Prvý rýdzo Česko-Slovenský nástroj na monitorovanie sociálnych sietí, blogov a diskusií: Ataxo Social Insider |
||
Autor(ka) : Peter Dátum a čas : 9.12.2010 00:00 Kategória : Štýl WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Spoločnosť Ataxo Interactive spustila v septembri jedinečný nástroj, ktorý umožňuje firmám efektívne monitorovať český a slovenský internet. Ataxo Social Insider tak dodá informácie z tisícok blogov, príspevkov z Twitteru, z desiatok miliónov statusov na Facebooku a diskusných príspevkov na českých a slovenských weboch. Vďaka tomu tak môžu firmy jednoducho a presne zistiť, o čom sa Česi a Slováci na internete bavia. | ||
Spoločnosť Ataxo Interactive spustila v septembri jedinečný nástroj, ktorý umožňuje firmám efektívne monitorovať český a slovenský internet. Ataxo Social Insider tak dodá informácie z tisícok blogov, príspevkov z Twitteru, z desiatok miliónov statusov na Facebooku a diskusných príspevkov na českých a slovenských weboch. Vďaka tomu tak môžu firmy jednoducho a presne zistiť, o čom sa Česi a Slováci na internete bavia. "V porovnaní s dostupnými nástrojmi monitorovania je Ataxo Social Insider jedinečný najmä preto, že ide o pôvodné české a slovenské riešenie. Je teda plne orientovaný pre potreby českého a slovenského internetu - či už ide o skloňovanie, diakritiku alebo nadviazanie relevantných českých a slovenských zdrojov. Slovenským firmám sme tak otvorili úplne nové možnosti, ako získavať informácie, " Väčšina firiem pravidelne využíva monitoring médií, ľudia sa dnes však najčastejšie zverujú na Facebooku, Twitteri či v diskusiách pod článkami, odkiaľ však do teraz nebolo možné jednoducho získavať informácie. "Internet dal každému možnosť stať sa autorom a zdieľať informácie s ostatnými. Ľudia sa na internete samozrejme bavia aj o značkách alebo produktoch, takže pre firmy sú to nesmierne cenné a dosiaľ málo využívané zdroje, "vysvetlil odborník na digitálne PR Rostislav Stary z agentúry PR.Konektor. Služba Ataxo Social Insider monitoruje ako obľúbené medzinárodné sociálne siete Facebook, Twitter alebo Youtube, tak i lokálne - napríklad profil.pokec.sk. Samozrejmosťou je aj sledovanie českých a slovenských blogov (či už sú na celosvetových serveroch ako blogspot.com alebo wordpress.org alebo na českých a slovenských serveroch) a online diskusií pod článkami na mediálnych serveroch ako sme.sk, hnonline.sk, etrend.sk, ale aj relevantných oborových weboch ako strategie.sk a desiatok ďalších. Čo všetko získa klient s Ataxo Social Insider Klient si sám vyberie kľúčové slová, ktoré bude program monitorovať. V prehľadnom webovom rozhraní sa potom objavia nájdené zmienky spolu s informáciami o zdroji, odkaz atď. Výsledky pre jednotlivé kľúčové slová sú k dispozícii aj v grafoch. Klienti tak môžu sledovať diskusie o svojich produktoch, monitorovať konkurenciu alebo analyzovať vplyv kampaní. K dispozícii sú dve verzie služby. Standard za 380 EUR/mesiac k umožňuje výber 30 kľúčových slov, u ktorých prebieha aktualizácia monitoringu každé štyri hodiny. Verzia Advanced za 750 EUR/mesiac ponúka výber 100 kľúčových slov, ktoré sa aktualizujú každú hodinu. Navyše je možné aj individuálne navrhnúť verzie šité na mieru. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |