Jean-Michel Cousteau a Gant spolupracujú na imidžovej kampani
Autor(ka) : Lenka Vicenová
Dátum a čas : 28.2.2007 00:00
Kategória : Móda
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Módna značka GANT spojila sily s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho organizáciou Ocean Future Society pri realizácii svojej kampane na sezónu jar 2007. Jean-Michel Cousteau a jeho deti, Celine a Fabien Cousteau sa podieľajú na prezentácii jarnej kolekcie značky Gant.

Módna značka GANT spojila sily s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho organizáciou Ocean Future Society pri realizácii svojej kampane na sezónu jar 2007. Jean-Michel Cousteau a jeho deti, Celine a Fabien Cousteau sa podieľajú na prezentácii jarnej kolekcie značky Gant.

Gant pokračuje v spolupráci so zaujímavými osobnosťami a organizáciami zapálenými pre vec, nadšenými a zaujatými zmysluplnou prácou. Počas troch po sebe nasledujúcich sezón sa kampane značky nesú v znamení posolstva „Naše záväzky sú zrkadlom našich túžob”. Jean-Michel Cousteau spolu so svojimi deťmi a tímom neziskovej vzdelávacej organizácie Ocean Futures Society sú oddaní svojim ideálom.

Gant podporil Ocean Futures Society založenú Jeanom-Michelom Cousteauom. Pomoc je dôkazom veľkého rešpektu značky a jej zákazníkov voči ochrane vôd. Príspevok bude použitý pri práci Ocean Futures Society v oblasti inšpirácie a vzdelávania ľudí o problematike ochrany a zachovania života v našich oceánoch.

„Teší ma spolupráca s Gantom, spája nás nadšenie pre aktívny životný štýl v spätosti s vodou a vášeň pre oceán,“ hovorí Jean-Michel Cousteau o spoločnom projekte so značkou GANT. „Kampaň poskytne našej organizácii publikum, ktorému bude adresovaný dôležitý odkaz výchovy a osvety v oblasti ochrany morského sveta.”

Gant mal od svojho vzniku v roku 1949 vždy blízky vzťah k moru. Táto spolupráca je ďalším prejavom významu aktívneho životného štýlu v spätosti s vodou pre značku.

„Je nám cťou pracovať s Jeanom-Michelom Cousteauom, jeho rodinou a organizáciou Ocean Future Society, ktorí sú nadšení a oddaní veci,“ hovorí Arthur Engel, generálny riaditeľ a prezident Gant AB. „Aktívny životný štýl, spätosť s vodou a mladistvosť v srdci sú spoločné pre Jeana-Michela Cousteaua, jeho rodinu a Gant súčasne.”

LIMITOVANÁ EDÍCIA JARNEJ KOLEKCIE

Aktuálnu jarnú kampaň realizuje značka v spolupráci s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho organizáciou Ocean Future Society. Pri tejto príležitosti pripravila špeciálnu limitovanú edíciu produktov, ktoré reprezentujú aktívny život na vode. Tieto produkty využíva GANT v rámci kampane s Jeanom-Michelom Cousteauom a jeho deťmi, Celine a Fabienom.

Dámske športové plavky a pánske atletické plavky využívajú tradičné farby mora – červenú a tmavomodrú. Biela polokošeľa spolu s námorníckou modrou alebo bielou čiapkou je základom perfektného vzhľadu pre aktívne dni na vode aj pri vode. Potápačské okuliare, trubica na dýchanie (šnorchel) a potápačské plutvy poslúžia pri objavovaní morských hlbín počas tohto leta. V tmavomodrých „žabkách“ možno pohodlne chodiť po pláži a brehu a do vaku v kombinácii bielej kože s tmavomodrým plátnom si môžete zbaliť všetko potrebné na loď a pláž. Všetky výrobky nesú značku Ocean Futures Society a logo Gant, ktoré im dodávajú výraznú autentickosť.

Výrobky z limitovanej edície budú v predaji v obchodoch Gant počas trvania kampane. Predpoklad je od začiatku marca 2007.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.