Bratislavský Aupark láme rekordy: Nákupný víkend prilákal 150 000 návštevníkov
Autor(ka) : Gabika
Dátum a čas : 29.3.2012 00:00
Kategória : Móda
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Uplynulý víkend bol v bratislavskom Auparku venovaný nákupom, kráse, tancu, móde a iným podujatiam, ktoré sa odohrávali počas celých troch dní, a tak prilákali nespočetné množstvo záujemcov. Do nákupno-zábavného centra zavítalo počas troch dní vyše 150 000 návštevníkov, ktorí mali možnosť stráviť svoj voľný čas nielen nakupovaním, ale mohli sa poučiť od odborníkov a zároveň využiť ich služby, ulahodiť svojim očiam vďaka tvorbe módnych návrhárov, zúčastniť sa predvedenia módnych i tanečných kúskov na móle a popritom všetkom boli aj obdarovaní.

Uplynulý víkend bol v bratislavskom Auparku venovaný nákupom, kráse, tancu, móde a iným podujatiam, ktoré sa odohrávali počas celých troch dní, a tak prilákali nespočetné množstvo záujemcov. Do nákupno-zábavného centra zavítalo počas troch dní vyše 150 000 návštevníkov, ktorí mali možnosť stráviť svoj voľný čas nielen nakupovaním, ale mohli sa poučiť od odborníkov a zároveň využiť ich služby, ulahodiť svojim očiam vďaka tvorbe módnych návrhárov, zúčastniť sa predvedenia módnych i tanečných kúskov na móle a popritom všetkom boli aj obdarovaní.  

 

 

Výstavná sieň popredných slovenských módnych návrhárov je absolútnou novinkou, ktorú otvorili počas nákupných dní a jej prevádzka bude naďalej pokračovať až do konca apríla. Prostredníctvom tejto siene bratislavský Aupark filantropicky podporil mladých umelcov tým, že im umožnil vystavovať svoju návrhársku tvorbu širokej verejnosti. Módnym nadšencom je  sieň prístupná vždy denne od 14:00 – 21:00 hod. Svoje unikátne kúsky tu priamo predstavujú ich tvorcovia a to Boris Hanečka, Hana Převrátilová, Marcel Holubec, Michaela Ľuptáková, Monika Vontzemüová. Záujemcovia si jednotlivé módne kúsky môžu nielen vyskúšať, ale aj zakúpiť spolu s malými umeleckými dielami od ďalších návrhárov.

 

V sieni je vystavená špeciálna kolekcia od módnej návrhárky Michaely Ľuptákovej, ktorá sa pri jej tvorbe inšpirovala práve nákupným centrom. „Aupark ma oslovil, takže sme sa dohodli, že moja kolekcia bude červeno – biela. Mne to nevadí, pretože ja červenú milujem a biela je zas veľmi výtvarná farba. Tam všetko vidno, ale tým, že to budú predvádzať eliťáčky, nebude problém s veľkosťami. Aupark, akože Au – park, zlatý park. Takže budeme mať zlaté potlače, chemické prvky tým abstraktným konceptuálnym spôsobom. Ďalej Aupark ako Einsteinova 18. Takže Einstein a nejaké jeho výroky, čo mne príde síce trošku ťažkopádne a tlačené tričká s výrokmi robí teraz každý. Asi tam teda nebudú slová ale bude to tam nejakým iným spôsobom,“ uviedla mladá módna návrhárka.

 

Vyvrcholením víkendového programu bola Aupark fashion show jar/leto. Exkluzívne podujatie, na ktorom sa predstavili kolekcie mnohých módnych návrhárov a známych značiek za sprievodu Jany Hospodárovej a Viktora Horjana. Modelky predviedli módne kúsky známych  značiek ako Aftershock London, Crocs, Promod, Fornarina, Mango, Calvin Klein, Guess a iné. Diváci obdivovali módne kreácie z dielne Martina Hrču, ktoré vytvoril z kúskov nachádzajúcich sa priamo v predajniach v Auparku a do sýtosti si mohli vychutnať krásu unikátnej kolekcie inšpirovanej Auparkom, ktorú špeciálne vytvorila slovenská módna návrhárka Michaela Ľuptáková.

 

Výber programu a sprievodných aktivít pozitívne hodnotia nielen návštevníci, ale aj manažment Auparku. „S priebehom nákupného víkendu sme veľmi spokojní, zúčastnilo sa ho vyše 150 000 ľudí. Sme veľmi radi, že nám preukázali opätovnú priazeň a dostavili sa v takom hojnom počte. Vnímame to ako výzvu do budúcna, plánujeme organizovať ďalšie podobné akcie a naďalej byť najlepším nákupným centrom v Bratislave,“ uviedla marketingová manažérka Auparku, Katarína Badalová.



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.