lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 18. Apríl, , Dnes oslavuje Valér
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Rozmaznávanie zákaznikov?

  Spracoval(a) : Jana Osuska
Dátum : 2.6.2000
späť
Späť

Poslať
 

Peňazí je čoraz menej, tovaru je stále viac. Čo s tým? Na pomoc prichádza psychológia, reklama a počítače. Americký počítačový koncern IBM vyvinul systém tepelných senzorov na sledovanie zákazníkov od chvíle, kedy vstúpia do obchodu, až po platenie pri pokladni. Takto získané informácie uľahčia obchodníkom rozhodovanie o rozmiestnení jednotlivých výrobkov za účelom zvýšenia obratu. Vnútorné usporiadanie obchodov sa už teraz riadi niekoľkými základnými pravidlami. Predmety dennej spotreby, ako napríklad mlieko, nachádzajú zákazníci väčšinou úplne vzadu. Keď človek kvôli škatuli polotučného mlieka musí prejsť celý obchod, stúpa pravdepodobnosť, že cestou ho zaujme aj niečo iné. O nákupných zvyklostiach spotrebiteľov sa však toho vo všeobecnosti veľa nevie. „Väčšina obchodníkov vie, koľko ľudí prešlo pokladňou a koľko zaplatili, ale čo sa dialo medzitým, netušia,” hovorí Howard Sachar, vedúci výskumného úseku firmy IBM. Nová technológia by mohla priniesť pozitíva aj pre samotných návštevníkov obchodov. Ak napríklad senzory zaznamenajú nápor na pokladne, mohli by upozorniť zodpovedný personál, aby otvoril ďalšiu pokladňu. Systém sa v súčasnosti testuje, možno raz príde aj k nám.

Diskusia k článku:

A tak nás nachytali...
Neregistrovaný - Kika, 26.7.2005 12:08
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!