New Yorker prichádza s novou podobou svojho módneho blogu WhatsTrend! |
|||
Autor(ka) : Petra Dátum a čas : 19.8.2011 00:00 Kategória : Móda WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
|||
Blog spoločnosti New Yorker WhatsTrend sa predstavil v úplne novom dizajne | |||
Blog spoločnosti New Yorker WhatsTrend sa predstavil v úplne novom dizajne V rámci stratégie budovania imidžu spoločnosti New Yorker bol v novom dizajne spustený jej blog WhatsTrend. Prostredníctvom blogu sa New Yorker zapája do národnej a medzinárodnej bloggovej scény, pričom predstavuje jedinečný zdroj informácií pre milovníkov módy. Nový dizajn, noví bloggeri, nové ciele! Svoje postrehy o móde z každodenného života, cestovania alebo z rôznych spoločenských udalostí bude na blogu WhatsTrend prezentovať sedem bloggerov známych z medzinárodnej bloggovej scény – napríklad Anjelica z Mode Junkie alebo Ivelina z FriChic, ako aj mnohí hosťujúci bloggeri. Zatiaľ čo starý blog vytvárali nespočetní prispievatelia z veľkých miest krajín celého sveta, nový blog bude mať celkom inú funkciu. Vychádzajúc z politiky spoločnosti New Yorker, úlohou bloggerov bude prichádzať s novými módnymi inšpiráciami v podobe trendy modelov a ich osobnými skúsenosťami a dojmami. Dizajn vynoveného blogu bude oveľa jednoduchší. Nový blog má byť inovatívny a navzájom prepojiť témy ako „móda pre mladých ľudí“ a „zábava“. Preto by sa bloggeri mali v budúcnosti zapojiť do rôznych aktivít a akcií spoločnosti New Yorker. Na www.whatstrend.com môžu milovníci módy, fanúšikovia a zákazníci spoločnosti New Yorker sledovať módne trendy tak, ako ich odporúča hlavný tím bloggerov. „Zábava a móda tvoria pre mladú spoločnosť, akou je New Yorker, nerozlučnú dvojicu. Je pre nás potešením, že môžeme spolupracovať s prominentnými bloggermi, prostredníctvom ktorých ponúkneme našim zákazníkom exkluzívny náhľad do sveta módnych trendov,“ hovorí Volker Putzmann, marketingový riaditeľ spoločnosti New Yorker. New Yorker patrí so svojimi 865 predajňami v 32 krajinách k lídrom na trhu s módou pre mladých v Európe. Svojej cieľovej skupine 12-39 rokov ponúka aktuálne a trendy kolekcie za atraktívne ceny. Sortiment sa skladá z vlastných značiek: fishbone, fishbone sister (športová & street wear), amisu (ženská elegantná móda), smog (trendy ležérna pánska móda) a censored (spodná bielizeň a plavky). New Yorker, spoločnosť so sídlom v nemeckom Braunschweigu, uzavrela fiškálny rok 2010 s obratom okolo 1,7 miliardy EUR. Podľa ekonomických odhadov by mal rast firmy pokračovať aj v roku 2011 – očakáva sa, že viac ako 850 obchodov vytvorí obrat blížiaci sa 1,9 miliardy EUR. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |