Fashion Days predstavuje nákup luxusného tovaru za neodolateľné ceny |
||
Autor(ka) : Janka Dátum a čas : 3.11.2010 00:00 Kategória : Móda WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Fashion Days, exkluzívny on-line nákupný klub, dnes na svojej prvej módnej prehliadke na Slovensku predstavuje unikátny koncept nakupovania najlepších svetových značiek. Výber oblečenia a doplnkov zo širokého portfólia Fashion Days, ktorý sa dá na prehliadke vidieť, je členom klubu ponúkaný prostredníctvom každodenných predajných kampaní. | ||
Fashion Days, exkluzívny on-line nákupný klub, dnes na svojej prvej módnej prehliadke na Slovensku predstavuje unikátny koncept nakupovania najlepších svetových značiek. Výber oblečenia a doplnkov zo širokého portfólia Fashion Days, ktorý sa dá na prehliadke vidieť, je členom klubu ponúkaný prostredníctvom každodenných predajných kampaní. Fashion Days je popredný on-line nákupný klub pôsobiaci v južnej a strednej Európe, kde má okolo 850 tisíc členov. Len na slovenskom trhu registruje za viac než pol roka tunajšej existencie až 100 tisíc členov. Za krátky čas pôsobnosti si dokázala slovenská pobočka získať veľkú priazeň miestnych módnych nadšencov a stala sa tak tretím najväčším trhom Fashion Days. Nákupný klub ponúka denne tri nové predajné kampane módnych top značiek, akými sú Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Versace, John Galliano, Valentino, Guess, Ed Hardy alebo Diesel, a to s zľavou v rozmedzí 30 - 70 %. Všetky ponuky zahŕňajú originálne modely od autorizovaných distribútorov a veľkoobchodníkov. Tieto modely sú na FashionDays.sk dostupné výhradne pre registrovaných členov alebo pre tých, ktorí získají osobné pozvanie. Požiadať o členstvo môžu záujemcovia na stránkach fashiondays,sk David Szendzielarz, generálny riaditeľ Fashion Days pre Slovensko a Českú republiku povedal: „Napriek tomu, že sú ľudia už unavení z vysokých cien tradičných luxusných značiek, tak aj naďalej vyžadujú rovnakú kvalitu, a práve Fashion Days ponúka jednoduché a zaujímavé riešenie ich dopytu. Ponúkame svojim členom prívetivú a cenovo dostupnú cestu, ako získať veci, ktoré naozaj chcú.“ Prieskum Fashion Days ukázal, že veľkej popularite sa na Slovensku tešia americké značky. Tommy Hilfiger či Ed Hardy sú vždy bestsellerom, obzvlášť kabelky týchto značiek. Najúspešnejšou kampaňou bola ponuka spodnej bielizne svetoznámej značky Victoria´s Secret, a to nielen na Slovensku, ale aj vo všetkých krajinách, kde Fashion Days pôsobí. Na druhej strane nehľadia slovenskí zákazníci len na značku. „Slováci sú múdri zákazníci, ktorí nemajú potrebu nosiť značkové oblečenie len preto, aby na to mohli poukázať, čo je běžný rys východoeurópskeho trhu,“ vysvetľuje David Szendzielarz. „Pozerajú predovšetkým na kvalitu a cenu produktu.“ To dokazuje druhá najúspešnejšia kampaň Fashion Days, na Slovensku neveľmi známa talianska značka Fiondotinta, ktorá si rozmanitou ponukou šiat zdôrazňujúcich pôvab a ženskosť za menej ako 20 Eur podmanila slovenských zákazníkov. Módny klub Fashion Days však nie je iba záležitosťou nežného pohlavia, ako by sa mohlo zdať. Viac ako tretinu členov FashionDays.sk predstavujú muži. Na FashionDays.sk je v ponuke nielen dámske oblečenie a doplnky ale i široký sortiment pre mužov a deti. Všeobecne najžiadanejšími produktmi ostávajú doplnky v podobe kabeliek, slnečných okuliarov a šperkov. Jednak, pretože tieto produkty sú univerzálne a ďalším dôvodom potom je, že práve tieto doplnky bývajú spravidla často predražené v kamenných obchodoch. FashionDays.sk očakáva v ďalších kvartáloch výrazný rast, keďže sa jeho členská základňa neustále rozširuje a záujem zákazníkov prudko stúpa s každou spustenou kampaňou, na ktorú sú členovia vopred upozornení, aby im žiadna lákavá ponuka neunikla. O Fashion Days Fashion Days je popredný online nákupný klub pôsobiaci v južnej a strednej Európe. Spoločnosť má svoje zastúpenie na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Rumunsku a Slovinsku. V blízkej budúcnosti plánuje vstúpiť tiež na bulharský trh. Spoločnosť Fashion Days, bola založená v roku 2009 skupinou švajčiarskych investorov. Prvá slovenská kampaň sa začala v apríli 2010. Koncept módneho klubu je založený na exkluzívnom členstve, ktoré je možné získať len na základe pozvania existujúceho člena alebo klubu samotného. Členovia klubu dostávajú v predstihu do svojich emailových schránok pravidelné informácie o pripravovaných kampaniach. Kampane ponúkajú limitované kolekcie svetoznámych značiek ako je Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Victoria´s Secret, Benetton, Esprit, Levi´s, Miss Sixty, Energy, Guess, Lacoste, GAP, Adidas a mnoho ďalších uznávaných módnych značiek, ktoré sú ponúkané s 30 – 70 % zľavou. ©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. |