JEDNODUCHÁ ZMENA DOMÁCNOSTI – neznamená vždy veľa práce a peňazí, niekedy stačí iba nápad
Autor(ka) : Zuzana
Dátum a čas : 11.9.2009 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Cieľom IKEA je zlepšovať každodenný život mnohým ľudom a v súčasnom náročnom období sa stáva tento cieľ ešte významnejším. Pre väčšinu ľudí je domov tým najdôležitejším miestom na svete. IKEA preto podporuje svojimi produktmi nápady na zlepšenie bývania a uspokojenie potrieb svojich zákazníkov.

Cieľom IKEA je zlepšovať každodenný život mnohým ľudom a v súčasnom náročnom období sa stáva tento cieľ ešte významnejším. Pre väčšinu ľudí je domov tým najdôležitejším miestom na svete. IKEA preto podporuje svojimi produktmi nápady na zlepšenie bývania a uspokojenie potrieb svojich zákazníkov.

 

 

 

74 % slovenských zákazníkov plánuje malé investície do domácnosti – nový prieskum IKEA FAMILY

 

IKEA je vždy nablízku svojim zákazníkom a neustále sa zaujíma o to, ako môže vylepšiť svoje služby. Najväčší „Klub milovníkov domáceho zariaďovania” na svete a aj na Slovensku je IKEA FAMILY. Ten má u nás momentálne takmer 100 000 členov. Počas júla a augusta tohto roku sa členovia IKEA FAMILY podelili o svoje názory, myšlienky a pocity súvisiace s bývaním.

Odpovede takmer 5500 slovenských zákazníkov potvrdili dôležitosť Jednoduchých zmien v domácnosti.

 

 

Najdôležitejšie výsledky tohto prieskumu sú:

 

- 60 % opýtaných potvrdilo, že sú v zásade spokojní so svojim bývaním, ale radi by uskutočnili malé vylepšenia. 80 % z nich už počas posledného pol roka aspoň drobné zmeny doma urobilo;

 

- 74 % vyhlásilo, že aj napriek tomu, že musia zvažovať svoje výdavky, stále by radi investovali aspoň malé prostriedky na skrášľovanie svojich domovov;

 

- 66 % účastníkov prieskumu verí, že aj malá zmena dokáže osviežiť príbytky
a zároveň môže byť uskutočnená za málo peňazí;

 

- Za najdôležitejšie nástroje na uskutočnenie veľkých zmien jednoducho a za málo peňazí opýtaní považujú:

-       závesy, kuchynské textílie, koberce a poťahy, posteľné obliečky

 

Podľa prieskumu 88 % opýtaných zákazníkov potrebuje tipy a nápady, ako osviežiť
a vylepšiť svoj príbytok pomocou malých doplnkov s limitovaným rozpočtom. Tento výsledok ukazuje, že domov je v životoch ľudí veľmi dôležitý. Zároveň posilnil presvedčenie IKEA, že ponuka Jednoduchých zmien domácnosti sa v novom finančnom roku 2010 stretne s úspechom.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.