Nový koncept realitou – obchodný dom už ako My Bratislava
Autor(ka) : Zuzana
Dátum a čas : 23.4.2010 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Rekonštrukcia obchodného domu Tesco na Kamennom námestí v Bratislave, ktorá prebiehala od konca leta minulého roku v dvoch fázach za plnej prevádzky, sa práve skončila. Nový koncept sa stal skutočnosťou a predstavuje ešte vyšší stupeň nákupného zážitku pod názvom My Bratislava ako súčasť obchodných domov Tesco. Obchod má úplne nové interiérové i predajné zariadenia, stovky nových luxusných i trendových značiek, mnohé exkluzívne v ponuke len tu, jednoduchšiu logistiku nakupovania a špičkový servis. Ide o obchod prvý svojho druhu na Slovensku. Obdobná premena prebehla len v susednom Česku, kde sú od vlani už dva rovnomenné obchodné domy My v Prahe a v Liberci.

Nový koncept realitou – obchodný dom už ako My Bratislava

Rekonštrukcia obchodného domu Tesco na Kamennom námestí v Bratislave, ktorá prebiehala od konca leta minulého roku v dvoch fázach za plnej prevádzky, sa práve skončila. Nový koncept sa stal skutočnosťou a predstavuje ešte vyšší stupeň nákupného zážitku pod názvom My Bratislava ako súčasť obchodných domov Tesco. Obchod má úplne nové interiérové i predajné zariadenia, stovky nových luxusných i trendových značiek, mnohé exkluzívne v ponuke len tu, jednoduchšiu logistiku nakupovania a  špičkový servis.  Ide o obchod prvý svojho druhu na Slovensku. Obdobná premena prebehla len v susednom Česku, kde sú od vlani  už dva rovnomenné obchodné domy My v Prahe a v Liberci.

Čo priniesla rekonštrukcia?

Rekonštrukcia, ktorej výsledkom je jednoduchší spôsob obsluhy  a jednotný pokladničný systém s možnosťou platiť za akýkoľvek tovar pri ktorejkoľvek pokladni v rámci celého obchodného domu, priniesla nové osvetlenie, novú podlahu, nové obchodné zariadenia a ešte väčšie veľkolepé priestory pre textil, obuv, kozmetiku, módne doplnky, elektroniku, hračky, knihy a ďalší sortiment. Zákazník dostáva možnosť prehľadného výberu a voľného pohybu po celom predajnom priestore „od pultu k pultu“ bez toho, aby musel prechádzať akoby z predajne do predajne.

Prečo pomenovanie My?

Nové meno obchodného domu My ávyslov „mai“ñ bolo vybrané tak, aby bolo výstižné, ľahko zapamätateľné, medzinárodné, ale tiež zrozumiteľné i pre slovenského zákazníka. Vyjadruje zmysel pre to, čo je „moje“, zvukovo je identické s jedným mesiacom v roku a posilňuje tiež identitu značky v spojení s „nami“, ktorí tu nájdu to, čo očakávajú“, povedal v tejto súvislosti Ing. Juraj Pajer,  riaditeľ obchodného domu My Bratislava.

Sortiment a služby v OD I

V budove s trojuholníkovým pôdorysom /OD I., budova so zvonkohrou/ nájdu zákazníci na prízemí exkluzívnu ponuku domácich potrieb, stolovania, porcelánu, skla a teflónových panvíc – rezonujú tu také značky ako  Brabantia, Brita, By Inspire, Kuchen Profi, Fissler, Green Pan, Guzzini, Leonardo, Maxwell Williams, Montana a ďalšie, ďalej  bytového textilu, darčekových balíčkov, kníh a papiernictva. Na 1. poschodí je formálne  a voľno-časové oblečenie, spodná bielizeň, obuv a na 2. poschodí je svet pre najmenších – od oblečenia /novinkou je napríklad značka Bear Paw/ až po hračky /nové značky sú napríklad Schleich, Russ, Click, Mega Block, Ks-Kids, Lamze a ďalšie/. Na druhom poschodí je aj oddelenie elektroniky, domácej techniky a športu.

Mnohé značky v sortimente obchodného domu  My  sú na slovenskom trhu predstavené vôbec po prvý raz. Medzi ne patrí napríklad Cortefiel a Trucco zo Španielska, Simon Carter, Full Circle a Sonneti z Veľkej Británie. Nové značky spodnej bielizne  predstavuje napríklad Maidenform z USA a Women´ secret zo Španielska. Novinky predstavujú aj značky Hannah, Alpine Pro, Pierre Cardin, Mason Scotch a ďalšie.

Sortiment a služby v OD II

Na 1. poschodí budovy s obdĺžnikovým  pôdorysom /OD II. budova bližšie k Špitálskej ul./ je mladá móda, o. i. exkluzívne značky pre Tesco - Cherokee a F&F, na prízemí je kozmetika so svetovými značkami starostlivosti o pleť a telo ako Lancome, Giorgio Armani, Biotherm, Clarins, ďalej oddelenia minútka, časopisy, ostrov kvetov, bižutéria, módne doplnky ako napríklad  kabelky, ale aj ponuka zlata a striebra, čo je návrat k sortimentu, ktorý sa kedysi v tomto obchode predával. Lekáreň spolu s Očnou optikou predstavuje nové spojenie žiadaných služieb na jednom mieste, so širokou ponukou - od cenovo výhodných až po značkové výrobky a s odbornou starostlivosťou ako je vyšetrenie zraku odborným lekárom zadarmo. 

Služby, služby,...

Obchodný dom si zachoval svoju širokú ponuku služieb – opravu hodín, opravu obuvi, úpravu odevov, kľúčovú službu, fotoslužbu, finančné služby, odvoz tovaru a dve kaviarne. Rekonštrukciou prešli aj verejné toalety ako aj zázemie pre zamestnancov. V suteréne sa nachádza veľká predajňa potravín, ktorá už prešla rekonštrukciou a ponesie si doterajší názov Tesco.

Zipp a Fitch…

Rekonštrukciu obchodné domu realizoval víťaz výberového konania firma Zipp, ktorá zvolila veľmi výhodný spôsob prestavby z hľadiska zákazníkov -  vnútorný priestor sa rekonštruoval po častiach, ktoré boli hermeticky uzatvorené a postupne sa odhaľovali pred ich zrakmi. Zákazníci mohli po celý čas premien pohodlne  nakupovať. Vynovené sú aj vonkajšie priestory obchodu. Studio Fitch vypracovalo jednoduchý a pritom unikátny systém členenia, usporiadania a farebného značenia jednotlivých oddelení. Dizajn interiéru je postavený na veľkej šírke ponúkaných značiek, zároveň im však dáva priestor na ich individuálnu prezentáciu.

Informácie v skratke:

Ö         Nový koncept obchodných domov na Slovensku po sa prvý raz uskutočnil v obchodnom dome na Kamennom námestí v Bratislave a odteraz ponesie názov Obchodný dom My Bratislava

Ö         OD My Bratislava prináša obchodné prostredie na svetovej úrovni, široký sortiment nových luxusných i maloobchodných značiek a jednotný pokladničný systém

Ö         Novinkou je  koncept  lekárne s optikou

Ö         V ponuke je 98 nových textilných značiek -19 dámskych značiek /z toho 6 formálnych + 13 trendy/,15 pánskych trendových značiek, 7 športových značiek unisex, 14 detských značiek, 11 značiek topánok, 13 značiek s doplnkami, 19 značiek spodnej bielizne.

Ö         Vďaka novému konceptu sa v OD vytvorilo 80 nových pracovných pozícií.  Zamestnanci prešli špeciálnymi školeniami a tréningami  napríklad pre oblasť značiek, produktov, tovaroznalectva. Vytvorila sa dokonca nová pozícia - špecialista pre textilné značky

Ö         Celkovo pracuje v OD 370 zamestnancov, predajná plocha sa rekonštrukciou zväčšila o 300 m2 na 12 300 m2, z toho predajná plocha pre textil  na 1. posch. OD I a OD II predstavuje 4 000 m2

Ö         Zvonkohra aj naďalej zvýrazňuje unikátnosť obchodného domu My Bratislava



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.