Pravidelné nakupovanie by mohlo mužov stáť život. |
||
Autor(ka) : Jana Osuska Dátum a čas : 1.6.2000 10:52 Kategória : Koktail WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Svetové výskumy sa už dávno zhodli v tom, že pravidelné nakupovanie by mohlo mužov stáť život. Ak teda chcete ušetriť život vášho spoluživiteľa , čítajte pozorne ďalej. Obchodníci už vymysleli na internete “obchod ako naozaj”, ktorý nás ženy uspokojí a mužov ... | ||
Svetové výskumy sa už dávno zhodli v tom, že pravidelné nakupovanie by mohlo mužov stáť život. Ak teda chcete ušetriť život vášho spoluživiteľa , čítajte pozorne ďalej. Obchodníci už vymysleli na internete “obchod ako naozaj”, ktorý nás ženy uspokojí a mužov neoberie o čas, iba o peniaze.. Vedci z univerzity v nemeckom Ulme mysleli určite aj na ostatných zaneprázdnených podnikateľov, keď vyvinuli nový softvér Tterra. Je to revolúcia v internetovom obchode. S jeho pomocou zákazníci a predavači v elektronickom obchode môžu vidieť a viesť spolu dialóg prostredníctvom klávesnice. Predavač má možnosť osobne pozdraviť každého záujemcu, ktorý navštívi stránku obchodu, a opýtať sa na jeho želania. Návštevník si môže najprv ”mlčky” prezerať ponukové stránky a osloviť predavača, až keď prejaví záujem o bližšie informácie. A čo je najdôležitejšie, s Tterrou si môžete pokojne poklebetiť aj s ostatnými zákazníkmi a tak si vymieňať skúsenosti z nákupov. A čo je najúžasnejšie inštalácia softvéru je jednoduchá a finančne nenáročná. Ten, komu sa nechce čakať, kým jeho obľúbený elektronický obchod nabehne na bázu TTerra, si môže z internetu stiahnuť na vlastný počítač používateľský softvér LLuna, ktorý mu umožní vidieť všetkých ostatných zákazníkov používajúcich túto technológiu. O stupni zviditeľnenia pritom rozhoduje každý sám. Zverejniť môže prezývku, fotografiu alebo aj živé video. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |