Štartuje druhý ročník obľúbenej súťaže - Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“
Autor(ka) : Zuzana
Dátum a čas : 31.5.2013 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Počas letných mesiacov v roku 2012 prebiehala vo vybraných regiónoch Slovenska súťaž o najkrajšiu barmanku a čašníčku. Projekt s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“ spojil milovníkov najstaršieho nápoja ľudstva a ženskej krásy, ktorí počas niekoľkých týždňov najprv prihlasovali a neskôr intenzívne hlasovali za svoje favoritky. Z hlasovania vzišlo dvanásť dievčat s najvyšším počtom hlasov, ktoré na jeden deň opustili svoju pracovnú rutinu a zúčastnili sa profesionálneho fotenia Topvar kalendára na rok 2013. Dievčatá sa neskôr zúčastnili aj slávnostného krstu kalendára, ktorý hrdo zdobí steny prevádzok v mnohých kútoch západného Slovenska.

Počas letných mesiacov v roku 2012 prebiehala vo vybraných regiónoch Slovenska súťaž o najkrajšiu barmanku a čašníčku. Projekt s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“ spojil milovníkov najstaršieho nápoja ľudstva a ženskej krásy, ktorí počas niekoľkých týždňov najprv prihlasovali a neskôr intenzívne hlasovali za svoje favoritky. Z hlasovania vzišlo dvanásť dievčat s najvyšším počtom hlasov, ktoré na jeden deň opustili svoju pracovnú rutinu a zúčastnili sa profesionálneho fotenia Topvar kalendára na rok 2013. Dievčatá sa neskôr zúčastnili aj slávnostného krstu kalendára, ktorý hrdo zdobí steny prevádzok v mnohých kútoch západného Slovenska.   

V týchto dňoch štartuje druhý ročník obľúbenej súťaže o najkrajšiu barmanku a čašníčku, do ktorej v roku 2012 prišlo takmer 12 tisíc hlasov. V roku 2013 je preto veľmi pravdepodobné, že sa počet hlasov ešte zvýši a popularita súťaže bude naďalej rásť.

Absolútnou víťazkou prvého ročníka súťaže sa stala Miriama Petrášová z Pohostinstva v Dolnej Krupej, ktorej fanúšikovia poslali až 2011 hlasov. Sympatická Miriama sa víťazstvu úprimne potešila, keďže to neočakávala. Ako čašníčka v Pohostinstve v Dolnej Krupej pracuje niečo vyše roka a okrem práce je vášnivou cestovateľkou a sníva o práci na výletnej lodi. Do súťaže ju prihlásili majitelia prevádzky, v ktorej pracuje a je im za to spätne vďačná. Najväčšiu podporu pociťovala počas súťaže od svojich rodičov, vedúcich, ako aj skvelých štamgastov.  O svojom víťazstve sa dozvedela, keď bola v práci: „Zavolali mi, keď som práve čapovala. Vôbec som to nečakala. Najviac sa potešila moja vedúca, ktorá v krčme pustila nahlas hudbu a začala od radosti tancovať, Neskôr mi „vo veľkom“ gratulovali aj naši zákazníci. Vôbec som nečakala, že by to tak so mnou všetci prežívali. Moji vedúci urobili na moju počesť veľkú guláš party, podnik praskal vo švíkoch no a samozrejme aj pivko tieklo prúdom. K tomu hrala perfektná Karpatská kapela z Dolnej Krupej, ktorá to dokázala tak rozprúdiť, že aj tí štamgasti, ktorí nikdy netancujú, ma vytáčali v kole do rytmu. Bolo to vážne super.“

Pohostinstvo Dolná Krupá dokázalo poraziť aj súťažiace z väčších miest. Ako sa im to podarilo? „Je to v našich štamgastov. Správame sa k nim, ako by to bola naša rodina. Prežívame ich príbehy, utrpenia, pocity, ako aj krásne chvíle. A naša Mirka sa im vždy snaží so svojou nefalšovanou milotou, úsmevom a dobrosrdečnosťou, ktorú má zakorenenú vo svojom srdiečku, vychádzať v ústrety a pomôcť aj nejakou tou radou. A preto ju má toľko ľudí rado a vo všetkom ju naplno aj podporí,“ prezradili manželia Sučanoví, vedúci pohostinstva, v ktorom Mirka pracuje.   

 

Samotný projekt bližšie predstavila brand manažérka značky Topvar, Mgr. Naďa Kasalová: „Prostredníctvom súťaže s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“ sme hľadali ženy, osobnosti, ktoré tvoria srdce prevádzok s čapovaným pivom Topvar. Do jeho výroby vkladáme srdce a vášeň, aby si naši zákazníci mohli vychutnať ich obľúbené pivo vždy v čo najlepšej kvalite. Rovnaké hodnoty stelesňuje aj našich 12 minuloročných finalistiek, ktoré sa svojim srdečným, príjemným a obetavým prístupom snažia spríjemniť deň svojim štamgastom.  Vytvárajú tak silnú lojalitu ľudí k danej prevádzke, ako aj komunite a budujú hrdosť ľudí na svoj mikro-región. Podarilo sa nám tak nájsť veľa pekných príbehov, jednotlivé čašníčky a barmanky získali uznanie a dostali sa do povedomia verejnosti. V očiach svojich štamgastov sa stali „hviezdami“ – a počas fotenia kalendára  sa premenili na kráľovné, o ktoré sa starali tí najlepší profesionáli v oblasti krásy. Spätná väzba v podobe spokojnosti dievčat s výsledkom i pozitívne emócie a angažovanosť  jednotlivých prevádzok na západnom Slovensku počas celého priebehu súťaže nás utvrdzuje v tom, že sme začali niečo zmysluplné a preto sa už veľmi teším na nový ročník súťaže, ktorá určite prinesie množstvo nových a pekných príbehov. Pokračujeme tak v projekte, ktorý verím že bude mať dlhú tradíciu a rastúcu popularitu.“   



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.