KAMPAŇ ZA SKUTOČNÚ KRÁSU OSLOVUJE SLOVENSKÚ VEREJNOSŤ
Autor(ka) : Jana Osuská
Dátum a čas : 15.3.2006 00:00
Kategória : Krása
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

V priebehu marca a apríla 2006 se na vonkajších reklamných plochách v celej Českej aj Slovenskej republike objaví netradičná reklamná kampaň, ktorá upozorní na otázku ženskej krásy a jej hodnotenia. Kampaň za skutočnú krásu, ako se celý projekt volá, vyslala do sveta kozmetická značka Dove s cieľom rozpútať celospolečenskú diskusiu na tému ženskej krásy.

V priebehu marca a apríla 2006 se na vonkajších reklamných plochách v celej Českej aj Slovenskej republike objaví netradičná reklamná kampaň, ktorá upozorní na otázku ženskej krásy a jej hodnotenia. Kampaň za skutočnú krásu, ako se celý projekt volá, vyslala do sveta kozmetická značka Dove s cieľom rozpútať celospolečenskú diskusiu na tému ženskej krásy.

V období od 1. marca do konca apríla 2006 bude slovenská spoločnosť konfrontovaná s netradičnou kampaňou, která nie je primárne zameraná ani na propagáciu výrobkov, ani na propagáciu značky. Jej cieľom je osloviť slovenskú verejnosť s témou, která sa objevuje dennodenne všade okolo nás – s témou ženskej krásy a jej merítok.

Kampaň za skutočnú krásu je podporená medzinárodným aj miestnym prieskumom (pre viac informácií viď tlačová správa o výskume), z ktorej výsledkov vyplynula nespokojnosť žien s tým, ako je ženská krása prezentovaná a hodnotená nielen v médiách, ale vôbec v celej spoločnosti. Vplyv nedosažiteľného ideálu krásy je zrejmý nielen v ordinánciách plastických chirurgov, kam mieria ženy v túžbe po dokonalosti, ale aj v osobnom a pracovnom živote každej ženy.

Značka Dove sa už od svojich počiatkov prihovára ku svojim zákazníčkam ústami skutočných žien. Teraz sa vydala ešte o krôčik ďalej a prostredníctvom Kampane za skutočnú krásu chce dokázať, že ženská krása leží i mimo úzko vymedzených hraníc umelého ideálu.

„Dove ako jedna z nejvýznamnejších značiek na svetovom trhu s kozmetikou cíti zodpovednosť za to, ako sú ženy v reklamách zobrazované. Práve preto chceme  prostredníctvom Kampane za skutočnú krásu vyvolať diskusiu o skutočnej kráse a jej hodnote,“ vysvetľuje Dove Brand Activation Manager pre Českú a Slovenskú republiku, Lenka Čubrová. „Naším poslaním je nielen poskytovať ženám dokonalú starostlivosť o telo a vlasy, ale aj ich inšpirovať v ich každodennom živote. Chceme, aby sa každá žena cítila každým dňom krájšia.“

Z plagátov umiestených na vonkajších reklamných nosičoch na nás budú pozerať tváre (ne)obyčajných žien, které napriek zdanlivo nedokonalým rysám či tvarom tela vyžarujú skutočnú krásu. S týmito ženami sa stretávame aj na stránkach dámskych a spoločenských časopisov, na internetových portáloch a webových stránkach. Každý má možnosť vyjadriť svoj názor na skutočnú   krásu prostredníctvom hlasovania ces SMS a webové stránky www.kampanzaskutocnukrasu.sk. Na týchto webových stránkach je možné  v priebehu marca a apríla aj sledovať vývoj hlasovania a zapojiť sa do diskusie na túto zajímavú tému.



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.