New Yorker prichádza s novou podobou svojho módneho blogu WhatsTrend!
Autor(ka) : Petra
Dátum a čas : 19.8.2011 00:00
Kategória : Móda
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Blog spoločnosti New Yorker WhatsTrend sa predstavil v úplne novom dizajne

Blog spoločnosti New Yorker WhatsTrend sa predstavil v úplne novom dizajne

 

V rámci stratégie budovania imidžu spoločnosti New Yorker bol v novom dizajne spustený jej blog WhatsTrend. Prostredníctvom blogu sa New Yorker zapája do národnej a medzinárodnej bloggovej scény, pričom predstavuje jedinečný zdroj informácií pre milovníkov módy.

 

Nový dizajn, noví bloggeri, nové ciele! Svoje postrehy o móde z každodenného života, cestovania alebo z rôznych spoločenských udalostí bude na blogu WhatsTrend prezentovať sedem bloggerov známych z medzinárodnej bloggovej scény – napríklad Anjelica z Mode Junkie alebo Ivelina z FriChic, ako aj mnohí hosťujúci bloggeri. Zatiaľ čo starý blog vytvárali nespočetní prispievatelia z veľkých miest krajín celého sveta, nový blog bude mať celkom inú funkciu.

 

Vychádzajúc z politiky spoločnosti New Yorker, úlohou bloggerov bude prichádzať s novými módnymi inšpiráciami v podobe trendy modelov a ich osobnými skúsenosťami a dojmami. Dizajn vynoveného blogu bude oveľa jednoduchší.

 

Nový blog má byť inovatívny a navzájom prepojiť témy ako „móda pre mladých ľudí“ a „zábava“. Preto by sa bloggeri mali v budúcnosti zapojiť do rôznych aktivít a akcií spoločnosti New Yorker.

 

Na www.whatstrend.com môžu milovníci módy, fanúšikovia a zákazníci spoločnosti New Yorker sledovať módne trendy tak, ako ich odporúča hlavný tím bloggerov.

 

„Zábava a móda tvoria pre mladú spoločnosť, akou je New Yorker, nerozlučnú dvojicu. Je pre nás potešením, že môžeme spolupracovať s prominentnými bloggermi, prostredníctvom ktorých ponúkneme našim zákazníkom exkluzívny náhľad do sveta módnych trendov,“ hovorí Volker Putzmann, marketingový riaditeľ spoločnosti New Yorker.

 

 

New Yorker patrí so svojimi 865 predajňami v 32 krajinách k lídrom na trhu s módou pre mladých v Európe. Svojej cieľovej skupine 12-39 rokov ponúka aktuálne a trendy kolekcie za atraktívne ceny. Sortiment sa skladá z vlastných značiek: fishbone, fishbone sister (športová & street wear), amisu (ženská elegantná móda), smog (trendy ležérna pánska móda) a censored (spodná bielizeň a plavky). New Yorker, spoločnosť so sídlom v nemeckom Braunschweigu, uzavrela fiškálny rok 2010 s obratom okolo 1,7 miliardy EUR. Podľa ekonomických odhadov by mal rast firmy pokračovať aj v roku 2011 – očakáva sa, že viac ako 850 obchodov vytvorí obrat blížiaci sa 1,9 miliardy EUR.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.