Spoločnosť Weber-Stephen sa s nástupom novej grilovacej sezóny zameria nielen na produktové novinky, ale tiež na kvalitu surovín
Autor(ka) : Peter
Dátum a čas : 28.3.2013 16:18
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Weber - Stephen CZ & SK predstavila novú koncepciu a komunikačnú stratégiu na sezónu 2013. Ambasádor značky Zdeněk Pohlreich povie viac o základných pilieroch grilovacích postupov, ktoré zaručia, že vaše jedlo bude pripravené zdravo a chutne. Pozvanie na toto stretnutie prijal aj jeden z najväčších svetových odborníkov na mäso a prvý európsky mäsový sommeliér, pán Wolfgang Otto z nemeckej spoločnosti Otto Gourmet, ktorý pri ochutnávkach exkluzívneho grilovaného mäsa objasní svoju dlhoročnú filozofiu výberu kvalitných surovín.

Weber - Stephen CZ & SK predstavila novú koncepciu a komunikačnú stratégiu na  sezónu 2013. Ambasádor značky Zdeněk Pohlreich povie viac o základných pilieroch grilovacích postupov, ktoré zaručia, že vaše jedlo bude pripravené zdravo a chutne. Pozvanie na toto stretnutie prijal aj jeden z najväčších svetových odborníkov na mäso a prvý európsky mäsový sommeliér, pán Wolfgang Otto z nemeckej spoločnosti Otto Gourmet, ktorý pri ochutnávkach exkluzívneho grilovaného mäsa objasní svoju dlhoročnú filozofiu výberu kvalitných surovín.

 

V sezóne 2013 prichádza spoločnosť Weber-Stephen® s úplne novou filozofiou - "grilujte A jedzte KVALITNE". Teraz už nejde len o grily a grilovacie náradie, ale aj o kvalitu surovín, objavovanie nových chutí a vôní, stretávanie sa s ľuďmi a skúšanie nových receptov a grilovacích techník. Grilovanie sa jednoducho stáva životným štýlom a Weber-Stephen® tomuto spoločenskému trendu vychádza v ústrety.

 

Značka Weber® stavia svoju filozofiu na jednoduchom základe - poskytuje všetkým svojim zákazníkom také produkty, ktoré uspokoja všetky ich potreby a súčasne do tohto obľúbeného spôsobu prípravy jedla vnáša nové technológie a riešenia. Či už ste nadšený milovník chutí a vôní či profesionálny gurmán, či už disponujete veľkou záhradou alebo len malým balkónom, s produktmi značky Weber® bude vaše grilovanie vždy nezabudnuteľným zážitkom.

 

Weber® v sezóne 2013 udáva trendy - s novým poňatím komunikácie a orientáciou na kvalitné suroviny a nové možnosti gastronómie rozširuje platformu poňatia grilovania, neodchyľuje sa však od esencie samotného grilovania, ktoré poznáte z Vašich záhrad. Garantmi tohtoročnej kampane budú Zdeněk Pohlreich a šéfkuchár Weber® GRILAKADEMIE Lukáš Vokrouhlík, ktorí umožnia každému účastníkovi GRILAKADEMIE stať sa naozajstným kráľom grilu.

 

Významným krokom v novej podobe komunikácie značky Weber® je úplne nový magazín Original. Na viac ako päťdesiatich stranách sa zákazníci dozvedia o všetkých novinkách medzi výrobkami a v zaujímavých článkoch sa dočítajú o aktuálnych grilovacích trendoch a akciách, ktoré pre nich Weber® pripravuje. Magazín Original je inovatívnou formou katalógu, ktorá prináša okrem informácií o sortimente, aj zábavu a relax v podobe reportáží, rozhovorov, receptov a mnoho ďalšieho.

 

Ruka v ruke so všetkými novinkami v koncepcii ide aj nová podoba firemného webu www.weberstephen.sk, ktorý sa stáva užívateľsky prehľadnejším a využiteľnejším. Každý si tu vyberie zcelého radu grilovacích tipov a receptov, nové webové stránky sú tak dokonalým sprievodcom pre všetkých majstrov Weber® grilov!



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.