KAMPAŇ ZA SKUTOČNÚ KRÁSU ROZPÚTALA NEUTÍCHAJÚCU DISKUSIU A NAŠLA SVOJE ČESKÉ A SLOVENSKÉ TVÁRE! |
||
Autor(ka) : Kristína Farkašová Dátum a čas : 3.7.2006 00:00 Kategória : Krása WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Kampaň za skutočnú krásu má za sebou veľmi úspešné tri mesiace v Českej a Slovenskej republike. Do hlasovania prostredníctvom webových stránok a sms správ o skutočnej kráse sa zapojilo viac než 130 000 mužov a žien. Výsledky potvrdzujú jednoznačne silnejúci trend prirodzenej krásy. | ||
Kampaň za skutočnú krásu má za sebou veľmi úspešné tri mesiace v Českej a Slovenskej republike. Do hlasovania prostredníctvom webových stránok a sms správ o skutočnej kráse sa zapojilo viac než 130 000 mužov a žien. Výsledky potvrdzujú jednoznačne silnejúci trend prirodzenej krásy. Webové stránky Kampane za skutočnú krásu, ktoré boli spustené začiatkom marca, navštívilo k 1. marcu takmer 130 000 návštevníkov. Najviac prístupov na stránky bolo zaznamenaných v priebehu marca. Počet prístupov v marci bol vysoko nadpriemerný a priblížil sa mnohým life-stylovým webom. Z celkového počtu návštevníkov webových stránok se takmer 58 000 z nich zapojilo do hlasovania o skutočnej kráse. Predmetom hlasovania boli fotografie štyroch žien, pri ktorých si mali ľudia vybrať jeden z možných pohľadov na ich krásu (baculka x krásne tvarovaná, zrelá krása x žiari šarmom, na kráse chyby x krásne pehy, obrovský nos x ohromujúci profil). Okrem hlasovania, ktoré stále pokračuje, sa môžu návštevníci stránok zapojiť tiež do diskusie na štyri témy – image tela, starnutie, nekonvenčný vzhľad a výrazné rysy. Najväčšia debata se rozpútala na tému image tela (hmotnosť, váha). Do diskusie sa ľudia najčastejšie zapájajú v nočných a ranných hodinách. Naopak o hlasovaní a prehliadaní stránok majú najväčší záujem v priebehu dňa – dopoludnia a po druhej hodine popoludní. V pozadí Kampane za skutočnú krásu stojí značka Dove a spoločnosť Unilever. Opýtali sme sa teda brand manažérky Dove Lenky ČUBROVEJ, čo hvorí na výsledky kampane v Českej a Slovenskej republike? Plagáty a inzerciu tejto kampane sme mali možnosť vidieť v médiách len do konca apríla. Končí sa tým celá kampaň? Ako kampaň pokračuje práve teraz? Ako ste tieto české a slovenské ženy našli? Aký bol priebeh celého hľadania? Podarilo se Vám objaviť tie správne tváre hneď? A čo hovoríte na výsledok? Ako sa Vám páčia nové tváre kampane? Stretneme sa s novými tvárami ešte niekde inde mimo samotnej výstavy v Paláci Flóra?
©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |