JEDNODUCHÁ ZMENA DOMÁCNOSTI – neznamená vždy veľa práce a peňazí, niekedy stačí iba nápad |
||
Autor(ka) : Zuzana Dátum a čas : 11.9.2009 00:00 Kategória : Koktail WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Cieľom IKEA je zlepšovať každodenný život mnohým ľudom a v súčasnom náročnom období sa stáva tento cieľ ešte významnejším. Pre väčšinu ľudí je domov tým najdôležitejším miestom na svete. IKEA preto podporuje svojimi produktmi nápady na zlepšenie bývania a uspokojenie potrieb svojich zákazníkov. | ||
Cieľom IKEA je zlepšovať každodenný život mnohým ľudom a v súčasnom náročnom období sa stáva tento cieľ ešte významnejším. Pre väčšinu ľudí je domov tým najdôležitejším miestom na svete. IKEA preto podporuje svojimi produktmi nápady na zlepšenie bývania a uspokojenie potrieb svojich zákazníkov. 74 % slovenských zákazníkov plánuje malé investície do domácnosti – nový prieskum IKEA FAMILY IKEA je vždy nablízku svojim zákazníkom a neustále sa zaujíma o to, ako môže vylepšiť svoje služby. Najväčší „Klub milovníkov domáceho zariaďovania” na svete a aj na Slovensku je IKEA FAMILY. Ten má u nás momentálne takmer 100 000 členov. Počas júla a augusta tohto roku sa členovia IKEA FAMILY podelili o svoje názory, myšlienky a pocity súvisiace s bývaním. Odpovede takmer 5500 slovenských zákazníkov potvrdili dôležitosť Jednoduchých zmien v domácnosti. Najdôležitejšie výsledky tohto prieskumu sú: - 60 % opýtaných potvrdilo, že sú v zásade spokojní so svojim bývaním, ale radi by uskutočnili malé vylepšenia. 80 % z nich už počas posledného pol roka aspoň drobné zmeny doma urobilo; - 74 % vyhlásilo, že aj napriek tomu, že musia zvažovať svoje výdavky, stále by radi investovali aspoň malé prostriedky na skrášľovanie svojich domovov; - 66 % účastníkov prieskumu verí, že aj malá zmena dokáže osviežiť príbytky - Za najdôležitejšie nástroje na uskutočnenie veľkých zmien jednoducho a za málo peňazí opýtaní považujú: - závesy, kuchynské textílie, koberce a poťahy, posteľné obliečky Podľa prieskumu 88 % opýtaných zákazníkov potrebuje tipy a nápady, ako osviežiť ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |