lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
ING Smart odráža potreby Slovákov

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 22.6.2011
späť
Späť

Poslať
 

ING Životná poisťovňa tento rok oslavuje 15 rokov na slovenskom trhu. V priebehu svojej histórie prichádzala s inováciami, napríklad ako prvá poisťovňa na Slovensku v roku 1998 uviedla produkt investičného životného poistenia. V nastúpenom trende pokračuje a v čase osláv prináša nový flexibilný produkt životného poistenia, ktorý sa prispôsobí potrebám nielen približne 180,5 tisícom aktuálnych klientov ING Životnej poisťovne, ale všetkým Slovákom. ING Smart bol vytvorený tak, aby spĺňal prieskumom overené preferencie klientov.

 

 

Podľa výskumu nezávislej výskumnej agentúry Factum Invenio z mája roku 2011 realizovaného na vzorke 1100 Slovákov dnes majú uzavreté životné poistenie tri pätiny populácie. Ukázalo sa, že až 39 % obyvateľov žije rizikovejšie, keďže nemá uzavretú žiadnu formu tohto poistenia. Väčšina tejto časti populácie pritom v minulosti poistená bola. „Ľudia dnes pri premýšľaní nad životným poistením vedia, že v nasledujúcich rokoch prejdú mnohými zmenami. Nemajú chuť upravovať svoje poistenia zakaždým, keď sa zmení ich situácia,“ objasnil možnú príčinu Viktor Kouřil, predseda predstavenstva ING Životná poisťovňa.  A dodal: „Tento trend musia brať do úvahy aj poskytovatelia poisťovní a vyjsť klientom v ústrety – nie klienti, ale poistenia sa prispôsobia podľa aktuálnych potrieb.“

 

Podľa výskumu je hlavným impulzom k výberu konkrétnej inštitúcie a zriadeniu životného poistenia potreba zabezpečiť budúcnosť.  Až ¾ populácie myslí predovšetkým na svojich blízkych a rodiny a poistenie volí ako formu ich zaistenia v prípade svojej smrti. Pri výbere konkrétneho poistenia potom Slováci očakávajú hlavne zrozumiteľnosť, až pre 93 % respondentov je dôležitý jasný popis parametrov ponúkaných finančných produktov. Výrazne zaváži aj dobrá povesť poisťovacej inštitúcie. Ako uviedol Dušan Quis, generálny riaditeľ ING Životnej poisťovne, „pracovníci poisťovne by mali preukázať odborné znalosti a vždy by mali byť ústretoví ku klientom. Len vtedy sú pre zákazníka partnerom a hodnoverným zdrojom informácií.“

 

Cieľom ING Životnej poisťovne je pokračovať v nastúpenom trende inovatívnosti, a preto uvádza od 1. júla 2011 nový produkt životného poistenia – ING Smart. Jeho dizajn bol navyše podporený analýzou preferovaných atribútov životného poistenia medzi 600 respondentmi z konca roku 2009. Z nej vyplynulo, že pre ľudí je veľmi dôležitým parametrom poistenie pre prípad smrti, ktoré vyžaduje 90 % respondentov. Keď už si poistenie zriaďujú, ocenia možnosť poistiť na 1 zmluvu ešte deti, partnera či partnerku. Pri výbere atribútov svojho ŽP ľudia tiež vítajú možnosti pripoistení. Dôležitou je aj možnosť garancie minimálneho výnosu a bonus za vernosť.

 

Aké je teda nové životné poistenie ING Smart? Je nastavené tak, aby odrážalo potreby ľudí vo všetkých životných situáciách a zároveň poskytovalo poistné krytie a možnosť vytvoriť si finančnú rezervu. Je tak určené každému, kto chce chrániť seba, ale myslí i na svojich blízkych. Svojou flexibilitou klientov nikdy nebude limitovať, umožňuje pripoistiť na jednu zmluvu ďalšiu dospelú osobu a až 10 detí a disponuje širokou ponukou pripoistení.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!