Značka LIFELINE úspešne expanduje a prichádza s novou kolekciou na jar/leto 2007
Autor(ka) : Ľudmila Bolešová
Dátum a čas : 16.2.2007 00:00
Kategória : Móda
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Spoločnosť LIFELINE Slovakia s.r.o v týchto dňoch prichádza so svojou novou, štýlovou kolekciou na sezónu jar/leto 2007. K súčasným 38 značkovým predajniam v najbližších mesiacoch pribudne v Egypte, Poľsku a Lotyšsku 9 nových.

Spoločnosť LIFELINE Slovakia s.r.o v týchto dňoch prichádza so svojou novou, štýlovou kolekciou na sezónu jar/leto 2007. K súčasným 38 značkovým predajniam v  najbližších mesiacoch pribudne v Egypte, Poľsku a Lotyšsku 9 nových.  

Osudová žena a Romantická cestovateľka
Tím dizajnérok značky LIFELINE pri tvorbe najnovšej letnej kolekcie inšpirovali vízie horúcich trendov v kultúre, umení a dizajne, ako aj módne prehliadky prestížnych svetových dizajnérov. Najnovšia módna kolekcia sa nesie v duchu piatich módnych tém, ktoré prezentujú charakteristický štýl a rukopis značky LIFELINE. Nástup sezóny sa ponesie v štýle osudovej ženy „Femme Fatale“, ktorú dizajnérky obliekli do saténu, blúzok a rafinovaných kostýmov v decentnej farebnosti. Doménou značky je každú sezónu oblečenie casualwear, ktoré tentokrát zastrešujú témy dve. Romantická nostalgia severského prímoria zaváňa z kolekcie „North Summer Light“, pod titulom „Expedition Culture“ je zas schované vzrušujúce exotické dobrodružstvo. Prostredím námorníckych klubov je inšpirovaná téma „Cruise Club“ a kolekciu naplno uzatvára línia „Gentle Souvenir“, kde sa dizajnérky pohrávali s formami, riasením a drapériou.

Slovenský módny dizajn úspešne expanduje
Spoločnosť LIFELINE Slovakia s.r.o, sa v priebehu 15 rokov existencie transformovala z konfekčného výrobcu tričiek pre zahraničných odberateľov na stabilnú medzinárodnú módnu značku. Tímu slovenských dizajnérov a manažérov sa podarilo vytvoriť  koncept, ktorý dynamicky expanduje na medzinárodnom trhu a svojou kvalitou, štýlom a cenovou politikou úspešne konkuruje značkám svetových mien. Momentálne sa LIFELINE môže pochváliť 26 obchodmi na Slovensku, 8 na Ukrajine, 2 v Saudskej Arábii a 1 v Rusku a Poľsku. V marci tohto roka do siete značkových predajní pribudnú obchody v Káhire a Alexandrii (Egypt), Rige (Lotyšsko), a ďalšie 4 v poľských mestách. Značka LIFELINE je reálnym dôkazom, že slovenský módny dizajn je na úrovni porovnateľnej s okolitým svetom, na čo môžeme byť právom hrdí.

Nová kolekcia LIFELINE pre sezónu jar/leto 2007
V zamení osudovej ženy a dobrodružnej cestovateľky

Tím dizajnérok značky LIFELINE pri tvorbe najnovšej letnej kolekcie inšpirovali vízie horúcich trendov v kultúre, umení a dizajne, ako aj módne prehliadky prestížnych svetových dizajnérov. Najnovšia módna kolekcia sa nesie v duchu piatich módnych tém, ktoré prezentujú charakteristický štýl a rukopis značky LIFELINE.

„Femme Fatale“
Nástup sezóny sa ponesie v štýle osudovej ženy ktorú dizajnérky obliekli do saténu, blúzok a rafinovaných kostýmov v decentnej farebnosti. Téma nadčasová, v ktorej dominuje klasická farebnosť black&white, čerpá inšpiráciu v pánskej móde a je základom každého šatníka elegantnej modernej ženy. Dizajnérky LIFELINE sa rozhodli obohatiť farebnosť akcentnou granátovou červenou a mesačnou sivou, čím ženskosť sálajúcu z tejto témy ešte posilnili.   

„North Summer Light“
Doménou značky je každú sezónu oblečenie casualwear, ktoré tento krát zastrešujú témy dve. Romantická nostalgia severského prímoria zaváňa z kolekcie inšpirovanej atmosférou prímorských pláží Škandinávie. Dáva pocit zdravého, naturálneho životného štýlu v prostredí čistom a sviežom, ďaleko od priemyselného znečistenia. Tento look nesie v sebe typické casual prvky, ale aj množstvo romantických detailov a dotyk naivity miestneho folklóru. 

„Expedition Culture“
Za názvom druhej témy štýlu casualwear je schované exotické dobrodružstvo z prímoria Karibiku. Vzrušujúce pozadie kubánskych motívov a rytmu jamajských rastafánov v prostredí bujnej vegetácie vás vtiahne do neopakovateľnej atmosféry. Vibrujúce sýte farby a ohromujúce vzory na inak pohodlnom, komfortnom oblečení obohacujú priam barokové, feminíne detaily.    

„Cruise Club“
Inšpiráciu pre tému Cruise Club prináša prostredie námorníckych klubov, tenisových kurtov a jachtársky spôsob života. Minimalistická čistota línií, elegancia klubových uniforiem, mäkké a ľahké materiály a jasná farebnosť biela/modrá/červená, sú jej najhlavnejšie atribúty. Retro-športový look s odkazmi na 20te a 30te roky minulého storočia má v sebe bezstarostnosť a nostalgický pokoj letného, slnkom prežiareného dňa.

„Gentle Souvenir“
Okruh módnych tém uzatvára hra s formou, riasením, skladaním a drapériou. Nadýchané objemy materiálov a ich vzájomné kontrasty s akcentom romantických detailov vytvárajú hyperfeministické, priam androgýnne kompozície. Letná hra končí v mäkkosti pastelového pôvabu nekonečnej zmyselnosti. 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.