Plechovka Zlatý Bažant v štýle Bažant Pohody
Autor(ka) : Peter
Dátum a čas : 4.6.2013 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Značku Zlatý Bažant a festival Bažant Pohoda spája pevné puto už dvanásť rokov. Dlhodobé a úspešné partnerstvo vyústi už tradične počas festivalových dní do jedného z najsilnejších hudobných zážitkov leta. Blížiaci sa príchod festivalu sa Zlatý Bažant rozhodol pripomenúť a priaznivcov Bažant Pohody potešiť už teraz limitovanou edíciou plechoviek Zlatý Bažant 10˚, ktorých design navrhli dlhodobí tvorcovia festivalového vizuálneho jazyka.

Značku Zlatý Bažant a festival Bažant Pohoda spája pevné puto už dvanásť rokov. Dlhodobé a úspešné partnerstvo vyústi už tradične počas festivalových dní do jedného z najsilnejších hudobných zážitkov leta. Blížiaci sa príchod festivalu sa Zlatý Bažant rozhodol pripomenúť a priaznivcov Bažant Pohody potešiť už teraz  limitovanou edíciou plechoviek Zlatý Bažant 10˚, ktorých design navrhli dlhodobí tvorcovia festivalového vizuálneho jazyka.

 

 Vyplývajúc z dlhodobého úspešného partnerstva značky Zlatý Bažant s festivalom Bažant Pohoda sme cítili  potrebu tento rok posunúť našu spoluprácu ešte o úroveň vyššie. Rozhodli sme sa premietnuť prvky vizuálnej identity festivalu na náš produkt a prostredníctvom limitovanej edície tak  potešiť predovšetkým fanúšikov nášho piva a festivalu Bažant Pohoda. Veríme, že originálna plechovka bude vizuálnym osviežením na slovenskom pivnom trhu a tiež originálnym zberateľským kúskom“ vysvetľuje Michal Sivko, brand manager značky Zlatý Bažant.

 

Plechovky Zlatý Bažant 10˚ prichádzajú v týchto dňoch na trh v limitovanej edícii. Edícia vznikla v spolupráci s dlhodobými tvorcami typického vizuálneho jazyka festivalu, kreatívnym štúdiom Milk a predovšetkým jeho zakladateľom, originálnym výtvarníkom „Žltým“ alias Martinom Jenčom. Jeho typický rukopis je na plechovke neprehliadnuteľný. Design plechovky tvoria výrazné festivalové grafické prvky, farebné pruhy na čiernom podklade, charakteristické pre tohtoročnú komunikačnú kampaň Bažant Pohody. Špeciálne plechovky znamenajú v neposlednom rade aj možnosť súťažiť o 300 vstupeniek na festival. Pod viečkami plechoviek z limitovanej edície sa nachádzajú unikátne kódy, ktoré si stačí aktivovať cez stránku www.zlatybazant.sk a čakať na žrebovanie. Každý týždeň sa hrá o 50 festivalových permanentiek.  

 



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.