lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 23 reakcií.
Včera pribudlo:
2 tém, a 14 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 30. September, , Dnes oslavuje Jarolím
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Hlavne aby veľa nežralo, vravia si ženy pri výbere auta

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 8.11.2010
späť
Späť

Poslať
 

Priemerná spotreba, praktickosť, veľkosť batožinového priestoru. To sú vlastnosti, o ktoré sa ženy najviac zaujímajú, keď si vyberajú auto. Pre mužov je dôležitý výkon, výbava a dojem, ktorý ich auto urobí na okolie. Kým ženám stačia malé benzínové Fabie s nižším objemom, muži volia dieselové vozidlá so zodpovedajúcou výbavou. Vyplýva to zo štatistík spoločnosti Home Credit, ktorá poskytuje spotrebiteľské úvery na ojazdené automobily.

 

Jednoducho by sa dalo povedať, že ženy si vyberajú auto hlavou, muži srdcom. Pri návšteve autobazáru sa žena dlho medzi vozidlami prechádza, starostlivo ich porovnáva a nechá si od predajcu všetko podrobne vysvetliť. V duchu skúša s autom zaparkovať v úzkych mestských uličkách a nakoniec si vyberie auto, ktoré stojí presne toľko, koľko si naň dopredu určila.

Muž si pred návštevou predajcu hľadá na internete modely, ktoré sa mu páčia, pravidelne sleduje televízne programy o autách a necháva sa unášať predstavou, že by také auto vlastnil. „V autobazáre potom muži často minú omnoho viac, než mali pôvodne v úmysle. Nové auto totiž pre nich predstavuje splnený sen, zatiaľ čo pre ženu skôr praktického pomocníka,“ približuje Petr Plevač z autobazáru Darex.

Veľký boom v súčasnosti zažívajú šedá a strieborná metalíza. „Takmer 40 % všetkých automobilov, ktoré financujeme, má jednu z týchto farieb. Na striebornej farbe nie je tak rýchlo badateľné, že auto už niekoľko týždňov nevidelo autoumývačku,“ uvádza Luboš Ondrůj, šéf sekcie Auto spoločnosti Home Credit. Ku stáliciam medzi farbami patrí modrá, ktorú si pravidelne zvolí štvrtina zákazníkov. Naopak, preč je doba béžových, zelených a v posledných rokoch i červených áut.

Medzi najobľúbenejšie ženské autá patria Škodovky. Z autobazárov odchádza 9 % návštevníčok vo Fabii, rovnaký počet sa rozhodne i pre Octaviu. Ženy však nie sú len strohé racionalistky. Chcú také auto, ktoré bude zodpovedať ich vkusu. Preto volia často dizajnovo veľmi odvážne Renaulty a Peugeoty. Nie je náhodou, že obe automobilky sú z kolísky módy, z Francúzska.

„Najdrahším vozidlom, ktoré Home Credit financoval žene, bolo Porsche Cayenne s automatickou prevodovkou v striebornej metalíze. Kúpila si ho žena v stredných rokoch z Prievidze. Stálo 25 tisíc eur a bolo päť rokov staré,“ uzatvára Luboš Ondrůj.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!