Tento rok bez nákupného zhonu!
Autor(ka) : Monika
Dátum a čas : 22.11.2013 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Stres, nákupy na poslednú chvíľu a zhon – taký je obraz každoročného vianočného ošiaľu, ktorý ovládne naše obchodné centrá vždy na konci roka. V prípade, že vám táto klasická predstava nákupnej paniky už teraz naháňa hrôzu, je načase siahnuť po alternatívnych riešeniach. Jedným z nich je darčeková karta.

Stres, nákupy na poslednú chvíľu a zhon taký je obraz každoročného vianočného ošiaľu, ktorý ovládne naše obchodné centrá vždy na konci roka. V prípade, že vám táto klasická predstava nákupnej paniky už teraz naháňa hrôzu, je načase siahnuť po alternatívnych riešeniach. Jedným z nich je darčeková karta.

Ponožky, župany a iné „originálne“ darčeky

Slováci pri výbere darčekov nie sú najoriginálnejším národom na svete. Medzi Slovákmi najčastejšie kupované darčeky patria knihy, mobilné telefóny či oblečenie. Mnohokrát vyhráva darček, ktorý považujeme za istotu alebo menšie zlo. Vtedy nastupuje staré známe pyžamo či spodná bielizeň.  Moderná doba ale prináša nové možnosti, ktoré rozširujú naše portfólio alternatívnych darčekov. Napríklad, taká darčeková karta predstavuje stopercentnú trefu do čierneho, keďže milovaná osoba si jednoducho sama vyberie to, po čom najväčšmi túži.  S osobným venovaním a v pekne naaranžovanej taštičke, ide o vkusný darček, ktorý urobí radosť bez ohľadu na vek či pohlavie. Dáva možnosť výberu a zároveň odbúrava stres zo zháňania toho správneho darčeku, po ktorom sa, v mnohých prípadoch, pátra na poslednú chvíľu:

 „Bezhlavé nakupovanie na poslednú chvíľu môže spôsobiť viac problémov ako radosti a v konečnom dôsledku vyvolať frustráciu na strane toho, kto obdarúva aj na strane obdarovaného. Dary by mali reprezentovať náš vzťah k tomu, koho chceme obdarovať, preto je potrebné zvážiť ako a čo kupujeme,“ informuje psychologička Mária Balážová.

Vkusný darček, ktorý šetrí čas

Nevhodný či zlý darček je strašiakom asi každého z nás. Podmienky sa obzvlášť pritvrdzujú v situácii, kedy danú osobu obdarúvame už po niekoľkýkrát. Náš prvotný opar inšpirácie sa v takom prípade  pomaly, ale isto, rozplýva a mení sa v beznádej. Práve v takejto situácii prichádza prvá pomoc v podobe darčekovej karty. Navyše, veľkou výhodou takéhoto darčeka je jeho efektívnosť, keďže zakúpenie karty trvá len chvíľu. Ostane vám tak viac času pre ďalšie vianočné prípravy, akými je varenie, pečenie, upratovanie či zdobenie domácnosti. „Každý z nás už asi zažil situáciu, kedy si pod vianočným stromčekom, prípadne počas narodenín či iného sviatku, rozbalil darček, ktorý ho dvakrát nenadchol. Aj to je, pravdepodobne, jeden z dôvodov, prečo sa čoraz populárnejšími stávajú naše darčekové karty. Tie sa tešia obľube ako u našich ženských, tak i mužských zákazníkov. Je to nie len úspora času, ktorého je stále akosi menej, no zároveň odpadá i nepríjemná možnosť, že sa pri výbere darčeka netrafíme,“ informuje Katarína Kešjarová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.

Ako to funguje?

Princíp používania darčekovej karty je veľmi jednoduchý. Držiteľ/-ka nákupnej karty môže nakupovať vo všetkých obchodoch centra.  Darčeková karta funguje na báze platobnej karty, po každej platbe sa z nej odčerpá suma za daný darček, ktorý si majiteľ /-ka karty práve kúpil. Objem nákupu sa rôzni, keďže cenová hladina karty je v tomto prípade priamo úmerná štedrosti toho, kto kartu venoval. Samozrejme, je len na majiteľovi darčekovej karty, či minie celú sumu v jednom obchode, alebo prevetrá pokladne viacerých predajní.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.