Vitajte v zážitkovej predajni „Svet kávy a čaju“
Autor(ka) : Lenka
Dátum a čas : 9.12.2011 16:28
Kategória : Výživa
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

“Pijeme čaj, aby sme zabudli na rámus tohto sveta“ Tchien I-cheng. Práve toto čaro okamihu pri šálke čaju či kávy bolo hlavnou inšpiráciou tvorcu jedinečného konceptu prepojenia podnikovej predajne so zážitkovou formou predaja týchto obľúbených nápojov. „Svet kávy a čaju“, to je miesto, kde si môžete vybrať z vyše 150 druhov čajov značiek MISTRAL, Popradský a Popradskej kávy. Jedinečnou špecialitou je ponuka najčerstvejšej kávy priamo z dennej produkcie, ktorú Vám namelú priamo v predajni a o chvíľu už môžete doma rozjímať pri voňavej šálke.

“Pijeme čaj, aby sme zabudli na rámus tohto sveta“ Tchien I-cheng. Práve toto čaro okamihu pri šálke čaju či kávy bolo hlavnou inšpiráciou tvorcu jedinečného konceptu prepojenia podnikovej predajne so zážitkovou formou predaja týchto obľúbených nápojov. „Svet kávy a čaju“, to je miesto, kde si môžete vybrať z vyše 150 druhov čajov značiek MISTRAL, Popradský a Popradskej kávy. Jedinečnou špecialitou je ponuka najčerstvejšej kávy priamo z dennej produkcie, ktorú Vám namelú priamo v predajni a o chvíľu už môžete doma rozjímať pri voňavej šálke.

 

Okrem obľúbených produktov na Vás čaká, množstvo zaujímavých akcií, darčekové balenia čajov a špeciálne vyškolený personál ochotný vždy poradiť. Predajňa má i svoju vlastnú stránku www.svetkavyacaju.sk, kde  zákazníci nájdu ďalšie informácie a akcie.

 

 „Našim cieľom je priniesť spotrebiteľovi iný rozmer nákupu. Vytvorili sme preto miesto, kde si každý  bude môcť pozrieť, ovoňať, ochutnať a kúpiť celé naše portfólio produktov na jednom mieste a oddýchne si  od bežného zhonu v príjemnej atmosfére. Zážitok, to je to pravé, čo chceme našim zákazníkom ponúknuť.“ hovorí Ing. Viliam Matušek, marketingový riaditeľ, Baliarne obchodu, a.s. Poprad.

 

 

Design podľa brand manuálu

Pri tvorbe podnikovej predajne výrobca nenechal nič na náhodu. Celý dizajn predajne je navrhnutý architektom tak, aby identicky odrážal charakter všetkých troch značiek sortimentu kávy a čaju a zároveň aby vytváral atmosféru oddychu a relaxu. Na mieru navrhnuté vitríny, osvetlenie, vitráže s motívom čajových lístkov, to všetko sa nesie v dvoch farbách. Hnedá farba symbolizuje kávu a zelená čaj. Pre skutočný zážitok návštevníkov dotvárajú atmosféru citáty na tému káva a čaj, rozmiestnené v priestore.

 

 

Edukácia spotrebiteľa zážitkovou formou

„Čaj a káva sú dnes obľúbeným pôžitkom väčšiny ľudí. Preto si zákazníci môžu u nás v predajni vychutnať presso pripravené z čerstvej kávy práve upraženej priamo z dennej výroby.“ láka na špecialitu predajne marketingový riaditeľ Viliam Matušek. Pre milovníkov čaju bude pravidelne v ponuke zdarma ochutnávka  jedného vybraného čaju značiek Mistral a Popradský. Súčasťou predajne je aj priestor, ktorý zákazníkom poodhalí  históriu firmy, umenie starých majstrov pražičov a čajových expertov. Návštevníci si môžu prezrieť edukatívne videá o pestovaní a spracovaní kávy a čaju vo svete. Zaujímavosťou je výstava výrobkov z minulosti ako napríklad „tuzexové“ kávy, či pôvodné zmesi čajov, ktoré sa vyrábali ešte v roku 1955. Súčasťou výstavy je aj možnosť pozrieť si kávové zrná z rôznych pestovateľských oblastí vo svete. Taktiež špeciálne školený personál bude pripravený nielen odborne poradiť pri nákupe, ale aj odpovedať na prípadné otázky zákazníkov z oblasti kávy a čaju.

 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.