Prvé jesenné víkendy tradične ožívajú módou v celej Európe. Návrhári a módne značky prinášajú nové trendy na jeseň a zimu a milovníci dobrého vkusu a odevného priemyslu sú vo svojom živle. Prehliadkové móla v Bratislave a v Prahe obohatila novými trendy kúskami aj nemecká módna značka s.Oliver.
s.Oliver predstavil v rámci prehliadok v slovenskej a českej metropole novinky z kolekcie jeseň/zima 2012 troch produktových línií – Casual, QS a Selection. Modely sa vyberali v nemeckom Rottendorfe za účasti hlavných dizajnérov línii. Dominovali najmä džínové materiály, koža a pleteniny. Klasické tmavé a zemité farby línie Selection striedal krikľavý neón v podaní línie Casual. Svieže mladistvé modely doplnili vysoko elegantné až luxusné návrhy z dielne Selection. Nechýbali prepracované detaily na pánskych sakách, trblietky v ženskej kolekcii a aktuálne vychytávky na zimu medzi doplnkami.
Bratislavskí fanúšikovia módy si novú kolekciu s.Oliver mohli vychutnať v nedeľu 9. septembra popoludní na námestí Eurovea. Modely módnej prehliadky s.Oliver sa nestratili ani medzi zvučnými menami slovenských módnych návrhárov a mnohé si vyslúžili potlesk publika. Návštevníkov zaujala najmä inakosť kolekcie od bežnej ponuky v predajni a odvážna kombinácia materiálov s kožou.
V nedeľu 16. septembra sa značka presunula do Prahy na Hradčanské námestie s rovnakou módnou show v rámci Praque Fashion Weekendu. Modely novej kolekcie tu predstavila bývalá Miss World a svetoznáma modelka Taťána Kuchařová.
Exkluzívna módna prehliadka bola zároveň predohrou pre akciu s.Olidarita – charitatívny shopping pre pozvaných hostí, organizovaný značkou s.Oliver v spolupráci s Taťánou Kuchařovou dňa 19.9. 2012. Výťažky z nákupu boli venované českej Nadácii Taťány Kuchařovej Krása pomoci, ktorá ako jedna z mála myslí na neľahké osudy seniorov.
„s.Oliver je móda, ktorá patrí na prehliadkové móla, preto sme s výsledkom nášho úsilia maximálne spokojní. Spolupráca s Taťánou Kuchařovou má navyše pre nás hlbší význam. Chceli sme podniknúť viac než iba módnu prehliadku, a to sa bez pochýb podarilo,“ hodnotí Monika Poláková z marketingu s.Oliver pre Českú republiku a Slovensko, a jedným dychom dodáva, že nejde zďaleka o posledný spoločný projekt s Taťánou.
©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. |