Jednotka medzi vodkami, Nicolaus Extra Jemná – Striebrom filtrovaná vodka, dostala nový, štýlovejší dizajn |
||
Autor(ka) : Peter Dátum a čas : 22.8.2015 00:00 Kategória : Koktail WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Najpredávanejšia slovenská vodka, Nicolaus Extra Jemná Vodka, prišla na slovenský trh s ďalšou z rady inovácií, ktoré ponúka svojim konzumentom. Tentoraz, po štyroch rokoch, prešla redizajnom obalu a na trhu je dostupná so štyrmi vylepšeniami. Okrem redizajnu celej rady Extra Jemnej ako aj ochutených vodiek, Nicolauska rozširuje svoje portfólio novinky. V 0,5l fľaši prináša dve najobľúbenejšie príchute – limetkovú LIME a brusnicovú CRANBERRY | ||
Najpredávanejšia slovenská vodka, Nicolaus Extra Jemná Vodka, prišla na slovenský trh s ďalšou z rady inovácií, ktoré ponúka svojim konzumentom. Tentoraz, po štyroch rokoch, prešla redizajnom obalu a na trhu je dostupná so štyrmi vylepšeniami. Okrem redizajnu celej rady Extra Jemnej ako aj ochutených vodiek, Nicolauska rozširuje svoje portfólio novinky. V 0,5l fľaši prináša dve najobľúbenejšie príchute – limetkovú LIME a brusnicovú CRANBERRY Extra jemná – striebrom filtrovaná Nicolaus vodka sa ešte viac približuje svojim konzumentom. Aktuálne sa pýši modernejším a štýlovejším dizajnom, čo značke pridáva na prémiovosti. Ak by sme išli postupne od uzáveru až po dno fľaše: Prvou novinkou je prémiovejší uzáver s vylepšeným embosovaným logom, ktoré je vyleštené tzv. “brushing” efektom a tak dosahuje 3D a zároveň blyštiaci sa efekt striebra. Ďalšou výraznou zmenou je ikonická fľaša obľúbenej Nicolausky, ktorá si zachováva svoje typické rozpoznateľné kontúry, má však sebavedomejšie ramená a získava elegantnú štíhlosť. Veľmi výraznou zmenou je pečať kvality, ktorá spolu s logom Nicolaus tvorí jeden harmonický celok. Korporátny Mikuláš v logu dostal oveľa reálnejšiu tvár. Z abstraktného, skôr mýtického deduška je dnes Mikuláš s oveľa ľudskejším a priateľskejším charakterom. Posledná novinka je úzko spätá s kvalitou výrobného procesu. Filtrácia prebieha cez 24 špeciálnych kaskádových filtrov z aktívneho striebra a v kombinácií s krištáľovo čistou tatranskou vodou Nicolauske dáva tak preukázateľne ešte jemnejšiu chuť a vôňu. Na novej etikete je tento proces zvýraznený označením striebrom filtrovaná, ktorá má najnovšie striebornú farbu reflektujúcu tento výrobný proces. Na novej fľaši naďalej zostáva pre mladú cieľovú skupinu obľúbená termocitlivá vločka, ktorá sa nachádza na bočnej strane etikety a pôsobí ako indikátor správneho vychladenia. Vločka mení svoju farbu domodra vždy, keď je Nicolaus Extra Jemná Vodka správne vychladená. „Úspech Nicolausky sa ukrýva jednoznačne v inováciách, ktoré uplatňujeme ako v oblasti výrobného procesu, tak aj v distribúcií. Svoju pozíciu medzi konzumentami si získava predovšetkým svojou extra jemnou chuťou a vôňou, za ktorou sa ukrýva unikátna filtrácia striebrom. Zmena dizajnu fľaše je prirodzenou súčasťou vývoja a my sme radi, že môžeme našim konzumentom priniesť ich obľúbený nápoj v novom, ešte štýlovejšom dizajne,“ uviedol Senior brand manažér spoločnosti St. Nicolaus Andrej Môťovský. ©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené. |