Zmeny v obľúbenom programe dm active beauty svet plný výhod |
||
Autor(ka) : Janka Dátum a čas : 2.11.2009 00:00 Kategória : Koktail WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
dm drogerie markt od októbra 2009 inovovala populárny zákaznícky program active beauty svet plný výhod. Starý model tohto programu umožňoval zákazníkom získať 10 % zľavu na nákup za 15 nazbieraných bodov, ktoré sa lepili na hraciu kartu. Od októbra budú papierová hracia karta a nalepovacie body nahradené modernou plastovou kartou s EAN kódom. | ||
dm drogerie markt od októbra 2009 inovovala populárny zákaznícky program active beauty svet plný výhod. Starý model tohto programu umožňoval zákazníkom získať 10 % zľavu na nákup za 15 nazbieraných bodov, ktoré sa lepili na hraciu kartu. Od októbra budú papierová hracia karta a nalepovacie body nahradené modernou plastovou kartou s EAN kódom. Nová zákaznícka karta prinesie okrem zvýšeného spotrebiteľského komfortu aj zlepšenie interaktivity a komunikácie so zákazníkom, rovnako ako aj množstvo ďalších výhod. Modernú tvár tohto inovovaného a obľúbeného zákazníckeho programu podporia aj imidžové terminály vo všetkých slovenských filiálkach dm drogerie markt. 10 % zľavu na celý nákup za 15 nazbieraných nálepiek pôvodného programu bolo možné uplatniť do Atraktívnejšie pravidlá a lepšie zľavy Novú kartu môže získať každý zákazník, ktorý dovŕšil vek 16 rokov a prihlásil sa do programu active beauty svet plný výhod. Touto kartou sa bude môcť preukázať pri každom nákupe, čím bude zbierať body na základe hodnoty jeho nákupu, pričom za 1,- € nákupu sa získava 1 bod. Na rozdiel od pôvodného programu bude body získavať aj pri nákupe, v rámci ktorého si uplatňuje jednotlivé zľavy, čo v starom modeli nebolo možné. Podľa počtu nazbieraných bodov môže zákazník získať až tri druhy knižiek (50-, 100- a 150-bodové), ktoré obsahujú poukážky na rôzne zľavy. Čím vyššia bude bodová hodnota knižky, tým väčšia bude i kvalita zliav. Napríklad súčasťou 150-bodovej zľavovej knižky budú poukážky na produktové zľavy v dm až 50 %, produktový žolík predstavujúci zľavu na ľubovoľný výrobok vo výške 25 %, poukážka na zľavu na ďalší nákup vo výške 15 % a kupón na zľavu na vybraný produkt či službu externého partnera. Bodové knižky budú vychádzať v novej sérii každé dva mesiace, vždy so zľavami na nové produkty tak z dm, ako aj od externých partnerov projektu. Zľavovú knižku získa zákazník pri pokladni na základe vytlačeného kupónu z terminálu, ktorý verifikuje jeho bodový status. Zákazníci môžu však využiť aj ďalšie benefity, a to uplatnenie zliav u vybraných zmluvných partnerov dm. Takýmto spôsobom bude možné získať na základe nazbieraných bodov atraktívne zľavy až do výšky Informácie o aktuálnom zozname poukážok a účasti externých partnerov v programe na dané obdobie získa zákazník na webovej stránke www.dm-drogeriemarkt.sk, prostredníctvom terminálov v predajniach, v Journali a v newsletteri, ktorý bude distribuovaný raz za dva mesiace. Cez webovú stránku alebo terminál je rovnako možné získať aj informácie o stave svojho bodového účtu. Body bude môcť zákazník zbierať nielen na Slovensku, ale aj v zahraničných predajniach dm, avšak uplatniť si ich bude môcť iba v ktorejkoľvek slovenskej filiálke dm. Ako začať využívať výhody? V každej filiálke dm bude od začiatku októbra umiestnený terminál, pri ktorom budú pripravené prihlasovacie formuláre. Po vyplnení požadovaných údajov ich zákazník jednoducho vhodí do označenej urny, ktorá bude v každej predajni dm. Maximálne do desiatich týždňov odo dňa prihlásenia príde zákazníkovi poštou jeho zákaznícka karta. Počas obdobia čakania na doručenie karty nebudú prihlásení ľudia ukrátení o zber bodov a uplatňovanie zliav, keďže im bude poskytnutá tzv. provizórna karta, ktorá bude súčasťou prihlasovacieho formulára a jej platnosť sa skončí vydaním riadnej plastovej EAN karty. Prihlásenie do programu a získanie novej zákazníckej dm active beauty karty bude možné, samozrejme, aj on-line (prostredníctvom terminálu alebo webovej stránky), čo navyše urýchli jej doručenie o niekoľko týždňov. Výhoda v on-line prihlasovaní je tá, že zákazník je do databázy zaevidovaný najneskôr do 48 hodín od registrácie a po tejto dobe môže používať všetky výhody aj na provizórnu kartu. V prípade papierovej formy registrácie je možné na provizórnu kartu ihneď iba zbierať body, avšak čerpanie výhod je podmienené registráciou zákazníka v databáze, čo môže na rozdiel od elektronickej formy prihlásenia trvať až niekoľko týždňov. Doplnkové karty Ku každej hlavnej zákazníckej karte môže zákazník požiadať ešte o vydanie štyroch doplnkových kariet, čo bude môcť urobiť iba prostredníctvom terminálu. Doplnkové karty majú formu príveskov na kľúče a ich význam spočíva najmä v tom, že s nimi môžu zbierať body na spoločné konto hlavnej karty aj ostatní členovia rodiny. Všetky zľavy a výhody bude možné čerpať aj na doplnkové karty, rovnako sa budú dať použiť aj na manipuláciu a tlač kupónov z terminálu. Najlepší zákazníci získajú doplnkové karty automaticky ako darček k narodeninám. Terminál Terminál, ktorý sa už od začiatku októbra stane štýlovou súčasťou každej slovenskej filiálky dm, bude predstavovať flexibilný zdroj informácií o programe active beauty svet plný výhod. Manipulácia s terminálom je jednoduchá a intuitívna. Terminál umožní zákazníkovi prihlásenie do systému, zmenu osobných údajov a bude aj skvelým informačným prostriedkom oznamujúcim aktuality o všetkých výhodách a zľavách v rámci celého programu. Najväčší význam terminálu však spočíva v tom, že to bude jediné miesto, z ktorého si bude môcť zákazník vytlačiť kupón reflektujúci jeho bodový stav, ktorý ho oprávni na uplatňovanie zliav a výhod. Nový komunikačný kanál so zákazníkom Registráciou a následným využívaním novej zákazníckej karty vznikne medzi zákazníkom a spoločnosťou dm drogerie markt nový, bližší vzťah i priestor na komunikáciu a odmenu vernosti. Registrovaní zákazníci budú pravidelne informovaní o novinkách a sortimente prostredníctvom poštových zásielok. Ich súčasťou bude vždy aj informačná brožúrka s tipmi a užitočnými informáciami k aktuálnej téme, ako aj darčekom vo forme 50 % zľavy na vybrané produkty. Zákazníci budú takisto dostávať aj elektronický newsletter poskytujúci informácie o aktuálnych akciách a novinkách v sortimente dm. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |