Povedz to s láskou
Autor(ka) : Zuzana
Dátum a čas : 22.10.2013 00:00
Kategória : Štýl
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Vrámci podpory značky Korunný cukor prichádzajú Slovenské cukrovary so zaujímavou kampaňou, ktorej cieľom je nielen posilniť jej povedomie ale aj vyvolať pozitívnu emóciu a prostredníctvom rozkošnej aplikácie spájať ľudí.

Vrámci podpory značky Korunný cukor prichádzajú Slovenské cukrovary so zaujímavou kampaňou, ktorej cieľom je nielen posilniť jej povedomie ale aj vyvolať pozitívnu emóciu a prostredníctvom rozkošnej aplikácie spájať ľudí.

Kampaň Povedz to s láskou. Povedz to s Korunným cukrom sa nesie v tradične jemnom duchu, ako predchádzajúce vizualizácie tejto značky. Motívom je srdce vytvorené z práškového cukru na bledomodrom podklade obsahujúce logo Korunný cukor a hlavný headline kampane – Povedz to s láskou. Ako už aj samotný názov napovedá, myšlienkou podpory je vytvoriť platformu pre posielanie „sladkých“ odkazov medzi priateľmi, partnermi, jednoducho medzi ľuďmi, ktorí sa majú radi. Umožní im to jednoduchá, milá a bezplatná aplikácia, k použitiu ktorej netreba vlastniť žiadne špeciálne mobilné zariadenie.

Myšlienka sladkých odkazov

Vysvetľuje Martina Špilová, marketingový špecialista Slovenských cukrovarov: „Cieľom kampane je ukázať hravým spôsobom cukor v inom svetle. Nie oko potravinovú komoditu, ale skôr ako príjemnú sladkú súčasť života, ktorá spája ľudí bez ohľadu na ich vek, záujmy, či vzdelanie.  Existuje množstvo spôsobov, ako sa dá s cukrom ako takým pracovať. Jedným z nich je aj posýpanie hotových múčnikov. Tu niekde, pri pocukrovanej sladkej bábovke, vznikol aj nápad s posielaním „vycukrovaných“ odkazov. Napríklad v minulosti bolo vizuálom kampane cukrové zdobítko na medovníky. Tentokrát sme sa pohrali so sitkom a sladkými odkazmi.“ „Keďže cukor je nesmierne tvárny a možno ho všelijako použiť, máme  v tomto ohľade v rezerve ešte veľa nápadov,“ dodáva.

Ako to funguje? Multimediálne.

Poslať blízkemu odkaz v sladkom srdiečku nie je vôbec zložité. Môže tak urobiť každý, kto je prihlásený do siete Facebook. Stačí pod svojim menom navštíviť Facebook fan page Slovenských cukrovarov – Milujem sladký život a použiť  aplikáciu „Povedz to s láskou“. Samotná aplikácia pozostáva zo štyroch rýchlych krokov. Po odsúhlasení podmienok, záujemca napíše krátky odkaz a zadá mailovú adresu toho, komu je správa určená. Potom už priamo pred vami sitko s práškovým cukrom vytvorí text v cukrovanom srdiečku. Hotovo, správa odoslaná. Odkaz možno následne zdieľať  prostredníctvom Facebooku, Twitteru, alebo o aplikácií informovať priateľov cez E-mail.

Kampaň povedz to s láskou prebieha súčasne vo viacerých krajinách koncernu AGRANA – v Rakúsku, v Českej republike, v Maďarsku, v Rumunsku a na Slovensku. Koncern AGRANA v roku 2013 zároveň oslavuje aj svoje 25 výročie vzniku.



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.