lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 3 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 12 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Nedeľa, 25. Júl, , Dnes oslavuje Jakub
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Omladnite !

  Spracoval(a) : Mária Novická
Dátum : 20.6.2001
späť
Späť

Poslať
 

TVÁR BEZ VRÁSOK

1. Dôkladne si čistite tvár. Umývajte si ju dvakrát denne, aj keď sa nelíčite. Vyhýbajte sa však parfémovaným a alkoholovým pleťovým vodám a tonikom, ktoré môžu citlivú pokožku podráždiť. Na trhu sú omnoho vhodnejšie čistiace gély alebo olejčeky. Občas nezaškodí obklad z bylinkového čaju. Voľte podľa typu pokožky - návod nájdete v Lady v článku o prírodnej kozmetike.

2. Jemne zbavujte pokožku odumretých buniek. Peeling je vhodné zaradiť do pravidelného kozmetického programu od 25. roku života. Mastná pokožka si vyžaduje hlbšie čistenie – teda peeling dvakrát týždenne. Normálna a miešaná pleť raz týždenne a suchá – dvakrát mesačne. Najlepší je jemný peeling z ovsených vločiek alebo pomletej ryže.

3. Investujte do dobrého hydratačného krému. Pred vysušením najlepšie chránia krémy s predĺženým účinkom. Ich hydratačné zložky prenikajú do jednotlivých vrstiev pokožky postupne a dodávajú jej vlhkosť 8-10 hodín. Denný hydratačný krém musí obsahovať aj UV filtre. Používajte ho aj počas dní, keď sa slniečko schováva za mrakom.

4. Zbavte sa dvojitej brady, ktorá pridáva roky. Vyskúšajte niektorý z najnovších napínajúco-zoštíhľujúcich pleťových krémov, ktoré urýchľujú spaľovanie tukov, vzpružujú pokožku a predchádzajú oslabeniu elastínových vlákien, zodpovedných za mladý vzhľad pokožky alebo používajte jednoduchý cvik zakloňte hlavu a vyplazujte jazyk. Robte ho čo najčastejšie. Nie je vhodné cvičiť ho na verejnosti.

5. Urobte si ampulkovú kúru. V jednorazových ampulkách sa nachádzajú biologické koncentráty účinných ošetrujúcich látok. Ampulky sa používajú na rýchle omladzujúce kúry. Vhodná je z kohútích hrebienkov. Dá sa bežne kúpiť v drogériách.

ČARY S LÍČENÍM

6. Používajte rúž decentných farieb.
Príliš tmavý alebo lesklý rúž pridáva roky a dodáva tvári neprirodzený vzhľad. Rúž môže byť maximálne o dva odtiene tmavší ako je farba pleti.

7. Zosvetlite si obočie. Čierne obočie roky rozhodne pridáva. Jeho farba by mala byť o 1-2 tóny svetlejšia od farby mihalníc. Namiesto čiernej ceruzky použite pri úprave očí a obočia hnedú ceruzku, alebo obočie zvýraznite hnedým očným tieňom.

8. Pudrujte sa šetrne. Ak podvečer vaša tvár ,,svieti“, nedávajte na ňu ďalšiu vrstvu púdru. Nadmerné množstvo ešte zvýrazní rozšírené póry a vrásky.

9. Nepoužívajte hustý podklad. Ak je už vaša tvár pokrytá vráskami, takýto podklad ich ešte zvýrazní. Vhodnejšie je používať tónovací hydratačný krém s púdrom, ktorý dodá pokožke svieži vzhľad a jemne prekryje jej nedostatky.

10. Zvýraznite si oči. Najviac maskary naneste na horné riasy vo vonkajších kútikoch, čo oči opticky ,,nadvihne“ a dodá pohľadu mladistvé čaro.

POSILŇOVANIE SVALSTVA

Tuk sa najľahšie hromadí na bruchu, bokoch a stehnách. Ak nechcete dopustiť, aby vám na týchto miestach vznikli nevábne faldy, cvičte.

11.
Ľahnite si na zem s nohami zohnutými v kolenách. Vyťahujte ramená a predpažené ruky pred seba a pritom čo najvyššie dvíhajte hlavu, krk a chrbticu. Opakujte 20-krát.

12. Poležiačky sa chyťte za stehná a zodvihnite nohy aj trup do sedu. Keď dosiahnete rovnováhu, pustite stehná a založte si ruky za krk. Opakujte 20-krát.

13. Ľahnite si na chrbát. Ruky založte za krk, nadvihnite hlavu aj nohy nad podložku. 2 minúty robte klasický ,,bicykel“, po 2 minútach bicyklujte dozadu.
Dobre je pozerať televízor na kondičnom bicykli, alebo začať cvičiť jogu, brušné tance, skákať cez švihadlo, pravidelne plávať, alebo si každý večer dopriať polhodinovú prechádzku. Všetko podľa vlastného temperamentu. Len nesmiete sedieť a chrumkať, alebo žialiť. Tým sa váš organizmus začne správať chaoticky a vy bezdôvodne priberiete.

Pokračovanie zajtra

Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!