lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 3 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Utorok, 16. Apríl, , Dnes oslavuje Dana/Danica
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Povedz to s láskou

  Spracoval(a) : Zuzana
Dátum : 22.10.2013
späť
Späť

Poslať
 

Vrámci podpory značky Korunný cukor prichádzajú Slovenské cukrovary so zaujímavou kampaňou, ktorej cieľom je nielen posilniť jej povedomie ale aj vyvolať pozitívnu emóciu a prostredníctvom rozkošnej aplikácie spájať ľudí.

Kampaň Povedz to s láskou. Povedz to s Korunným cukrom sa nesie v tradične jemnom duchu, ako predchádzajúce vizualizácie tejto značky. Motívom je srdce vytvorené z práškového cukru na bledomodrom podklade obsahujúce logo Korunný cukor a hlavný headline kampane – Povedz to s láskou. Ako už aj samotný názov napovedá, myšlienkou podpory je vytvoriť platformu pre posielanie „sladkých“ odkazov medzi priateľmi, partnermi, jednoducho medzi ľuďmi, ktorí sa majú radi. Umožní im to jednoduchá, milá a bezplatná aplikácia, k použitiu ktorej netreba vlastniť žiadne špeciálne mobilné zariadenie.

Myšlienka sladkých odkazov

Vysvetľuje Martina Špilová, marketingový špecialista Slovenských cukrovarov: „Cieľom kampane je ukázať hravým spôsobom cukor v inom svetle. Nie oko potravinovú komoditu, ale skôr ako príjemnú sladkú súčasť života, ktorá spája ľudí bez ohľadu na ich vek, záujmy, či vzdelanie.  Existuje množstvo spôsobov, ako sa dá s cukrom ako takým pracovať. Jedným z nich je aj posýpanie hotových múčnikov. Tu niekde, pri pocukrovanej sladkej bábovke, vznikol aj nápad s posielaním „vycukrovaných“ odkazov. Napríklad v minulosti bolo vizuálom kampane cukrové zdobítko na medovníky. Tentokrát sme sa pohrali so sitkom a sladkými odkazmi.“ „Keďže cukor je nesmierne tvárny a možno ho všelijako použiť, máme  v tomto ohľade v rezerve ešte veľa nápadov,“ dodáva.

Ako to funguje? Multimediálne.

Poslať blízkemu odkaz v sladkom srdiečku nie je vôbec zložité. Môže tak urobiť každý, kto je prihlásený do siete Facebook. Stačí pod svojim menom navštíviť Facebook fan page Slovenských cukrovarov – Milujem sladký život a použiť  aplikáciu „Povedz to s láskou“. Samotná aplikácia pozostáva zo štyroch rýchlych krokov. Po odsúhlasení podmienok, záujemca napíše krátky odkaz a zadá mailovú adresu toho, komu je správa určená. Potom už priamo pred vami sitko s práškovým cukrom vytvorí text v cukrovanom srdiečku. Hotovo, správa odoslaná. Odkaz možno následne zdieľať  prostredníctvom Facebooku, Twitteru, alebo o aplikácií informovať priateľov cez E-mail.

Kampaň povedz to s láskou prebieha súčasne vo viacerých krajinách koncernu AGRANA – v Rakúsku, v Českej republike, v Maďarsku, v Rumunsku a na Slovensku. Koncern AGRANA v roku 2013 zároveň oslavuje aj svoje 25 výročie vzniku.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!