Kofola prináša inováciu v podobe Kofoly bez cukru
Autor(ka) : Jana Osuská
Dátum a čas : 14.2.2008 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Viete si predstaviť život bez všedností, bez ostychu, bez strachu, či dokonca bez cukru? Kofola prichádza po štyroch rokoch na trh s unikátnou inováciou. Kofola bez cukru prináša charakteristickú chuť Kofoly a ešte niečo naviac – je bez cukru. Jej konzumenti si môžu vybrať Kofolu s menším množstvom kalórií. Jej energetická hodnota na 100 ml je iba 1,4kJ/0,3kal.

Viete si predstaviť život bez všedností, bez ostychu, bez strachu, či dokonca bez cukru? Kofola prichádza po štyroch rokoch na trh s  unikátnou inováciou. Kofola bez cukru prináša charakteristickú chuť Kofoly a ešte niečo naviac – je bez cukru. Jej konzumenti si môžu vybrať Kofolu s menším množstvom kalórií. Jej energetická hodnota na 100 ml je iba 1,4kJ/0,3kal.

Na začiatku roku 2008 sa spoločnosť Kofola rozhodla rozšíriť svoje portfólio a oživiť segment kolových nápojov. Tradičná a obľúbená Kofola sa rozrastá, kedy po štyroch rokoch prichádza v tomto produktovom rade k unikátnej inovácii. Ku Kofole Original a Kofole Citrus sa pridáva aj Kofola bez cukru. Priaznivci tohto produktu sa k nej dostanú v obchodoch už od prvej polovice februára 2008, pričom si ju môžu vychutnávať v 0,5L, 1L a 2L PET a 0,33L gastro balení. Jej energetická hodnota na 100 ml je 1Kj/0,3kal.

Kofola pozitívni spotrebitelia sa tiež môžu tešiť na ďalší pútavý príbeh v podobne novej televíznej reklamy.

„S radosťou oznamujeme nový prírastok v rodinke Kofola. Najmladší člen sa má čulo k svetu a Bez cukru, Bez strachu a Bez ostychu sa teší na svojich spotrebiteľov“, hovorí Branislav Burák, marketingový riaditeľ spoločnosti Kofola a.s.

„Spotrebitelia Kofolu milujú a Kofola im lásku opätuje. Preto podnet na inováciu v portfóliu prišiel od samotných spotrebiteľov, ktorí z rôznych príčin požadovali aj variant so zníženou energetickou hodnotou. Na svet tak prišla fešanda, ktorú keď miluješ, nie je čo riešiť.“ dodáva Pavol Chalupka, brand manager pre značku Kofola.

 



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.