Výherkyňa súťaže o najvernejšieho zákazníka Polus City Center za rok 2012 sa už vozí v novom aute. |
||
Autor(ka) : Peter Dátum a čas : 2.3.2013 00:00 Kategória : Koktail WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Od marca do konca decembra 2012 prebiehala súťaž o najvernejšieho zákazníka v bratislavskom nákupnom centre Polus. Stačilo zbierať body na vernostnú kartu Polus Klubu a využívať jej výhody ako napr. zľavy, pri nákupe vo vyše 100 predajniach. | ||
Od marca do konca decembra 2012 prebiehala súťaž o najvernejšieho zákazníka v bratislavskom nákupnom centre Polus. Stačilo zbierať body na vernostnú kartu Polus Klubu a využívať jej výhody ako napr. zľavy, pri nákupe vo vyše 100 predajniach. V každom mesiaci ocenil Polus atraktívnymi darčekmi svojich najvernejších zákazníkov, ktorí mohli získať napríklad nákup v hodnote 1.000 eur v hypermarkete, nový počítač, dovolenku, vyhliadkový let balónom či novú kuchyňu. Nerozhodovalo to, kto koľko minul, ale koľkokrát navštívil Polus. Projekt vyvrcholil na konci roka 2012, keď pre celoročného víťaza pripravil Polus špecialitu v podobe automobilu KIA Picanto. Bratislavská dôchodkyňa pani Jarmila si posledný februárový týždeň 2013 odviezla domov svoj nový štvorkolesový darček. „ Nakoľko bývam blízko Polusu, som mu verná a každý i drobný nákup absolvujem práve tu. Keď som sa dozvedela o vernostnom programe, snažila som sa ho čo najviac zužitkovať. A ako vidíte vyplatilo sa!“ uviedla čerstvá výherkyňa. „ Tešíme sa, že automobil prišiel do správnych rúk, nakoľko pani výherkyňa je už na dôchodku a možnosť bezpečnej dopravy novým autom uľahčí život jej i chorému manželovi.“ uviedla marketingová manažérka Polus City Center Zuzana Špičková pri samotnom odovzdávaní nového auta . Vernosť sa cení a preto nákupné centrum pokračuje vo svojej filozofii odmeňovania verných i v roku 2013. Vernostná karta Polusu aj naďalej umožňuje zákazníkom zbierať body a získavať za svoje nákupy výhody, či hrať o ceny. Autor: PRimetime ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |