ja platim odvody x rokov a neaka skupinka ludi rozhodne ze ma bude trestat ak nebudem robit to co si oni zelaju a pritom ma ohrozuju na zivote nakazou tak toto sa mi nezda vhodne.
   <reaguj>
310)  Beva, 20.10.2020 11:22
309..palec hore    <reaguj>
311)  biela mačka3, 20.10.2020 13:00
Chcem sa opýtať. syn má už 5 rokov. Dnes do mňa strčil vo dverách, lebo som sa asi dlho vyzúvala a ešte na mňa navrieskal. Je to v tomto veku normálne? Mám ísť s ním k psychiatričke, alebo ja mám brať nejaké lieky?    <reaguj>
312)  Beva, 20.10.2020 13:09
macka nedramatizuj...    <reaguj>
313)  biela mačka3, 20.10.2020 13:10
A samozrejme, nebolo to dnes prvý raz. Keď nie je po jeho, alebo mu človek niečo vytkne, tak nastane začiatok tretej svetovej vojny.    <reaguj>
314)  biela mačka3, 20.10.2020 13:10
Bevka, ale to nebolo prvý raz, ako som napísala vyššie. Tak sa dieťa nesmie správať.    <reaguj>
315)  biela mačka3, 20.10.2020 13:17
Aspon, že vy tu už nerýpete       <reaguj>
316)  Beva, 20.10.2020 13:44
ale ty si nato aby si nastavila hranice.. to treba od mala malinka... a teraz musis byt len dosledna..
313... tak ked nastane tretia svetova..ty si zapchaj usi..a nereaguj..on je uz velky..musi pochopit...ze vrestanim nic nedosiahne..    <reaguj>
317)  biela mačka3, 20.10.2020 14:00
A to sa ako dá? To by som potrebovala také slúchadlá, aké nosia pracovníci na letisku. Ale keď manžel mu všetko dovolí, tak bodaj by syn poslúchal...    <reaguj>
318)  biela mačka3, 20.10.2020 14:04
On vyzerá asi tak, ako je vo videu 1:34...https://www.youtube.com/watch?v=CpS5otiwN3c&t=28s    <reaguj>
319)  Beva, 20.10.2020 14:39
317.. daaa.... len treba chciet..
317.. to je uz iny problem..       <reaguj>
320)  dorotka, 20.10.2020 21:29
311 od koho to len videl ???    <reaguj>
321)  biela mačka3, 20.10.2020 22:10
Prečo ma urážaš? Ja som NIKDY DO NIKOHO vo dverách nestrčila, naopak, keď vidím, že ide sused alebo suseda, tak mu dvere podržím a ked idem prvá, tak podržím dvere aj dieťaťu a nikomu nebuchnem dvere pred nosom. Tak prečo na mňa útočíš?    <reaguj>
322)  Beva, 21.10.2020 07:38
321.. hmm..       <reaguj>
323)  otaso, 21.10.2020 10:35
ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees    <reaguj>
324)  biela mačka3, 21.10.2020 11:04
Vrátim sa ku korone. Tolko je nezodpovedaných otázok. Príklad. Niekto musí isť na pol dna napriklad do rakuska. Trabárs dalši utoriok. Na hraniciach pri návrate mu spravia test. Bude musieť isť znovu cez vikend alebo? Dufam, že aspon na kompetentnych miestach to budú vedieť.    <reaguj>
325)  dorotka, 21.10.2020 11:21
321 ja ťa neurazam, ani na teba neutocim..ale 5 ročné dieťa má vedieť, čo si može k mame dovoliť, ak je taký šikovný ako nám tu opisujes, tak určite pochopí podľa obrázkov, čo je slušné a čo je neslušné správanie.. určite existuje veľa detských kníh, ktoré môžeš použiť, ale, ak ty vrieskas po ňom, tak jemu príde normálne, že vrieska po tebe. Mám pocit, že ho za každú cenu chces vláčiť ku psychológovi, deťom sa treba venovať a vysvetlovat nie z nich robiť pacientov. Dieťa musí mať určené hranice.    <reaguj>
326)  debora26, 21.10.2020 17:24
321/Jani, ja som to už raz tu niekde písala, že dieťa vychovávaš tak, že mu ideš príkladom. Láskavý prístup bez kriku , príklady a nekonečné vysvetlovanie. Keď som videla čokoľvek čo nebolo OK, upozornila som nato deti a vysvetlila prečo je to hnusné a zlé a aj následok ktorý za týmto príde.
311/ prečo si mu nepovedala že je mi veľmi ˇlúto a som smutná že moj chlapček ktorého mám najradšej na svete sa takto správ a kričí na mamninu? Si dobrý a múdry chlapček a nabudúce maminku slušne požiadaš že chceš prejsť. A ukážeš mu ako sa to robí. a keď to zopakuje po tebe - chvááááliš do neba. A nezabudní , vždy dobrý príklad.príklad!!!    <reaguj>
327)  biela mačka3, 21.10.2020 17:35
no počkaj - ale napríklad moja mama sa k nemu správa slušne, môj manžel ako kamarát (to sa mi tiež ale nepáči) no aj na tých syn vrieska, ked mu niečo nie je po vôli...tak neviem, či správne si napísala, že treba isť prikladom    <reaguj>
328)  debora26, 21.10.2020 19:34
327/Áno slušne. ale to neznamená nechať si skákať po hlave.
Ak niečo poviem, tak to platí a nepohol bz so mnou ani keby...Nechcem aby ma tu niekto pochopil zle, ale ako so psíkom - láskavý príkaz, zákaz a odmena hoci v podobe pochvaly. Žiadne - vyber si , a ako chceš...to velmi malé dieťa nevie.Potrebuje pokyn lebo nevie dostatočne vyhodnotiť situáciu. Poviem kludne čo nastane s akým dopadom ak neurobí to alebo ono a potom si pokojne za tým stojím.Ale vždy musí vedieť prečo.
   <reaguj>
329)  biela mačka3, 21.10.2020 20:24
psík by poslúchol určite viac ako môj syn       <reaguj>
330)  biela mačka3, 21.10.2020 20:26
A keby som sa na to uplne vysrala? skrátka, netrestať, všetko mu dovoliť - moj manžel a moja matka mu dovolia všetko a matka sa na m,na ešte urazi, ked sa mi to nepáči - tak sa na to vyone a aj ked syn na mna bude kričať, kludne mu dám sladkosti, kludne mu zapnem rozprávky.....    <reaguj>
331)  biela mačka3, 21.10.2020 20:36
takto a myslela si, že žiadna diskusia? Budeš jesť to, čo poviem, povieme tam, kam ja poviem? Nech som nepochopila, možno to bude aj mojim vekom       <reaguj>
332)  debora26, 21.10.2020 21:04
330/ a ešte by ste mali ťahať za jeden povraz. Žiadne jeden dovolí, druhý zakáže...to dieťa chúďa má chaos a vlastne sa správa vzhľadom na to "normálne"
331/ keď ti povie že sa chce v januári kúpať v jazere, tak povieš nie a zdôvodníš a ukážeš prečo to -NIE! Ak to povie v lete a ty nevidíš dovod mu to zakázať, tak povieš že áno da sa, lebo je teplo , lebo mám čas- ideme. Proste musí ti rozumieť a potom ťa bude aj rešpektovať.
Babka v tvojej prítomnosti nemá čo dovolovať a zakazovať. S mužom jedine dohoda - pred malým jednoznačne jednotne.    <reaguj>
333)  biela mačka3, 21.10.2020 21:25
Jaj, ja neviem, načo to pišeš mne - ja to všetko viem..ale ked syn niečo spravi, čo sa mi nepáči moja matka mu to dovolí a ešte sa na mna ufrrazí, tak čo mám robiť? Jáááj, to ja teroriu ovládam, moja ...To ja viem, že ked mu iný niečo dovolí, čo ja zakážem, tak to zneužije a ja budem tá zlá, ale už mi je to všetko jedno...bud sa o pár rokov uvedomí, alebo z neho vyrastie niečo ako Mikuláš Černák, Bödor, Matovič, ale ja už sa rozčulovať nebudem a kukať na urazený kscht a počuvať vyčitky mojej matky, aká som ja zlá matka....    <reaguj>
334)  dorotka, 21.10.2020 22:09
333 opäť ti napíšem, ze začni od seba a so sebou niečo robiť, lebo takto zbytočne trpí tvoje dieťa, tvoj manžel, tvoja mama , tvoje okolie a v prvom rade ty sama.    <reaguj>
335)  biela mačka3, 21.10.2020 23:02
Ja viem, že trpím, aspon ty ma chápeš - mimochodom, veľa šťastia pri testovaní a snád bude v exterieri, lebo ked vnutri a prideš tam medzi tie vírusy, tak neviem, je to celé na hlavu - držím ti palce    <reaguj>
336)  biela mačka3, 21.10.2020 23:03
A čo mám robiť, povedať mojej matke, že ja som zodpovedná za výchovu? hahahaha, už som to skušala, výsledok bol taký, že sa urazlia a povedala, že tam už nemusíme chodiť...    <reaguj>
337)  jana *, 22.10.2020 06:32
Dobre ranko   
Dnes mam volno, kopec planov.
Manzela som odprevadila do prace, pracka perie, piskotovo jogurtova je uz v chladnicke. Zajtra mame mensiu oslavu, tak este musim nieco nachystat.
Chcem sa pustit aj do jesenneho upratovania a dcere este nejake ruska usit.
Budem cakat ako sa dohodli na pandemickej komisii. Pred chvilou oznamili dalsie umrtia - no, neni to dobre   
   <reaguj>
338)  Beva, 22.10.2020 07:48
ranko jani..ja myslim ze lockdownu sa nevyhneme...
335..ty ako onko pacient by si tam ani nemala ist..pre teba plati 10 denna karantena..v pripade ak testovanie prebehne..    <reaguj>
339)  dorotka, 22.10.2020 08:16
336 naša domácnosť, naše pravidlá. Mojej maminke tiež chvíľu trvalo kým si zvykla, že ako dobra starká nedonesie vnúčatám sladkosti, ale ovocie ...a to ma vnúčatá v rozpätí 9-33 rokov..    <reaguj>
340)  jana *, 22.10.2020 08:49
Bevka, asi to tak bude.

Dopijem kavu, usijem nejake rusko a pustim sa do upratovania.
Slniecko svieti a okolo obeda by som chcela postrihat muskaty, aby bolo potom jednodichsie ich zazimovat.    <reaguj>
341)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 09:20
Zo mna ako babky by ste mali "radost"   
U mna doma, ked su deti u nas su moje pravidla.
Su to moje vnucata a nie deti...nemusim ich vychovavat

Tie 1-2 dni v tyzdni co su u mna plus dovolenky robim to co uznam za vhodne ja a muz.
Deticky vedia ze u nas maju ine pravidla a vytesuju sa...doma to nevyzaduju
To samozrejme neznamena ze tlacia kila sladkosti a sedia pred TV    <reaguj>
342)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 09:24
Ked dcera prisla s jej pravidlami do mojej domacnosti tak som jej pripomenula jej detstvo u babky na ktore stale spomina...a bol klud s pravidlami       <reaguj>
343)  Beva, 22.10.2020 09:40
342..       <reaguj>
344)  biela mačka3, 22.10.2020 09:44
A ako si mám vysvetliť lockdown? Niekto je napríklad objednaný k lekárovi a čaká na termín už tri mesiace a ke´d bude lockdown, nebude smieť ísť a bude čakať ďalšie tri mesiace a medzitým sa mu ochorenie tak rozšíri, že mu nepomôže ani neviem kto?    <reaguj>
345)  dorotka, 22.10.2020 09:51
343 je rozdiel babka a babka... ja na svoju starkú veľmi rada spomínam a tá mala iné pravidlá..to bol rodeny generál s výškou 155 cm a dala do "poriadku" celú rodinu, jej štyri deti s partnermi, vnúčatá...aj papučou sa nám ušlo..    <reaguj>
346)  dorotka, 22.10.2020 09:52
344 vezmeš do ruky telefón a zavoláš k dr. či máš prísť.    <reaguj>
347)  Beva, 22.10.2020 10:23
345.. zlate casy...       <reaguj>
348)  sachsia, 22.10.2020 10:31
344) tak isto ako sme to mali v aprili, vsetko bude fungovat az na sluzby. Lekari normalne len nebudes cakat v cakarni ale prides cey ecasenku alebo cez tel dostne erecept atd. Netreba sa stresovat.    <reaguj>
349)  sachsia, 22.10.2020 10:33
337) napriek tomu mensia oslava?    <reaguj>
350)  Beva, 22.10.2020 10:36
349.. aj my ideme v sobotu na chalupu v takej najuzsej zostave...kym nas neuzavru nadobro..aby som deti videla...    <reaguj>
351)  Beva, 22.10.2020 10:36
sme zdravi a budeme vonku    <reaguj>
352)  otaso, 22.10.2020 10:39
jasne          <reaguj>
353)  Beva, 22.10.2020 10:40
352..jasne ze jasnee    <reaguj>
354)  otaso, 22.10.2020 10:48
bludy tu na mna stale hras       <reaguj>
355)  jana *, 22.10.2020 12:46
349) oslava v rodinnom kruhu   

Uz roky oslavujeme iba s detmi, teda doma.    <reaguj>
356)  jana *, 22.10.2020 12:50
Ked uz sa tu spomenul lockdown, mate aj zasoby? Asi zacne zasa nakupovanie vo velkom, ludia budu nakupovat ako blazni.    <reaguj>
357)  sachsia, 22.10.2020 13:00
356) nemam zasoby iba take normalne ako bezne by som mala, nakupovat nejdem lebo obchody sa neuzavru a aj tak sme tlsti tak ze aj menej jest by nezaskodilo.    <reaguj>
358)  Beva, 22.10.2020 13:17
take bezne..lebo nikdy neviem ci budeme dvaja alebo 12..       <reaguj>
359)  sachsia, 22.10.2020 13:28
358) dojdu aj susedia?.-)    <reaguj>
360)  jana *, 22.10.2020 13:37
357)       <reaguj>
361)  Hana, 22.10.2020 13:52
Nikdy človek nevie, kedy sa zásoby zídu, v momente ich môžete potrebovať. Sestra je za ne rada, nemusí ešte aj toto náhle riešiť. U nás nikdy nebolo zvykom denne labzovať po obchodoch.

Už len kto jej navarí pre tri pomerne malé deti. So zápalom pľúc spôsobenom niečím.

Žije zdravo, najviac ako to len ide, do 40 rokov ani len zubný kaz nemá. Rečičky typu fajčiari, obézni... však nejako sa s tým naučíme žiť by mnohým rada otrieskala o hlavu. Rada si s niekým múdrym vymení.

Najviac ju teší, že ju tým pravdepodobne obdaroval strašne múdry popierač.    <reaguj>
362)  Beva, 22.10.2020 14:15
359..no so susedmi by nas bolo oovela viac..
najuzsi kruh je nas 12
trosku sirsi 24..
a niekedy aj 30
      <reaguj>
363)  Beva, 22.10.2020 14:15
361..          <reaguj>
364)  jana *, 22.10.2020 14:30
Hanka       <reaguj>
365)  jana *, 22.10.2020 14:31
Tych popieracov a nezodpovednych je vela a preto je situacia taka    <reaguj>
366)  Hana, 22.10.2020 14:44
No, popierači sú to najhoršie. Nebyť tých, boli by sme na tom oveľa lepšie a nemuseli čeliť obmedzeniam v takom rozsahu ako budeme.    <reaguj>
367)  jana *, 22.10.2020 16:00
Takych je vsade vela, nielen na Slovensku       <reaguj>
368)  sachsia, 22.10.2020 16:37
361) no hej len my mestský povalaci s malými bytmi mame ine možnosti uskladnenia potravin ako dedinčania.
Sestre silno drzim palce vie odkial si to dovliekla? Ide na testy?    <reaguj>
369)  sachsia, 22.10.2020 16:40
Mestskí povaľači sme samozrejme.    <reaguj>
370)  Beva, 22.10.2020 17:40
Mestski povalaci       <reaguj>
371)  dorotka, 22.10.2020 17:56
366 podľa mňa nikto nechce nikoho úmyselne nakaziť, proste musíme to prijať , že je to medzi nami a dnes je nakazený ten, zajtra môžem byť ja.    <reaguj>
372)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
373)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
374)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
375)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
376)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
377)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
378)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
379)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:12
361
To bolo akoze smerovane mne? To snad nemyslis vazne
Teraz sa budeme delit na popiracov a uznavaciv ci ako?
Ja koronu nepopieram a nikomu neprajem.
Popieram ten cely cirkus okolo toho...
Pozri...presne toto ste dosiahli u vas!!! Ludia sa navzajom urazaju, obvinuju, nspadaju a hladaju vinnika.
To je spravna cesta?
Strach a panika z vas robia inych ludi..
To ze je niekto popierac ( edte aj novy pojem ste si vymysleli) neznamena ze je ignorant.
Tvojes sestre skore uzdravenie prajem a tebe trochu zdraveho rozumu a pokoj v dusi   

Ps: tvoja sestra nema rodinu, ktora by jej napriklad pomohla s navarenim a podobne? U nas je to normalne aj bez korony)    <reaguj>
380)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:13
Sorry    zasekol sa mi telefon    <reaguj>
381)  Mia von Haluschkova, 22.10.2020 18:46
Vies co mi povedala moja kolegyna z ex juhoslavie?
Presne takto zacala u nas vojna.
Nastal konflikt a dedina sa rozdelila na ZA PROTI.
A za chvilu sa zacali vrazdit navzajom
Ludia co desatrocia byvali ako susedia...navstevovali sa, kamaratili sa
Jej mama jej povedala ze momentalna situacia jej pripomina tu minulu

Ludia v dedine sa hadaju kto tam koronu.priniesol...ci sused co robi v rakusku, alebo iny co bol na dovolenke alebo niekto so sesednej svatby    <reaguj>
382)  Hana, 22.10.2020 20:47
Ufff, no, postupne
Sachs, aj na bytoch máme špajze a pivnice. Síce nie také ako na dome... Cibuľová, zavareninová... Ale dá sa. Kamoš má aj z montážnej jamy v garáži taký sklep, že ani my na dome nemáme. Ale to je o inom.    <reaguj>
383)  Hana, 22.10.2020 20:48
Ďalej pre sachs, vie a bola, už dávnejšie    <reaguj>
384)  Hana, 22.10.2020 20:57
Dorotka, netvrdím, že niekto úmyselne chce nakaziť. Dúfam, že tam sme ešte nedospeli.

Popierači sú tí, s ktorými si napríklad nútená stráviť celý prac. deň, poprosíš ho, aby mal rúško, ako ho má mať, prípadne podnosák. Zasype ťa argumentami, že ti až mdlo príde. Napríklad korona nie je. Alebo že tu vždy bola, len teraz to niekomu vyhovuje začať uverejňovať vymyslené čísla a podobne. Ten sortiment debilín je obrovský. Ak si s takým niekým nemala česť, buď rada. Títo majstri intelektu, to je úžasný zážitok stretnúť aj v iných časoch a témach.    <reaguj>
385)  Hana, 22.10.2020 21:00
Mia, popieračov som popísala v predchádzajúcom príspevku. Teba som tým nemyslela, samozrejme. Teda, dúfam, že si sa v tom nenašla.    <reaguj>
386)  Hana, 22.10.2020 21:17
Čo sa týka toho, či strach mám, či nie. Ja osobne nemám, ale samozrejme nechcem to. Sú však osoby v mojom živote o ktoré strach mám. Preto sa starám aby mohli žiť tak, aby strach sme o nich mať nemuseli.

Čo sa týka teba a tvojho nestrachu, to je v poriadku. Moji blízky však nemajú za sebou švajčiarske ale slovenské zdravotníctvo. V jeho rukách človek nechce byť ani za normálnych okolností. Nie je to, že by som ku väčšine ľudí v ňom pracujúcim nemala úctu, ale, často sú podmienky v ktorých pracujú úbohé. Tých faktorov prečo to tak nazvem je mnoho.

Pokoj v duši mám, o to strach mať nemusíš, ale som realista.

K PS, zhodou okolností takú jednu osobu má, ale iba jednu.
PS moje, skúsila si sa zamyslieť aké je to ťažké, ak je karanténa?
Prirovnanie k vojne je dúfam irelevantné. Dúfam, v dnešnej dobe si nie som úplne istá.    <reaguj>
387)  Hana, 22.10.2020 21:21
Silne som váhala, či vôbec niečo napíšem, lebo som presne vedela ako to dopadne.

Len jedno som chcela. Ľudia strácajú empatiu, cit, veľa vecí, čo nás ľuďmi robili. Asi sa slovo humanita bude musieť inak vymyslieť.    <reaguj>
388)  dorotka, 22.10.2020 21:24
384 pracujem v obchode, za 25 rokov by som tu mohla písať nespočetné množstvo zážitkov s ľuďmi, či pred koronu, či v tomto koronačase.    <reaguj>
389)  Hana, 22.10.2020 22:28
Detto    <reaguj>
390)  jana *, 23.10.2020 07:05
Hani, so vsetkym suhlasim. Tiez sa o seba velmi nebojim, hoci ....nikdy clovek nevie, ako to bude znasat, aku skrytu chorobu ma v sebe, aku imunitu.
Bojim sa o mojich blízkych a nechcela by som ani nevedomky nikoho nakazit.
Nechcem to prehanat, ale ani zlahcovat.
Nechapem ludi, preco maju taky problem si dat rusko - podla mna to robia iba vnutorne slabi ludia, teda ti, ktori maju bloblem sami so sebou.
   <reaguj>
391)  Beva, 23.10.2020 07:34
ranko...
tazke casy...
a tolko informacii..a dezinformacii..
      <reaguj>
392)  Beva, 23.10.2020 07:36
to testovanie mi teda nevonia..kopec ludi na kope...riziko tu urcite je...ale zasa zostat 10 dni doma...a vlastne na ukor dovolenky..a fakt nevystrcit nos z domu...tiez nie dobra alternativa...    <reaguj>
393)  sachsia, 23.10.2020 07:47
392) kolkorat ty a kolko x ludi je doma chorych dva týždne. Ja si myslim ze to je ulne nič a pohoda. Co sa tyka toho testovania ono aj v potravinach je nas tam spolu kopa. Aj na pracovisku nie si sama. To je cele ako tahanie cierneho petra. Hlavne nezosaliet z toho.    <reaguj>
394)  jana *, 23.10.2020 08:18
terz som pozerala live na TA3, ako to bude prebiehat na Orave    <reaguj>
395)  Beva, 23.10.2020 08:33
393..no ved prave       <reaguj>
396)  dorotka, 23.10.2020 09:13
392 ľudia stoja v rozostupoch, rady dlhšie ako na mandarínky a od 8.00 az 8.15 sa pri pohľade z okna nezdalo, že by sa boli posunuli..    <reaguj>
397)  sachsia, 23.10.2020 09:26
ale stoja von, vsak? inak ide sa ako chce alebo mate neake casenky, a je to cele tri dni? nemusis ist teray v pracovnej dobe ale napriklad aj zajtra rano, nie?

   <reaguj>
398)  Beva, 23.10.2020 09:32
396..   ..    <reaguj>
399)  jana *, 23.10.2020 09:44
Mnazel ma odviezol do prace a cestou domov isiel do Kauflandu.
5.minút pred otvorením uz 15 ludi cakalo pred obchodom v rade.
Ked otvorili, kopec ludi sa valilo, ziaden odstup, akoby nieco zadarmo davali.
Pri mase neskutocna rada. Ludia blbnu stale    <reaguj>
400)  jana *, 23.10.2020 09:44
zeby 400?    <reaguj>
401)  jana *, 23.10.2020 09:45
zadarilo sa       <reaguj>
402)  Beva, 23.10.2020 09:45
no blazninec v obchodoch... panika    <reaguj>
403)  Beva, 23.10.2020 09:45
jani..       <reaguj>
404)  jana *, 23.10.2020 09:46
esteze ma manzel volno a nakupil; aj tak si myslim,ze dochodcova by nemali mat svoj cas na nakupovanie - potom je vacsi chaos    <reaguj>
405)  sachsia, 23.10.2020 09:58
u nas v auparku nikde nikto a to su este aj eva dni.-))))    <reaguj>
406)  dorotka, 23.10.2020 11:34
397 stojí sa vonku, do miestnosti ideš až na odber, všetky miesta sú prechodné, vetrané, s veľkými vyhradenymi plochami na čakanie, kde sú umiestnené stoličky v rozostupoch. Nemáme určený čas,nejdeme ani podľa abecedy, len mesto je rozdelené na 16 obvodov podľa ulíc. Záujem je veľký.    <reaguj>
407)  Beva, 23.10.2020 11:43
406.. cize ako kto pride a odstoji si rad??
   <reaguj>
408)  Beva, 23.10.2020 11:46
inak dnes k nam prisiel jeden poslanec a ze ich dnes budu vsetkych testovat..lebo kotleba je pozitivny.. tak som si myslela..a nemal si ty byt niekde v karantene a nie chodit medzi nami??       <reaguj>
409)  jana *, 23.10.2020 11:47
dorotka, dik za info - snad to takto bude vsade    <reaguj>
410)  jana *, 23.10.2020 11:49
408) no, jasne ze ma byt v karantene    <reaguj>
411)  jana *, 23.10.2020 11:52
Idem si trochu vyvetrat hlavu. Myslela som vyjde aspon na chvilu slnko a nic ;o(    <reaguj>
412)  Beva, 23.10.2020 11:52
no a este aj odmietol podpisat papier ktory davame navstevam aby sme mali evidenciu keby nieco..ze ja nemusim..ja som poslanec...jaaaaj..      <reaguj>
413)  Beva, 23.10.2020 11:53
411..ja mam hlavu ako melon..    <reaguj>
414)  jana *, 23.10.2020 11:53
413)aj ja, uz 3 dni ma boli - manzel hovori, ze mam koronu - mozno by mam mali aj otestovat       <reaguj>
415)  Bibula, 23.10.2020 12:13
Ahojte!
408,412) no jasné, zase sme rovní a rovnejší...
Ja som dnes ostala doma s nádchou. A hej, kopec dezinformácií, netuším čo bude s nami, šéfka mi tak narýchlo odpísala čosi, ale o nič múdrejšia nie som... Asi ani oni nevedia...    <reaguj>
416)  Beva, 23.10.2020 12:18
415.. no nezavreli vas..ale nesmieme k vam ist...šalamunske rozhodnutie...       <reaguj>
417)  sachsia, 23.10.2020 12:22
421) mali ste volať policajtov tak ako na sude v KE ta advokátka tiez neda handru na papulu.
Dorotka inak by ma zaujímalo preco tam su tolki nie su ludua v praci? Ved moze sa ist tri dni. Co su taki zvedavi všetci.    <reaguj>
418)  Beva, 23.10.2020 12:27
417.. no na to som ja maly pan.. ani sefovci nenosia..       <reaguj>
419)  Beva, 23.10.2020 12:30
tak vraj su uz traja pozitivni.. ale niektori sa odmietli testovat...  ..    <reaguj>
420)  sachsia, 23.10.2020 13:08
419) akoze poslanci, ci ktori traja?    <reaguj>
421)  Beva, 23.10.2020 13:38
anoo...    <reaguj>
422)  Bibula, 23.10.2020 14:02
416) no veď toto, zatiaľ máme na dverách, že od 2.11. sme zatvorení, ale ešte bude volať šéfka, čo a ako...    <reaguj>
423)  Beva, 23.10.2020 14:30
po testovani.. snad negativni budu moct prist.. len dnes som negativna.. co zajtra..pozajtra???       <reaguj>
424)  Beva, 23.10.2020 14:33
lekarka mi odporucila toto.. v tej rade je toho viac..
objednala som.. nezaskodi
https://www.mojalekaren.sk/fytofontana-virostop-30-kapsli/#viac-informacii    <reaguj>
425)  sachsia, 23.10.2020 15:36
423) nic, ak si negat o týždeň ides este raz. Snažia sa zachytiť siritelov vychytat pozitívnych. Po prvom testovani by malo byt nakazenych menej su doma, po druhom zase menej.    <reaguj>
426)  Beva, 23.10.2020 17:50
Tak pekny vikend dievcata a budme zdrave    <reaguj>
427)  dorotka, 23.10.2020 20:55
417 dnes bol preto taký veľký záujem, lebo väčšie firmy kázali zamestnancom, aby sa šli otestovať dnes , výsledok im hneď oznámili, aby vedeli ako sú na tom a podľa toho pôjde v pondelok výroba.    <reaguj>
428)  dorotka, 24.10.2020 08:37
Testovanie deň č.2. Pohľad z okna: záujemcov stojacích v rade je o veľa menej ako bolo včera, aspoň v na našom odberovom mieste.
Podľa informácií zo včera boli v našom meste na všetkých miestach veľmi milí a okrem pár ľudí, ktorí nepochopili, že ak sa postavia do radu o 19.55 a o 20.00 sa majú miestnosti zatvoriť to jednoducho nestihnú nemal nikto problémy.    <reaguj>
429)  Bibula, 24.10.2020 14:00
Ahojte!
Tak my už ostávame doma, opäť do odvolania... Múdro, veď načo by sme tam vysedavali, keď k nám nemôžu ľudia prísť... :'(    <reaguj>
430)  dorotka, 24.10.2020 16:38
429 aspoň si oddýchneš.
My to máme také zložitejšie, predajňa zatvorená, autoservis otvorený a tak pôjdem v utorok na chvíľu tovar nahrať a faktúry uhradiť, prípadne aj vystaviť.    <reaguj>
431)  Bibula, 24.10.2020 20:08
430) no jo, my tam máme aj predajňu, bude fungovať na pár hodín. Ale to sa mňa netýka.
Chystám sa konečne poumývať okná.    <reaguj>
432)  Hana, 24.10.2020 23:55
Pekný neskorý večer.
Veľký záujem je o tie testy, nečakala som.
Snáď už tie tisíce ľudí v karanténe a spomalenie života spomalia ten nárast a nepôjdeme ďalej českou cestou.

To je celkom zaujímavé pozorovať, ako to je rozdielne. Ten smerácky starosta v Bardejove má tisíc problémov a stále tam niečo nejde. A inde pozitivizmus, chuť zvládnuť.

U nás sa zvažuje a pripravuje, dúfam, že aj bude testovanie z auta. Niečo ako drive in. Ak sa to vydarí, pôjdeme tam. V teple a pohodlí auta, s rádiom a kávičkou môžeme čakať.    <reaguj>
433)  Hana, 25.10.2020 00:04
Aby sme iba nekoronovali. Pls, dajte nápady. V záhrade sú už iba posledné reďkvičky a premýšľam, že začnem zase nejaké klíčky pestovať. Pestujete?
Veľmi nám chutia mungo fazuľku. Iné strukoviny nie. Žeruchu som už zasiala. Čo ešte poradíte?    <reaguj>
434)  Bibula, 25.10.2020 07:33
Dobré ráno!
432) veru, aj ja som prekvapená tým veľkým záujmom.
V záhradkarčení veru neporadím...
Čo budete dnes variť? My máme zo včera pórkovú polievku a dám piecť kuracie štvrte. Ešte neviem, čo si vyberú k tomu, či ryžu, či zemiaky.
Potom si chcem upiecť aj cviklu s batatom. Mňamka pre mňa...    <reaguj>
435)  Hana, 25.10.2020 09:46
Klíčky nepestujem v záhrade, ale doma na kuchynskej linke. Ak máš rada zelený hrášok, skús tú mungo fazuľku.

My dnes grilujeme rybky. Kúsok lososa, tresky, zubáča, sumca. K tomu pre stredomorský pocit kváskovú ciabattu. Uvidíme ako vyjde, so špaldou. Vďaka za nápad, aj trochu batátov.    <reaguj>
436)  Hana, 25.10.2020 09:49
Ešte k tomu jablkový koláč z krehkého cesta. Dúfam, že nebude špaldovkou príliš krehký a nebudem ho premenovávať va crumble    <reaguj>
437)  sachsia, 25.10.2020 09:56
Ja varim dnes hlivovy perkelt a zeleninovu polievku s vločkami. Vanilkovy puding s banánom som uz uvarila.    <reaguj>
438)  Hana, 25.10.2020 10:50
Sachs, to s tými vločkami vyzerá zaujímavo. Aké vločky a ako ich dávaš? To by sme si aj dali.    <reaguj>
439)  sachsia, 25.10.2020 11:24
438) varim pre zlcnikara tak ze vsetko velmi jednoducho. Nacistim zeleninu aku mam dnes mrva a karelab (ale aj stopkaty zeler, obycajny zeler, stonka z brokolice...) trocha oleja nastruhanu zeleninu na oleji orestujem minutku dve, zalejem vriacov vodou z konvice pridam som. Varim 15 min pridam hrst vlociek a sušenu zelenu vňať povarim minutku dve podavam.    <reaguj>
440)  dorotka, 25.10.2020 11:27
U nás dnes zeleninová polievka s krupicovymi haluškami, kuracie mäso na prírodno so zemiakovou kašou a pečený losos.    <reaguj>
441)  sachsia, 25.10.2020 11:32
Edit. : pridam vriacu vodu a soľ
Ak nedavam ovsené al pohankove vločky nakoniec varenis, ale chcem dať ryžu alebo suchu pohanku pridam k zelenine zalejem bodou a varim rivnako cca 15 min kym nie je ryza al pohanka mäkká.
Zapražku nerobim koli zlcnikovej takmer bez tukovej diéte    <reaguj>
442)  sachsia, 25.10.2020 11:37
Môže sa pridať bujon, alebo korenie cervena paprika, alebo zápražka. Ja nedávam, mama áno.    <reaguj>
443)  Hana, 25.10.2020 12:17
Ďakujem, vyskúšam. Ja tiež zápražku nerobím. Keď som bola tehotná, tak mi ten pach veľmi prekážal. Zistila som, že bez nej sú polievky chutnejšie.
Iba do babkinej fizulnice. Aj tú majú radšej decká u babky. Na určité jedlá je potrebné aj miesto a status babky.    <reaguj>
444)  sachsia, 25.10.2020 12:27
443) ani ja nedavam zaprazku ani zatrepku nikam ale nerobim klasicke omáčky lebo to nikto nechce ani ja. Ani do segedinu nedávam jednoducho sme si zvykli.    <reaguj>
445)  Bibula, 25.10.2020 12:44
Vidíte, dobrý nápad, dávno som nerobila vločkovú polievku.
Nakoniec máme ku kuraťu aj ryžu, aj opekané zemiaky, broskyňový kompót, miešaný šalát aj kyslú kapustu - na každého želanie   
Poobede bude torta, už sme sa vytešovali. Na želanie Elza s Annou a Olafom    kombinácia tmavý a svetlý korpus, parížsky krém s banánmi, aj karamelový krém.    <reaguj>
446)  Hana, 25.10.2020 12:51
Hm, tak, to bude paráda, Elzová torta. Viem si predstaviť tú radosť. Parížsky krém som robila raz a teda, neočaril, musela som ho zoškrabať. To boli ešte malí.    <reaguj>
447)  sachsia, 25.10.2020 12:52
Hani inak na nete su asi chutnejšie recepty na vlockovu polievku ja ale musim strážiť mnozstvo tuku.    <reaguj>
448)  Hana, 25.10.2020 12:56
Idem izbovky popresádzať, porozsádzať. Muž sa pustil do rozbíjania, musí nejaké prasknuté vodovodné trúbky poriešiť. Radšej sa vzdialim, nech nevidím tú pohromu.    <reaguj>
449)  Hana, 25.10.2020 12:59
Sachs, môže byť, ja zase chcem, takže pokojne aj takto. U nás sa vločky veľmi nepoužívali. Kedysi ich iba babka zajacom dávala, my sme teda odmietali. Teraz ich mám rada. Vyrábajú sa však chutnejšie ako vtedy    <reaguj>
450)  jana *, 26.10.2020 07:16
Ahojte zenicky   

Vidim, ze ste cez vikend boli aktivne   
Ja som viac lenosila, ako robila. Trosku som sila, potom sedela pri telke; virivkovali sme sa a trosku som aj vcera cvicila.
Tento tyzden mam iba vo stvrtok volno a asi uz aj muskaty zazimujem. V skleniku mam poslednu kapiu, tak uz ju asi odtrhnem.
Aj ruze by som mala trochu postrihat.
Dnes hlasia celkom pekne pocasie a neviem, ci cez obednu prestavku mozem ist na prechadzku, ked je zakaz vychadzania.
   <reaguj>
451)  Beva, 26.10.2020 07:24
ranko...
kedze je zakaz vychadzania tak nemozes.. ale ked nepojdes na promenadu plnu ludi... tak sa to urcite da..   
inak na drazdiaku boli bufety otvorene a ludia v pohode sedeli..   .. a vela ludi plavalo.. z roka na rok je viac otuzilcov...aj rybarov bolo...    <reaguj>
452)  Beva, 26.10.2020 07:25
ja som od zapraziek a muky do jedal upustila..kedze mam nevestu celiaticku...    <reaguj>
453)  jana *, 26.10.2020 08:44
Zaprazku uz roky nerobim a muku uz tiez nepouzivam na zahustenie polievok; ale na zahustenie omacky ano, ale iba celozrnnu, alebo nejaku strukovinovu, bezlepkovu    <reaguj>
454)  jana *, 26.10.2020 08:45
do obchodu mozem, takze sa pojdem prejst kde neni vela ludi, teda medzi rodinne domy;
   <reaguj>
455)  jana *, 26.10.2020 08:46
Ked Sulik je to pravda, ze Sulik moze vecer bez ruska...
https://www.infovojna.sk/article/vodu-kaze-vino-pije-sulik-to-dal-na-prymulu-na-ulici-bez-ruska    <reaguj>
456)  Beva, 26.10.2020 09:21
455.. mal by dostat pokutu... a co robil vôbec v luxusnom podniku??? prenho zakaz vychadzania neplati??
jaaaaaaaaj..sme dopadli    <reaguj>
457)  jana *, 26.10.2020 10:24
456) mal; len aby nedopadol tak ako cesky minister zdravotnictva;
su rovni a rovnejsi       <reaguj>
458)  Beva, 26.10.2020 10:46
457.. tak to neverim.. dnes ho vyhlasili za najdoveryhodnejsieho ministra...    <reaguj>
459)  jana *, 27.10.2020 08:49
Ahojte   
Ako ide zivot? Pracujete?
Tento tyzden mam iba vo stvrtok volno, ale roboty mam malo.
   <reaguj>
460)  jana *, 27.10.2020 08:57
Dcera ma v nedelu narodeniny a ani to spolu neoslavime   
13.teho ma ist na operaciu a koli korone neoslavuje, predoperacne vysetrenia, testy...
Nechcem si to priznat, ale z celej korony som psychicky ...
Spoluziacka mi este cez vikend poslala zaznam u porodnice (robi tam), rozhovor, advokatka, jej klienti a zdravotníci: to je sila.

Vazne rozmyslam, ze sa "odpojim" z internetu.    <reaguj>
461)  dorotka, 27.10.2020 09:13
459 Ahoj.
Dnes chvíľu pracovne, inak tento týždeň pôjdem podľa potreby.
To bola iná drzana z tej nahrávky..nedajboze by sa tej rodicke, alebo bábätku skomplikoval zdravotný stav chudáci lekári a sestričky tá pani právnička by im zo života riadne peklo urobila..    <reaguj>
462)  jana *, 27.10.2020 09:18
dorotka, neprajem nikomu nic zle, to babatko nemoze za to, aku ma drbnutu matku - ale nejako by potrestana mala byt, aby to pochopila;
je smutne, ze vela ludi to nepochopi nikdy, aj ked sa to proti nemu obracia,    <reaguj>
463)  jana *, 27.10.2020 09:22
Myslite, ze niekto na Slovensku prezil, kto bol na plucnej ventilacii?
Co ja viem, tak do urciteho casu co som pocula, tak nikto       <reaguj>
464)  Beva, 27.10.2020 09:52
ranko..ja pracujem len v piatok mam preventivku gyn.. tam pojdem..
461.. no..   
463.. veru neviem... ale minule vraj hovorili ze 9 z 10 umrie na tej ventilacii.. a ten 1 tiez... ale to mam len sprostredkovane..ja som to nepocula    <reaguj>
465)  Beva, 27.10.2020 09:53
460..dcere budeme drzat palce nech vsetko dobre dopadne    <reaguj>
466)  ivka, 27.10.2020 10:27
463) to je jeden z hoaxov, prezilo viac ludi, niekde sa da najst rozhovor s lekarom, ktory hovori o tom, ze on sam osobne niekolkych odpajal a ti sa vratili domov    <reaguj>
467)  Beva, 27.10.2020 10:35
466.. chvalabohu...    <reaguj>
468)  Beva, 27.10.2020 10:35
clovek uz nevie comu verit..    <reaguj>
469)  Beva, 27.10.2020 10:36
neviete ci sa v petrzalke nebude testovat niekde z auta?? neviem to nikde najst.. v karlovke ano    <reaguj>
470)  Hana, 27.10.2020 11:12
S miestami je to tak, že ich samosprávy navrhli, vojaci posúdili z hľadiska organizačného, potom ich posúdi hygiena. Je dobré, ak sa budú prezentovať až konečné riešenia. Toho predčasného, neuváženého komunikovania poloinformácií bolo dosť.    <reaguj>
471)  jana *, 27.10.2020 11:12
fakt, clovek uz nevie komu a co ma verit - nech zvitazi dobry rozum    <reaguj>
472)  jana *, 27.10.2020 11:14
466) ale to som uz davnejsie pocula od odbornika, ze v tom case nkto neprezil (mali sme malo mrtvych a na plucnej ventilacii tiez bolo menej) - odvtedy to moze byt inak a prezilo ich viac    <reaguj>
473)  dorotka, 27.10.2020 11:15
469 u nás boli zverejnené odberove miesta vo štvrtok a v piatok sa začínalo testovať. Mali sme to na vchodových dverách do bytoviek, na vyvesnych tabuliach po meste, na Facebooku stránke mesta, v mestskej televízii,...neboj dozviete sa to včas.    <reaguj>
474)  dorotka, 27.10.2020 11:20
462 určite by ju mali potrestať.
   <reaguj>
475)  Hana, 27.10.2020 11:22
Niektoré mestá chystajú aj online prenosy kde je koľko ľudí čakajúcich, ľudia sú vynachádzaví. Celkovo si myslím, že sa veľmi snažia spríjemniť a urobiť to bezpečne. Našťastie tá vreštiaca skupina odporcov je veľmi malou menšinou. Ale navrieskajú, akoby sme všetci boli tupci. Aj podľa štatistík ľudia nakupujú menej často, v uliciach nie je nikto zbytočne.
Sused, taký mudrlant, čo vždy si všetkým potrebuje vyhúpať začal chodiť so psom služobným autom a je celý happy, ako chodí v susednom okrese.    <reaguj>
476)  Hana, 27.10.2020 11:28
Tá mama mohla predsa aj doma rodiť, nechápem. Že sa koza dala zlanáriť na takú propagandu. Keby sa niečo skomplikovalo, tak by drankala o čokoľvek. Takto sa jej ľahko hralo na hrdinku.    <reaguj>
477)  Nina, 27.10.2020 11:31
Umrtnost pri plucnej ventilacii u nas je priemerne 60 - 70 %, vravel to v tv primar z anesteziologie.    <reaguj>
478)  Beva, 27.10.2020 11:31
chceli sa aj s pravnickou zviditelnit... hmmm    <reaguj>
479)  jana *, 27.10.2020 12:48
Casto pocuvam, citam, ze na nachripku zomiera viac ludi ako na koronu, ze sa to prehana a tak som si nasla, ze na "následky" chripky rocne zomrie asi 800 ludi:
https://dennikn.sk/1264273/na-slovensku-zomrie-nasledkom-chripky-viac-ako-800-ludi-rocne-v-zaockovanosti-sme-na-chvoste-eu/    <reaguj>
480)  jana *, 27.10.2020 12:53
Takze na koronu a jej nasledky kolko ludi zomrelo? Urcite viac ako 176 (k dnesnemu dnu).
Keby neboli opatrenia ROR a ine opatrenia, tak kolko by bolo mrtvych?
Prepacte, ale musela som to dat zo seba a uz sa k teme korona nebudem vyjadrovat       <reaguj>
481)  Hana, 27.10.2020 13:12
Dobre robíš Jani    <reaguj>
482)  Hana, 27.10.2020 13:16
To s tým počtom na chrípku je už strašne otrepané. To akoby keď sa narodí dieťa a niekto povie že je pekné znamenalo, že tie predtým boli škaredé.    <reaguj>
483)  Hana, 27.10.2020 13:20
Ľudia sú už zúfalí a náchylní uveriť aj tomu, že ústna voda to vyrieši. Kiež by.    <reaguj>
484)  jana *, 27.10.2020 13:24
Mame krasnu jesen, tak sa kochajme. Bola som sa prejst cez obed a tie farby jesene - milujem to.    <reaguj>
485)  Beva, 27.10.2020 13:43
ano ked svieti slnko je kraasne... ale uz je zasa pod mrakom    <reaguj>
486)  Hana, 27.10.2020 14:03
Áno, je naaadherne. Už mi rozkvitli chryzky. Tento rok sa mi dúfam konečne podarí poznačiť si ktorá je ktorá. Už asi 6 rokov to nestíham. Som rada, že tieto voňavé krásavice už nie je zvyk nosiť iba na cintorín. Pekne pasujú k bábovke na stole. Dobrá dekorácia k dovolenkovej kávičke.    <reaguj>
487)  Beva, 27.10.2020 14:04
nam pod balkonom aj georginy pekne kvitnu... kupili sme hluzy v lidli a teraz prekvapenie..kazda inej velkosti inej farby..pekneeee.. chryzy mame tiez ale take rozcapene su.... nie take kompaktne gule..hoci ich vzdy ostrihame..    <reaguj>
488)  Hana, 27.10.2020 15:42
To moja mama mávala tie georgíny také rozcapené vždy. Keď mi dala hľuzy, radšej som na ne "zabudla"    <reaguj>
489)  Hana, 27.10.2020 15:43
Teraz už predávajú také kompaktnejšie. Asi by som aj skúsila, ale nemám ich kam dávať na zimu    <reaguj>
490)  Hana, 27.10.2020 16:20
Neviem, či tu niekto je    <reaguj>
491)  Hana, 27.10.2020 16:20
Asi niekto uchmatne, ale skúsim    <reaguj>
492)  Hana, 27.10.2020 16:21
A možno to vyjde    <reaguj>
493)  Hana, 27.10.2020 16:21
Uvidím    <reaguj>
494)  Hana, 27.10.2020 16:21
Alebo nebude?    <reaguj>
495)  Hana, 27.10.2020 16:22
Blíži sa    <reaguj>
496)  Hana, 27.10.2020 16:22
Už len kúsok    <reaguj>
497)  Hana, 27.10.2020 16:22
Aleee, to bude moja prvá    <reaguj>
498)  Hana, 27.10.2020 16:22
Premiérová    <reaguj>
499)  Hana, 27.10.2020 16:23
Bezvýznamná    <reaguj>
500)  Hana, 27.10.2020 16:23
Päťstovka    <reaguj>
501)  Hana, 27.10.2020 16:23
Blahoželám si    <reaguj>
502)  Beva, 27.10.2020 16:27
An ja ti blahozelam    <reaguj>
503)  sachsia, 27.10.2020 18:18
483) mne sa pacilo vyjadrenie prof Flegra ze ked sa ho moderator pytal ci nechce byť sucastov krízového stabu. Ze on je tam zbytočný tie cisla uz krizovy srab vie teraz su potrební psychológovia aby to vysvetľovali co sa bude diať.    <reaguj>
504)  debora26, 27.10.2020 19:48
503/ ...veru, krízový srab...    <reaguj>
505)  sachsia, 27.10.2020 20:28
Aj mne sa ten pekny preklep pacil      <reaguj>
506)  jana *, 28.10.2020 07:04
Hani , gratulujem   
nemas nahodou novu pracu?, myslim pracu z domu   
   <reaguj>
507)  Beva, 28.10.2020 07:54
ranko..vcera horko tazko 10500 krokov.. o 17 tma..uz sa neda do prirody..       <reaguj>
508)  Beva, 28.10.2020 07:56
ale dnes slniecko a 15 stupnov.... tak si uzite pekny den    <reaguj>
509)  Bibula, 28.10.2020 09:51
Čaute,
508) užívam, v prírode som už bola a teraz idem na okno       <reaguj>
510)  sachsia, 28.10.2020 09:53
jana novy prispevok? alebo tahame do 600?      <reaguj>
511)  Beva, 28.10.2020 10:05
sak dame 600   
bbula uzi si volno... aj moje okna by potrebovali umyt... ale nam home Office nehrozi..    <reaguj>
512)  Beva, 28.10.2020 10:05
bibula...       <reaguj>
513)  Hana, 28.10.2020 10:53
Nie, Jani, všetko po starom, iba sme čerpali D.
Viac nekonkretizujem z objektívnych dôvodov.

Okná som už pred časom vyglančila, ale vyzerá to, že môžem zase.
   <reaguj>
514)  Hana, 28.10.2020 10:57
Dajte nejakú vychytávku na žalúzie. Chytám chuť zrušiť ich.    <reaguj>
515)  Bibula, 28.10.2020 10:59
511) vidíš, ja home office ani teoreticky.... Na 1 strane som rada, že mám nútené voľno, lebo takéto veci sa mi dajú robiť, keď nie som s malou. V 1. vlne sme boli všetci doma a keď mal tato home office, takéto práce som si nemala kedy spraviť. Musela som malú stále niečím zamestnávať, aby mohol tato v kľude pracovať. Ona by totiž stále chodila za ním...
No na druhej strane, bola by som rada, keby som mohla pracovať.    <reaguj>
516)  Bibula, 28.10.2020 11:02
Verím, že toho 15.11. už pôjdeme do práce a budeme normálne fungovať.
514)    ani nehovor, práve kvôli nim sa mi tie okná táák veľmi nechce umývať...
No, ale dosť bolo frfľania, pauzu na kávu mám za sebou, idem pokračovať.    <reaguj>
517)  jana *, 28.10.2020 11:05
Zalozeny novy príspevok - jesenny    <reaguj>
518)  Beva, 28.10.2020 11:43
515.. to veriim...uvidíme mozno do dvoch tyzdnov to bude inak...    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!