Orbit, najsilnejšia a dlhodobo najpredávanejšia značka žuvačiek z portfólia spoločnosti Wrigley, prichádza od februára s novou súťažnou aktivitou. Za nákup žuvačiek teraz ponúka možnosť hrať o kreditné karty, nabité na 40 eur, ktoré výherca môže použiť na úhradu účtu v reštaurácii. Celkovo značka rozdá prostredníctvom kariet 40 000 eur.
Značka žuvačiek Orbit spúšťa v Slovenskej republike spotrebiteľskú súťaž vo veľkom štýle. Súťažiaci môžu hrať o eurové poukážky na platbu v reštaurácii. S vopred nabitou kreditnou kartou si potom môžu užiť návštevu svojej vysnívanej reštaurácie bez ohľadu na rozpočet.
Spotrebitelia sa do súťaže zapoja kúpou určeného množstva produktov a pošlú SMS alebo vyplnia formulár na webových stránkach ww.orbitklub.sk/gurman s kódom z účtenky. Výherca bude vybraný každých dvadsať minút. V prípade výhry musí súťažiaci doložiť účtenku s platným kódom a položkou nákupu žuvačiek Orbit. Celková hodnota nabitých kariet, ktoré Orbit rozdá, je štyridsať tisíc eur.
Značka sa chce tento rok viac prepojiť s gastronómiou, a rozšíriť tak povedomie o spojitosti medzi jedlom, pitím a žuvaním. Preto napríklad naviazala spoluprácu s najznámejším českým gurmánom a kritikom reštaurácií Pavlem Maurerem a s akciami zameranými na gurmánstvo.
©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |