Ako lapiť šťastie |
||
Autor(ka) : Martina Jeníková Dátum a čas : 7.1.2002 13:44 Kategória : Dokonalá WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Nemám nič proti reklame, ak na mňa neútočí. Lenže v poslednom čase je reklama čoraz agresívnejšia. Človek sa bojí aj nadýchnuť, aby sa nedozvedel, že „vzduch čistí inhalátor bystrý“, nemôže jesť a piť bez toho, aby, ho nenabádal slogan: „kašli na imidž, počúvaj smäd“ a Fidorku mi navždy zhnusilo vlasaté dievčatko hádžuce na auto bábiku, aby sa dostalo k svojmu obľúbenému keksíku s heslom: „keď musíš, tak musíš“. Pod týmto heslom si pokojne viem predstaviť aj kokaín, heroín, alkohol atď. | ||
Nemám nič proti reklame, ak na mňa neútočí. Lenže v poslednom čase je reklama čoraz agresívnejšia. Človek sa bojí aj nadýchnuť, aby sa nedozvedel, že „vzduch čistí inhalátor bystrý“, nemôže jesť a piť bez toho, aby, ho nenabádal slogan: „kašli na imidž, počúvaj smäd“ a Fidorku mi navždy zhnusilo vlasaté dievčatko hádžuce na auto bábiku, aby sa dostalo k svojmu obľúbenému keksíku s heslom: „keď musíš, tak musíš“. Pod týmto heslom si pokojne viem predstaviť aj kokaín, heroín, alkohol atď. Ešte horšie je, že reklama útočí konkrétne na každú z nás. Vnucuje nám, že ak nepoužívame reklamou vyzdvihované výrobky, nie sme dosť „in“, nemáme krásu pokožku, bohaté vlasy a štíhlu líniu. My, ženy so skúsenosťami už vieme, ako je to v skutočnosti, že okolo čoho je priveľa kriku, to nestojí za reč, ako však presvedčíte svojho puberťáka, či dospievajúcu slečnu, že ľudia nemusia, nechcú a nemôžu byť takí krásni, štíhli a hebkí ako v reklame. Zdá sa vám, že uveria, že vlasy, ktoré vidia na obrazovke sú prilepené, zafarbené, nasvietené a vydržia také nádherné práve jeden záber kamery, či cvak fotoaparátu, že úžasná pleť bez znamienka, či pupáčika je vytvorená šminkami a počítačovou grafikou, rovnako ako bezchybná postava. Dievčatká v puberte pri pohľade na modelky a herečky strácajú sebaúctu, pripadajú si škaredé, nenávidia svoje vlasy, čelo, nos a nevedia si nájsť miesto v živote ani partnera.
©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. |