TAŠKA za ZDRAVÉ PRSIA |
||
Autor(ka) : Miriam Kruhlová Dátum a čas : 15.4.2008 00:00 Kategória : Zdravie WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Spoločnosť AVON Cosmetics uvádza na trh nový symbol projektu Avon proti rakovine prsníka – Tašku „Stužka“. Taška s charakteristickým symbolom ružovej stužky, ktorá je na celom svete znakom boja proti rakovine, je na Slovensku v predaji od kampane 6/2008 (predajné obdobie od apríla 2008) za 199 Sk. Taška nie je iba atraktívnym a praktickým módnym doplnkom, ale aj vyjadrením spolupatričnosti v boji proti rakovine prsníka. Všetky finančné prostriedky získané predajom symbolu venuje AVON na programy zamerané na boj proti tejto zákernej chorobe. | ||
Spoločnosť AVON Cosmetics uvádza na trh nový symbol projektu Avon proti rakovine prsníka – Tašku „Stužka“. Taška s charakteristickým symbolom ružovej stužky, ktorá je na celom svete znakom boja proti rakovine, je na Slovensku v predaji od kampane 6/2008 (predajné obdobie od apríla 2008) za 199 Sk. Taška nie je iba atraktívnym a praktickým módnym doplnkom, ale aj vyjadrením spolupatričnosti v boji proti rakovine prsníka. Všetky finančné prostriedky získané predajom symbolu venuje AVON na programy zamerané na boj proti tejto zákernej chorobe. Odmeňte sa novou taškou za svoj pozitívny prístup k zdraviu – odmeňte sa za to, že tento rok absolvujete preventívne vyšetrenie prsníkov. Potešíte sa tak dvakrát! Symboly projektu Avon proti rakovine prsníka, ktorých predajom sa zbierajú finančné prostriedky na boj proti rakovine prsníka, si môžete zakúpiť u svojej Avon Lady/Avon Gentleman a tiež prostredníctvom webovej stránky spoločnosti Avon, venovanej problematike rakoviny prsníka - www.zdraveprsia.sk.
Prostredníctvom predaja symbolov sa podarilo AVONu v roku 2007 vyzbierať takmer 5 miliónov Sk. „Od roku 1998, kedy projekt vznikol na Slovensku, sme vyzbierali takmer 25 miliónov Sk, ktoré sme použili okrem iného na projekty v oblasti podpory prevencie a šírenia osvety o ochorení. Podieľali sme sa na kúpe operačnej techniky, prvého digitálneho mamografu na Slovensku, ktorý je umiestnený v Národnom onkologickom ústave v Bratislave, sponzorovali sme rehabilitačné kúpeľné pobyty ženám s ochorením rakovinou prsníka,“ uvádza k využitiu prostriedkov Andrea Macáková, vedúca oddelenia PR a reklamy spoločnosti AVON. V tomto roku si AVON pripomína 10. výročie vzniku projektu Avon proti rakovine prsníka na Slovensku. „Chceme, aby bol tento rok výnimočný, pripravujeme niekoľko nových projektov. Určite chceme pokračovať v spolupráci so známymi osobnosťami slovenského spoločenského života, ktoré sú tvárami tohto projektu. A v neposlednom rade máme práve za sebou mediálnu kampaň s názvom BOJUJ!, ktorou sme chceli poukázať na problematiku ochorenia a vyzvať všetky ženy, aby sa starali o svoje zdravie aj pravidelným samovyšetrením prsnikov.“ uvádza Andrea Macáková. Významným partnerom AVONu pri aktivitách v boji proti rakovine prsníka je Liga proti rakovine. „Naša spolupráca je prirodzeným vyústením snáh oboch spoločností - Liga proti rakovine hľadá silného partnera pre svoje početné preventívne programy a AVON zasa spoľahlivého partnera na zmysluplné použitie financií vyzbieraných v rámci projektu Avon proti rakovine prsníka,“ vyjadrila sa k vzájomnej spolupráci Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |