LETO VOLÁ DO PRÍRODY - Vyberte sa s deťmi na čerstvý vzduch s „červenou líškou“ |
||
Autor(ka) : Lenka Dátum a čas : 5.7.2015 00:00 Kategória : Móda WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Načo sedieť doma alebo blúdiť nákupným centrom, keď slnečné lúče lákajú do prírody? Vyberte sa na čerstvý vzduch a doprajte ho aj svojim najmenším. | ||
Načo sedieť doma alebo blúdiť nákupným centrom, keď slnečné lúče lákajú do prírody? Vyberte sa na čerstvý vzduch a doprajte ho aj svojim najmenším.
Hoci Fjällräven je naslovovzatým odborníkom predovšetkým na outdoorový šatník, vo svojom širokom portfóliu ponúka aj oblečenie, ktoré môžete nosiť kedykoľvek vo voľnom čase – vždy, keď sa potrebujete cítiť maximálne pohodlne. Je ako stvorené na vychádzky s deťmi do mestského parku, či na krátke výlety a túry v nenáročnom teréne (napríklad do lesa, na kopec alebo na zrúcaninu, ktorú ste už dávno chceli vidieť). Vďaka tomu, že pri výrobe oblečenia Fjällräven sa uplatňujú rovnaké princípy a postupy ako pri profesionálnom turistickom oblečení, nemusíte sa obávať, že vy alebo vaše deti premoknete, že vám nebodaj bude príliš teplo či chladno. Je dokonca ideálne aj pre hyperaktívnych „špuntov“, ktorí dajú pri neustálom pobehovaní svojmu telu (ale i svojim rodičom) poriadne zabrať. Na výlety s ikonou Symbolom outdoorovej značky sa stala arktická líška (po švédsky fjällräv), ktorej v škandinávskych horách hrozí vyhynutie. Aj preto Fjällräven od roku 1990 podporuje rôzne projekty zamerané na jej záchranu. Líška však nefiguruje iba v logu, ale stáva sa populárnym grafickým motívom množstva detských kúskov v jednotlivých kolekciách, vďaka čomu si deti módu s vyobrazením arktického zvieratka ihneď obľúbia. Všetky potrebné veci, vrátane hračiek, si môžu zbaliť do farebného batohu Kånken, ktorý sa v priebehu štyroch desaťročí stal skutočnou ikonou značky a nosia ho s nadšením nielen deti a tínedžeri, ale aj dospelí. S ohľaduplnosťou ďalej zájdeš... Filozofia značky Fjällräven je založená na láske k prírode, aj preto nevyrába iba oblečenie a doplnky, ktoré sú funkčné, nadčasové a dlhotrvácne, ale usiluje sa zároveň o čo najmenší možný dopad na životné prostredie. Na prvom mieste používa recyklované a organické materiály, napríklad zateplenie búnd z pravého páperia namiesto umelých výplní, pričom samotné páperie je výlučne produktom mäsového priemyslu bez núteného prikrmovania. Vo flísových bundách sa používa bambus, keďže ho možno pestovať bez prídavku pesticídov, tričká sa vyrábajú z certifikovanej organickej bavlny. Značka ďalej podporuje aj recykláciu, a to aplikovaním jednozložkových materiálov, akým je napríklad „čistý polyester“. Fjällräven zároveň pracuje na znižovaní spotreby vody – aj z toho dôvodu uplatňuje techniku takzvaného roztokového farbenia polyesterových vlákien. Napríklad, v porovnaní Pohodlne vo všedný deň Kolekcia oblečenia Everyday Outdoor značky Fjällräven, určená na bežné nosenie v prírode, sa plne prispôsobuje nenáročným outdoorovým podmienkam. Takéto kúsky majú zvyčajne menej vreciek či funkcií, ale podobne ako pri trekingových modeloch, aj tu sú v centre pozornosti praktické odolné materiály a dobre padnúci strih. Séria Övik napríklad pozostáva z robustnejších kúskov, ktoré však môžete pokojne nosiť do práce a následne si v nich dopriať neskoré popoludnie v prírode. Línia Kiruna pre zmenu zahŕňa štýlovejšie modely v dizajne, ktorý je často inšpirovaný produktmi ako ruksak Kånken. Séria High Coast Family ponúka ľahké a jednoducho kombinovateľné oblečenie na aktívne trávenie voľného času počas leta, zatiaľ čo ikonická línia Greenland vychádza z tradičných kúskov charakterizujúcich štýl Fjällräven. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |