lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 20. Apríl, , Dnes oslavuje Marcel
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
DOVE UVÁDZA NA TRH NOVÝ VÝROBOK PRE MUŽOV

  Spracoval(a) : Zuzana
Dátum : 4.3.2010
späť
Späť

Poslať
 

Značka Dove, ktorá spustila globálnu komunikáciu o skutočnej kráse, začína komunikovať s mužmi súčasne s uvedením Dove MEN+CARE – nového radu pre starostlivosť o pleť určeného mužom, ktorý pokožke poskytne dokonalú starostlivosť.

 

Značka Dove, ktorá je už tradične spojená s hydratáciou, predstavuje nový rad produktov pre mužov: Dove MEN+CARE. Produkty uvedené na slovenskom trhu zahŕňajú tri varianty sprchovacích gélov a šesť variantov antiperspirantov. Dove MEN+CARE pre osobnú hygienu zahŕňa osviežujúce sprchovacie gély s patentovanou technológiou MICROMOISTURE™.

 

Časť patentovaného zloženia MICROMOISTURE™ technológia bola vyvinutá expertmi na starostlivosť o pokožku, predovšetkým pre nový rad MEN+CARE. Klinicky overená štúdia preukázala schopnosť technológie pôsobiť proti vysúšaniu pokožky. MICROMOISTURE™ formula dodáva hydratačné kvapôčky priamo do povrchu pokožky, pričom nezanecháva pocit mastnoty. Dermatologicky testovaný rad Dove MEN+CARE s technológiou MICROMOISTURE™ poskytne pokožke dokonalú starostlivosť a dodá jej pocit sviežosti.

Dove MEN+CARE, antiperspirant určený mužom, s kombináciou účinných antiperspiračných zložiek a ¼ hydratačnej technológie poskytuje účinnú ochranu proti poteniu a zápachu, no zároveň zabraňuje podráždeniu pokožky.

Na podporu štartovacej kampane nového radu Dove MEN+CARE uskutočnila spoločnosť Dove celosvetový prieskum, na základe ktorého identifikovala špecifický náhľad na životnú cestu        a skúsenosti, ktorými pravý muž prechádza, aby dosiahol stav, keď sa vo svojej koži cíti dobre.

 

Muži na celom svete dávajú znamienko rovnosti skôr medzi „cítiť sa pohodlne vo svojej koži”    a sebauvedomením a istotou než zrelosťou. 58 % z opýtaných mužov si myslí, že cítiť sa dobre vo svojej koži znamená prijať sám seba. Tento výsledok je výrazne vysoký v Spojenom kráľovstve (75 %) a Kanade (70 %), zatiaľ čo v Brazílii je to menej ako 30 %. Čo sa týka slovenských mužov (250 opýtaných vo veku medzi 35 – 50, december 2009), základnými kameňmi stavu cítiť sa dobre vo svojej koži boli schopnosť nebrať sa príliš vážne (56 %)            a prijať sa (54 %) v tesnom závese s čestnosťou (45 %) a nezávislosťou (45 %).

 

83 % respondentov sa cítilo veľmi alebo tak trochu pohodlne vo svojej koži. Nemajú problém podeliť sa so svojou partnerkou o kúpeľňu (91 %), cvičiť v posilňovni (73 %) alebo byť videní     v plavkách (64 %). Dokonca polovica z nich sa cíti v pohode, aj keď ich niekto zazrie, ako kupujú ženské výrobky, ako sú napr. tampóny (55 %).

 

Čo sa týka každodenných situácií, väčšina opýtaných slovenských mužov sa cíti komfortne pri sledovaní romantického filmu (88 %), pri otázke na cestu (60 %), keď ich vidia tancovať na verejnosti (59 %) a dokonca aj pri skydivingu (58 %). Bozkávanie na verejnosti je v poriadku pre 74 % a väčšina nemá problém zvládnuť náročné situácie, ako sú napríklad dovolenka                 s priateľkinou rodinou, vyjadrenie a opätovanie pocitov alebo náhodné stretnutie s bývalou priateľkou.

 

Čo sa týka detí, väčšina opýtaných slovenských mužov tvrdí, že pri športovaní v pohode zvládajú prehru  so svojím dieťaťom (74 %), dobrovoľne sa zúčastňujú organizovania školských akcií (65 %) a bez problémov zvládajú aj výmenu plienok (58 %). Na druhej strane sa cítia veľmi nekomfortne pri rozhovoroch o sexe so svojím dieťaťom v pubertálnom veku (64 %) a zvládaní záchvatu zlosti svojho dieťaťa na verejnosti (94 %).

 

 „Dove je hrdý na svoj priekopnícky prístup k ženám a na záväzok rozšíriť definíciu krásy,” hovorí Tereza Adámková zo spoločnosti Dove. „Teraz už máme svieži a vtipný prístup aj           k mužom – berúc do úvahy/oceňujúc cestu, ktorou sa pravý muž vydal, aby sa stal tým, kým je, a cítil sa v tom dobre.”

 

Nový rad Dove MEN+CARE bol vyvinutý tak, aby umožnil mužom cítiť sa vo svojej koži dobre    a pohodlne, doslova, aby im umožnil byť tým, kým sú v reálnom živote.

 

 „Veľa produktov pre mužov nie je šetrných k pokožke alebo ju vysúšajú, čo si muži nesprávne vysvetľujú ako pôsobenie výrobku,” povedala Tereza Adámková. Nový rad Dove MEN+CARE bol navrhnutý tak, aby si muži vedeli zvoliť komfort spoločne so sviežosťou a účinkom, ktoré od výrobku pre starostlivosť o telo a antiperspirantu očakávajú.

 

Dove MEN+CARE produktový rad obsahuje:

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Sprchovací gél

- Dove MEN+CARE Extra Fresh Sprchovací gél

- Dove MEN+CARE Daily Purifying Sprchovací gél

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Antiperspirant dezodorant sprej

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Tuhý antiperspirant dezodorant

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Guľôčkový antiperspirant

- Dove MEN+CARE Cool Fresh Antiperspirant dezodorant sprej

- Dove MEN+CARE Cool Fresh Guľôčkový antiperspirant

- Dove MEN+CARE Energising Spice Antiperspirant dezodorant sprej

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!