V boji za zdravé prsia bude pomáhať aj internetový obchod
Autor(ka) : Ivica Hricová
Dátum a čas : 17.7.2007 00:00
Kategória : Zdravie
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Od júla proti rakovine prsníka bojuje aj nový internetový portál. Stránka www.zdraveprsia.sk, patriaca spoločnosti Avon Cosmetics, informačne i finančne pomáha zápasiť s týmto onkologickým ochorením. Ku kampani za zdravé prsia sa pridalo mnoho známych tvárí ako Alena Heribanová, Jana Kirschner, Martin „Pyco“ Rausch, Dara Rolins a iní. Na projekte sa podieľal i softvérový dom Aston ITM a reklamná agentúra Vaculik Advertising. V rámci nového webu bude v zápase pomáhať aj internetový obchod, kde môžu záujemcovia sami kúpou symbolu nádeje priamo finančne podporiť boj proti rakovine prsníka.

Od júla proti rakovine prsníka bojuje aj nový internetový portál. Stránka www.zdraveprsia.sk, patriaca spoločnosti Avon Cosmetics, informačne i finančne pomáha zápasiť s týmto onkologickým ochorením. Ku kampani za zdravé prsia sa pridalo mnoho známych tvárí ako Alena Heribanová, Jana Kirschner, Martin „Pyco“ Rausch, Dara Rolins a iní. Na projekte sa podieľal i softvérový dom Aston ITM a reklamná agentúra Vaculik Advertising. V rámci nového webu bude v zápase pomáhať aj internetový obchod, kde môžu záujemcovia sami kúpou symbolu nádeje priamo finančne podporiť boj proti rakovine prsníka.

V boji proti onkologickým ochoreniam prsníka od júla pomáha aj nový webový portál www.zdraveprsia.sk. Tvárami internetového projektu sú okrem známych osobností šoubiznisu aj ľudia zo života so svojimi príbehmi. Technologicky projekt zabezpečil slovenský softvérový dom Aston ITM, ktorý webové stránky na mieru „ušil“ na imidž kampane od reklamnej agentúry Vaculik Advertising. Spoločné dielo bude pomáhať všetkým, ktorým zdravie nie je ľahostajné.

„Web je naozaj pestrý, okrem základných informácií je perličkou internetový obchod, prostredníctvom ktorého môžu návštevníci osobne prispieť do boja proti rakovine prsníka. Stačí, keď si v ňom kúpia symbol nádeje – tašku, pero, zápisník a veľa iných, a tak svojou troškou prispejú na významnú vec. V budúcnosti by sme im chceli umožniť, aby mohli platiť rovno online, čo bude znamenať ešte vyššie pohodlie pri nákupe,“ hovorí Vratislav Kondáš, manažér projektu z Aston ITM.

Webové stránky www.zdraveprsia.sk budú s rakovinou prsníka bojovať najmä informáciami – návštevníci tam nájdu odporúčania, návody na prevenciu, samovyšetrenie, ale i osobné skúsenosti ľudí, ktorých sa ochorenie dotklo. Celkovo má projekt AVON-u pomôcť zefektívniť boj proti tomuto onkologickému ochoreniu najmä zvýšením povedomia o ňom a vedením k väčšej zodpovednosti za svoje zdravie.

Rakovina prsníkov
V súčasnosti ešte stále presne nevieme pomenovať všetky príčiny rakoviny prsníkov. Asi 20% žien s rakovinou prsníka má v príbuzenskom vzťahu ženu s rakovinou prsníka. Avšak, ženy, v ktorých rodinách sa už rakovina prsníka vyskytla majú len zvýšené riziko jej vzniku. Znamená to, že nie všetky ženy s výskytom rakoviny prsníka medzi príbuznými na ňu aj ochorejú. A naopak, u žien bez výskytu rakoviny prsníka v rodine toto ochorenie môže vzniknúť. Podľa štatistík 5% žien s rakovinou prsníka má genetickú záťaž. U žien s genetickou mutáciou, zmenou je v 80 až 90-percentná pravdepodobnosť vzniku rakoviny prsníka. Každá, približne dvadsiata žena na Slovensku, ktorá sa dožije 80-tky má predpoklad vzniku rakoviny prsníka. Naproti tomu, v USA je to až každá siedma žena. Rakovina prsníka sa diagnostikuje nielen u žien, ale aj u mužov. Na Slovensku máme ročne asi 20 až 30 prípadov rakoviny prsníka u mužov. U žien je to vyše 2000 nových prípadov ročne.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.