UNILEVER prináša prémiovú značku TONI&GUY bližšie k spotrebiteľovi
Autor(ka) : Zuzana
Dátum a čas : 2.4.2013 00:00
Kategória : Štýl
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

TONI&GUY je tradičná britská značka so silnými koreňmi, ako v oblasti luxusnej módy, tak i vlasového stylingu. Pôsobí na trhu už od roku 1963, kedy bratia Toni and Guy Mascolo založili v Londýne svoj prvý salón.

TONI&GUY je tradičná britská značka so silnými koreňmi, ako v oblasti luxusnej módy, tak i vlasového stylingu. Pôsobí na trhu už od roku 1963, kedy bratia Toni and Guy Mascolo založili v Londýne svoj prvý salón. V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky tejto prestížnej značky. Vytvorením partnerstva došlo k prepojeniu kreatívneho a profesionálneho prístupu so skúsenosťami globálneho hráča. Pri príležitosti 50.teho výročia značky TONI&GUY uvádza Unilever produkty vlasovej kozmetiky aj do sietí maloobchodných predajní a parfumérií, aby sa tak viac priblížili zákazníkom.

 

V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky prestížnej značky TONI&GUY.  Unilever pokračuje svojimi skúsenosťami globálneho partnera a kreativitou v budovaní  ďalšieho rastu portfólia značky. V roku 2011 predstavil Unilever počas London Fashion Weeku novú radu produktového portfólia TONI&GUY v oblasti starostlivosti o vlasy a stylingu pre  ženy i mužov. V nadväznosti na hlavné motto  značky "HairMeetWardrobe" vyzýva svetový trendsetter v hair stylingu TONI&GUY  svojich priaznivcov, aby svoje vlasy považovali za súčasť svojho image a inšpirovali sa štyrmi módnymi stylingovými kolekciami:  Casual, Classic, Glamour a Creative. Všetky produkty z najnovších stylingových kolekcií, ako aj produkty pre starostlivosť o vlasy v súčasnosti uvádza Unilever exkluzívne do siete predajní DM Drogerie Markt na slovenskom i českom trhu.   

 

„Uvedením predaja  značky TONI&GUY do siete maloobchodných predajní sme chceli zvýšiť dostupnosť produktov pre širokú skupinu spotrebiteľov. Odteraz sa k horúcim novinkám zo svetového hair stylingu dostane aj zákazník, ktorý nemá v blízkosti svojho bydliska salón tejto značky.  V druhej polovici roku 2013 plánujeme zavedenie značky aj do  sietí parfumérií. „ uvádza Kateřina Škroudova, Brand building manager Hair CZ/SK, Unilever Central Europe.

 

Salóny TONI&GUY založili bratia Toni a Guy Mascolo, ktorí otvorili svoj prvý salón v Claphame v južnom Londýne v roku 1963. O niekoľko rokov neskôr sa k nim pripojili ich ďalší dvaja bratia Bruno a Anthony a otvorili v Londýne ďalšie dva salóny. Rodina Mascolo posunula hranice a prevrátila kadernícky priemysel hore nohami. Vyprofilovala značku TONI&GUY na fashion brand, ktorý si rýchlo získal meno pre svoj inovatívny, kreatívny a netradičný avantgardný prístup. Toniho Mascola totiž poháňala jeho túžba k poskytovaniu kvality, komplexnosti a kreativity každému zákazníkovi.

 

Neskôr rodina Mascolo rozšírila spoluprácu aj s ostatnými kaderníkmi formou  franchisingu. Tento model sa úspešne rozvinul a dnes pôsobí viac ako 400 salónov TONI&GUY v 44 krajinách  po celom svete.  TONI&GUY je v súčasnosti najväčším nezávislým reťazcom salónov na svete a udáva celosvetové trendy v hair stylingu. V roku 1999  značka uviedla na britský trh aj exkluzívne vlasové produkty, ktoré sa dnes predávajú po celom svete. Už deväť rokov je TONI&GUY oficiálnym partnerom prestížneho London Fashion Week. Značka spolupracuje s hlavnými britskými dizajnérmi ako sú William Tempest, Matthew Williamson či Acne. 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.