Americká spoločnosť Coca-Cola v pondelok predstavila svoj nový nápoj C2 - kolu s približne polovičným obsahom uhľohydrátov. Firma zároveň spustila reklamnú kampaň zameranú na cieľovú skupinu, stúpencov trendových diét v štýle Dr. Atkinsa, ktorý znížením konzumácie uhľohydrátov ponúka cestu k zdravšiemu životu a lepšej postave. Coca-Cola C2 má tradičnú červenú etiketu, písmená však nie sú v tradičnej bielej farbe, ale čierne. Do amerických obchodov sa dostane začiatkom júna, oznámila spoločnosť na promočnej akcii v Hollywoode. Mánia okolo nízkeho obsahu uhľohydrátov sa stala novým frontom v kolových vojnách. Rival Coca-Coly, spoločnosť PepsiCo v pondelok oznámila, že svoj drink s polovičným obsahom uhľohydrátov uvedie v polovici júna. Malá, 0,25-litrová fľaška novej C2 koly obsahuje 45 kalórií a 12 gramov uhľohydrátov, pričom pôvodná Koka má kalórií 100 a 27 gramov uhľohydrátov. Začiatok reklamnej kampane pre C2 so sloganom "Half the Carbs, Half the Cals, All the Great Taste" (polovica uhľohydrátov, polovica kalórií, plná úžasná chuť) spojili s filnále úspešnej speváckej talentovej šou televízie Fox "American Idol" ktoré sa uskutočnilo v utorok a v stredu. V televíznych reklamách na nový produkt sa objavia piesne Rolling Stones "You Can‘t Always Get What You Want" a hit skupiny Queen "I Want to Break Free". "Dnešní konzumenti hľadajú voľby, ktoré sedia ich životným štýlom. Chcú si naďalej užívať osobitnú kolovú chuť, ktorú im Coca-Cola poskytuje, ale s možnosťou drinku so zníženým obsahom uhľohydrátov a kalórií," uviedol vo vyhlásení Don Knauss, prezident spoločnosti pre Severnú Ameriku. Coca-Cola oznámila, že v Los Angeles, New Yorku, Chicagu, Atlante a Miami rozdá asi 12 miliónov vzoriek C2.
Copyright©2004 TASR
©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. |