Príbeh značky Ice-Watch. Módne belgické hodinky Ice-Watch idú na dračku. |
||
Autor(ka) : Zuzana Dátum a čas : 25.6.2010 00:00 Kategória : Móda WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Vyrábajú sa vo všetkých farbách a majú vyhovieť každému vkusu. Ice-Watch sú hodinky našej doby. | ||
Vyrábajú sa vo všetkých farbách a majú vyhovieť každému vkusu. Ice-Watch sú hodinky našej doby.
Ako náhle si jasne stanovil metódu, musel taktiež dokázať jej životaschopnosť. A podarilo sa mu to: 218 modelov, 21 kolekcií od návrhárov, špeciálne balenie a krabičky, ktoré sa hodia ku značke a ktoré zaujmú vlastníkov „hodiniek, s ktorými je treba byť videný“. Snažili sa o to i ostatní pred ním, nikto ale takého úspechu nedosiahol. Už v 60. a 70. rokoch značky ako Lip a Kelton spopularizovali farebné, plastové hodinky. O tridsať rokov neskôr idú hodinky Ice-Watch rovnakou cestou a s využitím silikónu a polykarbonátu sa snažia vyhovieť modernému vkusu a životným štýlom. CIEĽ PREDAŤ MILIÓN KUSOV V ROKU 2010
„Všetko pramení z jediného postrehu,“ zveruje sa Lutgen. „Zmena je spoločenská hodnota. Ľudia chcú najnovší model. Stali sa z nich kočovníci. Naše hodinky sa týmto trendom riadia. Spĺňajú kritériá impulzívneho nákupu.“ Hodinky, ktoré sú prevedené v žiarivých farbách a, úprimne povedané, sú celkom podobné hodinkám Swatch, ťažia z premyslenej podpory: boli vystavene na bazilejskom veľtrhu, ktorý je Mekkou svetového hodinárskeho priemyslu; stojí za nimi dôkladný marketing; a majú atraktívnu identitu. „Vynikajú i vďaka modernému designu,“ tvrdí ich tvorca. Starostlivo sa zaoberal receptom na úspech a kolekcie navrhoval po svojom. „Oproti hodinkám Swatch sa my riadime módou, nie udalosťami. Napríklad nenavrhujeme hodinky pre olympijské hry ani nový model 007.“ Lutgen pochopil, že dobrá reklama a propagácia sú v skutočnosti rovnako dôležité ako know-how: O hodinkách Ice-Watch sa často píše v módnych časopisoch a DJ David Guetta mal tieto hodinky vo svojom najnovšom videoklipe. A značka sa chystá ponúknuť ešte viac možností, pokiaľ ide o modely hodiniek a akcie. Na rok 2010 bolo ohlásené uvedenie modelu Ice-Swiss, čo budú luxusnejšie hodinky vyrobené vo Švajčiarsku, a taktiež modelov Ice-Kids a Small. Najväčší rozruch je samozrejme okolo Ice-Clubu – globálnej akcie zameranej na propagáciu image značky. Pre rok 2010 je stanovený ciel dosiahnuť predaja jedného milióna kusov. „Trh sa dvíha“, poznamenáva Lutgen. „Zo začiatku boli obchody neisté; predajcovia hovorili o finančnej kríze. A trh s hodinkami je navyše veľmi konzervatívny. Teraz nám ale už ľudia volajú! Napríklad v Galeries Lafayette postavili veľmi výrazný stojan.“ Hodinky Ice-Watch majú pred sebou podľa všetkého skvelú budúcnosť, teda pokiaľ neskončia ako iba prelietavý módny hit. V každom prípade majú výhodu v nasadení a vášni svojho tvorcu. „Hodinky som mal vždy mal rád,“ priznáva Lutgen. „Vyžadujú neuveriteľnú pozornosť k detailom. Sú to umelecké diela. To, že v hodinárstve podnikám, je pre mňa splnený sen.“ Sám nosí ambiciózny, napriek tomu však skromný, jednoduchý, biely model za 59 euro. Dokonalé hodinky pre našu dobu. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |