Slovenské ženy majú dobré povedomie o 3D technológiách, Pranie bielizne je považované za najviac inovatívnu oblasť
Autor(ka) : Veronika
Dátum a čas : 21.10.2011 02:35
Kategória : Štýl
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Podľa štúdie, ktorú realizovala spoločnosť pre výskum trhu Focus pre značku Ariel majú slovenské ženy veľký záujem o vylepšovanie svojich domácností za pomoci nových a inovatívnych metód. Prieskum tiež ukázal, že priemerná žena na Slovensku neustále túži zlepšovať svoje vedomosti a znalosti z oblasti nových technológii pre domácnosť a pranie považuje za najviac inovatívnu oblasť. Najnovší prací prostriedok značky Ariel s 3D aktívnymi zložkami bol vytvorený práve pre ňu.

Podľa štúdie, ktorú realizovala spoločnosť pre výskum trhu Focus pre značku Ariel majú slovenské ženy veľký záujem o vylepšovanie svojich domácností za pomoci nových a inovatívnych metód. Prieskum tiež ukázal, že priemerná žena na Slovensku neustále túži zlepšovať svoje vedomosti a znalosti z oblasti nových technológii pre domácnosť a pranie považuje za najviac inovatívnu oblasť.  Najnovší prací prostriedok značky Ariel s 3D  aktívnymi zložkami bol vytvorený  práve pre ňu.

Štúdia, zameraná na postoj k inováciám v domácnosti,  sa uskutočnil na vzorke žien vo veku 18-49 rokov, ktoré žijú v domácnosti s deťmi mladšími ako 18 rokov a aspoň z 50-tich % spolurozhodujú o otázkach jej vedenia. Štúdia ukázala, že veľká časť slovenských žien sa zaujíma o technológie a zlepšenia pre svoju domácnosť. Viac ako polovica žien – až 62 %, pozná vodné čistiace systémy a viac ako jedna tretina vie, alebo už aspoň niekedy počula o klimatizácii, filtrujúcej peľ. Prekvapením výskumu bolo zistenie, že už 27 % žien počulo o molekulárnej gastronómii, no len 2 % ju aj vyskúšali. Slovenské gazdinky sú zbehlé a zaujímajú sa aj o nové technológie, ktoré v minulosti nepatrili práve k tým domácim. Až 93 % pozná 3D kino a 48 % má s ním aj reálnu skúsenosť. Praktické rady si viac ako polovica žien hľadá na internete (53 %) a až potom v časopisoch, alebo sa opýta svojich známych a príbuzných.

Dôležitým záverom štúdie je, že veľká časť opýtaných žien cíti neustálu potrebu vývoja technológií v domácnosti, ktoré by im uľahčili život. Pritom väčšina z nich považovala pranie bielizne za inovatívnu oblasť v rámci domácich prác. Viac ako polovica opýtaných – 59 %, sa chce naďalej vzdelávať aj v tejto oblasti a sú otvorené ďalším novinkám, ktoré im pomôžu dosiahnuť dokonale čisté oblečenie pre ich rodiny.

Slovenské ženy majú teraz šancu vyskúšať najnovšiu inováciu v oblasti prania – Ariel 3D Actives. Výskumní pracovníci značky Ariel pomocou využitia 3D technológie zistili, že rôzne škvrny majú odlišné vlastnosti. Cieľom výskumu bolo vyvinúť nové zloženie, ktoré pomôže odstrániť doposiaľ neodstrániteľné škvrny. Tie neostávajú len na povrchu látky, ale prenikajú hlboko do vlákien.  Vlákna a aktívne čistiace zložky majú väčšinou negatívny náboj, preto sa vzájomne odpudzujú.  Táto odpudivá sila obmedzuje prienik  čistiacich zložiek medzi vlákna, čoho následkom je oslabený čistiaci  účinok. Jedinečné zloženie nového Arielu 3D Actives pomáha vďaka inteligentnej kombinácii zložiek túto odpudivú silu prekonať, čím umožňuje praciemu prostriedku preniknúť hlboko do vlákna a pri každom praní prináša vynikajúce hĺbkové čistenie. Výsledkom je potom skutočne čisté oblečenie, ktoré poteší nie len vás, ale aj celú vašu rodinu.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.