s.he stylezone v novom šate
Autor(ka) : Monika
Dátum a čas : 19.7.2011 00:00
Kategória : Krása
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Kvadratická, trendová a zarážajúco pestrá – taká je vlastná značka spoločnosti dm drogerie markt s.he stylezone s novým, kompletne prepracovaným vzhľadom a tvarom produktov, ktoré nájdete od konca mája vo všetkých predajniach dm na Slovensku. Je pestrejšia, hranatejšia a bohatšia ako kedykoľvek predtým. Jej jedinečný dizajnový koncept láka na kreatívny styling a hravé skladanie, a to za veľmi prijateľné ceny.

Kvadratická, trendová a zarážajúco pestrá – taká je vlastná značka spoločnosti dm drogerie markt s.he stylezone s novým, kompletne prepracovaným vzhľadom a tvarom produktov, ktoré nájdete od konca mája vo všetkých predajniach dm na Slovensku. Je pestrejšia, hranatejšia a bohatšia ako kedykoľvek predtým. Jej jedinečný dizajnový koncept láka na kreatívny styling a hravé skladanie, a to za veľmi prijateľné ceny.

V novom s.he sortimente s celkovo 292 výrobkami, z ktorých je 51 noviniek, nájdete napríklad 58 rôznych lakov na nechty, 16 produktov na ošetrenie nechtov, 32 rúžov, 25 leskov na pery, 39 očných tieňov či až 30 ceruziek na oči. S takouto širokou ponukou má s.he stylezone veľký potenciál stať sa novou najlepšou priateľkou pre kozmetický kufrík či kabelku.

S inovatívnym dizajnovým konceptom prezentuje s.he stylezone produkty v novom šate. Ako značka pre mladých stavia na ich vlastné trendy, a to od oblasti dekoratívnej kozmetiky, cez starostlivosť o nechty, kozmetické doplnky až po vlasové a módne ozdoby.

„Produkty s.he stylezone presvedčia už len samotným konceptom. Popri inovatívnom dizajne sa značka diferencuje rýchlym presadením aktuálnych trendov a presviedča jedinečnou farebnou kompetenciou, ako aj nesmiernou rozmanitosťou a hĺbkou sortimentu,“ povedala Nicol Noseková, vedúca oddelenia marketingu dm drogerie markt.

 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.