¬Coca-Cola pozýva na leto: Podeľte sa o radosť! Coca-Cola, ty a ...
Autor(ka) : Lenka
Dátum a čas : 16.5.2013 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Spoločnosť Coca-Cola, výrobca najobľúbenejšieho nealkoholického nápoja na svete, v priebehu mája spustí unikátnu kampaň s názvom Podeľ sa o radosť! Klasické logo na fľašiach Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradia v priebehu tejto kampane najobľúbenejšie krstné mená, prezývky a nežné slovíčka slovenských spotrebiteľov – mladých ľudí vo veku 13-30 rokov. V Európe ide o prvú a celosvetovo o najväčšiu personalizovanú produktovú kampaň v histórii.

Spoločnosť Coca-Cola, výrobca najobľúbenejšieho nealkoholického nápoja na svete, v priebehu mája spustí unikátnu kampaň s názvom Podeľ sa o radosť! Klasické logo na fľašiach Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradia v priebehu tejto kampane najobľúbenejšie krstné mená, prezývky a nežné slovíčka slovenských spotrebiteľov – mladých ľudí vo veku 13-30 rokov. V Európe ide o prvú a celosvetovo o najväčšiu personalizovanú produktovú kampaň v histórii.

 

Na všetkých pollitrových fľašiach Coca-Cola sa objaví 100 najobľúbenejších slovenských mien, na ostatných baleniach (1l, 1,5l a 2l PET) budú rozmanité oslovenia a prezývky typu miláčik, rocker, kamoš či VIP. Každý si tak môže vybrať osobnú fľašu so svojím menom, alebo obdarovať člena rodiny či kamaráta týmto nevšedným darčekom,“ uviedla ku kampani Kateřina Hladíková, Marketing Activation Manager spoločnosti Coca-Cola.

 

Podeľ sa o radosť! má povzbudiť slovenských spotrebiteľov, aby si ešte viac užívali chvíle strávené s priateľmi a rodinou. Kampaň bude sprevádzaná novou digitálnou platformou www.podelsaoradost.com, kde si užívatelia budú môcť pomenovať virtuálnu plechovku Coca-Cola a zdieľať ju so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach. Na stránkach budú dostupné nielen všetky informácie o kampani, ale aj prehľad plánovaných sprievodných akcií, ktoré sa budú na Slovensku konať. Priestor bude aj pre záznamy „zážitkov“, o ktoré sa spotrebitelia podelia so svetom.

 

Kampaň na Slovensku podporia rozsiahle marketingové aktivity, TV reklama, outdoorová kampaň, online podpora a sprievodné akcie. V priebehu nich budú môcť spotrebitelia získať od hostesiek osobnú personalizovanú plechovku Coca-Cola s menom, ktoré si sami navrhnú.

 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.