SLOVENSKÍ MUŽI SA CÍTIA NAJLEPŠIE VO SVOJEJ KOŽI SPOMEDZI VŠETKÝCH MUŽOV V STREDNEJ EURÓPE
Autor(ka) : Lenka
Dátum a čas : 17.12.2010 00:00
Kategória : Štýl
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Spomedzi všetkých mužov v strednej Európe sú práve Slováci tými, ktorí sa podľa výskumu uskutočneného krátko pred uvedením produktov Dove MEN+CARE na trh cítia najpohodlnejšie vo svojej koži. Až 83 % z opýtaných mužov na Slovensku sa cíti dobre vo svojej koži a rovnako Slovensko dosahuje najvyšší počet ženatých mužov v stredoeurópskom regióne.

Spomedzi všetkých mužov v strednej Európe sú práve Slováci tými, ktorí sa podľa výskumu uskutočneného krátko pred uvedením produktov Dove MEN+CARE na trh cítia najpohodlnejšie vo svojej koži. Až 83 % z opýtaných mužov na Slovensku sa cíti dobre vo svojej koži a rovnako Slovensko dosahuje najvyšší počet ženatých mužov v stredoeurópskom regióne.

 

Dove – značka, ktorá rozvírila globálnu konverzáciu o skutočnej kráse, uviedla na jar tohto roka na trh nový rad pánskej osobnej starostlivosti Dove MEN+CARE. Aby značka Dove podporila toto uvedenie, zorganizovala nereprezentatívny celosvetový prieskum, na ktorom sa zúčastnilo 7 000 mužov a ktorý definuje špecifické zistenia v oblasti životnej cesty a skúseností skutočných mužov. Vďaka nim títo muži dosiahli v živote stav, keď sa cítia pohodlne vo svojej koži a rovnako reflektujú a prijímajú aj tieto svoje životné skúsenosti. 

 

V rámci spomínaného celosvetového prieskumu nám 250 mužov vo veku medzi 35 a 50 rokov z Českej republiky, Slovenska a Maďarska umožnilo na konci roka 2009 nahliadnuť do podobností aj rozdielností v živote mužov strednej Európy.

 

Podľa štúdie sa Slováci cítia najpohodlnejšie vo svojej koži (83 %), v tesnom závese sú Česi so 73 %. V Maďarsku sa 61 % mužov vyjadrilo, že sa cítia pohodlne vo svojej koži. Zaujímavé je, že práve Slováci sú tými, ktorí majú najvyššie percento ženatých mužov (79 %) a mužov, ktorí majú deti (84 %).

 

V globálnom meradle si 58 % z opýtaných myslí, že „cítiť sa pohodlne vo svojej koži” znamená akceptovať seba samého. Väčšina Čechov sa vyjadrila, že cítiť sa pohodlne vo svojej koži pre nich znamená byť k sebe úprimný (42 %) a nebrať sa príliš vážne (39 %), pre Slovákov je cítiť sa pohodlne vo svojej koži ekvivalentom „nebrať sa príliš vážne”

v 56 % a „akceptovať seba samého” v 54 % prípadov. Muži v Maďarsku sa cítia pohodlne, keď akceptujú sami seba (58 %), a iba 23 % z opýtaných si myslí, že „nebrať sa príliš vážne” je faktorom, ktorý ovplyvňuje ich pohodlie.

 

Vo všeobecnosti 91 % z opýtaných povedalo, že byť schopný podporovať seba samého do veľkej miery prispieva k ich pocitu pohodlia. 90 % Slovákov, 78 % Čechov a 83 % Maďarov súhlasí s týmto tvrdením, Česi však boli tými, ktorí sa v najväčšom počte cítili príjemne, aj keď ich manželka zarábala viac ako oni (76 %). Rovnaká situácia vyvoláva menej spokojnosti

u Slovákov (58 %) a Maďarov (56 %).

 

 

 

 

 

Pri otázke, ako reagujú v nepríjemných situáciách, českí muži boli najviac otvorení možnosti používať kúpeľňu s priateľkou (Česi 85 %, Slováci 55 %, Maďari 88 %). Globálne 75 % mužov povedalo, že im nerobí problém nakupovať osobné hygienické produkty pre ženy. Pozeranie dievčenského filmu nevadí vyššiemu percentu Slovákov (88 %) v porovnaní so

67 % Čechov a 68 % Maďarov.   

 

Slováci sú tými, ktorí sa v najväčšom počte prípadov cítia pohodlne, keď trávia dovolenku so svokrovcami (92 % v porovnaní s 80 % Čechov a 79 % Maďarov), ale najviac sa obávajú situácie, keď ich dieťa chytí záchvat hnevu na verejnosti (94 %). Česi (73 %) a Maďari

(85 %) nemajú až taký veľký problém v takejto situácii.

 

Najväčšie rozdiely celého prieskumu boli zaznamenané pri téme rozprávať sa o sexe

s tínedžerom. Pre 64 % Slovákov je práve táto situácia veľmi nepríjemná, kým Maďari aj Česi sa cítia viac uvoľnene pri tejto téme: 63 % Maďarov a 71 % Čechov znáša túto situáciu bez problémov.

 

Spoločnosť Dove uskutočnila tento prieskum bezprostredne pred uvedením produktového radu Dove MEN+CARE. Produkty uvedené na slovenský trh zahŕňajú tri druhy sprchovacieho gélu a šesť druhov dezodorantov. Dove MEN+CARE je jediným radom pánskych antiperspirantov, ktoré kombinujú silné antiperspiračné zložky s pokrokovou hydratačnou technológiou tak, aby zabezpečili účinnú ochranu proti potu a pachu a zároveň chránili pred podráždením.

 

Sprchovací rad Dove MEN+CARE obsahuje osviežujúce sprchovacie gély

s patentovanou MICROMOISTURE technológiou. MICROMOISTURE, súčasť patentovaného zloženia, bola vyvinutá odborníkmi Dove na starostlivosť o pokožku špeciálne pre nový rad MEN+CARE. Je klinicky dokázané, že táto technológia bojuje proti vysúšaniu pokožky lepšie ako obyčajný pánsky sprchovací gél. Zloženie MICROMOISTURE dodáva kvapôčky hydratácie priamo na pokožku, a to bez pocitu mastnoty. Dove MEN+CARE

s technológiou MICROMOISTURE je dermatologicky testovaný a ponúka absolútny komfort a osvieženie.



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.