Súboj kuchárov Paulus vs. Ihnačák odštartoval
Autor(ka) : Eva
Dátum a čas : 18.9.2013 00:00
Kategória : Koktail
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Slovenský šéfkuchár Marcel Ihnačák nastúpil verejne do súboja s českým šéfkuchárom pražského hotela Alcron Romanom Paulusom. Obaja kuchári predviedli svoje kuchárske umenie pred novinármi a foodblogermi s vtipom a dobrou náladou. Ako eso z rukáva vytiahol Ihnačák svoj recept na bravčové karé plnené bryndzou, s restovanými zemiakmi, kyslou kapustou a chrumkavou šunkou. Paulus zakontroval receptom na taštičky plnené hovädzím mäsom a hráškovým pyré.

Koncom augusta sa na Slovensku aj v Českej republike v médiách a na bilboardoch objavil teasing „Paulus vs. Ihnačák“. Ide o česko-slovenský kulinársky súboj známych šéfkuchárov Romana Paulusa a Marcela Ihnačáka, ktorí predstavia vlastné recepty zo sortimentu spoločnosti Lidl. Takouto originálnou a zábavnou formou chce obchodný reťazec v oboch krajinách inšpirovať ľudí, aby varili doma chutnejšie, zdravšie, jednoduchšie a za skvelé ceny. 

V koncepte súboja kuchárov Lidl využíva mix marketingových aktivít. V teasingu  nasadil v čase od 27.8. do 15.9 2013 rozhlasové a televízne spoty, inzerciu v printových médiách, bilbordy a využil PR komunikáciu na predstavenie kuchárov v médiách. Prezentácia samotného súboja kuchárov odštartovala 18. septembra a zahŕňa ATL aj BTL aktivity - každý týždeň nový TV spot, inzerciu  v printových médiách, na sociálnych sieťach, banneroch na internete, bilbordoch, aj priamo u koncového zákazníka v sieti predajní Lidl formou pútačov, letákov  a brožúr. Súčasťou súboja kuchárov je aj reprezentatívny prieskum o stravovacích návykoch Slovákov a Čechov, ktorý pre spoločnosť Lidl realizovala spoločnosť STEM/MARK v júli 2013 na vzorke 1000 respondentov.

„Výsledky prieskumu hovoria, že väčšina Slovákov varí doma, preto sme sa rozhodli ponúknuť im inšpiráciu. Naším cieľom je povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu, ponúknuť iný pohľad na gastronómiu, ktorá stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ hovorí  Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl. Reprezentatívny prieskum vypracovaný na objednávku obchodného reťazca odhalil, že 76% Slovákov aj Čechov varia doma aspoň trikrát za týždeň.

V súboji kuchárov predstavia Roman Paulus a Marcel Ihnačák každý týždeň svoj vlastný recept, ktorého základ bude tvoriť vybraná surovina z  ponuky Lidl. Hlavné ingrediencie sa budú v danom týždni predávať za skvelé ceny  a budú viditeľne označené cenovkami s motívmi oboch majstrov kuchyne. Všetky potrebné suroviny na prípravu oboch receptov bude možné zakúpiť v každej predajni Lidl.  Recepty nájdu zákazníci priamo v predajni v špeciálnych brožúrach, v letákoch vo svojich poštových schránkach a na internetovej stránke www.kuchynalidla.sk.  Novovytvorená interaktívna stránka bude obsahovať recepty a videá oboch kuchárov, dobré rady a triky na spracovanie surovín či prípravu jedál, ktoré môžu fanúšikovia lajkovať, komentovať.

„Baví ma učiť ľudí variť, preto ma táto ponuka Lidlu oslovila a rád som ju prijal,“ vysvetľuje český kuchár Roman Paulus a jeho slovenský súper Marcel Ihnačák dodáva:

„Rád by som presvedčil Slovákov, že môžu variť jednoduché, pestré a zároveň zdravé jedlá z toho, čo bežne dostanú kúpiť v obchode.“

Vizitka Roman Paulus

Vizitka Marcel Ihnačák



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.