DOVE UVÁDZA NA TRH NOVÝ VÝROBOK PRE MUŽOV
Autor(ka) : Zuzana
Dátum a čas : 4.3.2010 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Značka Dove, ktorá spustila globálnu komunikáciu o skutočnej kráse, začína komunikovať s mužmi súčasne s uvedením Dove MEN+CARE – nového radu pre starostlivosť o pleť určeného mužom, ktorý pokožke poskytne dokonalú starostlivosť.

Značka Dove, ktorá spustila globálnu komunikáciu o skutočnej kráse, začína komunikovať s mužmi súčasne s uvedením Dove MEN+CARE – nového radu pre starostlivosť o pleť určeného mužom, ktorý pokožke poskytne dokonalú starostlivosť.

 

Značka Dove, ktorá je už tradične spojená s hydratáciou, predstavuje nový rad produktov pre mužov: Dove MEN+CARE. Produkty uvedené na slovenskom trhu zahŕňajú tri varianty sprchovacích gélov a šesť variantov antiperspirantov. Dove MEN+CARE pre osobnú hygienu zahŕňa osviežujúce sprchovacie gély s patentovanou technológiou MICROMOISTURE™.

 

Časť patentovaného zloženia MICROMOISTURE™ technológia bola vyvinutá expertmi na starostlivosť o pokožku, predovšetkým pre nový rad MEN+CARE. Klinicky overená štúdia preukázala schopnosť technológie pôsobiť proti vysúšaniu pokožky. MICROMOISTURE™ formula dodáva hydratačné kvapôčky priamo do povrchu pokožky, pričom nezanecháva pocit mastnoty. Dermatologicky testovaný rad Dove MEN+CARE s technológiou MICROMOISTURE™ poskytne pokožke dokonalú starostlivosť a dodá jej pocit sviežosti.

Dove MEN+CARE, antiperspirant určený mužom, s kombináciou účinných antiperspiračných zložiek a ¼ hydratačnej technológie poskytuje účinnú ochranu proti poteniu a zápachu, no zároveň zabraňuje podráždeniu pokožky.

Na podporu štartovacej kampane nového radu Dove MEN+CARE uskutočnila spoločnosť Dove celosvetový prieskum, na základe ktorého identifikovala špecifický náhľad na životnú cestu        a skúsenosti, ktorými pravý muž prechádza, aby dosiahol stav, keď sa vo svojej koži cíti dobre.

 

Muži na celom svete dávajú znamienko rovnosti skôr medzi „cítiť sa pohodlne vo svojej koži”    a sebauvedomením a istotou než zrelosťou. 58 % z opýtaných mužov si myslí, že cítiť sa dobre vo svojej koži znamená prijať sám seba. Tento výsledok je výrazne vysoký v Spojenom kráľovstve (75 %) a Kanade (70 %), zatiaľ čo v Brazílii je to menej ako 30 %. Čo sa týka slovenských mužov (250 opýtaných vo veku medzi 35 – 50, december 2009), základnými kameňmi stavu cítiť sa dobre vo svojej koži boli schopnosť nebrať sa príliš vážne (56 %)            a prijať sa (54 %) v tesnom závese s čestnosťou (45 %) a nezávislosťou (45 %).

 

83 % respondentov sa cítilo veľmi alebo tak trochu pohodlne vo svojej koži. Nemajú problém podeliť sa so svojou partnerkou o kúpeľňu (91 %), cvičiť v posilňovni (73 %) alebo byť videní     v plavkách (64 %). Dokonca polovica z nich sa cíti v pohode, aj keď ich niekto zazrie, ako kupujú ženské výrobky, ako sú napr. tampóny (55 %).

 

Čo sa týka každodenných situácií, väčšina opýtaných slovenských mužov sa cíti komfortne pri sledovaní romantického filmu (88 %), pri otázke na cestu (60 %), keď ich vidia tancovať na verejnosti (59 %) a dokonca aj pri skydivingu (58 %). Bozkávanie na verejnosti je v poriadku pre 74 % a väčšina nemá problém zvládnuť náročné situácie, ako sú napríklad dovolenka                 s priateľkinou rodinou, vyjadrenie a opätovanie pocitov alebo náhodné stretnutie s bývalou priateľkou.

 

Čo sa týka detí, väčšina opýtaných slovenských mužov tvrdí, že pri športovaní v pohode zvládajú prehru  so svojím dieťaťom (74 %), dobrovoľne sa zúčastňujú organizovania školských akcií (65 %) a bez problémov zvládajú aj výmenu plienok (58 %). Na druhej strane sa cítia veľmi nekomfortne pri rozhovoroch o sexe so svojím dieťaťom v pubertálnom veku (64 %) a zvládaní záchvatu zlosti svojho dieťaťa na verejnosti (94 %).

 

 „Dove je hrdý na svoj priekopnícky prístup k ženám a na záväzok rozšíriť definíciu krásy,” hovorí Tereza Adámková zo spoločnosti Dove. „Teraz už máme svieži a vtipný prístup aj           k mužom – berúc do úvahy/oceňujúc cestu, ktorou sa pravý muž vydal, aby sa stal tým, kým je, a cítil sa v tom dobre.”

 

Nový rad Dove MEN+CARE bol vyvinutý tak, aby umožnil mužom cítiť sa vo svojej koži dobre    a pohodlne, doslova, aby im umožnil byť tým, kým sú v reálnom živote.

 

 „Veľa produktov pre mužov nie je šetrných k pokožke alebo ju vysúšajú, čo si muži nesprávne vysvetľujú ako pôsobenie výrobku,” povedala Tereza Adámková. Nový rad Dove MEN+CARE bol navrhnutý tak, aby si muži vedeli zvoliť komfort spoločne so sviežosťou a účinkom, ktoré od výrobku pre starostlivosť o telo a antiperspirantu očakávajú.

 

Dove MEN+CARE produktový rad obsahuje:

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Sprchovací gél

- Dove MEN+CARE Extra Fresh Sprchovací gél

- Dove MEN+CARE Daily Purifying Sprchovací gél

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Antiperspirant dezodorant sprej

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Tuhý antiperspirant dezodorant

- Dove MEN+CARE Clean Comfort Guľôčkový antiperspirant

- Dove MEN+CARE Cool Fresh Antiperspirant dezodorant sprej

- Dove MEN+CARE Cool Fresh Guľôčkový antiperspirant

- Dove MEN+CARE Energising Spice Antiperspirant dezodorant sprej

 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.