Hlavným faktorom úspechu pri učení nie je dobrá vyučovacia metóda
Autor(ka) : Jana Osuská
Dátum a čas : 22.10.2004 00:00
Kategória : Rodina
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Úspech dieťaťa v škole nezávisí až tak od kvalitného učiteľa a jeho dobrých vyučovacích metód, tvrdí nemecký pedagóg profesor Hilbert Meyer z univerzity v Oldenburgu.

Úspech dieťaťa v škole nezávisí až tak od kvalitného učiteľa a jeho dobrých vyučovacích metód, tvrdí nemecký pedagóg profesor Hilbert Meyer z univerzity v Oldenburgu.
    
Hlavným faktorom, ktorý má vplyv na schopnosť dieťaťa učiť sa, je to, aký dôraz kladú jeho rodičia na vzdelanie, argumentuje Meyer na základe analýzy niekoľkých medzinárodných štúdii o úspešných metódach vyučovania. Podľa neho nemožno s určitosťou povedať, že napríklad vyučovacia metóda prednášania látky pred tabuľou vždy zaručuje úspech, v jednej krajine sa táto vyučovacia metóda osvedčila, v inej sa nemusela.
    
Meyer si myslí, že faktory, ktoré prispievajú k úspešnej učebnej atmosfére v triede, sú jasná štruktúra, pravidlá a rituály. Doba učenia je taktiež dôležitá. Učitelia často strácajú čas, tým že prídu neskoršie a nezačnú hodinu hneď. Rôznosť metód a osobitná pozornosť žiakom taktiež prispievajú k úspešnému vyučovaniu.

Copyright©2004 TASR



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.