Ako efektívne využiť pracovný čas? |
||
Autor(ka) : Zuzana Dátum a čas : 29.10.2012 00:00 Kategória : Tipy, triky WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ... |
||
Ponúkame stručný návod na to, ako zvládať svoje pracovné povinnosti bez stresu tak, aby nami vynaložená námaha mala i žiaduci efekt. Ako na to? | ||
Ponúkame stručný návod na to, ako zvládať svoje pracovné povinnosti bez stresu tak, aby nami vynaložená námaha mala i žiaduci efekt. Ako na to? Poradí Jana Harnošová zo spoločnosti Adecco
- základ je určiť si priority, oddeľujte podstatné veci od nepodstatných - buďte precízni – a začnite plánom na týždeň či deň - držte sa hesla – v práci pracujem, cez voľno – relaxujem - venujte sa práci naplno – nenoste si ju domov, ak to nie je naozaj nevyhnutné. Ak nestačíte na svoje povinnosti v pracovnom čase – niekde je chyba! - najťažšie úlohy riešte ako prvé, neodkladajte ich zo dňa na deň - neodkladajte nepríjemné rozhovory či stretnutia na koniec pracovného dňa - nepamätáte si? Píšte si a postupne si splnené úlohy odfajknite "splnené", na záver dňa tak budete mať prehľad, čo ste urobili a čo je potrebné splniť zajtra - naučte sa kolegom povedať NIE, kolegovia často zneužívajú ústretovosť iných, aby si sami uľahčili prácu - ak pracujete v tíme, pracujte efektívne – na spoločných poradách si rozdeľte úlohy tak, aby každý z tímu k plneniu úlohy prispel rovným dielom - nerozptyľujte sa sociálnymi sieťami či dlhými telefonátmi s rodinou, vybavujte len to podstatné, ostatné na Vás doma spoľahlivo počká - ak vás nejaký kolega neprimerane rozptyľuje – pokojne ho na to upozornite, máte povinnosti, osobné debaty si nechajte na obed alebo po práci ©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. |