V najnovšej bondovke si 007 vychutná Heineken |
||
Autor(ka) : Peter Dátum a čas : 26.10.2012 00:00 Kategória : Koktail WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Svetoznámy agent britskej tajnej služby James Bond chce aj v najnovšom príbehu len to najlepšie. V bondovke s názvom SKYFALL, ktorá sa začne premietať v našich kinách už od 26. októbra 2012, si James Bond vychutná prémiové pivo Heineken. Pre najlepšieho agenta všetkých čias je Heineken ako unikátna a jedinečná svetová značka piva prirodzenou voľbou. Partnerstvo značky Heineken s príbehmi neohroziteľného agenta 007 sa tak dočká už pätnásteho roku úspešnej spolupráce. | ||
Svetoznámy agent britskej tajnej služby James Bond chce aj v najnovšom príbehu len to najlepšie. V bondovke s názvom SKYFALL, ktorá sa začne premietať v našich kinách už od 26. októbra 2012, si James Bond vychutná prémiové pivo Heineken. Pre najlepšieho agenta všetkých čias je Heineken ako unikátna a jedinečná svetová značka piva prirodzenou voľbou. Partnerstvo značky Heineken s príbehmi neohroziteľného agenta 007 sa tak dočká už pätnásteho roku úspešnej spolupráce. James Bond má s Heinekenom spoločné naozaj veľa. Obe značky majú na svete milióny fanúšikov, obe značky sú zároveň ikonou, jedna vo svete filmu a druhá vo svete pív. Prirodzené spojenie Jamesa Bonda a Heinekenu teda stojí na spoločných hodnotách ako svetovosť, kultovosť a prémiovosť a práve tieto hodnoty vytvárajú silné partnerstvo. Horúca filmová novinka je už šiestou „bondovkou“ po sebe, v ktorej je značka Heineken partnerom neuveriteľných príbehov tajného agenta 007. Značky previazali svoje spojenie už v roku 1997 filmom Zajtrajšok nikdy nezomiera (Tomorrow Never Dies), potom nasledovali filmy Jeden svet nestačí (The World is Not Enough), Dnes neumieraj (Die Another Day) a Casino Royale (Casino Royale). V roku 2008 bol Heineken partnerom filmu Quantum of Solace (Quantum of Solace). Spojenie medzinárodných prémiových značiek Heineken a James Bond podporuje aj globálna komunikačná kampaň vo vyše 34 krajinách sveta. Uvedeniu premiéry SKYFALL predchádzal napínavý televízny spot, ktorý diváci môžu vidieť od začiatku októbra aj v slovenských televíziách. Po prvý krát sa v ňom objavil aj samotný James Bond v podaní herca Davida Craiga. Po jeho boku si v reklamnej kampani značky Heineken zahrala aj krásna herečka Berenice Marlohe, ktorá v 23. príbehu o nestarnúcom agentovi 007 stvárňuje Bondovo dievča. S premiérou SKYFALL prináša značka Heineken svojím slovenským fanúšikom viacero noviniek. Vďaka exkluzívnemu partnerstvu Jamesa Bonda a piva Heineken môžu spotrebitelia nájsť vo vybraných obchodoch multipack 5 plechoviek piva Heineken so štýlovými okuliarmi Jamesa Bonda či obľúbené pivo v atraktívnej litrovej fľaši v darčekovom balení. Prémiové spojenie dvoch značiek môžu tiež osláviť vo vybraných kluboch limitovanou edíciou Heineken STR bottle, ktorá zaujme unikátnym 007 dizajnom s UV efektom. Heineken si navyše pripravil pre svojich spotrebiteľov aj exkluzívne večery v štýle nebezpečne dobrej party. Počas misií James Bond night sa hostia vo vybraných podnikoch v piatich mestách na Slovensku môžu na noc premeniť na tajných agentov a získať skvelé darčeky. V spoločnosti prémiového piva Heineken zažijú večer plný prekvapení. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |